Die drama om niks bewijst wel dat mijn kringspier perfect in staat is om samen te trekken, kousenband!quote:Op maandag 27 januari 2025 18:52 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Er zitten een paar heel rare figuren tussen (niet helemaal 100% ook). Die maken elk jaar het drama helaas.
Je kunt er tegen zeggen wat je wilt, maar zij hebben altijd gelijk.![]()
[ afbeelding ]
Ik zag je daar posten netquote:Op maandag 27 januari 2025 19:06 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Die drama om niks bewijst wel dat mijn kringspier perfect in staat is om samen te trekken, kousenband!
of veilig gesteld voor het avondeten en niet de olie laten gebruiken om aardappelschillen te maken ofzoquote:Op maandag 27 januari 2025 19:05 schreef Koos1958 het volgende:
Elsa heeft dus olie achterover gedrukt. Zag wickey wel met die fles in een pan naar de gang lopen en weer mee terug komen. Elsa was water gaan pakken zei ze. En dus smoezen helft apart gezet
Dat is al een hele andere insteek, en klinkt logischer.quote:Op maandag 27 januari 2025 19:07 schreef Verida het volgende:
[..]
of veilig gesteld voor het avondeten en niet de olie laten gebruiken om aardappelschillen te maken ofzo
De dingen die nu door haar worden gekookt, kunnen toch door iedereen gegeten worden?
Dit ging even over actuele situatie in het huis/online waar wat rumoer over ontstond.quote:Op maandag 27 januari 2025 19:12 schreef Dotteke het volgende:
Berichten van insta en twitter kunnen hier. BB / [BB media] Bigbrother 2025 in het nieuws, X, insta, etc
Beter , Ik heb een schurfthekel aan Xquote:Op maandag 27 januari 2025 19:12 schreef Dotteke het volgende:
Berichten van insta en twitter kunnen hier. BB / [BB media] Bigbrother 2025 in het nieuws, X, insta, etc
Je denkt dat vegetariërs niet van eten houden?quote:Op maandag 27 januari 2025 19:15 schreef 5thencounter het volgende:
Ik snap niet waarom BB tot nu toe nog geen vegetariërs heeft gecast.. bijna alles zou prima eetbaar zijn zonder klachten
quote:Op maandag 27 januari 2025 19:16 schreef Li0nHeart het volgende:
Die hamburgertjes zien er nog een beetje rauw uit.
hier is net zo makkelijkquote:Op maandag 27 januari 2025 19:14 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Dit ging even over actuele situatie in het huis/online waar wat rumoer over ontstond.
Nu is het voor iedereen duidelijk. Maar in het vervolg zal ik niet actuele zaken daar zetten
Had ik al gedaan.. Team Janequote:Op maandag 27 januari 2025 19:18 schreef Droopie het volgende:
Ik hoop dat morgen die beurs helemaaal instort van de bedrijfjes 2 en 3.
Dat het ook heeeeel duidelijk te zien is
Wist niet dat je ook vandaag op kon stemmen, had het gisteren ook al gedaan
Iedereen even stemmen
https://www.rtl.nl/programma/5195912/big-brother/stemmen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |