Hebben ze nietquote:Op maandag 27 januari 2025 18:47 schreef mario390 het volgende:
maar bo.kool karfiol is met bechamelsaus lekker
Daar hebben ze de spullen niet voor om te makenquote:Op maandag 27 januari 2025 18:47 schreef mario390 het volgende:
maar bo.kool karfiol is met bechamelsaus lekker
Ziet er lekker uit ja!quote:Op maandag 27 januari 2025 18:51 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Lukt haar wel om de aardappels bruin te krijgen, lekker 🤤
Er zitten een paar heel rare figuren tussen (niet helemaal 100% ook). Die maken elk jaar het drama helaas.quote:Op maandag 27 januari 2025 18:46 schreef ledn81 het volgende:
[..]
idd ze zijn weer heel druk om bepaalde mensen te cancelen.. Ook met Jane die slechte dingen over Mileentje zegt.
En Mattie zijn relatie beeindigd heeft.. enz enz
[ x ]
Eens!quote:Op maandag 27 januari 2025 18:52 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ziet er lekker uit ja!
Al zou ik daar geen boerenkool los bij willen, die moet in de stampot en anders niet
Stelletje jankerds op Xquote:Op maandag 27 januari 2025 18:52 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Er zitten een paar heel rare figuren tussen (niet helemaal 100% ook). Die maken elk jaar het drama helaas.
Je kunt er tegen zeggen wat je wilt, maar zij hebben altijd gelijk.![]()
[ afbeelding ]
tering zegquote:Op maandag 27 januari 2025 18:52 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Er zitten een paar heel rare figuren tussen (niet helemaal 100% ook). Die maken elk jaar het drama helaas.
[ afbeelding ]
er zijn wel meer mensen die bechamelsaus kunnen maken dan alleen een mutti.quote:Op maandag 27 januari 2025 18:53 schreef mario390 het volgende:
mutti makt bechamelsaus, ze hebben geen mutti binnen
schlecht van bbquote:Op maandag 27 januari 2025 18:54 schreef Verida het volgende:
[..]
er zijn wel meer mensen die bechamelsaus kunnen maken dan alleen een mutti.
maar ze hebben de spullen niet om het te maken.
Rare deug idioten daar. Ik hoorde het ook dat het gezegd werd, en ja hoor daar heb je die wappies weer die op elke slak zout leggen.quote:Op maandag 27 januari 2025 18:52 schreef ledn81 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
autistische jongen die een beetje hard doordraaft in alles. Ook wel sneu, maar hij heeft ook wel bereik gekregen en jut mensen op.. Maargoed door met de surinaamse pot in de hut. valt het in de smaak?quote:Op maandag 27 januari 2025 18:54 schreef engine het volgende:
[..]
tering zegik herken die naam ook van vorig jaar ja.
Ja ik mag haar welquote:Op maandag 27 januari 2025 18:56 schreef ledn81 het volgende:
[..]
autistische jongen die een beetje hard doordraaft in alles. Ook wel sneu, maar hij heeft ook wel bereik gekregen en jut mensen op.. Maargoed door met de surinaamse pot in de hut. valt het in de smaak?
Eurovision fan dus zal nog nooit van N.W.A. gehoord hebben en kent Dr Dre allleen van Beatsquote:Op maandag 27 januari 2025 18:52 schreef ledn81 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat weet ik niet. Ik weet alleen dat het erg lang duurt.quote:Op maandag 27 januari 2025 18:56 schreef ledn81 het volgende:
[..]
autistische jongen die een beetje hard doordraaft in alles. Ook wel sneu, maar hij heeft ook wel bereik gekregen en jut mensen op.. Maargoed door met de surinaamse pot in de hut. valt het in de smaak?
Het probleem is ook niet die rare figuren maar degene die er in mee gaan. Het ook ineens vinden.quote:Op maandag 27 januari 2025 18:52 schreef ledn81 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Schapen.quote:Op maandag 27 januari 2025 19:02 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Het probleem is ook niet die rare figuren maar degene die er in mee gaan. Het ook ineens vinden.
De meelopers zijn het ergste.
Die drama om niks bewijst wel dat mijn kringspier perfect in staat is om samen te trekken, kousenband!quote:Op maandag 27 januari 2025 18:52 schreef ledn81 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zag je daar posten netquote:Op maandag 27 januari 2025 19:06 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Die drama om niks bewijst wel dat mijn kringspier perfect in staat is om samen te trekken, kousenband!
of veilig gesteld voor het avondeten en niet de olie laten gebruiken om aardappelschillen te maken ofzoquote:Op maandag 27 januari 2025 19:05 schreef Koos1958 het volgende:
Elsa heeft dus olie achterover gedrukt. Zag wickey wel met die fles in een pan naar de gang lopen en weer mee terug komen. Elsa was water gaan pakken zei ze. En dus smoezen helft apart gezet
Dat is al een hele andere insteek, en klinkt logischer.quote:Op maandag 27 januari 2025 19:07 schreef Verida het volgende:
[..]
of veilig gesteld voor het avondeten en niet de olie laten gebruiken om aardappelschillen te maken ofzo
De dingen die nu door haar worden gekookt, kunnen toch door iedereen gegeten worden?
Dit ging even over actuele situatie in het huis/online waar wat rumoer over ontstond.quote:Op maandag 27 januari 2025 19:12 schreef Dotteke het volgende:
Berichten van insta en twitter kunnen hier. BB / [BB media] Bigbrother 2025 in het nieuws, X, insta, etc
Beter , Ik heb een schurfthekel aan Xquote:Op maandag 27 januari 2025 19:12 schreef Dotteke het volgende:
Berichten van insta en twitter kunnen hier. BB / [BB media] Bigbrother 2025 in het nieuws, X, insta, etc
Je denkt dat vegetariërs niet van eten houden?quote:Op maandag 27 januari 2025 19:15 schreef 5thencounter het volgende:
Ik snap niet waarom BB tot nu toe nog geen vegetariërs heeft gecast.. bijna alles zou prima eetbaar zijn zonder klachten
quote:Op maandag 27 januari 2025 19:16 schreef Li0nHeart het volgende:
Die hamburgertjes zien er nog een beetje rauw uit.
hier is net zo makkelijkquote:Op maandag 27 januari 2025 19:14 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Dit ging even over actuele situatie in het huis/online waar wat rumoer over ontstond.
Nu is het voor iedereen duidelijk. Maar in het vervolg zal ik niet actuele zaken daar zetten
Had ik al gedaan.. Team Janequote:Op maandag 27 januari 2025 19:18 schreef Droopie het volgende:
Ik hoop dat morgen die beurs helemaaal instort van de bedrijfjes 2 en 3.
Dat het ook heeeeel duidelijk te zien is
Wist niet dat je ook vandaag op kon stemmen, had het gisteren ook al gedaan
Iedereen even stemmen
https://www.rtl.nl/programma/5195912/big-brother/stemmen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |