Ze had niet meteen haar hengel uit moeten gooien voordat ze wist hoeveel vissen er waren en wat voor soort. Maar ze wilde hem duidelijk ook al hield hij de boot af.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 14:58 schreef Verity het volgende:
[..]
Ze laat het ook allemaal maar toe. Ik had allang gezegd: je zoekt het maar uit, ik praat met wie ik wil en zeg wat ik wil.
quote:Op zaterdag 25 januari 2025 15:10 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Mag jij geloven, vind ik niet erg hoor
[..]
Was haar eigen javaanse haar niet mooi genoeg of zo jammer al die meiden die zichzelf niet mooi genoeg vinden en allerlei dingen veranderen en wicky ook compleet verbouwd al zo jong
Ze zijn de toespraken aan hun werknemers aan het voorbereiden.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 15:12 schreef Kissingbird het volgende:
Is er nu al meer duidelijkheid waarom ze opeens 'bedrijfjes ' zijn? waar daar het doel van is?
en voor wie zijn ze nu die brief aan het schrijven?
Misschien overheen gelezen maar haal dat niet uit de cos of sv
Voor zover ik het kan ontcijferen zijn ze bezig met hun "welkom in mijn bedrijf"-speech te maken.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 15:12 schreef Kissingbird het volgende:
Is er nu al meer duidelijkheid waarom ze opeens 'bedrijfjes ' zijn? waar daar het doel van is?
Dat weet niemand, behalve dat je kan stemmen op je favo bedrijfje ( lees in welk bedrijfje zou je inverterenquote:Op zaterdag 25 januari 2025 15:12 schreef Kissingbird het volgende:
ja.. nogal vaag allemaal dus.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 15:17 schreef Krambo het volgende:
Dus je kan stemmen maar je hebt geen idee waarvoor
De hondquote:Op zaterdag 25 januari 2025 15:17 schreef Kissingbird het volgende:
Jordy gaat niet bewust aan andermans spullen zitten.
sticker verdient![]()
Jane kan slecht liegen?
Hond hier gromt.. kan het niet goed verstaan soms
Zit hier te lachen jaaaa die begon te grommen en blaffen tegen iemand die buiten loopt!quote:
Beetje zoals je toen voor de beroepen van de fake bewoners kon kiezen en dan blijkt het toch nog weer anders te zijnquote:Op zaterdag 25 januari 2025 15:17 schreef Krambo het volgende:
Dus je kan stemmen maar je hebt geen idee waarvoor
Oh ik dacht de hond cost mee, zocht al naar een hartje hahahquote:Op zaterdag 25 januari 2025 15:19 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Zit hier te lachen jaaaa die begon te grommen en blaffen tegen iemand die buiten loopt!![]()
![]()
Kon niet goed verstaan wat er gezegd werd
West-Vlaams hé.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 15:20 schreef Kissingbird het volgende:
Zon op stream 1![]()
Wil ook!!
Niels en David zitten lkkr buiten met de zon op hun snoet.
David praat ook moeilijk verstaanbaar![]()
Hij is slim en kan veel (kunstjes dan) maar dat nietquote:Op zaterdag 25 januari 2025 15:21 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Oh ik dacht de hond cost mee, zocht al naar een hartje hahah
Gromt jouw hond altijd als er iemand liegt?quote:Op zaterdag 25 januari 2025 15:17 schreef Kissingbird het volgende:
Jordy gaat niet bewust aan andermans spullen zitten.
sticker verdient![]()
Jane kan slecht liegen?
Hond hier gromt.. kan het niet goed verstaan soms
quote:Op zaterdag 25 januari 2025 15:21 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Gromt jouw hond altijd als er iemand liegt?
Hier in zuid NL geen zon hoor al 2 maanden niet.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 15:20 schreef Kissingbird het volgende:
Zon op stream 1![]()
Wil ook!!
Niels en David zitten lkkr buiten met de zon op hun snoet.
David praat ook moeilijk verstaanbaar![]()
Hier ook in Zuidquote:Op zaterdag 25 januari 2025 15:22 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Hier in zuid NL geen zon hoor al 2 maanden niet.
Zouden zij onder de lampen zitten alsof het de zon is
Hier ook blauwe lucht heerlijkquote:Op zaterdag 25 januari 2025 15:22 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Hier in zuid NL geen zon hoor al 2 maanden niet.
Zouden zij onder de lampen zitten alsof het de zon is
Vet handig wel hahahaquote:Op zaterdag 25 januari 2025 15:21 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Gromt jouw hond altijd als er iemand liegt?
Niels vertelt dat hij West-Vlaams met z'n kinderen praat, hij wil dat ze het leren. Maar als ze in de supermarkt zijn, wil hij niet dat ze plat praten ... dat is marginaal.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 15:22 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
![]()
Waar is @:jockari als je hem nodig hebt..
Versta die mannen buiten amper
pff ik versta hem nu echt heeel slechtquote:Op zaterdag 25 januari 2025 15:24 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Niels vertelt dat hij West-Vlaams met z'n kinderen praat, hij wil dat ze het leren. Maar als ze in de supermarkt zijn, wil hij niet dat ze plat praten ... dat is marginaal.
En hij zegt dat hij hier niet plat praat.. anders verstaan de Nederlanders het niet
Vroeger op school was het zo Only ABN ook op de openbare omroep, dit is blijkbaar stiekem aan het veranderen.quote:
Ja, die heeft met de Vlaamse LLDL ('Blijven Slapen') meegedaan, en nog een programma waar iets gezegd zou hebben dat grappig genoeg zou zijn geweest om later in Beste Kijkers nog eens te herhalen..quote:Op zaterdag 25 januari 2025 15:24 schreef Kissingbird het volgende:
Niels : thuis praat ik redelijk plat hier probeer ik uh ... want Nederlanders verstaan anders niks.
Dus dit is Niels die probeert niet plat Belgisch te praten![]()
ex vindt Niels media geil?
Heerlijk buiten bb kijken. Is windstil dus goed te doen.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 15:25 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Ohh jaloers! Maar het is je gegund uiteraard. Oehhh jane dagboekkamer
Tja als je de liefde van thuis tekort kwam, zoek je vaak bevestiging eldersquote:Op zaterdag 25 januari 2025 15:24 schreef Li0nHeart het volgende:
De ex van Niels vindt hem mediageil.
Gewaagd All in!quote:Op zaterdag 25 januari 2025 15:25 schreef spapaars het volgende:
Ik heb een keuze gemaakt en al mijn geld in Jane's bedrijf geïnvesteerd.
Hoewel ik geen idee heb wat voor bedrijf het is.
Wow nicequote:Op zaterdag 25 januari 2025 15:26 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Heerlijk buiten bb kijken. Is windstil dus goed te doen.
Zijn kleurlenzen las ik hier, jeff keek in haar ogen en zag dit of zoquote:Op zaterdag 25 januari 2025 15:28 schreef ben34567 het volgende:
Heeft Jane blauwe ogen ? Ik dacht bruin maar in het zonlicht precies blauw.
Ja, BB staat dit jaar voor de Buurman en Buurman editie.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 15:32 schreef Luna68 het volgende:
Er zitten nu 14 bewoners in dat huis en op beide streams vinden we er maar twee![]()
Maar ik heb wel even kunnen stofzuigenquote:Op zaterdag 25 januari 2025 15:32 schreef Luna68 het volgende:
Er zitten nu 14 bewoners in dat huis en op beide streams vinden we er maar twee![]()
Ik ookquote:Op zaterdag 25 januari 2025 15:33 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Maar ik heb wel even kunnen stofzuigen
Net zoals in de CoS pas stond dat dit het aantal bewoners was waar we het mee moesten doen, vond een zekere CoS'er.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 15:34 schreef freaky40 het volgende:
14, er moet er dan nog 1 misschien 2 bij.
Koud valt wel mee, meer droog.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 15:35 schreef Kissingbird het volgende:
Niels was ietwat bezorgd dat hij kil of koud overkwam op tv
apart dat ze een mannen en vrouwen kamer gemaakt hebben.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 15:34 schreef ledn81 het volgende:
slaapkamerupdate voor de liefhebbers
ledn81 in BB / De inrichting van het huis
Deze ontgaat me even?quote:Op zaterdag 25 januari 2025 15:35 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Net zoals in de CoS pas stond dat dit het aantal bewoners was waar we het mee moesten doen, vond een zekere CoS'er.
Zinloos gespeculaas allemaal.
Directiebesluitquote:Op zaterdag 25 januari 2025 15:36 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
apart dat ze een mannen en vrouwen kamer gemaakt hebben.
volgens mij nog niet eerder geweest?
quote:Op zaterdag 25 januari 2025 15:35 schreef KinKiJan het volgende:
Die pakken van David2 maakt het net alsof er buschauffeurs tussen gevangen lopen.
Zijn mondhoeken hangen een beetje naar beneden, dat helpt ook niet.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 15:34 schreef Li0nHeart het volgende:
Jordy : Ik ben benieuwd hoe ik geframed wordt op tv.. iemand zei dat ik vaak gefrustreerd en geirriteerd lijk.
Die kan die van Niels overnemenquote:Op zaterdag 25 januari 2025 15:38 schreef Li0nHeart het volgende:
Ze zeggen in het huis dat er nog 1 iemand moet komen.
Niels : Die iemand heeft straks geen kast.
Echt he die bijdehandtequote:Op zaterdag 25 januari 2025 15:38 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Die kan die van Niels overnemen
quote:Op zaterdag 25 januari 2025 15:14 schreef Ireth het volgende:
[..]
Voor zover ik het kan ontcijferen zijn ze bezig met hun "welkom in mijn bedrijf"-speech te maken.
Sorry, was even boodschappen doen.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 15:22 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
![]()
Waar is @:jockari als je hem nodig hebt..
Versta die mannen buiten amper
quote:Op zaterdag 25 januari 2025 15:40 schreef Jockari het volgende:
[..]
Sorry, was even boodschappen doen.
quote:Op zaterdag 25 januari 2025 15:35 schreef KinKiJan het volgende:
Die pakken van David2 maakt het soms net alsof er buschauffeurs tussen gevangenen lopen.
Ik snap het wel in dit geval. BB probeert denk ik te voorkomen dat de newbies weer buiten de groep gaan vallen, zoals met de newbie-genomineerden van afgelopen week het geval was.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 15:36 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
apart dat ze een mannen en vrouwen kamer gemaakt hebben.
volgens mij nog niet eerder geweest?
Waarschijnlijk als een champignon of dergelijke.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 15:34 schreef Li0nHeart het volgende:
Jordy : Ik ben benieuwd hoe ik geframed wordt op tv.. iemand zei dat ik vaak gefrustreerd en geirriteerd lijk.
Ja ging over jolien die nog steeds masacara op heeftquote:Op zaterdag 25 januari 2025 15:43 schreef Kissingbird het volgende:
"jij hebt mooie wimpers" " nee jij hebt mooie wimpers"
Ze heeft gelijk. Geef ze allemaal hun kleding.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 15:43 schreef Poesjuh het volgende:
Jolien is het nu beu. Ze wil na 2 weken haar kleding.
Jane heeft zo een opdracht
Denk je dat ze eerder worden opgenomen omdat er nu 1 mannen en 1 vrouwen groep lijkt te zijn ontstaan?quote:Op zaterdag 25 januari 2025 15:42 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ik snap het wel in dit geval. BB probeert denk ik te voorkomen dat de newbies weer buiten de groep gaan vallen, zoals met de newbie-genomineerden van afgelopen week het geval was.
Ze voelt zich bedreigd door Jane denk ikquote:Op zaterdag 25 januari 2025 15:43 schreef Poesjuh het volgende:
Jolien is het nu beu. Ze wil na 2 weken haar kleding.
Jane heeft zo een opdracht
ja weet niet meer wat ze ermee gedaan heeft.. vond ik niet zo interessant om te horen toen ze erover verteldequote:Op zaterdag 25 januari 2025 15:43 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Ja ging over jolien die nog steeds masacara op heeft
Hoe dan?!
Nee neequote:Op zaterdag 25 januari 2025 15:44 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ze heeft gelijk. Geef ze allemaal hun kleding.
Jane werpt zo Axel over haar schouder.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 15:44 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Ze voelt zich bedreigd door Jane denk ik
Oehhh good onequote:Op zaterdag 25 januari 2025 15:44 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Het klonk alsof jolien mascara op deed voor ze in bb kwam en dit nog steeds niet helemaal afgedoucht isquote:Op zaterdag 25 januari 2025 15:45 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja weet niet meer wat ze ermee gedaan heeft.. vond ik niet zo interessant om te horen toen ze erover vertelde
lolquote:Op zaterdag 25 januari 2025 15:45 schreef Droopie het volgende:
[..]
Jane werpt zo Axel over haar schouder.
Die vreet Missen als ontbijt.
Sinds het feestje zit het erop zei ze netquote:Op zaterdag 25 januari 2025 15:45 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja weet niet meer wat ze ermee gedaan heeft.. vond ik niet zo interessant om te horen toen ze erover vertelde
Ah sinds het feestje, thank youuuuquote:Op zaterdag 25 januari 2025 15:48 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Sinds het feestje zit het erop zei ze net
Ja, enerzijds wordt de groep een soort van gehalveerd, waardoor het makkelijker is voor de newbies om te integreren.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 15:44 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Denk je dat ze eerder worden opgenomen omdat er nu 1 mannen en 1 vrouwen groep lijkt te zijn ontstaan?
kan he..
Maar was eigenlijk stiekumpies blij dat er dit jaar 1 grote slaapkamer was (met roddelsuite voor 2)
nee ze heeft in het begin verteld dat ze een speciale behandeling had laten doen aan haar wimpers.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 15:47 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Het klonk alsof jolien mascara op deed voor ze in bb kwam en dit nog steeds niet helemaal afgedoucht is
Zoiets tijdelijk permanent (contradictio in terminis) of zoiets ?quote:Op zaterdag 25 januari 2025 15:47 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Het klonk alsof jolien mascara op deed voor ze in bb kwam en dit nog steeds niet helemaal afgedoucht is
huh dat is raarquote:Op zaterdag 25 januari 2025 15:48 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Sinds het feestje zit het erop zei ze net
Ze heeft nog steeds een oranje gloed op haar wangen, zou hetquote:Op zaterdag 25 januari 2025 15:49 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
nee ze heeft in het begin verteld dat ze een speciale behandeling had laten doen aan haar wimpers.
Weet dus niet meer hoe het heet.
Moet Jane eerst naturaliseren tot Belgische...quote:Op zaterdag 25 januari 2025 15:50 schreef ben34567 het volgende:
Jolien mag haar kroontje afleveren aan Jane
Klopt, voordat ze het huis in gingquote:Op zaterdag 25 januari 2025 15:49 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
nee ze heeft in het begin verteld dat ze een speciale behandeling had laten doen aan haar wimpers.
Weet dus niet meer hoe het heet.
Die dames daar ookquote:Op zaterdag 25 januari 2025 15:50 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
huh dat is raar
ik weet wel nog dat ik het getypt heb toen.. dat ze iets eraan had laten doen.
maar nu dus al een paar dagen die mascara erop? vind ik knap!
Oke ja.. deze uitleg klinkt wel logisch.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 15:49 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ja, enerzijds wordt de groep een soort van gehalveerd, waardoor het makkelijker is voor de newbies om te integreren.
Anderzijds zijn er natuurlijk wat dominante persoonlijkheden die wat minder goed omgaan met de veranderende samenstelling en die worden zo gedwongen om hun eigen positie ten aanzien van anderen te herzien.
De westvlamingen spreken de G uit als een H (spiehel, Bruhhe, ...)quote:Op zaterdag 25 januari 2025 15:49 schreef Flow3r het volgende:
Ik versta die Belgen zo slecht, het is echt een andere taal voor mij![]()
![]()
Volgende BB maar met arabisch or chinees sprekenden, misschien kan ik daar meer chocola van maken
quote:Op zaterdag 25 januari 2025 15:50 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ze heeft nog steeds een oranje gloed op haar wangen, zou het
Ja dat was niet echt een complimentquote:Op zaterdag 25 januari 2025 15:52 schreef Li0nHeart het volgende:
Hahahhaa...Jane : kringspier trekt samen van 3kwart Nederland wanneer ze Jeflien zien..
quote:Op zaterdag 25 januari 2025 15:52 schreef Li0nHeart het volgende:
Hahahhaa...Jane : kringspier trekt samen van 3kwart Nederland wanneer ze Jeflien zien..
quote:Op zaterdag 25 januari 2025 15:52 schreef KinKiJan het volgende:
![]()
Jane vertelt dat 3 kwart NL hun kringspier samentrekt als ze Jolien en Jeffrey samen ziet
quote:Op zaterdag 25 januari 2025 15:52 schreef Hznootje het volgende:
Haha Jane zegt ik denk dat half NL hun Kringspier samentrekt als jij met Jeff samen in beeld bent
Ow jee. Dat worden tranenquote:Op zaterdag 25 januari 2025 15:52 schreef Li0nHeart het volgende:
En Jolien die deze uitdrukking niet begreep. Twijfelt of ze dit nu positief of negatief moest bekijken.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 15:52 schreef Hznootje het volgende:
Haha Jane zegt ik denk dat kwart NL hun Kringspier samentrekt als jij met Jeff samen in beeld bent
quote:Op zaterdag 25 januari 2025 15:53 schreef Kodiak100 het volgende:
Jane strooit nog wat extra zout in de wond
wistikniequote:Op zaterdag 25 januari 2025 15:54 schreef Kodiak100 het volgende:
Heeft Jolien de kalverliefde tussen Vera en Dimi niet gezien?
Dat werd toch ook mega uitvergroot
8k, 16k tvquote:Op zaterdag 25 januari 2025 15:54 schreef Kissingbird het volgende:
Jane: sommige mensen hebben een 75 inch tv he![]()
![]()
Ja heerlijkquote:Op zaterdag 25 januari 2025 15:53 schreef Kodiak100 het volgende:
Jane strooit nog wat extra zout in de wond
Dat sappige hoeft niet, kwetsen kan je lerenquote:Op zaterdag 25 januari 2025 15:54 schreef ben34567 het volgende:
Als ik Jane was had ik gezegd dat de kijkers Jefflien enorm schattig vinden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja ik ookquote:Op zaterdag 25 januari 2025 15:55 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik hoop echt dat Jane langer dan een week blijft
quote:Op zaterdag 25 januari 2025 15:55 schreef Kodiak100 het volgende:
Jane mag nog even blijven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Smile, it's free therapy.
Dus die hebben gesekst!quote:Op zaterdag 25 januari 2025 15:55 schreef Kissingbird het volgende:
Jolien: we hebben geen duimpjes omhoog gedaan
niet eens![]()
vind het ook wat onnozel.. ze kent het programma toch.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 15:56 schreef Verity het volgende:
Is die Jolien dan echt zo dom? Ze had niet verwacht dat mensen het zouden zien en dat het geknipt zou worden.
Jolien: We hebben namelijk geen duimpje omhoog gedaan.
de winnaar van Big Brother nu alquote:Op zaterdag 25 januari 2025 15:55 schreef KinKiJan het volgende:
We zijn er getuigen van hoe Jane met fluwelen handschoenen aan de nek van het sprookje omdraait
Held
neee ze heeft niet meer dan zoenen gedaanquote:Op zaterdag 25 januari 2025 15:56 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Dus die hebben gesekst!
Condooms in de kast wisten we al, miss is dat duimpje genoeg
quote:Op zaterdag 25 januari 2025 15:55 schreef KinKiJan het volgende:
We zijn er getuigen van hoe Jane met fluwelen handschoenen aan de nek van het sprookje omdraait
Held
Ik vind haar ook leukquote:Op zaterdag 25 januari 2025 15:58 schreef DGK-Eric het volgende:
Ik vind Jane heel leuk! Die is niet voor de (naakt)poes!![]()
Milena en Jolien gaan nog een zware dobber krijgen aan deze meid
Dan moet ze nu ook niet zo panisch doen zegquote:Op zaterdag 25 januari 2025 15:57 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
neee ze heeft niet meer dan zoenen gedaan![]()
Hoop nog steeds op een feestje met wat alcohol vandaagquote:Op zaterdag 25 januari 2025 16:00 schreef Krambo het volgende:
Jolien gaat een piekernachtje tegemoet
Benieuwd hoe ze nu met Jeff gaat omgaan. "Nee Jeef, want de mensen zien blijkbaar alles !"quote:Op zaterdag 25 januari 2025 16:00 schreef Krambo het volgende:
Ik denk dat het heel goed is dat zij niet meer in dezelfde ruimte slapen..quote:Op zaterdag 25 januari 2025 16:00 schreef Krambo het volgende:
Het licht brandt maar er is niemand thuis.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 15:58 schreef 5thencounter het volgende:
Miss Belgie heeft niet door dat al die draaiende zwarte dingen in alle hoeken en gaten niet opnemen als Jolientje aan het klefbekken met Jeffie is?
Hopelijk is dit nu voorbij. Hartelijk dank, Jane!quote:Op zaterdag 25 januari 2025 15:59 schreef Verity het volgende:
Ben benieuwd of Jolien nu nog wel gaat knuffelen en kussen met Jeffrey.
quote:Op zaterdag 25 januari 2025 15:58 schreef Poesjuh het volgende:
Sharice tegen jane: dast zelfde als wandelen met n hond die je niet hebt
quote:Op zaterdag 25 januari 2025 16:02 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Hopelijk is dit nu voorbij. Hartelijk dank, Jane!
Het is een plakkert die iemand anders nodig heeft, als er geen Jeff is gaat ze wel bij een van de dames zitten vlooienquote:Op zaterdag 25 januari 2025 15:59 schreef Verity het volgende:
Die conclusie had ik al heel snel getrokken bij Jolien..Zit niet heel veel achter die grote brilquote:Op zaterdag 25 januari 2025 16:02 schreef Droopie het volgende:
[..]
Het licht brandt maar er is niemand thuis.
Te laat!quote:Op zaterdag 25 januari 2025 16:00 schreef Kodiak100 het volgende:
Jane tegen Jolien Niet over nadenken en loslaten
Dan nog.. liever dat ze gaat zitten vlooien bij een van de vrouwen dan de filmkusjes op een dubbele streamquote:Op zaterdag 25 januari 2025 16:03 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Het is een plakkert die iemand anders nodig heeft, als er geen Jeff is gaat ze wel bij een van de dames zitten vlooien
* Li0nHeart zoekt het topic van @freaky40 op ... wellicht samen met de Vlamingen??quote:Op zaterdag 25 januari 2025 16:04 schreef Kissingbird het volgende:
we mogen niet horen dat er 770 k kijkers waren?
dubbele streamlock
Nice!!quote:Op zaterdag 25 januari 2025 13:21 schreef Puzzie het volgende:
Werken voor het goede doel . @:Willewa je had gelijk
MOOI!!
Kale Dquote:Op zaterdag 25 januari 2025 16:04 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik ben verward door David S en David D. Wie is nu wie (Allebei D met hun achternaam)
DavidS oud, DavidD baardquote:Op zaterdag 25 januari 2025 16:04 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik ben verward door David S en David D. Wie is nu wie (Allebei D met hun achternaam)
quote:Op zaterdag 25 januari 2025 16:05 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
* Li0nHeart zoekt het topic van @:freaky40 op ... wellicht samen met de Vlamingen??
Beter gaat ze lekker naar huis, heb liever valse Jeff er in dan slome plakJolienquote:Op zaterdag 25 januari 2025 16:04 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Dan nog.. liever dat ze gaat zitten vlooien bij een van de vrouwen dan de filmkusjes op een dubbele stream
Eens! liever iemand die voor wat reuring zorgt dan een nietszeggend persoon daarquote:Op zaterdag 25 januari 2025 16:05 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Beter gaat ze lekker naar huis, heb liever valse Jeff er in dan slome plakJolien
Benieuwd wat het effect op Jeffrey gaat zijn als ze hem gaat afwimpelen.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 15:59 schreef Verity het volgende:
quote:Op zaterdag 25 januari 2025 16:06 schreef Jockari het volgende:
[..]
Lap, stemde ik al verkeerd in de poll van @:kodiak100
Guiltyquote:Op zaterdag 25 januari 2025 16:07 schreef Droopie het volgende:
[..]
Team Sharice
Er zit er nog eentje hier
ze heeft inderdaad droopie eyesquote:Op zaterdag 25 januari 2025 16:07 schreef Droopie het volgende:
[..]
Team Sharice
Er zit er nog eentje hier![]()
TeamZwaarmoedigheid? Nou nee, die gaat het daar wel zwaar krijgen nu.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 16:07 schreef Droopie het volgende:
[..]
Team Sharice
Er zit er nog eentje hier
Dus ook in een BB uniform.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 16:11 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]Hey buschauffeur, het hele huis wil douchen!
Kan me wat bij voorstellen, zoals gister Milena heerlijk aan het tutten was met haar make up en kleding en de andere twee dames maar toe kijken. En nu komt er nog een binnen die van alles heeft.....quote:Op zaterdag 25 januari 2025 15:44 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Ik vindt zel wat hebben van medewerkers van een begrafenisonderneming zoquote:Op zaterdag 25 januari 2025 16:11 schreef KinKiJan het volgende:
Senior en Dikkiequote:Op zaterdag 25 januari 2025 16:11 schreef KinKiJan het volgende:
Vind het een grijze muis.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 16:12 schreef Flow3r het volgende:
Sharice heeft een heerlijke stoicijnse kop
Haar uitstraling maakt mij instant depri maar ze kan er niets aan doen. Ze heeft dringend makeup nodigquote:Op zaterdag 25 januari 2025 16:11 schreef Poesjuh het volgende:
Sharice kijkt soms niet vrolijk. Klopt! Ik ga ook stuk om die fotos hier.
Maar is voor mij geen vereiste om je een leuke natuurlijke bewoner te vinden
Straks als ze make up op heeft wil ik je niet horen hequote:Op zaterdag 25 januari 2025 16:09 schreef freaky40 het volgende:
[..]
TeamZwaarmoedigheid? Nou nee, die gaat het daar wel zwaar krijgen nu.
Die papegaaiquote:Op zaterdag 25 januari 2025 16:08 schreef ledn81 het volgende:
Enkele filmpjes van vanmiddag
ledn81 in BB / Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes
Ik denk over Jane. Ze zei net ze komt wel fel binnen en voor hetzelfde geld speelt ze ook een spel hequote:
Heerlijkquote:Op zaterdag 25 januari 2025 16:15 schreef Schakeltopia het volgende:
milena is niet blij met jane heb ik zo het idee
quote:Op zaterdag 25 januari 2025 16:17 schreef Verity het volgende:
[..]
Ik denk over Jane. Ze zei net ze komt wel fel binnen en voor hetzelfde geld speelt ze ook een spel he
Vlamingen hebben toch vaak wat moeite met de directheid van Nederlandersquote:Op zaterdag 25 januari 2025 16:17 schreef Verity het volgende:
[..]
Ik denk over Jane. Ze zei net ze komt wel fel binnen en voor hetzelfde geld speelt ze ook een spel he
Milena is nog ergerquote:Op zaterdag 25 januari 2025 16:20 schreef odie22 het volgende:
[..]
jane doet stom over jolienen over milena
Nou niet perse stom maar is wel eerlijk en direct over de buitenwereld.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 16:20 schreef odie22 het volgende:
[..]
Hij had milena en sharice hun gesmoes doorquote:Op zaterdag 25 januari 2025 16:21 schreef Schakeltopia het volgende:
david zegt al, altijd he als dames bij elkaar zet is het ruzie
Denk eerder 2 weekjesquote:Op zaterdag 25 januari 2025 16:22 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Nou niet perse stom maar is wel eerlijk en direct over de buitenwereld.
Komt goed wellicht is Jane er maar een weekje
Jolien en Milena: krokodillentranenquote:Op zaterdag 25 januari 2025 16:20 schreef odie22 het volgende:
[..]
Jordy weet ook al hoe de bank er volgende week uit gaat zienquote:Op zaterdag 25 januari 2025 16:22 schreef Kodiak100 het volgende:
Jordy denkt dat ze vanavond iets lekkers gaan krijgen
Nee ze is gewoon eerlijkquote:Op zaterdag 25 januari 2025 16:20 schreef odie22 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |