Vroeger op school was het zo Only ABN ook op de openbare omroep, dit is blijkbaar stiekem aan het veranderen.quote:
Ja, die heeft met de Vlaamse LLDL ('Blijven Slapen') meegedaan, en nog een programma waar iets gezegd zou hebben dat grappig genoeg zou zijn geweest om later in Beste Kijkers nog eens te herhalen..quote:Op zaterdag 25 januari 2025 15:24 schreef Kissingbird het volgende:
Niels : thuis praat ik redelijk plat hier probeer ik uh ... want Nederlanders verstaan anders niks.
Dus dit is Niels die probeert niet plat Belgisch te praten![]()
ex vindt Niels media geil?
Heerlijk buiten bb kijken. Is windstil dus goed te doen.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 15:25 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Ohh jaloers! Maar het is je gegund uiteraard. Oehhh jane dagboekkamer
Tja als je de liefde van thuis tekort kwam, zoek je vaak bevestiging eldersquote:Op zaterdag 25 januari 2025 15:24 schreef Li0nHeart het volgende:
De ex van Niels vindt hem mediageil.
Gewaagd All in!quote:Op zaterdag 25 januari 2025 15:25 schreef spapaars het volgende:
Ik heb een keuze gemaakt en al mijn geld in Jane's bedrijf geïnvesteerd.
Hoewel ik geen idee heb wat voor bedrijf het is.
Wow nicequote:Op zaterdag 25 januari 2025 15:26 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Heerlijk buiten bb kijken. Is windstil dus goed te doen.
Zijn kleurlenzen las ik hier, jeff keek in haar ogen en zag dit of zoquote:Op zaterdag 25 januari 2025 15:28 schreef ben34567 het volgende:
Heeft Jane blauwe ogen ? Ik dacht bruin maar in het zonlicht precies blauw.
Ja, BB staat dit jaar voor de Buurman en Buurman editie.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 15:32 schreef Luna68 het volgende:
Er zitten nu 14 bewoners in dat huis en op beide streams vinden we er maar twee![]()
Maar ik heb wel even kunnen stofzuigenquote:Op zaterdag 25 januari 2025 15:32 schreef Luna68 het volgende:
Er zitten nu 14 bewoners in dat huis en op beide streams vinden we er maar twee![]()
Ik ookquote:Op zaterdag 25 januari 2025 15:33 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Maar ik heb wel even kunnen stofzuigen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |