Vroeger op school was het zo Only ABN ook op de openbare omroep, dit is blijkbaar stiekem aan het veranderen.quote:
Ja, die heeft met de Vlaamse LLDL ('Blijven Slapen') meegedaan, en nog een programma waar iets gezegd zou hebben dat grappig genoeg zou zijn geweest om later in Beste Kijkers nog eens te herhalen..quote:Op zaterdag 25 januari 2025 15:24 schreef Kissingbird het volgende:
Niels : thuis praat ik redelijk plat hier probeer ik uh ... want Nederlanders verstaan anders niks.
Dus dit is Niels die probeert niet plat Belgisch te praten![]()
ex vindt Niels media geil?
Heerlijk buiten bb kijken. Is windstil dus goed te doen.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 15:25 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Ohh jaloers! Maar het is je gegund uiteraard. Oehhh jane dagboekkamer
Tja als je de liefde van thuis tekort kwam, zoek je vaak bevestiging eldersquote:Op zaterdag 25 januari 2025 15:24 schreef Li0nHeart het volgende:
De ex van Niels vindt hem mediageil.
Gewaagd All in!quote:Op zaterdag 25 januari 2025 15:25 schreef spapaars het volgende:
Ik heb een keuze gemaakt en al mijn geld in Jane's bedrijf geïnvesteerd.
Hoewel ik geen idee heb wat voor bedrijf het is.
Wow nicequote:Op zaterdag 25 januari 2025 15:26 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Heerlijk buiten bb kijken. Is windstil dus goed te doen.
Zijn kleurlenzen las ik hier, jeff keek in haar ogen en zag dit of zoquote:Op zaterdag 25 januari 2025 15:28 schreef ben34567 het volgende:
Heeft Jane blauwe ogen ? Ik dacht bruin maar in het zonlicht precies blauw.
Ja, BB staat dit jaar voor de Buurman en Buurman editie.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 15:32 schreef Luna68 het volgende:
Er zitten nu 14 bewoners in dat huis en op beide streams vinden we er maar twee![]()
Maar ik heb wel even kunnen stofzuigenquote:Op zaterdag 25 januari 2025 15:32 schreef Luna68 het volgende:
Er zitten nu 14 bewoners in dat huis en op beide streams vinden we er maar twee![]()
Ik ookquote:Op zaterdag 25 januari 2025 15:33 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Maar ik heb wel even kunnen stofzuigen
Net zoals in de CoS pas stond dat dit het aantal bewoners was waar we het mee moesten doen, vond een zekere CoS'er.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 15:34 schreef freaky40 het volgende:
14, er moet er dan nog 1 misschien 2 bij.
Koud valt wel mee, meer droog.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 15:35 schreef Kissingbird het volgende:
Niels was ietwat bezorgd dat hij kil of koud overkwam op tv
apart dat ze een mannen en vrouwen kamer gemaakt hebben.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 15:34 schreef ledn81 het volgende:
slaapkamerupdate voor de liefhebbers
ledn81 in BB / De inrichting van het huis
Deze ontgaat me even?quote:Op zaterdag 25 januari 2025 15:35 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Net zoals in de CoS pas stond dat dit het aantal bewoners was waar we het mee moesten doen, vond een zekere CoS'er.
Zinloos gespeculaas allemaal.
Directiebesluitquote:Op zaterdag 25 januari 2025 15:36 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
apart dat ze een mannen en vrouwen kamer gemaakt hebben.
volgens mij nog niet eerder geweest?
quote:Op zaterdag 25 januari 2025 15:35 schreef KinKiJan het volgende:
Die pakken van David2 maakt het net alsof er buschauffeurs tussen gevangen lopen.
Zijn mondhoeken hangen een beetje naar beneden, dat helpt ook niet.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 15:34 schreef Li0nHeart het volgende:
Jordy : Ik ben benieuwd hoe ik geframed wordt op tv.. iemand zei dat ik vaak gefrustreerd en geirriteerd lijk.
Die kan die van Niels overnemenquote:Op zaterdag 25 januari 2025 15:38 schreef Li0nHeart het volgende:
Ze zeggen in het huis dat er nog 1 iemand moet komen.
Niels : Die iemand heeft straks geen kast.
Echt he die bijdehandtequote:Op zaterdag 25 januari 2025 15:38 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Die kan die van Niels overnemen
quote:Op zaterdag 25 januari 2025 15:14 schreef Ireth het volgende:
[..]
Voor zover ik het kan ontcijferen zijn ze bezig met hun "welkom in mijn bedrijf"-speech te maken.
Sorry, was even boodschappen doen.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 15:22 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
![]()
Waar is @:jockari als je hem nodig hebt..
Versta die mannen buiten amper
quote:Op zaterdag 25 januari 2025 15:40 schreef Jockari het volgende:
[..]
Sorry, was even boodschappen doen.
quote:Op zaterdag 25 januari 2025 15:35 schreef KinKiJan het volgende:
Die pakken van David2 maakt het soms net alsof er buschauffeurs tussen gevangenen lopen.
Ik snap het wel in dit geval. BB probeert denk ik te voorkomen dat de newbies weer buiten de groep gaan vallen, zoals met de newbie-genomineerden van afgelopen week het geval was.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 15:36 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
apart dat ze een mannen en vrouwen kamer gemaakt hebben.
volgens mij nog niet eerder geweest?
Waarschijnlijk als een champignon of dergelijke.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 15:34 schreef Li0nHeart het volgende:
Jordy : Ik ben benieuwd hoe ik geframed wordt op tv.. iemand zei dat ik vaak gefrustreerd en geirriteerd lijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |