Axel de enige die gezond elke dag buiten frisse luchtje schept en wandeltquote:Op zaterdag 25 januari 2025 13:43 schreef Koos1958 het volgende:
Axel gaat klein plukje zon pakken. Milena en keano claimen wel veel aandacht van nieuwe bewoners
Heeft jane dan 3 weken tot net in hotel gezeten toch niet???quote:Op zaterdag 25 januari 2025 13:44 schreef Jockari het volgende:
Als ze nog enkele reserven in het hotel hebben zitten, kunnen ze nu Milena, Jeff en Keanu al aan de andere kant van het hek zetten.
quote:Op zaterdag 25 januari 2025 13:44 schreef Verity het volgende:
Milena: Ik heb dus een nieuwe broer eigenlijk
Jane: tja ja, jullie tweeën.
Vonden jullie ook dat de "Ja" anders klonk dan de andere Ja's van Jane?
Nee ze vertelde eerder dat ze met haar vriend mee was geweest naar Noorwegen en Duitslandquote:Op zaterdag 25 januari 2025 13:45 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Heeft jane dan 3 weken tot net in hotel gezeten toch niet???
Inderdaad. Heb het idee dat het wel kan gaan botsen tussen Jane en Milenaquote:Op zaterdag 25 januari 2025 13:45 schreef Was-beer het volgende:
[..]![]()
Ze zei ook nog: wat moet ik daar van zeggen?
Heeft jordy niet gezegd hij vond haar er wel goed uitzien.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 13:45 schreef Li0nHeart het volgende:
Even alles Jordy-juice aan Jane vertellen door de dames. Dat hij helemaal blij was, dat ze echt zijn type was...
Jane : "ach... ik heb mijn eigen Jordy"
Ze zei net ook dat ze op 2 januari ook in het hotel zat als reserve-bewonerquote:Op zaterdag 25 januari 2025 13:46 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Nee ze vertelde eerder dat ze met haar vriend mee was geweest naar Noorwegen en Duitsland
Ik hoop wel dat Jane Milena doorziet..quote:Op zaterdag 25 januari 2025 13:46 schreef BigBreg83 het volgende:
Ik hoop dat jane en milena snel een batch fight krijgendiva rel!
Ah dus 2 jan iedereen in hotel en toen bewoners bekend waren zei BB: doei jane bedankt voor het komen en goede reis terugquote:Op zaterdag 25 januari 2025 13:46 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Nee ze vertelde eerder dat ze met haar vriend mee was geweest naar Noorwegen en Duitsland
Daarom doet ze me aan mijn schoonzus denken.. Lijkt sprekend op haarquote:Op zaterdag 25 januari 2025 13:46 schreef Li0nHeart het volgende:
Jane heeft een surinaamse kant en een indische kant. Ze is Javaans.
Maar dat kan dan voor 1 of 2 nachten geweest zijn? Ze vertelde dat ze met haar vriend mee is geweest naar zijn optredens en dacht het eerder ook hier gelezen te hebben dat iemand dat ook op haar insta had gevondenquote:Op zaterdag 25 januari 2025 13:46 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ze zei net ook dat ze op 2 januari ook in het hotel zat als reserve-bewoner
Hope so en de 3e blijft vast en zekerquote:Op zaterdag 25 januari 2025 13:48 schreef 5thencounter het volgende:
Business week .. dus volgende week rotten twee van deze 3 weer op neem ik aan?
[ afbeelding ]
Hij is Lennie toch niet gevolgd ?quote:Op zaterdag 25 januari 2025 13:47 schreef Li0nHeart het volgende:
Keanu : Je moet ten allen tijde je hart volgen hier...
Stoere gozer... een beetje die broodnodige "F16 piloot" die Mileentje kan opgeilenquote:Op zaterdag 25 januari 2025 13:49 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Hope so en de 3e blijft vast en zekeriets met voorspelbaar script
Elsa inruilen voor oude Davis S lijkt me topquote:Op zaterdag 25 januari 2025 13:50 schreef ledn81 het volgende:
het zonneterras is geopend![]()
[ afbeelding ]
Milena is niet zo simpel op te geilen. Ondanks haar gepluk steeds nu al aan David pootje, is zij mi te getraumatiseerd om nog lief te hebben vermoed ik. Volle rugzak moet eerst leegquote:Op zaterdag 25 januari 2025 13:51 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Stoere gozer... een beetje die broodnodige "F16 piloot" die Mileentje kan opgeilen
Nahh... die Geilkut Mileen is om in no-timequote:Op zaterdag 25 januari 2025 13:52 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Milena is niet zo simpel op te geilen. Ondanks haar gepluk steeds nu al aan David pootje, is zij mi te getraumatiseerd om nog lief te hebben vermoed ik. Volle rugzak moet eerst leeg
Die raakt alleen maar voller met dat rancuneuze gedrag van haar . Geen mooie eigenschapquote:Op zaterdag 25 januari 2025 13:52 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Milena is niet zo simpel op te geilen. Ondanks haar gepluk steeds nu al aan David pootje, is zij mi te getraumatiseerd om nog lief te hebben vermoed ik. Volle rugzak moet eerst leeg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ga even van de zon genieten, tot 1300 uur staat zo online .....
.
Alleen als ze er wat voor zichzelf uit kan halen. Beetje uitdagen, flirten en pretenderen dat je eerlijk en oprecht bent en ondertussen precies het omgekeerde laten zien.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 13:54 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nahh... die Geilkut Mileen is om in no-time
Ik vind alles best maar ik vermoed dat Milena emotioneel te geblokkeerd is momenteel om liefde of vertrouwen te durven geven.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 13:54 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nahh... die Geilkut Mileen is om in no-time
quote:Op zaterdag 25 januari 2025 13:56 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Troubles in paradise - 25 januari 2025.Niet gezien maar gokje: jaloerse Jeff die zegt niet jarloers te zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ga even van de zon genieten, tot 1300 uur staat zo online .....![]()
Milena ook dan? Is ook miss plamuurquote:Op zaterdag 25 januari 2025 13:43 schreef Poesjuh het volgende:
Jane mag naar huis van mij mis plamuur alles voor de volgers bah bah
Truequote:Op zaterdag 25 januari 2025 14:01 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Milena ook dan? Is ook miss plamuur
Dat zijn emo nog niet ontwikkelde mensen, zielige mensenquote:Op zaterdag 25 januari 2025 14:03 schreef Flory- het volgende:
Aardige vent wel, maar geen groente lusten
Huh?quote:Op zaterdag 25 januari 2025 13:46 schreef Li0nHeart het volgende:
Jane heeft een surinaamse kant en een indische kant. Ze is Javaans.
Heel raarrrrquote:Op zaterdag 25 januari 2025 14:04 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Dat zijn emo nog niet ontwikkelde mensen, zielige mensen
Brazilie hahahha dat is wel heeeeeel ff wat anders ja ik ga stuk thanxquote:Op zaterdag 25 januari 2025 14:04 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Huh?
Jane Karto haar ouders zijn Braziliaans en Indonesisch, maar zelf is zij opgegroeid in Den Haag.
Ongelofelijkquote:Op zaterdag 25 januari 2025 14:04 schreef Jockari het volgende:
Milena is nog aan het checken in wiens kont ze gaat kruipen.
Ja die is samen met keanu heel erg aan het slijmen. Elsa zeggen wat ze moeten pakken en evenredig verdelen qua geldquote:
quote:Op zaterdag 25 januari 2025 14:09 schreef Droopie het volgende:
[..]
Even geduld, zal niet lang meer duren voor je het weer ziet.
Lachen als die Jane terugkomt. Nouquote:Op zaterdag 25 januari 2025 14:08 schreef ledn81 het volgende:
Geld liefst evenredig verdelen roept tante Elsa nog even
Dit jaar is alles andersquote:Op zaterdag 25 januari 2025 13:29 schreef 5thencounter het volgende:
Wtf is een Big Brother Bedrijf?![]()
[ afbeelding ]
Ja ik ook.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 14:10 schreef Puzzie het volgende:
Toch heb ik het gevoel dat er meer achter zit met die nieuwe bewoners ''
Oei dit zijn parasieten!!quote:Op zaterdag 25 januari 2025 14:10 schreef Luna68 het volgende:
Gelukkig hebben de bewoners dit filmpje nog niet ontdekt op insta
https://www.instagram.com(...)MTh4d3h6dTRyZ295aQ==
Dat verstond ik ook jaquote:Op zaterdag 25 januari 2025 14:12 schreef BigBreg83 het volgende:
Ik versta topping? Niet te verstaan.
SPOILER: klik hier voor het filmpjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mss is Jeffke daar ziek vanquote:Op zaterdag 25 januari 2025 14:13 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Oei dit zijn parasieten!!
Fenbendazole de hondenontwormer en ivermectine nemen. Werkt perfect neem het zelf ook prevebtief op doktersadvies![]()
Gatver BB vergiftigt hun bewoners
Een kaping !quote:Op zaterdag 25 januari 2025 14:15 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Er komt er nog een
Er komt korting
Er komt een kaping
Ze speculeren wat ze horen
Een kapingquote:Op zaterdag 25 januari 2025 14:15 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Er komt er nog een
Er komt korting
Er komt een kaping
Ze speculeren wat ze horen
Parasieten wordt je helaas niet meteen ziek van. Die leven jaren in ons. Kanker pas na jaren door de eitjes die vormen borstkanker gezwellen en MS in het brein ed. Grootste farma geheimquote:
Ja zo triest, meteen respect verloren voor zo'n kansloos stupid mens op aardequote:Op zaterdag 25 januari 2025 14:17 schreef Snensie het volgende:
Haha nou wat een doorzetter! Een volwassen kerel die geen groente eet. 😬
Nieuwe versierpogingquote:Op zaterdag 25 januari 2025 14:21 schreef Ireth het volgende:
Elsa ontdekt dat de nieuwen een pen hebben...
"Ooww! Die hadden wij nie weetjuh!!"
Jeffrey keek ff flink in de ogen van Jane... kleurlenzen
Whaaat zelfs haar ogen zijn fakequote:Op zaterdag 25 januari 2025 14:21 schreef Ireth het volgende:
Elsa ontdekt dat de nieuwen een pen hebben...
"Ooww! Die hadden wij nie weetjuh!!"
Jeffrey keek ff flink in de ogen van Jane... kleurlenzen
Ja snap er ook niks vanquote:Op zaterdag 25 januari 2025 14:24 schreef Poesjuh het volgende:
Jane zegt weer deels surinaams
Uhhh qaar dan meid? Je bent een indo uit Brazilië dus niet doen alsof je suri bent bij elsa en wicky beetje raar dit
Serieus?! Blij dat ik nooit noodles eet, maar zit ook vast in andere etenswaren 😱quote:Op zaterdag 25 januari 2025 14:17 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Parasieten wordt je helaas niet meteen ziek van. Die leven jaren in ons. Kanker pas na jaren door de eitjes die vormen borstkanker gezwellen en MS in het brein ed. Grootste farma geheim
quote:Op zaterdag 25 januari 2025 14:25 schreef BigBreg83 het volgende:
Ik vraag me of 1 van de bewoners ooit op pony kamp is geweest
Je kunt toch ook gewoon Hagenees zijn, maar Javaanse ouders/voorouders hebben?quote:Op zaterdag 25 januari 2025 14:26 schreef Poesjuh het volgende:
Er wonen wel javaanse surinames in suri, maar zij is gewoon hagenees
Maar dan kan je nog wel Javaans, Surinaams en Braziliaans bloed hebben.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 14:26 schreef Poesjuh het volgende:
Er wonen wel javaanse surinames in suri, maar zij is gewoon hagenees
Sushi zou ik afraden als geootste bron voor de mens om parasieten door binnen te krijgen en rauwe zooi filet american etcquote:Op zaterdag 25 januari 2025 14:26 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Serieus?! Blij dat ik nooit noodles eet, maar zit ook vast in andere etenswaren 😱
Allrs kan maar Jane tikt in dr eentje de hele atlas aan als ik haar geloofquote:Op zaterdag 25 januari 2025 14:27 schreef Verida het volgende:
[..]
Je kunt toch ook gewoon Hagenees zijn, maar Javaanse ouders/voorouders hebben?
tja, misschien een dna test gedaan, dan krijg je echt de halve wereld in je dna genoemdquote:Op zaterdag 25 januari 2025 14:29 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Allrs kan maar Jane tikt in dr eentje de hele atlas aan als ik haar geloof
Jane Karto haar ouders zijn Braziliaans en Indonesisch, maar zelf is zij opgegroeid in Den Haag.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 14:27 schreef Verida het volgende:
[..]
Je kunt toch ook gewoon Hagenees zijn, maar Javaanse ouders/voorouders hebben?
Misschien toch eens wat verdiepen in de oorsprong daarvan dan.. Want er is helemaal niets raars aan.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 14:29 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Allrs kan maar Jane tikt in dr eentje de hele atlas aan als ik haar geloof
Maar de lijn loopt natuurlijk wel verder door dan alleen de afkomst van ouders.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 14:33 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Jane Karto haar ouders zijn Braziliaans en Indonesisch, maar zelf is zij opgegroeid in Den Haag.
Dus hoe zij hier Suriname bij plakt ??? Interessant doen bij elsa ed vermoed ikquote:Op zaterdag 25 januari 2025 14:33 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Jolien zonder Jeffjequote:Op zaterdag 25 januari 2025 14:34 schreef Hznootje het volgende:
haha nieuwe slaapkamer: MiIena, Sharice, Elsa, Jane en Jolien
dat dus. Er wonen veel Javanen en hindoestanen bijv in Surinamequote:Op zaterdag 25 januari 2025 14:33 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Misschien toch eens wat verdiepen in de oorsprong daarvan dan.. Want er is helemaal niets raars aan.
Dat klopt. Misschien haar opa en oma Surinaams geen idee.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 14:34 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Maar de lijn loopt natuurlijk wel verder door dan alleen de afkomst van ouders.
Verdiep je eens in de oorsprong voordat je dingen gaat roepen .quote:Op zaterdag 25 januari 2025 14:34 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Dus hoe zij hier Suriname bij plakt ??? Interessant doen bij elsa ed vermoed ik
De nieuwen zijn echte mannen en denken aan de dames hahah niels en jordy niet, niels nam zelfs 2 bedden koekoekquote:Op zaterdag 25 januari 2025 14:34 schreef Verity het volgende:
Alle vrouwen gaan in de suite slapen en krijgen een luchtbed
Plus slavernij verleden wat ook meespeelt ,maar daar denken mensen dan weer niet aan.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 14:35 schreef Verida het volgende:
[..]
dat dus. Er wonen veel Javanen en hindoestanen bijv in Suriname
en daarbij is dan de combinatie met Brazlie of andere Zuid-Amerikaanse landen ook wel snel gemaakt.
Wel mooi juist iemand met charisma erbij. Was wel nodig bij dat grut.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 14:35 schreef kater1 het volgende:
Wat een intimiderende man die nieuwe ouwe David. Vanwege dat pak en omdat hij een kop groter lijkt dan de anderen.
Misschien heeft Jane deze beslissing wel doorgedruktquote:Op zaterdag 25 januari 2025 14:36 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
De nieuwen zijn echte mannen en denken aan de dames hahah niels en jordy niet, niels nam zelfs 2 bedden koekoek
ik snap er zelden een klote van als ik iemand spreek.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 14:35 schreef Verida het volgende:
[..]
dat dus. Er wonen veel Javanen en hindoestanen bijv in Suriname
en daarbij is dan de combinatie met Brazlie of andere Zuid-Amerikaanse landen ook wel snel gemaakt.
Daar is de vloer natuurlijk niet zo zachtquote:Op zaterdag 25 januari 2025 14:35 schreef Ireth het volgende:
Suite = slaapkamer
Directie heeft gekozen:
Milena, sharice, elsa, jane en Jolien.
Dames in die slaapkamer, milena met bed, rest van de dames krijgen luchtbed.
Je kan hezelf blijven herhalen steeds als ik niet de 1e keer reageer. Maar bij deze: heb me verdiept en ben er ook allemaal geweest ter plaatse vandaar juistttt dat ik zo opmerkzaam ben op dit per persoon anders profileer gedrag van Janequote:Op zaterdag 25 januari 2025 14:35 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Verdiep je eens in de oorsprong voordat je dingen gaat roepen .
Das een goeie Dotteke! Dat denk ik idd ookquote:Op zaterdag 25 januari 2025 14:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar is de vloer natuurlijk niet zo zacht
Kan dit in het topic van Jane aub?quote:Op zaterdag 25 januari 2025 14:38 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Je kan hezelf blijven herhalen steeds als ik niet de 1e keer reageer. Maar bij deze: heb me verdiept en ben er ook allemaal geweest ter plaatse vandaar juistttt dat ik zo opmerkzaam ben op dit per persoon anders profileer gedrag van Jane
Dus dan ben je meteen intimiderend?quote:Op zaterdag 25 januari 2025 14:35 schreef kater1 het volgende:
Wat een intimiderende man die nieuwe ouwe David. Vanwege dat pak en omdat hij een kop groter lijkt dan de anderen.
"Maar niet voor wicky, die mag wel!!"quote:Op zaterdag 25 januari 2025 14:39 schreef Verity het volgende:
BB de vrouwenkamer is verboden voor de mannen
Blijkbaar toch niet en dat je ergens bent geweest wil niet zeggen dat je dan weet waar zij vandaan komt..quote:Op zaterdag 25 januari 2025 14:38 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Je kan hezelf blijven herhalen steeds als ik niet de 1e keer reageer. Maar bij deze: heb me verdiept en ben er ook allemaal geweest ter plaatse vandaar juistttt dat ik zo opmerkzaam ben op dit per persoon anders profileer gedrag van Jane
Vindt hem ook niet echt passen in de groep. Lijkt een businessman tussen interns/stagiars. Misschien minder als hij gewone kleding aanheeft.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 14:39 schreef RobjeGeus het volgende:
[..]
Dus dan ben je meteen intimiderend?
Zat net op de andere stream, wat zei hij?quote:Op zaterdag 25 januari 2025 14:39 schreef ledn81 het volgende:
"Hey Peter praat duidelijk"![]()
[ afbeelding ]
Jefflien uit elkaarquote:Op zaterdag 25 januari 2025 14:39 schreef Jockari het volgende:
De vrouwenkamer is verboden voor mannen zegt BB
Dat is het best bewaarde geheim van Big Brotherquote:Op zaterdag 25 januari 2025 14:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zat net op de andere stream, wat zei hij?
Er komt een kapingquote:Op zaterdag 25 januari 2025 14:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zat net op de andere stream, wat zei hij?
Het was net toch op de streamquote:Op zaterdag 25 januari 2025 14:38 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Kan dit in het topic van Jane aub?
Tussen niet vinden passen in de groep en intimiderend zit nogal een groot verschil...quote:Op zaterdag 25 januari 2025 14:40 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Vindt hem ook niet echt passen in de groep. Lijkt een businessman tussen interns/stagiars. Misschien minder als hij gewone kleding aanheeft.
O spannend.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 14:41 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Dat is het best bewaarde geheim van Big Brother
Jammer van die dagelijkse 6½uur make-uppen dan.. nergens voor nodig blijkbaarquote:Op zaterdag 25 januari 2025 14:00 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Ik vind alles best maar ik vermoed dat Milena emotioneel te geblokkeerd is momenteel om liefde of vertrouwen te durven geven.
Zie haar intro NEEEE GEEN MAN ROARRRR zo anti
Ze kunnen spaarzegels verdienen en hier opplakken. Ze kunnen dan gedeeltes vrij spelen in het huis.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 14:42 schreef Jockari het volgende:
Die spaarkaart is me nog niet duidelijk
[ afbeelding ]
Ja hoezo nog 1 ?quote:Op zaterdag 25 januari 2025 14:43 schreef freaky40 het volgende:
Denk dat BB nu wel leuker gaat worden nu er meer bewoners zijn, en er mogelijk nog 1 bij komt.
Peter is nog actiever dan die spaarkaartquote:Op zaterdag 25 januari 2025 14:43 schreef Verity het volgende:
[..]
Ze kunnen spaarzegels verdienen en hier opplakken. Ze kunnen dan gedeeltes vrij spelen in het huis.
BB maakt er weinig/geen gebruik van
quote:Op zaterdag 25 januari 2025 14:43 schreef Jockari het volgende:
We hebben echt een spieHel zegt Jolien.
quote:Op zaterdag 25 januari 2025 14:43 schreef Jockari het volgende:
We hebben echt een spieHel zegt Jolien.
Voor beetje basis zelfvertrouwen... sneuquote:Op zaterdag 25 januari 2025 14:42 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jammer van die dagelijkse 6½uur make-uppen dan.. nergens voor nodig blijkbaar
Moet bijna wel een man zijn dan, want bij de vrouwen kan er lastig nog eentje bij op de slaapkamerquote:Op zaterdag 25 januari 2025 14:43 schreef freaky40 het volgende:
Denk dat BB nu wel leuker gaat worden nu er meer bewoners zijn, en er mogelijk nog 1 bij komt.
Mag nog wel een man bij ja.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 14:44 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Moet bijna wel een man zijn dan, want bij de vrouwen kan er lastig nog eentje bij op de slaapkamer
Ik vind dit veel grappiger. Benieuwd wanneer het eerste luchtbed lek is en er toch weer op de grond wordt geslapenquote:Op zaterdag 25 januari 2025 14:42 schreef Kodiak100 het volgende:
wat een gedoe geef ze gewoon allemaal een bed
Er gebeurd in ieder geval van allesquote:Op zaterdag 25 januari 2025 14:43 schreef freaky40 het volgende:
Dopjes er uit jattenquote:Op zaterdag 25 januari 2025 14:45 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ik vind dit veel grappiger. Benieuwd wanneer het eerste luchtbed lek is en er toch weer op de grond wordt geslapen
dat is waar het kan weer leuke tv opleveren:Yquote:Op zaterdag 25 januari 2025 14:45 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ik vind dit veel grappiger. Benieuwd wanneer het eerste luchtbed lek is en er toch weer op de grond wordt geslapen
Zeker sneu als haar zelfvertrouwen er aan de buitenkant opgesmeert moet wordenquote:Op zaterdag 25 januari 2025 14:44 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Voor beetje basis zelfvertrouwen... sneu
Was vast een grapje van Elsaquote:Op zaterdag 25 januari 2025 14:46 schreef Poesjuh het volgende:
Ging elsa nu te snel alleen die kamer in?
De meiden klaagden beetje van Elsaaaaa we zouden samen ontdekken
Elsa oh sorry....
Ja Elsa stond al te pompenquote:Op zaterdag 25 januari 2025 14:46 schreef Poesjuh het volgende:
Ging elsa nu te snel alleen die kamer in?
De meiden klaagden beetje van Elsaaaaa we zouden samen ontdekken
Elsa oh sorry....
Tja make up heeft 1 doel: jezelf mooier maken dan je bent. Tv of niet de meesten in BB huis plamuren zich vol zoals milena.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 14:46 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Zeker sneu als haar zelfvertrouwen er aan de buitenkant opgesmeert moet worden
Echt dat jolien kind gedraagt zich als 17 jarigequote:Op zaterdag 25 januari 2025 14:50 schreef Ireth het volgende:
Zie ik jolien niet kleffen met Jeff, ligt ze wel tegen Milena aan te hijgen..
Met haar fake bril, alleen mode accessoiresquote:Op zaterdag 25 januari 2025 14:51 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Echt dat jolien kind gedraagt zich als 17 jarige
MIlena: Op sommige momenten wil ik gewoon naar huisquote:Op zaterdag 25 januari 2025 14:51 schreef DGK-Eric het volgende:
Milena: "Stomme camera! Ik wil niet gefilmd worden."
quote:Op zaterdag 25 januari 2025 14:52 schreef Hznootje het volgende:
[..]
MIlena: Op sommige momenten wil ik gewoon naar huis
Ze was aant schelden ook zelfs, wil opeens naar huis nuquote:Op zaterdag 25 januari 2025 14:51 schreef DGK-Eric het volgende:
Milena: "Stomme camera! Ik wil niet gefilmd worden."
Dat mag hoor, Milena: niemand houdt je tegen. Lekker terug naar de kiendjesquote:Op zaterdag 25 januari 2025 14:52 schreef Hznootje het volgende:
[..]
MIlena: Op sommige momenten wil ik gewoon naar huis
Het is ook een ware aardverschuiving daar nu. Alles geshuffeld, niks is meer zekerquote:Op zaterdag 25 januari 2025 14:53 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Ze was aant schelden ook zelfs, wil opeens naar huis nu
Beiden pedo's dus spot on van BBquote:Op zaterdag 25 januari 2025 14:54 schreef Koos1958 het volgende:
Zo bb had gezegd jullie hebben al r kelly gezongen dus mag maeco borsato ook wel. Dat vind ik pittig om die 2 te vergelijken. Beetje foutje van bb
Heeft ze wel een beetje zelf in de hand gehadquote:Op zaterdag 25 januari 2025 14:54 schreef Verity het volgende:
Jolien voelt zich soms alleen, dan gaat ze weer naar Jeffrey.
Zoveel mensen in het huis, maar naar de mannen kan ze niet trekken door het jaloerse gedrag van Jeffrey. Met Elsa heeft ze niks, Milena en Sharice hangen de hele tijd samen.
Ze laat het ook allemaal maar toe. Ik had allang gezegd: je zoekt het maar uit, ik praat met wie ik wil en zeg wat ik wil.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 14:56 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Heeft ze wel een beetje zelf in de hand gehad
Dat maakt het weer even leukquote:Op zaterdag 25 januari 2025 14:55 schreef freaky40 het volgende:
De groepsdynamiek is even lekker opgeschud i.i.g.
Marco is nog niet veroordeeld of bewezen he. Dus gaat tever war hij heeft gezegd. Je bent onschuldig tot bewijs is geleverd dat je schuldig bentquote:
Ze heeft haar spullen in de voorraadkamer liggenquote:Op zaterdag 25 januari 2025 15:00 schreef DGK-Eric het volgende:
Jane heeft alleen dit mantelpakje en een extra blousje? Hoor ik dit nu goed?
Hoorde straks iemand tegen KaleDavid D zeggen dat ie het gek vond dat ze dat pak een week moesten dragen. Weet al niet meer wie en er werd verder niet echt op ingegaanquote:Op zaterdag 25 januari 2025 15:00 schreef DGK-Eric het volgende:
Jane heeft alleen dit mantelpakje en een extra blousje? Hoor ik dit nu goed?
Daar worden ze juist op uitgezocht.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 14:58 schreef Verity het volgende:
[..]
Ze laat het ook allemaal maar toe. Ik had allang gezegd: je zoekt het maar uit, ik praat met wie ik wil en zeg wat ik wil.
Ik heb mr. titel in strafrecht. Klopt in theorie ja maar uhmm Marco....ik ben ieg niet naiefquote:Op zaterdag 25 januari 2025 14:58 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Marco is nog niet veroordeeld of bewezen he. Dus gaat tever war hij heeft gezegd. Je bent onschuldig tot bewijs is geleverd dat je schuldig bent
Wat een onzin. Er is een verschil tussen scripted reality en unscripted reality.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 15:03 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Daar worden ze juist op uitgezocht.
Is een boek over hoe geregisseerd reality tv is. Elke bewoner heeft 1 eigen productiemedewerker of iets die ervoor zorgen dat jij hun script gaat leven. Alle kussen en ruzies liggen vooraf al on script vast en bb drukt achter de schermen op alle juiste knoppen om dat gedrag te laten tonen. Ziekelijk eigenlijk....
Als BB zelf het al niet goed kan verstaan.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 15:04 schreef ledn81 het volgende:
Er komt verandering zei de papegaai met spraakgebrek
[ x ]
Maar wel een klein beetje gestuurd.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 15:05 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Wat een onzin. Er is een verschil tussen scripted reality en unscripted reality.
BB is unscripted.
Mag jij geloven, vind ik niet erg hoorquote:Op zaterdag 25 januari 2025 15:05 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Wat een onzin. Er is een verschil tussen scripted reality en unscripted reality.
BB is unscripted.
Ik ben ook niet naif maar dan nog je bent onschuldig tot het tegendeel is bewezenquote:Op zaterdag 25 januari 2025 15:04 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Ik heb mr. titel in strafrecht. Klopt in theorie ja maar uhmm Marco....ik ben ieg niet naief
Ik zeg natuurlijk ook maar wat, wat weet ik er nou helemaal van...quote:Op zaterdag 25 januari 2025 15:07 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Mag jij geloven, vind ik niet erg hoor
De werkgevers bereiden hun Townhall meeting voorquote:
Mag jij geloven, vind ik niet erg hoorquote:Op zaterdag 25 januari 2025 15:05 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
BB is unscripted.
Was haar eigen javaanse haar niet mooi genoeg of zo jammer al die meiden die zichzelf niet mooi genoeg vinden en allerlei dingen veranderen en wicky ook compleet verbouwd al zo jongquote:Op zaterdag 25 januari 2025 15:07 schreef Kissingbird het volgende:
wat heeft jane? waxjes nephaar?
edit: extenstions van egkt haar
quote:Op zaterdag 25 januari 2025 15:09 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ik zeg natuurlijk ook maar wat, wat weet ik er nou helemaal van...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |