O spannend.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 14:41 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Dat is het best bewaarde geheim van Big Brother
Jammer van die dagelijkse 6½uur make-uppen dan.. nergens voor nodig blijkbaarquote:Op zaterdag 25 januari 2025 14:00 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Ik vind alles best maar ik vermoed dat Milena emotioneel te geblokkeerd is momenteel om liefde of vertrouwen te durven geven.
Zie haar intro NEEEE GEEN MAN ROARRRR zo anti
Ze kunnen spaarzegels verdienen en hier opplakken. Ze kunnen dan gedeeltes vrij spelen in het huis.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 14:42 schreef Jockari het volgende:
Die spaarkaart is me nog niet duidelijk
[ afbeelding ]
Ja hoezo nog 1 ?quote:Op zaterdag 25 januari 2025 14:43 schreef freaky40 het volgende:
Denk dat BB nu wel leuker gaat worden nu er meer bewoners zijn, en er mogelijk nog 1 bij komt.
Peter is nog actiever dan die spaarkaartquote:Op zaterdag 25 januari 2025 14:43 schreef Verity het volgende:
[..]
Ze kunnen spaarzegels verdienen en hier opplakken. Ze kunnen dan gedeeltes vrij spelen in het huis.
BB maakt er weinig/geen gebruik van
quote:Op zaterdag 25 januari 2025 14:43 schreef Jockari het volgende:
We hebben echt een spieHel zegt Jolien.
quote:Op zaterdag 25 januari 2025 14:43 schreef Jockari het volgende:
We hebben echt een spieHel zegt Jolien.
Voor beetje basis zelfvertrouwen... sneuquote:Op zaterdag 25 januari 2025 14:42 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jammer van die dagelijkse 6½uur make-uppen dan.. nergens voor nodig blijkbaar
Moet bijna wel een man zijn dan, want bij de vrouwen kan er lastig nog eentje bij op de slaapkamerquote:Op zaterdag 25 januari 2025 14:43 schreef freaky40 het volgende:
Denk dat BB nu wel leuker gaat worden nu er meer bewoners zijn, en er mogelijk nog 1 bij komt.
Mag nog wel een man bij ja.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 14:44 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Moet bijna wel een man zijn dan, want bij de vrouwen kan er lastig nog eentje bij op de slaapkamer
Ik vind dit veel grappiger. Benieuwd wanneer het eerste luchtbed lek is en er toch weer op de grond wordt geslapenquote:Op zaterdag 25 januari 2025 14:42 schreef Kodiak100 het volgende:
wat een gedoe geef ze gewoon allemaal een bed
Er gebeurd in ieder geval van allesquote:Op zaterdag 25 januari 2025 14:43 schreef freaky40 het volgende:
Dopjes er uit jattenquote:Op zaterdag 25 januari 2025 14:45 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ik vind dit veel grappiger. Benieuwd wanneer het eerste luchtbed lek is en er toch weer op de grond wordt geslapen
dat is waar het kan weer leuke tv opleveren:Yquote:Op zaterdag 25 januari 2025 14:45 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ik vind dit veel grappiger. Benieuwd wanneer het eerste luchtbed lek is en er toch weer op de grond wordt geslapen
Zeker sneu als haar zelfvertrouwen er aan de buitenkant opgesmeert moet wordenquote:Op zaterdag 25 januari 2025 14:44 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Voor beetje basis zelfvertrouwen... sneu
Was vast een grapje van Elsaquote:Op zaterdag 25 januari 2025 14:46 schreef Poesjuh het volgende:
Ging elsa nu te snel alleen die kamer in?
De meiden klaagden beetje van Elsaaaaa we zouden samen ontdekken
Elsa oh sorry....
Ja Elsa stond al te pompenquote:Op zaterdag 25 januari 2025 14:46 schreef Poesjuh het volgende:
Ging elsa nu te snel alleen die kamer in?
De meiden klaagden beetje van Elsaaaaa we zouden samen ontdekken
Elsa oh sorry....
Tja make up heeft 1 doel: jezelf mooier maken dan je bent. Tv of niet de meesten in BB huis plamuren zich vol zoals milena.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 14:46 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Zeker sneu als haar zelfvertrouwen er aan de buitenkant opgesmeert moet worden
Echt dat jolien kind gedraagt zich als 17 jarigequote:Op zaterdag 25 januari 2025 14:50 schreef Ireth het volgende:
Zie ik jolien niet kleffen met Jeff, ligt ze wel tegen Milena aan te hijgen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |