Axel de enige die gezond elke dag buiten frisse luchtje schept en wandeltquote:Op zaterdag 25 januari 2025 13:43 schreef Koos1958 het volgende:
Axel gaat klein plukje zon pakken. Milena en keano claimen wel veel aandacht van nieuwe bewoners
Heeft jane dan 3 weken tot net in hotel gezeten toch niet???quote:Op zaterdag 25 januari 2025 13:44 schreef Jockari het volgende:
Als ze nog enkele reserven in het hotel hebben zitten, kunnen ze nu Milena, Jeff en Keanu al aan de andere kant van het hek zetten.
quote:Op zaterdag 25 januari 2025 13:44 schreef Verity het volgende:
Milena: Ik heb dus een nieuwe broer eigenlijk
Jane: tja ja, jullie tweeën.
Vonden jullie ook dat de "Ja" anders klonk dan de andere Ja's van Jane?
Nee ze vertelde eerder dat ze met haar vriend mee was geweest naar Noorwegen en Duitslandquote:Op zaterdag 25 januari 2025 13:45 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Heeft jane dan 3 weken tot net in hotel gezeten toch niet???
Inderdaad. Heb het idee dat het wel kan gaan botsen tussen Jane en Milenaquote:Op zaterdag 25 januari 2025 13:45 schreef Was-beer het volgende:
[..]![]()
Ze zei ook nog: wat moet ik daar van zeggen?
Heeft jordy niet gezegd hij vond haar er wel goed uitzien.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 13:45 schreef Li0nHeart het volgende:
Even alles Jordy-juice aan Jane vertellen door de dames. Dat hij helemaal blij was, dat ze echt zijn type was...
Jane : "ach... ik heb mijn eigen Jordy"
Ze zei net ook dat ze op 2 januari ook in het hotel zat als reserve-bewonerquote:Op zaterdag 25 januari 2025 13:46 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Nee ze vertelde eerder dat ze met haar vriend mee was geweest naar Noorwegen en Duitsland
Ik hoop wel dat Jane Milena doorziet..quote:Op zaterdag 25 januari 2025 13:46 schreef BigBreg83 het volgende:
Ik hoop dat jane en milena snel een batch fight krijgendiva rel!
Ah dus 2 jan iedereen in hotel en toen bewoners bekend waren zei BB: doei jane bedankt voor het komen en goede reis terugquote:Op zaterdag 25 januari 2025 13:46 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Nee ze vertelde eerder dat ze met haar vriend mee was geweest naar Noorwegen en Duitsland
Daarom doet ze me aan mijn schoonzus denken.. Lijkt sprekend op haarquote:Op zaterdag 25 januari 2025 13:46 schreef Li0nHeart het volgende:
Jane heeft een surinaamse kant en een indische kant. Ze is Javaans.
Maar dat kan dan voor 1 of 2 nachten geweest zijn? Ze vertelde dat ze met haar vriend mee is geweest naar zijn optredens en dacht het eerder ook hier gelezen te hebben dat iemand dat ook op haar insta had gevondenquote:Op zaterdag 25 januari 2025 13:46 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ze zei net ook dat ze op 2 januari ook in het hotel zat als reserve-bewoner
Hope so en de 3e blijft vast en zekerquote:Op zaterdag 25 januari 2025 13:48 schreef 5thencounter het volgende:
Business week .. dus volgende week rotten twee van deze 3 weer op neem ik aan?
[ afbeelding ]
Hij is Lennie toch niet gevolgd ?quote:Op zaterdag 25 januari 2025 13:47 schreef Li0nHeart het volgende:
Keanu : Je moet ten allen tijde je hart volgen hier...
Stoere gozer... een beetje die broodnodige "F16 piloot" die Mileentje kan opgeilenquote:Op zaterdag 25 januari 2025 13:49 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Hope so en de 3e blijft vast en zekeriets met voorspelbaar script
Elsa inruilen voor oude Davis S lijkt me topquote:Op zaterdag 25 januari 2025 13:50 schreef ledn81 het volgende:
het zonneterras is geopend![]()
[ afbeelding ]
Milena is niet zo simpel op te geilen. Ondanks haar gepluk steeds nu al aan David pootje, is zij mi te getraumatiseerd om nog lief te hebben vermoed ik. Volle rugzak moet eerst leegquote:Op zaterdag 25 januari 2025 13:51 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Stoere gozer... een beetje die broodnodige "F16 piloot" die Mileentje kan opgeilen
Nahh... die Geilkut Mileen is om in no-timequote:Op zaterdag 25 januari 2025 13:52 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Milena is niet zo simpel op te geilen. Ondanks haar gepluk steeds nu al aan David pootje, is zij mi te getraumatiseerd om nog lief te hebben vermoed ik. Volle rugzak moet eerst leeg
Die raakt alleen maar voller met dat rancuneuze gedrag van haar . Geen mooie eigenschapquote:Op zaterdag 25 januari 2025 13:52 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Milena is niet zo simpel op te geilen. Ondanks haar gepluk steeds nu al aan David pootje, is zij mi te getraumatiseerd om nog lief te hebben vermoed ik. Volle rugzak moet eerst leeg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ga even van de zon genieten, tot 1300 uur staat zo online .....
.
Alleen als ze er wat voor zichzelf uit kan halen. Beetje uitdagen, flirten en pretenderen dat je eerlijk en oprecht bent en ondertussen precies het omgekeerde laten zien.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 13:54 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nahh... die Geilkut Mileen is om in no-time
Ik vind alles best maar ik vermoed dat Milena emotioneel te geblokkeerd is momenteel om liefde of vertrouwen te durven geven.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 13:54 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nahh... die Geilkut Mileen is om in no-time
quote:Op zaterdag 25 januari 2025 13:56 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Troubles in paradise - 25 januari 2025.Niet gezien maar gokje: jaloerse Jeff die zegt niet jarloers te zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ga even van de zon genieten, tot 1300 uur staat zo online .....![]()
Milena ook dan? Is ook miss plamuurquote:Op zaterdag 25 januari 2025 13:43 schreef Poesjuh het volgende:
Jane mag naar huis van mij mis plamuur alles voor de volgers bah bah
Truequote:Op zaterdag 25 januari 2025 14:01 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Milena ook dan? Is ook miss plamuur
Dat zijn emo nog niet ontwikkelde mensen, zielige mensenquote:Op zaterdag 25 januari 2025 14:03 schreef Flory- het volgende:
Aardige vent wel, maar geen groente lusten
Huh?quote:Op zaterdag 25 januari 2025 13:46 schreef Li0nHeart het volgende:
Jane heeft een surinaamse kant en een indische kant. Ze is Javaans.
Heel raarrrrquote:Op zaterdag 25 januari 2025 14:04 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Dat zijn emo nog niet ontwikkelde mensen, zielige mensen
Brazilie hahahha dat is wel heeeeeel ff wat anders ja ik ga stuk thanxquote:Op zaterdag 25 januari 2025 14:04 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Huh?
Jane Karto haar ouders zijn Braziliaans en Indonesisch, maar zelf is zij opgegroeid in Den Haag.
Ongelofelijkquote:Op zaterdag 25 januari 2025 14:04 schreef Jockari het volgende:
Milena is nog aan het checken in wiens kont ze gaat kruipen.
Ja die is samen met keanu heel erg aan het slijmen. Elsa zeggen wat ze moeten pakken en evenredig verdelen qua geldquote:
quote:Op zaterdag 25 januari 2025 14:09 schreef Droopie het volgende:
[..]
Even geduld, zal niet lang meer duren voor je het weer ziet.
Lachen als die Jane terugkomt. Nouquote:Op zaterdag 25 januari 2025 14:08 schreef ledn81 het volgende:
Geld liefst evenredig verdelen roept tante Elsa nog even
Dit jaar is alles andersquote:Op zaterdag 25 januari 2025 13:29 schreef 5thencounter het volgende:
Wtf is een Big Brother Bedrijf?![]()
[ afbeelding ]
Ja ik ook.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 14:10 schreef Puzzie het volgende:
Toch heb ik het gevoel dat er meer achter zit met die nieuwe bewoners ''
Oei dit zijn parasieten!!quote:Op zaterdag 25 januari 2025 14:10 schreef Luna68 het volgende:
Gelukkig hebben de bewoners dit filmpje nog niet ontdekt op insta
https://www.instagram.com(...)MTh4d3h6dTRyZ295aQ==
Dat verstond ik ook jaquote:Op zaterdag 25 januari 2025 14:12 schreef BigBreg83 het volgende:
Ik versta topping? Niet te verstaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |