Met haar fake bril, alleen mode accessoiresquote:Op zaterdag 25 januari 2025 14:51 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Echt dat jolien kind gedraagt zich als 17 jarige
MIlena: Op sommige momenten wil ik gewoon naar huisquote:Op zaterdag 25 januari 2025 14:51 schreef DGK-Eric het volgende:
Milena: "Stomme camera! Ik wil niet gefilmd worden."
quote:Op zaterdag 25 januari 2025 14:52 schreef Hznootje het volgende:
[..]
MIlena: Op sommige momenten wil ik gewoon naar huis
Ze was aant schelden ook zelfs, wil opeens naar huis nuquote:Op zaterdag 25 januari 2025 14:51 schreef DGK-Eric het volgende:
Milena: "Stomme camera! Ik wil niet gefilmd worden."
Dat mag hoor, Milena: niemand houdt je tegen. Lekker terug naar de kiendjesquote:Op zaterdag 25 januari 2025 14:52 schreef Hznootje het volgende:
[..]
MIlena: Op sommige momenten wil ik gewoon naar huis
Het is ook een ware aardverschuiving daar nu. Alles geshuffeld, niks is meer zekerquote:Op zaterdag 25 januari 2025 14:53 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Ze was aant schelden ook zelfs, wil opeens naar huis nu
Beiden pedo's dus spot on van BBquote:Op zaterdag 25 januari 2025 14:54 schreef Koos1958 het volgende:
Zo bb had gezegd jullie hebben al r kelly gezongen dus mag maeco borsato ook wel. Dat vind ik pittig om die 2 te vergelijken. Beetje foutje van bb
Heeft ze wel een beetje zelf in de hand gehadquote:Op zaterdag 25 januari 2025 14:54 schreef Verity het volgende:
Jolien voelt zich soms alleen, dan gaat ze weer naar Jeffrey.
Zoveel mensen in het huis, maar naar de mannen kan ze niet trekken door het jaloerse gedrag van Jeffrey. Met Elsa heeft ze niks, Milena en Sharice hangen de hele tijd samen.
Ze laat het ook allemaal maar toe. Ik had allang gezegd: je zoekt het maar uit, ik praat met wie ik wil en zeg wat ik wil.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 14:56 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Heeft ze wel een beetje zelf in de hand gehad
Dat maakt het weer even leukquote:Op zaterdag 25 januari 2025 14:55 schreef freaky40 het volgende:
De groepsdynamiek is even lekker opgeschud i.i.g.
Marco is nog niet veroordeeld of bewezen he. Dus gaat tever war hij heeft gezegd. Je bent onschuldig tot bewijs is geleverd dat je schuldig bentquote:
Ze heeft haar spullen in de voorraadkamer liggenquote:Op zaterdag 25 januari 2025 15:00 schreef DGK-Eric het volgende:
Jane heeft alleen dit mantelpakje en een extra blousje? Hoor ik dit nu goed?
Hoorde straks iemand tegen KaleDavid D zeggen dat ie het gek vond dat ze dat pak een week moesten dragen. Weet al niet meer wie en er werd verder niet echt op ingegaanquote:Op zaterdag 25 januari 2025 15:00 schreef DGK-Eric het volgende:
Jane heeft alleen dit mantelpakje en een extra blousje? Hoor ik dit nu goed?
Daar worden ze juist op uitgezocht.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 14:58 schreef Verity het volgende:
[..]
Ze laat het ook allemaal maar toe. Ik had allang gezegd: je zoekt het maar uit, ik praat met wie ik wil en zeg wat ik wil.
Ik heb mr. titel in strafrecht. Klopt in theorie ja maar uhmm Marco....ik ben ieg niet naiefquote:Op zaterdag 25 januari 2025 14:58 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Marco is nog niet veroordeeld of bewezen he. Dus gaat tever war hij heeft gezegd. Je bent onschuldig tot bewijs is geleverd dat je schuldig bent
Wat een onzin. Er is een verschil tussen scripted reality en unscripted reality.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 15:03 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Daar worden ze juist op uitgezocht.
Is een boek over hoe geregisseerd reality tv is. Elke bewoner heeft 1 eigen productiemedewerker of iets die ervoor zorgen dat jij hun script gaat leven. Alle kussen en ruzies liggen vooraf al on script vast en bb drukt achter de schermen op alle juiste knoppen om dat gedrag te laten tonen. Ziekelijk eigenlijk....
Als BB zelf het al niet goed kan verstaan.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 15:04 schreef ledn81 het volgende:
Er komt verandering zei de papegaai met spraakgebrek
[ x ]
Maar wel een klein beetje gestuurd.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 15:05 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Wat een onzin. Er is een verschil tussen scripted reality en unscripted reality.
BB is unscripted.
Mag jij geloven, vind ik niet erg hoorquote:Op zaterdag 25 januari 2025 15:05 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Wat een onzin. Er is een verschil tussen scripted reality en unscripted reality.
BB is unscripted.
Ik ben ook niet naif maar dan nog je bent onschuldig tot het tegendeel is bewezenquote:Op zaterdag 25 januari 2025 15:04 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Ik heb mr. titel in strafrecht. Klopt in theorie ja maar uhmm Marco....ik ben ieg niet naief
Ik zeg natuurlijk ook maar wat, wat weet ik er nou helemaal van...quote:Op zaterdag 25 januari 2025 15:07 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Mag jij geloven, vind ik niet erg hoor
De werkgevers bereiden hun Townhall meeting voorquote:
Mag jij geloven, vind ik niet erg hoorquote:Op zaterdag 25 januari 2025 15:05 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
BB is unscripted.
Was haar eigen javaanse haar niet mooi genoeg of zo jammer al die meiden die zichzelf niet mooi genoeg vinden en allerlei dingen veranderen en wicky ook compleet verbouwd al zo jongquote:Op zaterdag 25 januari 2025 15:07 schreef Kissingbird het volgende:
wat heeft jane? waxjes nephaar?
edit: extenstions van egkt haar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |