Nieuwe versierpogingquote:Op zaterdag 25 januari 2025 14:21 schreef Ireth het volgende:
Elsa ontdekt dat de nieuwen een pen hebben...
"Ooww! Die hadden wij nie weetjuh!!"
Jeffrey keek ff flink in de ogen van Jane... kleurlenzen
Whaaat zelfs haar ogen zijn fakequote:Op zaterdag 25 januari 2025 14:21 schreef Ireth het volgende:
Elsa ontdekt dat de nieuwen een pen hebben...
"Ooww! Die hadden wij nie weetjuh!!"
Jeffrey keek ff flink in de ogen van Jane... kleurlenzen
Ja snap er ook niks vanquote:Op zaterdag 25 januari 2025 14:24 schreef Poesjuh het volgende:
Jane zegt weer deels surinaams
Uhhh qaar dan meid? Je bent een indo uit Brazilië dus niet doen alsof je suri bent bij elsa en wicky beetje raar dit
Serieus?! Blij dat ik nooit noodles eet, maar zit ook vast in andere etenswaren 😱quote:Op zaterdag 25 januari 2025 14:17 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Parasieten wordt je helaas niet meteen ziek van. Die leven jaren in ons. Kanker pas na jaren door de eitjes die vormen borstkanker gezwellen en MS in het brein ed. Grootste farma geheim
quote:Op zaterdag 25 januari 2025 14:25 schreef BigBreg83 het volgende:
Ik vraag me of 1 van de bewoners ooit op pony kamp is geweest
Je kunt toch ook gewoon Hagenees zijn, maar Javaanse ouders/voorouders hebben?quote:Op zaterdag 25 januari 2025 14:26 schreef Poesjuh het volgende:
Er wonen wel javaanse surinames in suri, maar zij is gewoon hagenees
Maar dan kan je nog wel Javaans, Surinaams en Braziliaans bloed hebben.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 14:26 schreef Poesjuh het volgende:
Er wonen wel javaanse surinames in suri, maar zij is gewoon hagenees
Sushi zou ik afraden als geootste bron voor de mens om parasieten door binnen te krijgen en rauwe zooi filet american etcquote:Op zaterdag 25 januari 2025 14:26 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Serieus?! Blij dat ik nooit noodles eet, maar zit ook vast in andere etenswaren 😱
Allrs kan maar Jane tikt in dr eentje de hele atlas aan als ik haar geloofquote:Op zaterdag 25 januari 2025 14:27 schreef Verida het volgende:
[..]
Je kunt toch ook gewoon Hagenees zijn, maar Javaanse ouders/voorouders hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |