Straks als ze make up op heeft wil ik je niet horen hequote:Op zaterdag 25 januari 2025 16:09 schreef freaky40 het volgende:
[..]
TeamZwaarmoedigheid? Nou nee, die gaat het daar wel zwaar krijgen nu.
Die papegaaiquote:Op zaterdag 25 januari 2025 16:08 schreef ledn81 het volgende:
Enkele filmpjes van vanmiddag
ledn81 in BB / Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes
Ik denk over Jane. Ze zei net ze komt wel fel binnen en voor hetzelfde geld speelt ze ook een spel hequote:
Heerlijkquote:Op zaterdag 25 januari 2025 16:15 schreef Schakeltopia het volgende:
milena is niet blij met jane heb ik zo het idee
quote:Op zaterdag 25 januari 2025 16:17 schreef Verity het volgende:
[..]
Ik denk over Jane. Ze zei net ze komt wel fel binnen en voor hetzelfde geld speelt ze ook een spel he
Vlamingen hebben toch vaak wat moeite met de directheid van Nederlandersquote:Op zaterdag 25 januari 2025 16:17 schreef Verity het volgende:
[..]
Ik denk over Jane. Ze zei net ze komt wel fel binnen en voor hetzelfde geld speelt ze ook een spel he
Milena is nog ergerquote:Op zaterdag 25 januari 2025 16:20 schreef odie22 het volgende:
[..]
jane doet stom over jolienen over milena
Nou niet perse stom maar is wel eerlijk en direct over de buitenwereld.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 16:20 schreef odie22 het volgende:
[..]
Hij had milena en sharice hun gesmoes doorquote:Op zaterdag 25 januari 2025 16:21 schreef Schakeltopia het volgende:
david zegt al, altijd he als dames bij elkaar zet is het ruzie
Denk eerder 2 weekjesquote:Op zaterdag 25 januari 2025 16:22 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Nou niet perse stom maar is wel eerlijk en direct over de buitenwereld.
Komt goed wellicht is Jane er maar een weekje
Jolien en Milena: krokodillentranenquote:Op zaterdag 25 januari 2025 16:20 schreef odie22 het volgende:
[..]
Jordy weet ook al hoe de bank er volgende week uit gaat zienquote:Op zaterdag 25 januari 2025 16:22 schreef Kodiak100 het volgende:
Jordy denkt dat ze vanavond iets lekkers gaan krijgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |