quote:Op zaterdag 25 januari 2025 16:02 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Hopelijk is dit nu voorbij. Hartelijk dank, Jane!
Het is een plakkert die iemand anders nodig heeft, als er geen Jeff is gaat ze wel bij een van de dames zitten vlooienquote:Op zaterdag 25 januari 2025 15:59 schreef Verity het volgende:
Ben benieuwd of Jolien nu nog wel gaat knuffelen en kussen met Jeffrey.
Die conclusie had ik al heel snel getrokken bij Jolien..Zit niet heel veel achter die grote brilquote:Op zaterdag 25 januari 2025 16:02 schreef Droopie het volgende:
[..]
Het licht brandt maar er is niemand thuis.
Te laat!quote:Op zaterdag 25 januari 2025 16:00 schreef Kodiak100 het volgende:
Jane tegen Jolien Niet over nadenken en loslaten
Dan nog.. liever dat ze gaat zitten vlooien bij een van de vrouwen dan de filmkusjes op een dubbele streamquote:Op zaterdag 25 januari 2025 16:03 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Het is een plakkert die iemand anders nodig heeft, als er geen Jeff is gaat ze wel bij een van de dames zitten vlooien
* Li0nHeart zoekt het topic van @freaky40 op ... wellicht samen met de Vlamingen??quote:Op zaterdag 25 januari 2025 16:04 schreef Kissingbird het volgende:
we mogen niet horen dat er 770 k kijkers waren?
dubbele streamlock
Nice!!quote:Op zaterdag 25 januari 2025 13:21 schreef Puzzie het volgende:
Werken voor het goede doel . @:Willewa je had gelijk
MOOI!!
Kale Dquote:Op zaterdag 25 januari 2025 16:04 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik ben verward door David S en David D. Wie is nu wie (Allebei D met hun achternaam)
DavidS oud, DavidD baardquote:Op zaterdag 25 januari 2025 16:04 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik ben verward door David S en David D. Wie is nu wie (Allebei D met hun achternaam)
quote:Op zaterdag 25 januari 2025 16:05 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
* Li0nHeart zoekt het topic van @:freaky40 op ... wellicht samen met de Vlamingen??
Beter gaat ze lekker naar huis, heb liever valse Jeff er in dan slome plakJolienquote:Op zaterdag 25 januari 2025 16:04 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Dan nog.. liever dat ze gaat zitten vlooien bij een van de vrouwen dan de filmkusjes op een dubbele stream
Eens! liever iemand die voor wat reuring zorgt dan een nietszeggend persoon daarquote:Op zaterdag 25 januari 2025 16:05 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Beter gaat ze lekker naar huis, heb liever valse Jeff er in dan slome plakJolien
Benieuwd wat het effect op Jeffrey gaat zijn als ze hem gaat afwimpelen.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 15:59 schreef Verity het volgende:
Ben benieuwd of Jolien nu nog wel gaat knuffelen en kussen met Jeffrey.
quote:Op zaterdag 25 januari 2025 16:06 schreef Jockari het volgende:
[..]
Lap, stemde ik al verkeerd in de poll van @:kodiak100
Guiltyquote:Op zaterdag 25 januari 2025 16:07 schreef Droopie het volgende:
[..]
Team Sharice
Er zit er nog eentje hier
ze heeft inderdaad droopie eyesquote:Op zaterdag 25 januari 2025 16:07 schreef Droopie het volgende:
[..]
Team Sharice
Er zit er nog eentje hier![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |