wistikniequote:Op zaterdag 25 januari 2025 15:54 schreef Kodiak100 het volgende:
Heeft Jolien de kalverliefde tussen Vera en Dimi niet gezien?
Dat werd toch ook mega uitvergroot
8k, 16k tvquote:Op zaterdag 25 januari 2025 15:54 schreef Kissingbird het volgende:
Jane: sommige mensen hebben een 75 inch tv he![]()
![]()
Ja heerlijkquote:Op zaterdag 25 januari 2025 15:53 schreef Kodiak100 het volgende:
Jane strooit nog wat extra zout in de wond
Dat sappige hoeft niet, kwetsen kan je lerenquote:Op zaterdag 25 januari 2025 15:54 schreef ben34567 het volgende:
Als ik Jane was had ik gezegd dat de kijkers Jefflien enorm schattig vinden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja ik ookquote:Op zaterdag 25 januari 2025 15:55 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik hoop echt dat Jane langer dan een week blijft
quote:Op zaterdag 25 januari 2025 15:55 schreef Kodiak100 het volgende:
Jane mag nog even blijven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Smile, it's free therapy.
Dus die hebben gesekst!quote:Op zaterdag 25 januari 2025 15:55 schreef Kissingbird het volgende:
Jolien: we hebben geen duimpjes omhoog gedaan
niet eens![]()
vind het ook wat onnozel.. ze kent het programma toch.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 15:56 schreef Verity het volgende:
Is die Jolien dan echt zo dom? Ze had niet verwacht dat mensen het zouden zien en dat het geknipt zou worden.
Jolien: We hebben namelijk geen duimpje omhoog gedaan.
de winnaar van Big Brother nu alquote:Op zaterdag 25 januari 2025 15:55 schreef KinKiJan het volgende:
We zijn er getuigen van hoe Jane met fluwelen handschoenen aan de nek van het sprookje omdraait
Held
neee ze heeft niet meer dan zoenen gedaanquote:Op zaterdag 25 januari 2025 15:56 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Dus die hebben gesekst!
Condooms in de kast wisten we al, miss is dat duimpje genoeg
quote:Op zaterdag 25 januari 2025 15:55 schreef KinKiJan het volgende:
We zijn er getuigen van hoe Jane met fluwelen handschoenen aan de nek van het sprookje omdraait
Held
Ik vind haar ook leukquote:Op zaterdag 25 januari 2025 15:58 schreef DGK-Eric het volgende:
Ik vind Jane heel leuk! Die is niet voor de (naakt)poes!![]()
Milena en Jolien gaan nog een zware dobber krijgen aan deze meid
Dan moet ze nu ook niet zo panisch doen zegquote:Op zaterdag 25 januari 2025 15:57 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
neee ze heeft niet meer dan zoenen gedaan![]()
Hoop nog steeds op een feestje met wat alcohol vandaagquote:Op zaterdag 25 januari 2025 16:00 schreef Krambo het volgende:
Jolien gaat een piekernachtje tegemoet
Benieuwd hoe ze nu met Jeff gaat omgaan. "Nee Jeef, want de mensen zien blijkbaar alles !"quote:Op zaterdag 25 januari 2025 16:00 schreef Krambo het volgende:
Ik denk dat het heel goed is dat zij niet meer in dezelfde ruimte slapen..quote:Op zaterdag 25 januari 2025 16:00 schreef Krambo het volgende:
Het licht brandt maar er is niemand thuis.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 15:58 schreef 5thencounter het volgende:
Miss Belgie heeft niet door dat al die draaiende zwarte dingen in alle hoeken en gaten niet opnemen als Jolientje aan het klefbekken met Jeffie is?
Hopelijk is dit nu voorbij. Hartelijk dank, Jane!quote:Op zaterdag 25 januari 2025 15:59 schreef Verity het volgende:
Ben benieuwd of Jolien nu nog wel gaat knuffelen en kussen met Jeffrey.
quote:Op zaterdag 25 januari 2025 15:58 schreef Poesjuh het volgende:
Sharice tegen jane: dast zelfde als wandelen met n hond die je niet hebt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |