Ze had niet meteen haar hengel uit moeten gooien voordat ze wist hoeveel vissen er waren en wat voor soort. Maar ze wilde hem duidelijk ook al hield hij de boot af.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 14:58 schreef Verity het volgende:
[..]
Ze laat het ook allemaal maar toe. Ik had allang gezegd: je zoekt het maar uit, ik praat met wie ik wil en zeg wat ik wil.
quote:Op zaterdag 25 januari 2025 15:10 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Mag jij geloven, vind ik niet erg hoor
[..]
Was haar eigen javaanse haar niet mooi genoeg of zo jammer al die meiden die zichzelf niet mooi genoeg vinden en allerlei dingen veranderen en wicky ook compleet verbouwd al zo jong
Ze zijn de toespraken aan hun werknemers aan het voorbereiden.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 15:12 schreef Kissingbird het volgende:
Is er nu al meer duidelijkheid waarom ze opeens 'bedrijfjes ' zijn? waar daar het doel van is?
en voor wie zijn ze nu die brief aan het schrijven?
Misschien overheen gelezen maar haal dat niet uit de cos of sv
Voor zover ik het kan ontcijferen zijn ze bezig met hun "welkom in mijn bedrijf"-speech te maken.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 15:12 schreef Kissingbird het volgende:
Is er nu al meer duidelijkheid waarom ze opeens 'bedrijfjes ' zijn? waar daar het doel van is?
Dat weet niemand, behalve dat je kan stemmen op je favo bedrijfje ( lees in welk bedrijfje zou je inverterenquote:Op zaterdag 25 januari 2025 15:12 schreef Kissingbird het volgende:
ja.. nogal vaag allemaal dus.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 15:17 schreef Krambo het volgende:
Dus je kan stemmen maar je hebt geen idee waarvoor
De hondquote:Op zaterdag 25 januari 2025 15:17 schreef Kissingbird het volgende:
Jordy gaat niet bewust aan andermans spullen zitten.
sticker verdient![]()
Jane kan slecht liegen?
Hond hier gromt.. kan het niet goed verstaan soms
Zit hier te lachen jaaaa die begon te grommen en blaffen tegen iemand die buiten loopt!quote:
Beetje zoals je toen voor de beroepen van de fake bewoners kon kiezen en dan blijkt het toch nog weer anders te zijnquote:Op zaterdag 25 januari 2025 15:17 schreef Krambo het volgende:
Dus je kan stemmen maar je hebt geen idee waarvoor
Oh ik dacht de hond cost mee, zocht al naar een hartje hahahquote:Op zaterdag 25 januari 2025 15:19 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Zit hier te lachen jaaaa die begon te grommen en blaffen tegen iemand die buiten loopt!![]()
![]()
Kon niet goed verstaan wat er gezegd werd
West-Vlaams hé.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 15:20 schreef Kissingbird het volgende:
Zon op stream 1![]()
Wil ook!!
Niels en David zitten lkkr buiten met de zon op hun snoet.
David praat ook moeilijk verstaanbaar![]()
Hij is slim en kan veel (kunstjes dan) maar dat nietquote:Op zaterdag 25 januari 2025 15:21 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Oh ik dacht de hond cost mee, zocht al naar een hartje hahah
Gromt jouw hond altijd als er iemand liegt?quote:Op zaterdag 25 januari 2025 15:17 schreef Kissingbird het volgende:
Jordy gaat niet bewust aan andermans spullen zitten.
sticker verdient![]()
Jane kan slecht liegen?
Hond hier gromt.. kan het niet goed verstaan soms
quote:Op zaterdag 25 januari 2025 15:21 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Gromt jouw hond altijd als er iemand liegt?
Hier in zuid NL geen zon hoor al 2 maanden niet.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 15:20 schreef Kissingbird het volgende:
Zon op stream 1![]()
Wil ook!!
Niels en David zitten lkkr buiten met de zon op hun snoet.
David praat ook moeilijk verstaanbaar![]()
Hier ook in Zuidquote:Op zaterdag 25 januari 2025 15:22 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Hier in zuid NL geen zon hoor al 2 maanden niet.
Zouden zij onder de lampen zitten alsof het de zon is
Hier ook blauwe lucht heerlijkquote:Op zaterdag 25 januari 2025 15:22 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Hier in zuid NL geen zon hoor al 2 maanden niet.
Zouden zij onder de lampen zitten alsof het de zon is
Vet handig wel hahahaquote:Op zaterdag 25 januari 2025 15:21 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Gromt jouw hond altijd als er iemand liegt?
Niels vertelt dat hij West-Vlaams met z'n kinderen praat, hij wil dat ze het leren. Maar als ze in de supermarkt zijn, wil hij niet dat ze plat praten ... dat is marginaal.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 15:22 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
![]()
Waar is @:jockari als je hem nodig hebt..
Versta die mannen buiten amper
pff ik versta hem nu echt heeel slechtquote:Op zaterdag 25 januari 2025 15:24 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Niels vertelt dat hij West-Vlaams met z'n kinderen praat, hij wil dat ze het leren. Maar als ze in de supermarkt zijn, wil hij niet dat ze plat praten ... dat is marginaal.
En hij zegt dat hij hier niet plat praat.. anders verstaan de Nederlanders het niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |