Het domme was meer om het ding te dumpen en ook om een kennelijk zo goed als nieuwe hamer te gebruiken.quote:Op woensdag 29 januari 2025 19:10 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Er stond Sencys op, ze hadden dus het huismerk van Praxis gekocht![]()
Lekker zuinig doen![]()
Maar daardoor wel makkelijker op te sporen
Net zo dom als een gejatte auto uit de buurt van je woonplaats gebruiken n die dan ook in die regio weer dumpen.quote:Op donderdag 30 januari 2025 01:02 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
Het domme was meer om het ding te dumpen en ook om een kennelijk zo goed als nieuwe hamer te gebruiken.
Als die hamer van de Praxis intensief gebruikt had geweest zou het weinig nut hebben gehad om recente videobeelden op te vragen vragen bij de diverse Praxiswinkels.
Nog steeds?quote:
Tokkie gezinquote:Op donderdag 30 januari 2025 18:32 schreef Discombobulate het volgende:
Verdachte opgepakt, maar zou het hem echt zijn? Jong stel met kinderen?
Die boevenkoppen zijn wel makkelijk te spotten.quote:Op donderdag 30 januari 2025 21:49 schreef Zipportal het volgende:
[ x ]
Harry en Jan.
Bekijk deze YouTube-video
Het zijn geen Roemenenquote:Op donderdag 30 januari 2025 21:57 schreef Perrin het volgende:
[..]
Die boevenkoppen zijn wel makkelijk te spotten.
Bernhard lijkt op een muppetquote:Op donderdag 30 januari 2025 21:49 schreef Zipportal het volgende:
[ x ]
Harry en Jan.
quote:Op donderdag 30 januari 2025 22:13 schreef maily het volgende:
[..]
wel dat hoofd blurren maar de inktvlek niet![]()
Bert en Erniequote:Op donderdag 30 januari 2025 21:49 schreef Zipportal het volgende:
[ x ]
Harry en Jan.
https://www.nu.nl/cultuur(...)terug-te-vinden.htmlquote:Waarom NU.nl de foto's van de verdachten niet deelt
De redactie van NU.nl heeft ervoor gekozen de foto's van de verdachten niet te delen. De redactie plaatst alleen bij hoge uitzondering een foto van een gezochte persoon, omdat verspreiding van de foto ingrijpende gevolgen kan hebben.
Een verdachte heeft namelijk recht op privacy. Er zijn geen vaste regels voor het anonimiseren van verdachten, maar er zijn wel journalistieke gebruiken. Wij wijken af van ons gebruikelijke beleid als het recht op privacy niet opweegt tegen het maatschappelijk belang van veiligheid.
De hoofdredactie en nieuwscoördinator hebben donderdagavond overlegd. Toen hebben we geconcludeerd dat de privacy van de aangehouden verdachten en de gezochte persoon zwaarder weegt. Het is ook niet zeker of de gezochte persoon een concreet gevaar voor de samenleving vormt. De foto's zijn daarom niet op NU.nl geplaatst.
In het winkelcentrum bij mij in de buurt zitten een Douglas en een Zeeman.quote:
Ik zou even niet naar buiten gaan als ik jou wasquote:Op donderdag 30 januari 2025 22:30 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
In het winkelcentrum bij mij in de buurt zitten een Douglas en een Zeeman.
Het komt wel dichtbij zo
Ik begin met het wegblijven van kunstmusea. Dat moet wel te doen zijn gok ik.quote:Op donderdag 30 januari 2025 22:39 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ik zou even niet naar buiten gaan als ik jou was
gewoon een gouden integraalhelm opquote:Op donderdag 30 januari 2025 22:40 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ik begin met het wegblijven van kunstmusea. Dat moet wel te doen zijn gok ik.
nu.nl onze morele baken in duistere tijdenquote:Op donderdag 30 januari 2025 22:30 schreef Zipportal het volgende:
[..]
https://www.nu.nl/cultuur(...)terug-te-vinden.html
Is koettuur zie de url.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat krijg je ook na een plofkraak....quote:Op donderdag 30 januari 2025 21:57 schreef TLC het volgende:
Ipv een museumbezoek zouden ze eens een bezoek aan een kapper moeten brengen
en als menig Fokkerquote:Op donderdag 30 januari 2025 23:42 schreef Kamelenteen het volgende:
Maar hebben wel eenzelfde rotkop als menig Roemeen.
Wat dacht je dan? We staan internationaal voor lul als we dit laten lopen, reken maar dat de geheime diensten ook vol op het orgel gaan, het zou me verbazen als die helm niet binnen 2 dagen terug is.quote:Op donderdag 30 januari 2025 23:00 schreef LXIV het volgende:
Normaal worden beelden van daders pas na een half jaar of zo getoond. Je kunt wel zien dat er alles aan gelegen is die helm te vinden voordat hij omgesmolten wordt
https://www.ad.nl/binnenl(...)wapenbezit~a792b706/quote:De twee mannen die door de politie verdacht worden van betrokkenheid bij de kunstroof in Assen, kwamen al veel vaker in aanraking met de politie. Bernhard Z. is eerder onder meer veroordeeld tot vijfenhalf jaar cel voor zijn betrokkenheid bij een gewelddadige woningoverval in Heerhugowaard. Douglas W. moest meermaals voorkomen voor zaken als diefstal en drugsbezit.
Maar wel logisch. Leuk om die mensen opgepakt te hebben, maar het belangrijkste is het terugvinden van die objecten, dus ook nu ze zijn opgepakt blijft het van belang om te weten waar ze zijn geweestquote:Op vrijdag 31 januari 2025 10:15 schreef Starhopper het volgende:
Wel bijzonder dat ze de foto's van de daders delen nadat ze zijn opgepakt. Dit is de eerste keer volgens mij?
Bernhard en Douglas zijn niet zo spraakzaam.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 10:29 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar wel logisch. Leuk om die mensen opgepakt te hebben, maar het belangrijkste is het terugvinden van die objecten, dus ook nu ze zijn opgepakt blijft het van belang om te weten waar ze zijn geweest
Klinkt als impulsieve psychopaten die snel geld willen verdienen.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 10:43 schreef Momo het volgende:
Een premium artikel van telegraaf maar :
Kunstroof-verdachte Assen Bernhard Zeeman (34) eerder veroordeeld na brute woningoverval
"Gezin met jonge kinderen vastgebonden"
Dat ze maar vaak genoeg je foto en naam plaatsen Bernhard Zeeman
Is mogeijk een wanhoopspoging omdat die boys ze niet vertellen waar ze de buit gestashed hebben.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 10:15 schreef Starhopper het volgende:
Wel bijzonder dat ze de foto's van de daders delen nadat ze zijn opgepakt. Dit is de eerste keer volgens mij?
Klinkt alsof ze een opdracht hebben gehad.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 10:46 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Klinkt als impulsieve psychopaten die snel geld willen verdienen.
quote:Verdachten bij de NOS niet herkenbaar in beeld
Hoewel het feit dat de politie de foto's en namen van de verdachten heeft vrijgegeven nieuws is, zie je de beelden en volledige namen niet terug in de berichtgeving van de NOS. De journalistieke lat voor het openbaar maken van de identiteit van verdachten ligt bij ons hoog. We doen het 'niet, tenzij'.
In sommige gevallen oordelen we dat het maatschappelijke belang en de nieuwswaarde van dergelijke informatie groter is dan het belang om de privacy van verdachten te beschermen. Dat is altijd een onafhankelijke, redactionele keuze, waarbij het opsporingsbelang van de politie geen doorslaggevende rol speelt.
In dit geval vinden we dat het herkenbaar in beeld brengen van deze verdachten, die overigens al in hechtenis zitten, journalistiek gezien niet noodzakelijk is. Over de keuze van politie en justitie om de gegevens te delen berichten we wel, en stellen we verdiepende vragen aan betrokkenen en deskundigen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 43% gewijzigd door Tengano op 31-01-2025 14:04:09 ]
Maar het moet eerst nog bewezen worden of dit de daders zijn. Justitie is niet in hun eerste tunnelvisie gestikt en de rechters niet in hun eerste rechterlijke dwaling.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 14:27 schreef Seeburg54 het volgende:
Als je dit soort rottigheid uitvreet heb je je recht op privacy wat mij betreft verspeeld.
De tentoonstelling bestond uit 670 (geen 650) stukken maar ze hebben maar 4 objecten meegenomen, de helm en 3 armbanden. Qua goudwaarde is het nog geen 2 ton waard bij elkaar.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 11:24 schreef Tengano het volgende:
[..]
Zo te zien gaat het dus om veel meer spullen dan die helm en die 2 armbanden. Als er 650 items zijn buitgemaakt hebben ze die vast niet allemaal netjes ingepakt. Vraag me nu wel af wat de totale waarde dan in goud van die buit is.
En met die punten uit dat plaatje zijn ze als ik het goed zie ook in Groningen geweest. Anyway dit zijn zoveel spulletjes dat je daar wel even mee bezig zou zijn om die om te smelten en daar moet je ook echt even de tijd voor nemen. Dus ik acht het zeer onwaarschijnlijk dat ze dat gelijk gedaan hebben. Ik denk dat hun prio 1 was om dit eerst ergens goed te verstoppen, low profile te houden en op een later moment de draad weer op te pakken.
Grove schatting:
Goudprijs per kilo is 96K
650 items bij elkaar is misschien iets van 10 kilo - in het uiterste geval misschien 30 kilo
Waarde van de buit 1 tot 2?, 3?? miljoen.
En dan nog met een man of 3 a 4? delen.
Er is nog een verdachte voortvluchtig lees ik. Hopelijk laat hij dat spul gewoon met rust.
Het moet zeker eerst bewezen worden.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 14:40 schreef Nober het volgende:
[..]
Maar het moet eerst nog bewezen worden of dit de daders zijn. Justitie is niet in hun eerste tunnelvisie gestikt en de rechters niet in hun eerste rechterlijke dwaling.
Overigens gaat het hier om spullen, niet om menselijk leed zoals bij Fouad Lakhlili of Richard Kosse.
als muilezels zeg maar?quote:Op vrijdag 31 januari 2025 16:07 schreef CarbonC het volgende:
Iets zegt me dat dit tuig voor het karretje van groter tuig gespannen is.
Dit ja.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 16:07 schreef CarbonC het volgende:
Anders zouden ze ook wel zeggen waar die dingen liggen. Nu doen ze dat niet.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 16:07 schreef CarbonC het volgende:
Wat zeg jij nou weer?quote:Op vrijdag 31 januari 2025 18:21 schreef Nebelwerfer het volgende:
Wat een zwaktebod ! Verdachtes werken niet mee dus ze moeten maar aan de schandpaal..
Slechte ontwikkeling in deze tijd waarin mensen maar een halve foto nodig hebben om er 1 te bedreigen.
Maar de verdachten zijn niet Roemeens dus je vergelijking slaat nergens op.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 18:47 schreef jakosi het volgende:
Hopelijk mogen ze in Roemenië worden berecht, net zoals de kopschoppers van Carlo in Spanje in Nederland werden berecht.
Zouden ze vaker moeten doen.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 18:21 schreef Nebelwerfer het volgende:
Wat een zwaktebod ! Verdachtes werken niet mee dus ze moeten maar aan de schandpaal..
Slechte ontwikkeling in deze tijd waarin mensen maar een halve foto nodig hebben om er 1 te bedreigen.
Ik zal er geen nacht minder om slapen, mocht dat gebeuren. Dan maar kijken naar een replica ervan.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 18:38 schreef Tengano het volgende:
Klinkt toch wel heel sneu voor die mensen in Roemenie.
Wij zouden ook zwaar vertiefd zijn als we onze nachtwacht uitlenen en dat hij dan even later gestolen wordt terwijl er helemaal niemand in dat museum was.
https://www.telegraaf.nl/(...)estart-door-roemenie
Zou kunnen idd.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 14:47 schreef Breekfast het volgende:
De gestolen stukken zijn denk ik allang de grens over.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En die helm stond dus al een half jaar in dat museum in Assen zie ik. Dan hadden ze in Roemenie ook wel eerder wakker kunnen worden als die afspraak vanuit die Roemeense directeur niet helemaal haram was.quote:Achtergrond
De helm werd in 1928 gevonden door een kind met de naam Traian Simion in de buurt van het dorp Piana Coțofenești, tegenwoordig bekend onder de naam Vărbilău, 25 kilometer ten noorden van Ploiești. Aanvankelijk werd de helm als speelgoed en later als waterbak voor kippen gebruikt. Daardoor raakte de schedelkap beschadigd.[1] In 1929 kocht een handelaar uit Ploiești de helm en schonk die aan het Nationaal Museum van Oudheden.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Helm_van_Co%C8%9Bofene%C8%99ti
Laten we er vooral gewoonte van maken..quote:Op vrijdag 31 januari 2025 19:15 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
Zouden ze vaker moeten doen.
Hoop alleen niet dat dit leidt tot strafverlaging.
Omdat wapens daar veel gebruikelijker zijn. Die .44 is overigens net zo nutteloos tegen ze FAL’s en G3’s waar de lokale gangs mee rondlopen.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 00:13 schreef jakosi het volgende:
Waarom staan de bewakers denken jullie in Brazilie met een .44 magnum revolver voor een museum?
Jij vind het echt fantastisch dat de privacy van een crimineel belangrijker is dan het oplossen van een misdaad in ons mooie landje?quote:Op vrijdag 31 januari 2025 20:05 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Laten we er vooral gewoonte van maken..
Omdat het in Brazilie wat crimineler is dan West-Europa en daar ook meer wapengeweld is?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 00:13 schreef jakosi het volgende:
Waarom staan de bewakers denken jullie in Brazilie met een .44 magnum revolver voor een museum?
Spong mag naast ze gaan zitten. In de cel er naast dan.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 19:20 schreef Seeburg54 het volgende:
Wat een gejank weer. Tere zieltjes.Aanpakken die gasten, geen zoetsappig gezeur.
Spong is hun advocaat?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 02:15 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Spong mag naast ze gaan zitten. In de cel er naast dan.
https://www.rtvdrenthe.nl(...)drag-nog-niet-helderquote:De Nederlandse regering staat voor een deel garant voor de vier gestolen topstukken uit het Drents Museum. Dat bevestigt minister Eppo Bruins aan RTV Drenthe. Hij kan niet zeggen om wat voor bedrag het gaat. "Dat is nog volstrekt niet helder." De helm en de drie armbanden die afgelopen week zijn gestolen uit het Drents Museum zijn voor 5,8 miljoen euro verzekerd. "Een deel van het risico ligt bij het ministerie van Onderwijs, Cultuur en Wetenschap", zegt Bruins. "Het betekent dat wij ook deels risico lopen bij diefstal, verlies of beschadiging."
Bij de Kunsthal in Rotterdam zijn zeven (bekende) schilderijen gestolen. Deze zijn naar Roemenië gebracht en daar in een houtkachel gegooidquote:Op zaterdag 1 februari 2025 09:25 schreef RobertoCarlos het volgende:
Het kabinet had zich ook wel eens met de slechte beveiliging mogen bemoeien, nu moeten wij gaan betalen.....
[..]
https://www.rtvdrenthe.nl(...)drag-nog-niet-helder
Zijn ze al veroordeeld dan? Je gaat slaat een nare weg in als je verdachtes maar zo voor de leeuwen gooit omdat je het onderzoek niet rond krijgt.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 01:32 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
Jij vind het echt fantastisch dat de privacy van een crimineel belangrijker is dan het oplossen van een misdaad in ons mooie landje?
Mijn visie in deze: als crimineel geef je je recht op privacy prijs. Punt!
Dat is natuurlijk ook zo, maar het zijn wel een paar mannen en altijd wel iemand die de politie kan waarschuwen. Dat was er nu allemaal niet.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 00:50 schreef Shotty het volgende:
[..]
Omdat wapens daar veel gebruikelijker zijn. Die .44 is overigens net zo nutteloos tegen ze FAL’s en G3’s waar de lokale gangs mee rondlopen.
Omdat onze beveiliging in de Kunsthal niet op orde was?...quote:Op zaterdag 1 februari 2025 09:36 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Bij de Kunsthal in Rotterdam zijn zeven (bekende) schilderijen gestolen. Deze zijn naar Roemenië gebracht en daar in een houtkachel gegooid![]()
Daar kunnen wij ook een rekening voor sturen.
Terechte reactie, maar op Fok! heeft een verstandige reactie geen enkele zin.....quote:Op zaterdag 1 februari 2025 10:04 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Zijn ze al veroordeeld dan? Je gaat slaat een nare weg in als je verdachtes maar zo voor de leeuwen gooit omdat je het onderzoek niet rond krijgt.
Ging het nou om een zaak van nationale veiligheid of om een ontvoering dan zijn zulke maatregelen anders. Hoewel indentiteit bekend maken in mijn ogen fout is. Zeker met de hoeveelheid nederlanders die al heel snel om een hoofd op een stok vragen
Grootste reden dat ze het nu doen zal zijn omdat men enorm voor lul staat, nu men geleende schatten zo kinderlijk eenvoudig heeft laten jatten.
Nee, ze zijn nog niet veroordeeld, maar de politie heeft overduidelijk de juiste verdachten te pakken. Dat zou voldoende moeten zijn naar mijn mening om een stukje van dr privacy te verliezen. Ik vind het oplossen van een misdrijf belangrijker dan de privacyschending van een verdachte indien resultaat bij een opsporingsonderzoek uitblijft.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 10:04 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Zijn ze al veroordeeld dan? Je gaat slaat een nare weg in als je verdachtes maar zo voor de leeuwen gooit omdat je het onderzoek niet rond krijgt.
Het gaat niet om een zaak van nationale veiligheid, maar om criminelen die explosieven hebben gebruikt bij een inbraak waarbij de buit wellicht enkele miljoenen is. Ze zijn weliswaar opgepakt en aangehouden, maar toch.. Wat mij betreft is een beetje druk op deze lui prima en gerechtvaardigd nu er een belang is van een paar miljoen euro en reputatieschade voor Nederlandse musea. Dat belang is groter dan het beetje scahde dat dit tuig nu ondervind omdat hun naam/foto's verspreid zijn. Hetgeen ook deels hun eigen keuze was, heb ik begrepen.quote:Ging het nou om een zaak van nationale veiligheid of om een ontvoering dan zijn zulke maatregelen anders. Hoewel indentiteit bekend maken in mijn ogen fout is. Zeker met de hoeveelheid nederlanders die al heel snel om een hoofd op een stok vragen.
Grootste reden dat ze het nu doen zal zijn omdat men enorm voor lul staat, nu men geleende schatten zo kinderlijk eenvoudig heeft laten jatten.
Lijkt me verschrikkelijk. Men roept zulke dingen altijd zo makkelijk, maar denkt nooit aan gevolgen die dit kan hebben.quote:Op zondag 2 februari 2025 03:05 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
Nee, ze zijn nog niet veroordeeld, maar de politie heeft overduidelijk de juiste verdachten te pakken. Dat zou voldoende moeten zijn naar mijn mening om een stukje van dr privacy te verliezen. Ik vind het oplossen van een misdrijf belangrijker dan de privacyschending van een verdachte indien resultaat bij een opsporingsonderzoek uitblijft.
[..]
Het gaat niet om een zaak van nationale veiligheid, maar om criminelen die explosieven hebben gebruikt bij een inbraak waarbij de buit wellicht enkele miljoenen is. Ze zijn weliswaar opgepakt en aangehouden, maar toch.. Wat mij betreft is een beetje druk op deze lui prima en gerechtvaardigd nu er een belang is van een paar miljoen euro en reputatieschade voor Nederlandse musea. Dat belang is groter dan het beetje scahde dat dit tuig nu ondervind omdat hun naam/foto's verspreid zijn. Hetgeen ook deels hun eigen keuze was, heb ik begrepen.
Ik ben voor openbaring van namen/foto's van criminelen. Weg met de privacy van daders, dat is van ondergechikt belang ingeval van crimineel handelen.
Zo, kunnen de Roemenen misschien hun grote mond weer houden.quote:
Grote vechtpartij in amateurvoetbal; keeper SDZ bewerkt met helmquote:Op maandag 3 februari 2025 15:32 schreef Tengano het volgende:
Is iemand dit weekend toevallig nog ergens die helm tegengekomen?
Tate? Die zit toch vast in Roemenie?quote:
Probeer je wereld wat te verbreden.quote:Op maandag 3 februari 2025 16:50 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Tate? Die zit toch vast in Roemenie?
Ah, dus de mocromaffia zit hier dus ook al achterquote:Op maandag 3 februari 2025 16:46 schreef maily het volgende:
[..]
Grote vechtpartij in amateurvoetbal; keeper SDZ bewerkt met helm
[ Bericht 98% gewijzigd door Tengano op 03-02-2025 19:28:01 ]
quote:In Roemenië zijn fouten gemaakt bij het uitlenen van cultureel erfgoed aan het Drents Museum, blijkt uit onderzoek in opdracht van de Roemeense premier.
Bij een kunstroof werden Roemeense kunstschatten gestolen uit het museum in Assen. In de nacht van vrijdag 24 op zaterdag 25 januari sloegen de dieven toe.
Een historische gouden helm en drie armbanden zijn meegenomen. Er zijn in de zaak drie verdachten opgepakt, twee mannen en een vrouw. Zij zitten nog vast.
'Ernstige tekortkomingen'
De Roemeense onderzoekers kwamen 'ernstige tekortkomingen' tegen als het gaat om onder meer de beveiliging van het nationaal erfgoed als dat wordt tentoongesteld in het buitenland. Zo waren het Nationaal Historisch Museum van Roemenië en het ministerie van Cultuur in dat land verplicht om maatregelen te nemen ter voorkoming van diefstal, maar schoten ze volgens de onderzoekers tekort in die bewaking.
Ook rond de goedkeurings- en exportprocedures van de erfgoederen werden er fouten gemaakt. De bewaking van de objecten in Assen bleek volgens de onderzoekers minder strikt dan bij tentoonstellingen in Madrid en Rome.
De inkoop van gespecialiseerd beveiligingspersoneel dat de veiligheid continu had moeten waarborgen, was op zijn plaats geweest, stellen ze.
https://www.rtl.nl/nieuws(...)ed-onderzoekers-zien
quote:Minister Bruins over kosten door kunstroof in Drents Museum: 'Kan dure grap worden'
De kosten voor de Nederlandse staat door de kunstroof bij het Drents Museum kunnen "een dure grap worden". Dat zei minister Eppo Bruins (Cultuur) vandaag na afloop van de ministerraad. Als de gestolen gouden helm en armbanden niet worden teruggevonden, draait Nederland voor de kosten op.
Het gaat om een bedrag van 5,8 miljoen euro. Het enige wat het Drents Museum moet betalen, is het eigen risico. Het is niet bekend hoe hoog dat bedrag is.
Uit gegevens in handen van RTV Drenthe blijkt dat de Nederlandse regering voor iets meer dan 9 miljoen garant staat. Bij schade, diefstal of verlies is de staat daar aansprakelijk voor.
Negen miljoen overleven we natuurlijk niet als land. Laten we de btw en statiegeld verhogen om dat te bekostigen.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:50 schreef RobertoCarlos het volgende:
Leuk, maar wij moeten dokken....![]()
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |