Het domme was meer om het ding te dumpen en ook om een kennelijk zo goed als nieuwe hamer te gebruiken.quote:Op woensdag 29 januari 2025 19:10 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Er stond Sencys op, ze hadden dus het huismerk van Praxis gekocht![]()
Lekker zuinig doen![]()
Maar daardoor wel makkelijker op te sporen
Net zo dom als een gejatte auto uit de buurt van je woonplaats gebruiken n die dan ook in die regio weer dumpen.quote:Op donderdag 30 januari 2025 01:02 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
Het domme was meer om het ding te dumpen en ook om een kennelijk zo goed als nieuwe hamer te gebruiken.
Als die hamer van de Praxis intensief gebruikt had geweest zou het weinig nut hebben gehad om recente videobeelden op te vragen vragen bij de diverse Praxiswinkels.
Nog steeds?quote:
Tokkie gezinquote:Op donderdag 30 januari 2025 18:32 schreef Discombobulate het volgende:
Verdachte opgepakt, maar zou het hem echt zijn? Jong stel met kinderen?
Die boevenkoppen zijn wel makkelijk te spotten.quote:Op donderdag 30 januari 2025 21:49 schreef Zipportal het volgende:
[ x ]
Harry en Jan.
Bekijk deze YouTube-video
Het zijn geen Roemenenquote:Op donderdag 30 januari 2025 21:57 schreef Perrin het volgende:
[..]
Die boevenkoppen zijn wel makkelijk te spotten.
Bernhard lijkt op een muppetquote:Op donderdag 30 januari 2025 21:49 schreef Zipportal het volgende:
[ x ]
Harry en Jan.
quote:Op donderdag 30 januari 2025 22:13 schreef maily het volgende:
[..]
wel dat hoofd blurren maar de inktvlek niet![]()
Bert en Erniequote:Op donderdag 30 januari 2025 21:49 schreef Zipportal het volgende:
[ x ]
Harry en Jan.
https://www.nu.nl/cultuur(...)terug-te-vinden.htmlquote:Waarom NU.nl de foto's van de verdachten niet deelt
De redactie van NU.nl heeft ervoor gekozen de foto's van de verdachten niet te delen. De redactie plaatst alleen bij hoge uitzondering een foto van een gezochte persoon, omdat verspreiding van de foto ingrijpende gevolgen kan hebben.
Een verdachte heeft namelijk recht op privacy. Er zijn geen vaste regels voor het anonimiseren van verdachten, maar er zijn wel journalistieke gebruiken. Wij wijken af van ons gebruikelijke beleid als het recht op privacy niet opweegt tegen het maatschappelijk belang van veiligheid.
De hoofdredactie en nieuwscoördinator hebben donderdagavond overlegd. Toen hebben we geconcludeerd dat de privacy van de aangehouden verdachten en de gezochte persoon zwaarder weegt. Het is ook niet zeker of de gezochte persoon een concreet gevaar voor de samenleving vormt. De foto's zijn daarom niet op NU.nl geplaatst.
In het winkelcentrum bij mij in de buurt zitten een Douglas en een Zeeman.quote:
Ik zou even niet naar buiten gaan als ik jou wasquote:Op donderdag 30 januari 2025 22:30 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
In het winkelcentrum bij mij in de buurt zitten een Douglas en een Zeeman.
Het komt wel dichtbij zo
Ik begin met het wegblijven van kunstmusea. Dat moet wel te doen zijn gok ik.quote:Op donderdag 30 januari 2025 22:39 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ik zou even niet naar buiten gaan als ik jou was
gewoon een gouden integraalhelm opquote:Op donderdag 30 januari 2025 22:40 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ik begin met het wegblijven van kunstmusea. Dat moet wel te doen zijn gok ik.
nu.nl onze morele baken in duistere tijdenquote:Op donderdag 30 januari 2025 22:30 schreef Zipportal het volgende:
[..]
https://www.nu.nl/cultuur(...)terug-te-vinden.html
Is koettuur zie de url.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat krijg je ook na een plofkraak....quote:Op donderdag 30 januari 2025 21:57 schreef TLC het volgende:
Ipv een museumbezoek zouden ze eens een bezoek aan een kapper moeten brengen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |