quote:Op donderdag 23 januari 2025 15:20 schreef Jockari het volgende:
Bij de buren van Pieterburen is meer te beleven
Bekijk deze YouTube-video
Of Elsa is zelf veranderd. Ze doet echt vreemd sinds zondag.quote:Op donderdag 23 januari 2025 15:20 schreef Puzzie het volgende:
Ik vind Sharice ook veranderd, hangt ineens continu om de nek van Milena en Jolien![]()
Dus ik snap Elsa's keuze wel.
Elsa was boos na de onthulling en heeft Sharice genegeerd. Vrij snel is Sharice naar Elsa gegaan of ze er over wilde praten, maar daar had Elsa geen behoefte aan (was op de slaapkamer)quote:Op donderdag 23 januari 2025 15:20 schreef Puzzie het volgende:
Ik vind Sharice ook veranderd, hangt ineens continu om de nek van Milena en Jolien![]()
Dus ik snap Elsa's keuze wel.
Dat kan maar dan nog zie ik Sharice ook heel erg veranderd.quote:Op donderdag 23 januari 2025 15:21 schreef engine het volgende:
[..]
Of Elsa is zelf veranderd. Ze doet echt vreemd sinds zondag.
Die keanu denkt echt dat hij voor iedereen belangrijk is.quote:Op donderdag 23 januari 2025 15:22 schreef Verity het volgende:
Jeffrey, Mattheus, Keano zijn er achter gekomen dat Niels een van hen heeft genomineerd
Ze is wel meer bij anderen ja maar dat vind ik ook niet gek als Elsa haar afstoot.quote:Op donderdag 23 januari 2025 15:23 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat kan maar dan nog zie ik Sharice ook heel erg veranderd.
Elsa en Sharice hebben ook buiten gepraat, Elsa is gewoon een rare en heeft grapjes die niemand snapt en niet leuk zijn. Maar Sharice is echt wel veranderd, van mij mag ze eruitquote:Op donderdag 23 januari 2025 15:22 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Elsa was boos na de onthulling en heeft Sharice genegeerd. Vrij snel is Sharice naar Elsa gegaan of ze er over wilde praten, maar daar had Elsa geen behoefte aan (was op de slaapkamer)
Dat dus ook, Sharice heeft het achter haar ellebogenquote:Op donderdag 23 januari 2025 15:24 schreef Puzzie het volgende:
Sharice heeft gewoon alle schuld bij Axel in de schoenen geschoven en dacht zo veilig te zijn
Oh die had ik niet aan zien komenquote:Op donderdag 23 januari 2025 15:25 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Niets is zeker....
[ afbeelding ]
Meh niet helemaal mee eens. Ik zie ook veranderd gedrag bij Sharice en de laatste dagen zijn bij mij wat kwartjes gevallen over haar .. Dat staat dus helemaal los van Elsa , die wmb sowieso weg magquote:Op donderdag 23 januari 2025 15:25 schreef engine het volgende:
[..]
Ze is wel meer bij anderen ja maar dat vind ik ook niet gek als Elsa haar afstoot.
Echt wel en dat is me steeds duidelijker geworden.quote:Op donderdag 23 januari 2025 15:27 schreef Luna68 het volgende:
D
[..]
Dat dus ook, Sharice heeft het achter haar ellebogen
Daarom klikt het ook zo goed met Milenaquote:Op donderdag 23 januari 2025 15:30 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Echt wel en dat is me steeds duidelijker geworden.
Dan mogen de laatst gekomen, en zorvuldig gecaste luxe paardjes nog 2 maandjes genieten van een "normale" BB.. dat blijft valsspelenquote:Op donderdag 23 januari 2025 15:26 schreef TheVoice4ever het volgende:
ik denk dat we volgende week misschien nieuwe bewoner(s) krijgen, want deze week was toch meer de onthulling/ontknopingsweek van de fake bewoners
quote:Op donderdag 23 januari 2025 15:25 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Niets is zeker....
[ afbeelding ]
Hoe dan?quote:Op donderdag 23 januari 2025 15:22 schreef Verity het volgende:
Jeffrey, Mattheus, Keano zijn er achter gekomen dat Niels een van hen heeft genomineerd
hoezo ''normaal''?quote:Op donderdag 23 januari 2025 15:32 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dan mogen de laatst gekomen, en zorvuldig gecaste luxe paardjes nog 2 maandjes genieten van een "normale" BB.. dat blijft valsspelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou van eten, maar eten ook van mij.
Echt heel jammer! Hij zit inderdaad heel erg te stoken, maar zelf iets zeggen of doen, dat doet ie niet.quote:Op donderdag 23 januari 2025 15:27 schreef Koos1958 het volgende:
Mattie en Jeffrey weten toch dat niels niet op hun zou gaan. En weer gaat niels over de tong. Waarom niet gewoon in de groep waar niels bij is. Dit is zo ontzettend kaf van die lui. Zeg het gewoon tegen hem. Mattie loopt weer te stoken. Niels heeft toch niets beloofd aan keanu. En mattie is echt een vies stookmannetje aan het worden jammer he.
Ze was niet erg bestand tegen zijn wat jort door de bocht acties. Hij wilde Jordy en Nieks erop. Keek heel beteutert roen die zichzelf vrijspeelde. Allemaal prima maar zeg het eerlijk ga niet lopen blatenbij andere dat het zielig was dat ze er de vorige week al opstonden.quote:Op donderdag 23 januari 2025 15:24 schreef Puzzie het volgende:
Sharice heeft gewoon alle schuld bij Axel in de schoenen geschoven en dacht zo veilig te zijn
quote:Op donderdag 23 januari 2025 15:33 schreef Vino_Tinto het volgende:
Ow en deze zag ik op X
Dus vanaf volgende week hebben ze wat te doen?Wie weet vlg week dan de weekopdracht?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ook niet! Hopelijk mogen ze dan toch alle drie blijvenquote:Op donderdag 23 januari 2025 15:28 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Oh die had ik niet aan zien komen
Ja zou wel tof zijn, dan hebben ze ook wat te doen. Niet dat ik dat nou leuke streams vind, maar beter dan het 'hangen' op bankenquote:Op donderdag 23 januari 2025 15:35 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Wie weet vlg week dan de weekopdracht?!
quote:Op donderdag 23 januari 2025 15:33 schreef Vino_Tinto het volgende:
Ow en deze zag ik op X
Dus vanaf volgende week hebben ze wat te doen?Er staat wel BB2024SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sharice heeft dus prima gemanipuleerd hahaquote:Op donderdag 23 januari 2025 15:34 schreef marky het volgende:
[..]
Ze was niet erg bestand tegen zijn wat jort door de bocht acties. Hij wilde Jordy en Nieks erop. Keek heel beteutert roen die zichzelf vrijspeelde. Allemaal prima maar zeg het eerlijk ga niet lopen blatenbij andere dat het zielig was dat ze er de vorige week al opstonden.
Ja i know, maar het is wel dit jaar gepost door Big Brotherquote:
ja maar, misschien diegene die eigenlijk eruit was gestemd dan bv met een automatische nominatie stem tegen of zo? ze hebben wel meer dingen afgekeken van robinson en zoiets zou ik logisch vinden (in scenario's zoals deze week met vrijwillige exit door gezondheidsproblemen van Lennie)quote:Op donderdag 23 januari 2025 15:35 schreef Verity het volgende:
[..]
Ik ook niet! Hopelijk mogen ze dan toch alle drie blijven
Op Wicky gestemd , mag toch hopen van niet.. Het saaie laten blijvenquote:Op donderdag 23 januari 2025 15:37 schreef Clasientje het volgende:
Het ziet er na uit dat Wicky vertrekt morgen.
Ik denk Sharicequote:Op donderdag 23 januari 2025 15:37 schreef Clasientje het volgende:
Het ziet er na uit dat Wicky vertrekt morgen.
Sharice heeft verteld dat Niels haar niet heeft genomineerd. Ook kwam het te spraken dat Niels Alex niet heeft genomineerd, hetgeen wat hij de hele week al zegt. Blijven er nog 4 over, en 3 moeten nomineren.quote:
Tot nu toe is er helemaal niets "totaal anders" alleen maar armoedig ..hun verwachting is ook dat het niet lang meer duurt totdat alles weer "normaal" gaat worden... als er nog nieuwe komen kunnen deze gelijk profiteren van alles wat de zittende ploeg heeft vrijgespeeld.. blijft valsspelenquote:Op donderdag 23 januari 2025 15:33 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
hoezo ''normaal''?
lijkt me niet, lijkt mij dat er nog wel wat twists gaan komen, alles wordt anders toch
Respect voor Sharice, ze pakte gelijk de koe bij de horens met Elsa.quote:Op donderdag 23 januari 2025 15:30 schreef Verity het volgende:
Keanu gaat Niels confronteren over dat Niels hem misschien heeft genomineerd.
Vind wel dat ze Keanu gebruiken. Eerst bij Jordy, nu bij Niels. Ze stoken het vuur op, zijn niet altijd eerlijk.
Vind het echt jammer dat ze niet zelf ook met Jordy of Niels het bespreken.
Wicky staat echt heel erg laag in polls. Hij mag van mijn ook blijven maar ik ben bang dat hij het niet redt. Mensen hebben medelijden met Axel die blijft sowieso en Sharice zit goed.quote:Op donderdag 23 januari 2025 15:38 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Op Wicky gestemd , mag toch hopen van niet.. Het saaie laten blijven
Dat mag toch niet, hij heeft zijn eigen kast nog niet en je mag geen spullen van een ander gebruikenquote:Op donderdag 23 januari 2025 15:42 schreef Rhosyn het volgende:
Nu is Axel aan de beurt voor een jeffrey coup
Dat weten ze wel maar ze proberen het gewoon.quote:Op donderdag 23 januari 2025 15:43 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dat mag toch niet, hij heeft zijn eigen kast nog niet en je mag geen spullen van een ander gebruiken
Zeker! Snapte alleen niet waarom Axel het hem liet doen na het resultaat bij Jordy.quote:Op donderdag 23 januari 2025 15:42 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Dit vind ik dan wel weer lief van Jeffrey
Dat is een leuk idee maar in de praktijk onuitvoerbaar. 1. je kan zo'n headset niet 123 zelf opzetten 2.daarnaast zit de kabel vaak achter in de nek vast aan het shirt of in de nek vast geplakt. 3. De kans op schade is heel groot. (water, zweet, kapot trekken, vergeten af te zetten etc.) om over make-up en haarlak nog maar te zwijgen.quote:Op donderdag 23 januari 2025 15:43 schreef Droopie het volgende:
Nog een ideetje voor de febo, 3 keer waarschuwen voor fluisteren.
Zo'n microfoontje die ze bij talkshows gebruken, zo'n ding via je wang bij je mond, ziet iedereen dat je een sneaky fluisteraar bent en we kunnen alles horen
Niels moet zijn baard met een kinderschaartje knippen en hij mag zijn haar laten doen. Dat klopt toch niet. En jolien ligt weer eens hoe verrassendquote:Op donderdag 23 januari 2025 15:44 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dat weten ze wel maar ze proberen het gewoon.
Maar dit mag niet als je geen kast hebt.quote:Op donderdag 23 januari 2025 15:46 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zeker! Snapte alleen niet waarom Axel het hem liet doen na het resultaat bij Jordy.
Maar dit was alleen bijwerken.
Jeffrey is ook een goeie jongen vele zien het niet hij krijgt vele haat om zich heen gaat nergens over hahaha maargoed. Ik Vind Jeffrey gewoon een toppper iedereen zij smaak 🙂quote:Op donderdag 23 januari 2025 15:42 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Dit vind ik dan wel weer lief van Jeffrey
Tis al klaarquote:Op donderdag 23 januari 2025 15:47 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Maar dit mag niet als je geen kast hebt.
Yep dat dacht ik dus ook. Ben benieuwd of er een sanctie komt.quote:Op donderdag 23 januari 2025 15:43 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dat mag toch niet, hij heeft zijn eigen kast nog niet en je mag geen spullen van een ander gebruiken
Alleen op fok staat Wicky laatste. De poll van Salar is al gewijzigdquote:Op donderdag 23 januari 2025 15:42 schreef Clasientje het volgende:
[..]
Wicky staat echt heel erg laag in polls. Hij mag van mijn ook blijven maar ik ben bang dat hij het niet redt. Mensen hebben medelijden met Axel die blijft sowieso en Sharice zit goed.
Das waar ook!quote:Op donderdag 23 januari 2025 15:47 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja maar gaat niet naar bv niels toe.quote:Op donderdag 23 januari 2025 15:47 schreef mazaru het volgende:
Keanu praat graag over zichzelf. Hoe eerlijk hij wel niet is en hoe gevoelig en rechtvaardig
Ik las net wat anders, verwarrend dit.quote:Op donderdag 23 januari 2025 15:42 schreef Clasientje het volgende:
[..]
Wicky staat echt heel erg laag in polls. Hij mag van mijn ook blijven maar ik ben bang dat hij het niet redt. Mensen hebben medelijden met Axel die blijft sowieso en Sharice zit goed.
Volgens mij had ze moeite met dat fake gedoe,,,,,ze kan het een beetje hebben van Remi maar bij Nele voelde ze zich bedrogen....en zei wel er is niks en ik begrijp het maar heeft moeite met dingen los laten.quote:Op donderdag 23 januari 2025 15:21 schreef engine het volgende:
[..]
Of Elsa is zelf veranderd. Ze doet echt vreemd sinds zondag.
Alleen op fok hier staat hij laaststequote:Op donderdag 23 januari 2025 15:49 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik las net wat anders, verwarrend dit.
Top ja Wicky mag van mijn blijven.quote:Op donderdag 23 januari 2025 15:48 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Alleen op fok staat Wicky laatste. De poll van Salar is al gewijzigdDaar staat hij op 2
Ook niet als je wel een kast heb. Je mag alleen je eigen spullen gebruiken en niet lenen.quote:Op donderdag 23 januari 2025 15:47 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Op de twitterpoll van Salar staat Sharice onderaan. De insta poll komt vanavond om 18:00 uurquote:Op donderdag 23 januari 2025 15:49 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik las net wat anders, verwarrend dit.
Zal ongetwijfeld wel een oorzaak hebben. Neem aan dat "velen" het niet uit hun duim zuigen..quote:Op donderdag 23 januari 2025 15:47 schreef Clasientje het volgende:
[..]
Jeffrey is ook een goeie jongen vele zien het niet hij krijgt vele haat om zich heen gaat nergens over hahaha maargoed. Ik Vind Jeffrey gewoon een toppper iedereen zij smaak 🙂
Ow. Dat is heel goed te regelenquote:Op donderdag 23 januari 2025 15:46 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Dat is een leuk idee maar in de praktijk onuitvoerbaar. 1. je kan zo'n headset niet 123 zelf opzetten 2.daarnaast zit de kabel vaak achter in de nek vast aan het shirt of in de nek vast geplakt. 3. De kans op schade is heel groot. (water, zweet, kapot trekken, vergeten af te zetten etc.)
Ah dat verklaard een hoopquote:Op donderdag 23 januari 2025 15:49 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Alleen op fok hier staat hij laastste
Het zou zonde zijn om de mensen die nog wat sjeu geven weg te stemmen en de saaien te laten blijven.quote:Op donderdag 23 januari 2025 15:50 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Op de twitterpoll van Salar staat Sharice onderaan. De insta poll komt vanavond om 18:00 uur
Tis niet eerlijk. Dan kan milena haar make-up ook met de andere delen. Kunnen ze hele dagen make-uppen en haar stylen. Hebben ze ook wat te doen.quote:Op donderdag 23 januari 2025 15:51 schreef KinKiJan het volgende:
Denk dat ze dat scheren met de spullen van anderen gewoon toelaten omdat het beter is dan dat gehang op de bank. Het is ook niet het einde van de wereld
Ik vind Sharice nou niet echt wat toevoegen. Een beetje vozen op de bank met Milene ( waar ik ook niks aan vind) en met iedereen meepraten. Zij valt mij echt tegen de laatste dagen.quote:Op donderdag 23 januari 2025 15:52 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het zou zonde zijn om de mensen die nog wat sjeu geven weg te stemmen en de saaien te laten blijven.
Ze zouden moeten worden beziggehouden.quote:Op donderdag 23 januari 2025 15:51 schreef KinKiJan het volgende:
Denk dat ze dat scheren met de spullen van anderen gewoon toelaten omdat het beter is dan dat gehang op de bank. Het is ook niet het einde van de wereld
Ik ook niet, van mij mag ze wel weg morgen. Trouwens Wicky mag ook wel weg.quote:Op donderdag 23 januari 2025 15:54 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik vind Sharice nou niet echt wat toevoegen. Een beetje vozen op de bank met Milene ( waar ik ook niks aan vind) en met iedereen meepraten. Zij valt mij echt tegen de laatste dagen.
Ik heb het geduld niet voor het hele stuk. Maar hij woont niet slecht die Matheus. ook goed in zijn spullen.quote:
Ik heb hetzelfde.quote:Op donderdag 23 januari 2025 15:54 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik vind Sharice nou niet echt wat toevoegen. Een beetje vozen op de bank met Milene ( waar ik ook niks aan vind) en met iedereen meepraten. Zij valt mij echt tegen de laatste dagen.
Zit wat in, alleen is dat makeuppen net als bankhangen saaier dan iemand zonder ervaring een ander te laten scherenquote:Op donderdag 23 januari 2025 15:54 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Tis niet eerlijk. Dan kan milena haar make-up ook met de andere delen. Kunnen ze hele dagen make-uppen en haar stylen. Hebben ze ook wat te doen.
Waarom geloof ik dit niet, ik geloof er helemaal niets van dat hij zo rijk is.quote:Op donderdag 23 januari 2025 15:57 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik heb het geduld niet voor het hele stuk. Maar hij woont niet slecht die Matheus. ook goed in zijn spullen.
Bizar die schoenen en kleding!! Ik loop net mijn kast uit te mesten omdat ik vond dat ik te veel had en ik haal nog niet een fractie van wat ik daar zag hangen. Belachelijk.quote:
Mijn hoop is op degenen die nog moeten komen. Hopelijk niet nog meer van die Tik-Tok generatiequote:Op donderdag 23 januari 2025 15:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ook niet, van mij mag ze wel weg morgen. Trouwens Wicky mag ook wel weg.
Eigenlijk mag iedereen wel weg
de poll van salar waren de afgelopen 2 keer hetzelfde. x en insta.quote:Op donderdag 23 januari 2025 15:58 schreef Dutchrealitytv het volgende:
In facebook polls staat Wicky ook laatste en die liggen vaak close met Salar zijn poll op Instagram. Die op twitter zijn altijd anders dan op facebook en Instagram
Ik hoop ook dat BB iets aan dat hangen gaat doen.quote:Op donderdag 23 januari 2025 16:00 schreef mazaru het volgende:
[..]
Mijn hoop is op degenen die nog moeten komen. Hopelijk niet nog meer van die Tik-Tok generatie
Ik ging er van uit dat hij een thuiswinkel had...maar dat waren dus zijn eigen spullenquote:Op donderdag 23 januari 2025 15:59 schreef mazaru het volgende:
[..]
Bizar die schoenen en kleding!! Ik loop net mijn kast uit te mesten omdat ik vond dat ik te veel had en ik haal nog niet een fractie van wat ik daar zag hangen. Belachelijk.
quote:Op donderdag 23 januari 2025 16:03 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik ging er van uit dat hij een thuiswinkel had...maar dat waren dus zijn eigen spullen
En sancties geven als ze niet luisteren. Gisteren lagen ze allemaal op de bank te slapen en BB gaf daar een waarschuwing voor en ze bleven gewoon liggen.quote:Op donderdag 23 januari 2025 16:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hoop ook dat BB iets aan dat hangen gaat doen.
De hele dag zitten en niets doen.
Ja net als met dat fluisterenquote:Op donderdag 23 januari 2025 16:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
En sancties geven als ze niet luisteren. Gisteren lagen ze allemaal op de bank te slapen en BB gaf daar een waarschuwing voor en ze bleven gewoon liggen.
Dat dus. Ik heb eigenlijk nooit het gevoel dat ik iets ga missen als ik niet aan de stream hang.quote:Op donderdag 23 januari 2025 16:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja net als met dat fluisteren
Voordeel is van de BB dat je rustig een middagje weg kan gaan je mist niets. Helemaal niet als de nominatie bekend is
Nee en dat beetje wat je dan mist is altijd wel te lezen in de SVquote:Op donderdag 23 januari 2025 16:07 schreef Jockari het volgende:
[..]
Dat dus. Ik heb eigenlijk nooit het gevoel dat ik iets ga missen als ik niet aan de stream hang.
Tegen Wicky deed ze in eerste instantie ook zo raar maar bij hem is dat later weggetrokken en bij Sharice niet. Waarom weet ik niet.quote:Op donderdag 23 januari 2025 15:49 schreef zodeju het volgende:
[..]
Volgens mij had ze moeite met dat fake gedoe,,,,,ze kan het een beetje hebben van Remi maar bij Nele voelde ze zich bedrogen....en zei wel er is niks en ik begrijp het maar heeft moeite met dingen los laten.
Hij zegt toch niets raars. Je gebruikt ze in het spel niet als je buiten staat. Dat is toch prima principe.quote:Op donderdag 23 januari 2025 16:09 schreef Puzzie het volgende:
Jordy met zijn zogenaamde principes over de gamechangers, hou toch op
Nee natuurlijk niet.quote:Op donderdag 23 januari 2025 16:10 schreef Verity het volgende:
Benieuwd of ze Niels echt nog gaan aanspreken. Hij ziet nu bij de groep die daarnet een grote mond over heb had.
Ze doen enkel vriendelijk in zijn gezicht, maar durven niks te zeggen.
Dat is het schijnheil van dat groepje, groep ‘praatjes vullen geen gaatjes’. Huilen dat anderen altijd iets als eerste hebben, zelf geen actie ondernemenquote:Op donderdag 23 januari 2025 16:10 schreef Verity het volgende:
Benieuwd of ze Niels echt nog gaan aanspreken. Hij ziet nu bij de groep die daarnet een grote mond over heb had.
Ze doen enkel vriendelijk in zijn gezicht, maar durven niks te zeggen.
Valt te zien of febo OK is met exit Sharice of Wicky. Indien wel is het gewoon exit. Indien niet doen ze wel zoiets.quote:Op donderdag 23 januari 2025 16:13 schreef Hznootje het volgende:
Het kan natuurlijk ook nog zo zijn dat degene die naar huis moet, gewoon mag blijven en alvast genomineerd is voor volgende week. Dit i.v.m vertrek van Lennie
Hij heeft een gamechanger voor in het spel en niet een eentje voor als je al buiten staat. Dat is toch compleet anders.quote:Op donderdag 23 januari 2025 16:10 schreef Puzzie het volgende:
Maar zelf wel een gamechanger kopen want dat is spel , die andere gamechanger is laf
Heeft ie voor jou ook een dansje gedaanquote:Op donderdag 23 januari 2025 16:12 schreef kater1 het volgende:
Net Wicky gestemd. Hij was er heel blij mee in z'n bedankfilmpje![]()
![]()
Liggen alweer samen. Ik heb niets gezegdquote:Op donderdag 23 januari 2025 16:13 schreef ben34567 het volgende:
Jolien en Jeffrey zie ik ook niet vaak meer fysiek bezig. Zijn ze al in de dead bedroom fase van hun relatie ?
Nee , dat is zijn excuus. Dat ding zit er niet voor niets in en hoort dus bij het spel.quote:Op donderdag 23 januari 2025 16:14 schreef marky het volgende:
[..]
Hij heeft een gamechanger voor in het spel en niet een eentje voor als je al buiten staat. Dat is toch compleet anders.
quote:Op donderdag 23 januari 2025 16:17 schreef basicsaint het volgende:
Nare bank dit. Hoop dat niemand hoeft te vertrekken.
[ afbeelding ]
Het zijn beide gamechangers...quote:Op donderdag 23 januari 2025 16:14 schreef marky het volgende:
[..]
Hij heeft een gamechanger voor in het spel en niet een eentje voor als je al buiten staat. Dat is toch compleet anders.
Preventief voor wat? Das toch onzin je geeft geen 1500 euro uit om het niet te gebruiken.quote:Op donderdag 23 januari 2025 16:15 schreef KinKiJan het volgende:
Haha, BB heeft Jordy gewezen op de andere functie van De Wraak. De preventieve kant. Maar dat wuift ie weg, want als iemand er zoveel voor uitgeeft, is het niet meer preventief ..
Que?!
Ja maar de ene kan je inzetten in het spel de andere kan je pas inzetten als je weg bent. Dan ben je niet meer in het spel.quote:
Anderen afschrikken om op jou te stemmen bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 23 januari 2025 16:19 schreef marky het volgende:
[..]
Preventief voor wat? Das toch onzin je geeft geen 1500 euro uit om het niet te gebruiken.
In het spel , je zegt het zelf al , het hoort dus bij het spel , het zit er niet voor niets in.quote:Op donderdag 23 januari 2025 16:20 schreef marky het volgende:
[..]
Ja maar de ene kan je inzetten in het spel de andere kan je pas inzetten als je weg bent. Dan ben je niet meer in het spel.
Dat is geen excuus. Je bent door de kijkers weggestemd en gaat dan nog een lekker puh actie doen dat is anders dat je nog vol in het spel bent. Lekker puh is gewoon zielig. En dat het er is wil nog niet zeggen dat je het moet kopen. Het zegt wel degelijk wat over de persoon als he dat koopt.quote:Op donderdag 23 januari 2025 16:18 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nee , dat is zijn excuus. Dat ding zit er niet voor niets in en hoort dus bij het spel.
Beetje makkelijk anderen wegzetten van Jordy.
Ben jij de broer van Jordy?quote:Op donderdag 23 januari 2025 16:22 schreef marky het volgende:
[..]
Dat is geen excuus. Je bent door de kijkers weggestemd en gaat dan nog een lekker puh actie doen dat is anders dat je nog vol in het spel bent. Lekker puh is gewoon zielig. En dat het er is wil nog niet zeggen dat je het moet kopen. Het zegt wel degelijk wat over de persoon als he dat koopt.
Leuk dat goedpraten van het een en het slechtpraten van het anderquote:Op donderdag 23 januari 2025 16:22 schreef marky het volgende:
[..]
Dat is geen excuus. Je bent door de kijkers weggestemd en gaat dan nog een lekker puh actie doen dat is anders dat je nog vol in het spel bent. Lekker puh is gewoon zielig. En dat het er is wil nog niet zeggen dat je het moet kopen. Het zegt wel degelijk wat over de persoon als he dat koopt.
Het kan voorkomen dat mensen niet op je stemmen uit angst dan door jou genomineerd te worden als je dan weg moet. Zodra je weg moet gebruik je hem. Simpel en gewoon onderdeel van het spel dus.quote:Op donderdag 23 januari 2025 16:19 schreef marky het volgende:
[..]
Preventief voor wat? Das toch onzin je geeft geen 1500 euro uit om het niet te gebruiken.
Het zou voor mij een reden zijn (als ik het wist) bij twijfel op de persoon te stemmen die dat ding niet heeftquote:Op donderdag 23 januari 2025 16:22 schreef marky het volgende:
[..]
Als je bent weggestemd door de kijker ben je geen onderdeel meer van het spel. Je gaat met opgeheven hoofd naar huis. Als je deze er dan nog ingooit ben je gewoon zwak.quote:Op donderdag 23 januari 2025 16:21 schreef Puzzie het volgende:
[..]
In het spel , je zegt het zelf al , het hoort dus bij het spel , het zit er niet voor niets in.
Het zit niet voor niets in het spelquote:Op donderdag 23 januari 2025 16:25 schreef marky het volgende:
[..]
Als je bent weggestemd door de kijker ben je geen onderdeel meer van het spel. Je gaat met opgeheven hoofd naar huis. Als je deze er dan nog ingooit ben je gewoon zwak.
Je staat niet alleen....ook hij heeft zijn fouten, maar waar die haat vandaan komt ik weet het niet.....hij mag nog net uit zijn ogen kijken en voor de rest doet hij alles verkeerd.quote:Op donderdag 23 januari 2025 15:47 schreef Clasientje het volgende:
[..]
Jeffrey is ook een goeie jongen vele zien het niet hij krijgt vele haat om zich heen gaat nergens over hahaha maargoed. Ik Vind Jeffrey gewoon een toppper iedereen zij smaak 🙂
Haat heb ik nooit begrepen, niemand is slecht of fout daar.quote:Op donderdag 23 januari 2025 15:47 schreef Clasientje het volgende:
[..]
Alle tokens zijn onderdeel van het spel. Bewoners en kijkers kunnen het niet ok vinden, maar het hoort erbij.quote:Op donderdag 23 januari 2025 16:26 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het zit niet voor niets in het spel
Vind die wraak wel mooi, nog even een knuppel dat hoenderhok in bij een exitquote:Op donderdag 23 januari 2025 16:29 schreef Verity het volgende:
[..]
Alle tokens zijn onderdeel van het spel. Bewoners en kijkers kunnen het niet ok vinden, maar het hoort erbij.
Dat maakt het juist wat spannender. Afgelopen jaren wisten we vrij snel al wie er op de bank kwam te zitten. Nu gelukkig niet, al weten we vaak wel wie er vertrekt.
Ik heb niets tegen Jeffrey, maar dat gezemel met Jolien hoef ik niet te zien en jammer dat ze veel met hun tweetjes zitten. Maar is zijn keuze, vind hem in de groep en met de jongens leuker.quote:Op donderdag 23 januari 2025 16:27 schreef zodeju het volgende:
[..]
Je staat niet alleen....ook hij heeft zijn fouten, maar waar die haat vandaan komt ik weet het niet.....hij mag nog net uit zijn ogen kijken en voor de rest doet hij alles verkeerd.
Heb hem nog niet horen schreeuwen of ruzie maken niks.. zelfs als het een ander is......
Juist! BB heeft dit niet voor niets ingevoerd en je mag er van alles van vinden maar om het als 'laf' weg te zetten zegt meer iets over degenen die daar op die manier over oordelen , hypocriet en opportunistischquote:Op donderdag 23 januari 2025 16:29 schreef Verity het volgende:
[..]
Alle tokens zijn onderdeel van het spel. Bewoners en kijkers kunnen het niet ok vinden, maar het hoort erbij.
Dat maakt het juist wat spannender. Afgelopen jaren wisten we vrij snel al wie er op de bank kwam te zitten. Nu gelukkig niet, al weten we vaak wel wie er vertrekt.
Het hoort nu eenmaal bij het spelquote:Op donderdag 23 januari 2025 16:25 schreef marky het volgende:
[..]
Als je bent weggestemd door de kijker ben je geen onderdeel meer van het spel. Je gaat met opgeheven hoofd naar huis. Als je deze er dan nog ingooit ben je gewoon zwak.
Erg gesteld op aandacht.quote:Op donderdag 23 januari 2025 16:26 schreef Dotteke het volgende:
Nog een programma waar Matt aan mee heeft gedaan
https://www.linda.nl/meid(...)eus-deborah-sextape/.
Nope is niet waar. ze moeten voor de nominaties al aangeven of ze gebruik willen maken van hun gamechangers.quote:Op donderdag 23 januari 2025 16:22 schreef marky het volgende:
[..]
Eigenlijk zeg je het al, voor de fame......quote:Op donderdag 23 januari 2025 15:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waarom geloof ik dit niet, ik geloof er helemaal niets van dat hij zo rijk is.
De mensen die in zijn huis komen krijgtn 1800 euro voor een week, dat zou hij en zijn vriendin wekelijks opmaken.
Waarom zou je dan in BB gaan zitten vraag ik mij af
Hij heeft in meer programma's mee gedaan
Kan je wel stellenquote:
Hij is publieksfavoriet maar hij heeft al aan zoveel realityshows meegedaan dat hij perfect weet hoe zich te gedragen voor de camera. Vindt het niet echt eerlijk ten opzichte van de andere deelnemers.quote:
Nope is niet waar. ze moeten voor de nominaties al aangeven of ze gebruik willen maken van hun gamechangers.quote:Op donderdag 23 januari 2025 16:25 schreef marky het volgende:
[..]
Weet je dit zeker? Dan is ie in vergelijking met de dubbele stem wel heul duur.quote:Op donderdag 23 januari 2025 16:32 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Nope is niet waar. ze moeten voor de nominaties al aangeven of ze gebruik willen maken van hun gamechangers.
Dus die van Wicky is pas interessant als je nog maar met heel weinig in huis zit, en je bijna zeker weet dat je vertrekt.
Dat klopt maar het zegt wel wat over de persoon als je dat koopt en gebruikt. Daar gaat het om. Het is een compleet andere gm dan die de andere hebben die zet je als je zelf nog onderdeel bent van het spel.quote:Op donderdag 23 januari 2025 16:26 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het zit niet voor niets in het spel
Ja, ze zijn vanmorgen naar de DB geroepen met de vraag of ze een gamechanger in wilden zetten..quote:Op donderdag 23 januari 2025 16:35 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Weet je dit zeker? Dan is ie in vergelijking met de dubbele stem wel heul duur.
Uit angst word je misschien niet zo gauw genomineerd omdat diegene weet dat hij of zij volgende keer erop staat.quote:Op donderdag 23 januari 2025 16:19 schreef marky het volgende:
[..]
Beetje onzinnig ditquote:Op donderdag 23 januari 2025 16:36 schreef marky het volgende:
[..]
Dat klopt maar het zegt wel wat over de persoon als je dat koopt en gebruikt. Daar gaat het om. Het is een compleet andere gm dan die de andere hebben die zet je als je zelf nog onderdeel bent van het spel.
BB geeft dit soort dingen ook om de persoonlijkheid te tonen van mensen.
Denk zelf dat Jordy de wraakpin had gehad en misschien niet om te gebruiken maar ook niet dat een ander hem gebruiktquote:Op donderdag 23 januari 2025 16:22 schreef marky het volgende:
[..]
Nogmaals, je moet m van tevoren inzetten..Dus dan ben je nog steeds in het spelquote:Op donderdag 23 januari 2025 16:36 schreef marky het volgende:
[..]
Dat klopt maar het zegt wel wat over de persoon als je dat koopt en gebruikt. Daar gaat het om. Het is een compleet andere gm dan die de andere hebben die zet je als je zelf nog onderdeel bent van het spel.
BB geeft dit soort dingen ook om de persoonlijkheid te tonen van mensen.
Die Wicky heeft een token die je inzet als je weggestemd bent. Je kunt dan bij vertrek iemand nomineren. Die van Jordy moet je in de dbk inzetten en dat is bij de dubbele stem natuurlijk ook het geval.quote:Op donderdag 23 januari 2025 16:35 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Nope is niet waar. ze moeten voor de nominaties al aangeven of ze gebruik willen maken van hun gamechangers.
Dus die van Wicky is pas interessant als je nog maar met heel weinig in huis zit, en je bijna zeker weet dat je vertrekt.
Wat jij wiltquote:Op donderdag 23 januari 2025 16:38 schreef marky het volgende:
[..]
Die Wicky heeft een token die je inzet als je weggestemd bent. Je kunt dan bij vertrek iemand nomineren. Die van Jordy moet je in de dbk inzetten en dat is bij de dubbele stem natuurlijk ook het geval.
Nee die van Wicky is bij vertrek.quote:Op donderdag 23 januari 2025 16:38 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Nogmaals je moet m van tevoren inzetten..Dus dan ben je nog steeds in het spel
Moesten ze gisteren doen toen zijn ze naar de dbk geweest.quote:Op donderdag 23 januari 2025 16:40 schreef Luna68 het volgende:
Is eigenlijk al bekend of iemand een GC heeft ingezet? Iemand die z’n mond voorbij heeft gepraat?
Het is niet wat ik wil het is hoe die gc werkt.quote:Op donderdag 23 januari 2025 16:40 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, wat jij wilt. We shall see
quote:Op donderdag 23 januari 2025 16:31 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik heb niets tegen Jeffrey, maar dat gezemel met Jolien hoef ik niet te zien en jammer dat ze veel met hun tweetjes zitten. Maar is zijn keuze, vind hem in de groep en met de jongens leuker.
Is er niet iemand met de token om een actie ongedaan te maken? Mocht Wicky iemand nomineren kan deze toch worden ingezet?quote:Op donderdag 23 januari 2025 16:38 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Nogmaals, je moet m van tevoren inzetten..Dus dan ben je nog steeds in het spel
Snap ik, maar hebben ze zich al uitgesproken/verluld dat ze dat hebben gedaan?quote:Op donderdag 23 januari 2025 16:40 schreef marky het volgende:
[..]
Moesten ze gisteren doen toen zijn ze naar de dbk geweest.
Sharice heeft die, maar denk niet Wicky haar zal nomineren moest ie vertrekken.quote:Op donderdag 23 januari 2025 16:42 schreef Verity het volgende:
[..]
Is er niet iemand met de token om een actie ongedaan te maken? Mocht Wicky iemand nomineren kan deze toch worden ingezet?
Zou ze die niet mogen inzetten voor iemand anders?quote:Op donderdag 23 januari 2025 16:44 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Sharice heeft die, maar denk niet Wicky haar zal nomineren moest ie vertrekken.
Dat is precies wat het is....een nominatie. Zo'n ramp is het toch niet? En toch gaat het er al een half topic over. Het is onderdeel van het bb avontuur of je het er nu mee eens bent of niet.quote:Op donderdag 23 januari 2025 16:38 schreef marky het volgende:
[..]
Die Wicky heeft een token die je inzet als je weggestemd bent. Je kunt dan bij vertrek iemand nomineren. Die van Jordy moet je in de dbk inzetten en dat is bij de dubbele stem natuurlijk ook het geval.
Das een goeie! Geen idee!quote:Op donderdag 23 januari 2025 16:45 schreef Verity het volgende:
[..]
Zou ze die niet mogen inzetten voor iemand anders?
Dit dus.. Mijn huis, mijn regels!quote:Op donderdag 23 januari 2025 16:45 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Dat is precies wat het is....een nominatie. Zo'n ramp is het toch niet? En toch gaat het er al een half topic over. Het is onderdeel van het bb avontuur of je het er nu mee eens bent of niet.
Keanu wilde ook een zwarte dekbed en heeft die van Niels gekregen met hulp van Milena dacht ik.quote:Op donderdag 23 januari 2025 16:41 schreef Droopie het volgende:
Keanu doe net alsof ie warmode iemand gaat aanpakken.
Gaat ie vragen of iemand anders een keer de telefoon mag opnemen
🤮
Hij doet het altijd tegen andere .quote:Op donderdag 23 januari 2025 16:47 schreef Verity het volgende:
Keanu heeft Niels totaal niet gevraagd waar hij het over heeft gehad met Mattheus, Sharice en Milena.
Wel in de slaapkamer een grote mond hierover hebben, maar nu niets durven zeggen/vragen.
Peter Papagaai?quote:Op donderdag 23 januari 2025 16:55 schreef engine het volgende:
Ik denk wel dat er iemand aan het luisteren is
quote:
Dat gesprek tussen Elsa en hem?quote:Op donderdag 23 januari 2025 16:58 schreef engine het volgende:
[..]![]()
![]()
En ik.
Wicky denkt dat er hooguit tien kijkers hun gesprek van net gehoord hebben.
Maar zijn wel al die tijd goed voor het beeld.quote:Op donderdag 23 januari 2025 16:51 schreef ben34567 het volgende:
Valt elk jaar op dat de “mooiboys” van elke seizoen (Michel; Tobias; Tom; Mattheus) een zeer ruime voorsprong hebben op de grote favorieten fb polls maar dit effect na een maand of langer ook weer afneemt en ze uiteindelijk niet winnen.
Jeff heeft een babyface , hij lijkt wel 16 ...quote:Op donderdag 23 januari 2025 17:00 schreef Vino_Tinto het volgende:
Jeffrey die op Mbappe lijkt?
[ afbeelding ]
Nee van 5 minuten terug ofzo in de slaapkamer.quote:
Oww niet helemaal meegekregenquote:Op donderdag 23 januari 2025 17:02 schreef engine het volgende:
[..]
Nee van 5 minuten terug ofzo in de slaapkamer.
Ja dat is! Ik dacht al dat de vorm van zijn hoofd me bekend voor kwamquote:Op donderdag 23 januari 2025 17:00 schreef Ireth het volgende:
Mijn god, zie nu pas dat hoofd van Jordi! [ afbeelding ]
Stop 2 schroefjes aan de zijkant en je hebt frankenstein!
Van Stevie Wonder zeker.quote:Op donderdag 23 januari 2025 17:00 schreef KinKiJan het volgende:
Jeffrey krijgt vaak te horen dat ie op Mbappé lijkt ..
[ afbeelding ]
Toch niet normaal eigenlijk. Hij is een allrounder op tv. Die is gewoon gevraagd denk ik nu.quote:Op donderdag 23 januari 2025 16:26 schreef Dotteke het volgende:
Nog een programma waar Matt aan mee heeft gedaan
https://www.linda.nl/meid(...)eus-deborah-sextape/.
cos teruglezen en dan zoveel off topic van jou @Dottekequote:Op donderdag 23 januari 2025 15:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waarom geloof ik dit niet, ik geloof er helemaal niets van dat hij zo rijk is.
De mensen die in zijn huis komen krijgtn 1800 euro voor een week, dat zou hij en zijn vriendin wekelijks opmaken.
Waarom zou je dan in BB gaan zitten vraag ik mij af
Hij heeft in meer programma's mee gedaan
BB / [Gedragsregels en sancties]2025quote:Op donderdag 23 januari 2025 17:06 schreef rinardo het volgende:
[..]
cos teruglezen en dan zoveel off topic van jou @:Dotteke
tjaaaaaquote:Op donderdag 23 januari 2025 17:08 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
BB / [Gedragsregels en sancties]2025
- pseudomodden (mods vertellen wat ze moeten doen of je als mod gedragen door te roepen om slotjes e.d.) achterwege laten![]()
nou dat witte en bloed is niet lekker tochquote:Op donderdag 23 januari 2025 17:10 schreef mazaru het volgende:
Wat lopen ze te melken met die kipfilet. Elk friemeltje vet moet eraf![]()
[ afbeelding ]
Dat geeft juist smaak aan het vlees. Ik heb dat echt nog nooit gedaan, maar misschien ben ik dan wel een uitzonderingquote:Op donderdag 23 januari 2025 17:10 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
nou dat witte en bloed is niet lekker toch
Technisch gezien doe jij het nu ook en ik ook weer nu tegen jouquote:Op donderdag 23 januari 2025 17:08 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
BB / [Gedragsregels en sancties]2025
- pseudomodden (mods vertellen wat ze moeten doen of je als mod gedragen door te roepen om slotjes e.d.) achterwege laten![]()
dat kloptquote:Op donderdag 23 januari 2025 17:13 schreef Ireth het volgende:
[..]
Technisch gezien doe jij het nu ook en ik ook weer nu tegen jou
Nee hoorquote:Op donderdag 23 januari 2025 17:12 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat geeft juist smaak aan het vlees. Ik heb dat echt nog nooit gedaan, maar misschien ben ik dan wel een uitzondering
verschrikkelijk tochquote:Op donderdag 23 januari 2025 17:14 schreef mazaru het volgende:
Hij is er ook niet mooier op geworden met dit kapsel
[ afbeelding ]
Ik heb geen idee. Pulled chicken maken?quote:Op donderdag 23 januari 2025 17:18 schreef marky het volgende:
Waarom koken ze die kip? Beetje peper beetje zout is genoeg en dan in de koekepan.
Dan sta iek hier goed ehquote:Op donderdag 23 januari 2025 17:19 schreef Vino_Tinto het volgende:
Jordy: Niels de telefoon gaat straks.....
Ze gebruiken die "bouillon" weer om de noodles in te koken, ze hebben het volgens mij ook al eens gebruikt om er broccolisoep van te makenquote:Op donderdag 23 januari 2025 17:18 schreef marky het volgende:
Waarom koken ze die kip? Beetje peper beetje zout is genoeg en dan in de koekepan.
Cisterciënzer monnik 12de eeuwquote:Op donderdag 23 januari 2025 17:14 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Zo bijzonder vind ik Matt niet. Wel een mooie jongen denk ik voor de vrouwkes.quote:Op donderdag 23 januari 2025 17:05 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Toch niet normaal eigenlijk. Hij is een allrounder op tv. Die is gewoon gevraagd denk ik nu.
Volgens mij restjes broccoli. Hij gooide net ook het hetgeen van de snijplank in de prullenbak.quote:Op donderdag 23 januari 2025 17:34 schreef Aardbeienmoes het volgende:
wat is Niels in de keuken aan het snijden en opeten?
Wokken is een groot woord bij hen.quote:Op donderdag 23 januari 2025 17:37 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ja en die gaan ze nu wokken met kruiden erbij
Zoals hij er bij staat is het niet alleen zijn kapsel.quote:Op donderdag 23 januari 2025 17:14 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Daar dacht ik ook aan toen hij dat zei. Niels roept heel de week tegen iedereen dat hij het zielig vindt om op Axel te gaan. En het niet eerlijk vindt om het doen.quote:Op donderdag 23 januari 2025 17:44 schreef KinKiJan het volgende:
~17:30 - Stream 2 gesprek in de slaapkamer
Jeffrey: "Ik hoop dat Axel naar huis gaat, dan win ik geld"
Milena: "Ik hoop het"
Jeffrey: "Dat Axel naar huis gaat?"
Jeffrey: "Ik ook, ergens wel, nu is ie chill enzo, nu is tof"
Milena knikt: "Chill"
Jeffrey gaat verder: "Maar z'n spel is gewoon niet chill en daarom ben ik geswitched"
Niels zou Axel gesaved hebben, er volgt wat speculaas over wie wat gedaan heeft
Keanu: "Hij heeft Sharice en Axel gesaved, terwijl hij degene was die wel het hardste riep vanaf het begin met ik zet Axel er elke week op"
Jeffrey: "Hij heeft Axel gesaved want hij heeft gezegd dat hij het niet mooi vond hem er nu op te zetten."
Milena: "Maar wel als hij met jullie een afspraak heeft gemaakt dat ie jullie er niet op zal zetten en dan zeggen dat jullie nu een pin hebben dus niet zal nomineren, maar jullie dan toch nomineren"
Keanu herhaalt nog eens wat hij hiervoor zei
Jeffrey: "Jongen, die zei dat letterlijk nog gisteren voor ie de pinnen ging uitdelen dat ie dat ging doen. Hij zei nog, ook al is ie ziek, dat veranderd voor mij niks."
----
Als Jeffrey doelt op het gesprek dat hij met Niels had, waarin Niels de situatie met een voetbalwedstrijd vergeleek legt Jeffrey juist zijn eigen woorden in de mond van Niels. Die wilde toen ook al niet op Axel stemmen.
Dat hebben ze vorig seizoen toch ook gedaan?quote:Op donderdag 23 januari 2025 17:49 schreef Hznootje het volgende:
Ik vind eigenlijk dat ze de slaapkamer af moeten sluiten. Geen gehang op bed overdag
Maar wel de halve dag janken om die ene gamechangerquote:Op donderdag 23 januari 2025 17:52 schreef KinKiJan het volgende:
Jordy: Er gaat nog zoveel veranderen! De ergste irritaties zijn nog lang niet geweest. Sommige mensen beginnen het nu al te uiten. Goooh! Als je sommigen toch hardop hoort praten denk ik woah, d'r gaat nog wat gebeuren joh, daar heb ik zin in!"
Niels: "Ja?"
Jordy: "Ja, dat is mooi man, beetje sensa he?! Het is allemaal veel te lief joh"
Ja dat wel natuurlijkquote:Op donderdag 23 januari 2025 17:53 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Maar wel de halve dag janken om die ene gamechanger![]()
En dan een token naar keuze mogen kiezenquote:Op donderdag 23 januari 2025 17:54 schreef Vino_Tinto het volgende:
Ja nu mag de telefoon gaan en dat axel kan opnemen.
Ja of al iemand nomineren voor volgende weekquote:Op donderdag 23 januari 2025 17:55 schreef Verity het volgende:
[..]
En dan een token naar keuze mogen kiezen
Dat waren nog eens tijden. Geeft gelijk een indicatie van onze leeftijdquote:Op donderdag 23 januari 2025 17:49 schreef ledn81 het volgende:
Zitten we opeens naar Starmaker te kijken ofzo
Yeah! Wicky of Elsa, ook goed, gewoon eens iemand totaal anders dan de gebruikelijke figuren.quote:Op donderdag 23 januari 2025 17:54 schreef Vino_Tinto het volgende:
Ja nu mag de telefoon gaan en dat axel kan opnemen.
Voorlopig hoop ik dat ze nog ff blijft , omdat zij wel tegengas geeft .quote:Op donderdag 23 januari 2025 17:57 schreef Vino_Tinto het volgende:
Ik vind overigens elsa minder irritant dan de weken ervoor
Ze zijn daar nu thuis. Zing jij nooit in huis? Ik wel, lekker met de radio meeblèrenquote:Op donderdag 23 januari 2025 17:49 schreef zodeju het volgende:
Krijgen we nu elke dag dat gezang....
Vind het een Karen. Dus ophoepelonnnn.quote:Op donderdag 23 januari 2025 17:58 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Voorlopig hoop ik dat ze nog ff blijft , omdat zij wel tegengas geeft .
Moet jij weten..quote:Op donderdag 23 januari 2025 18:00 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Vind het een Karen. Dus ophoepelonnnn.
Ja, zeker maar de buren horen me niet....En 1 of 2 liedjes ala maar te lang nee....quote:Op donderdag 23 januari 2025 17:59 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze zijn daar nu thuis. Zing jij nooit in huis? Ik wel, lekker met de radio meeblèren
Over een uur hebben ze weer hongen en gaan ze week kokenquote:Op donderdag 23 januari 2025 18:07 schreef Vino_Tinto het volgende:
Jezus wat een volle borden. Ik zou dat nog geen eens opkrijgen
quote:Op donderdag 23 januari 2025 18:08 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Over een uur hebben ze weer hongen en gaan ze week koken
Er is meer nu er een minder in huis is.. door die noodle bergen heen eten is nu een wedstijd geworden wie houdt het wel binnenquote:Op donderdag 23 januari 2025 18:07 schreef Vino_Tinto het volgende:
Jezus wat een volle borden. Ik zou dat nog geen eens opkrijgen
quote:Op donderdag 23 januari 2025 18:13 schreef Vino_Tinto het volgende:
Stand na 12 minuten
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |