nou dat witte en bloed is niet lekker tochquote:Op donderdag 23 januari 2025 17:10 schreef mazaru het volgende:
Wat lopen ze te melken met die kipfilet. Elk friemeltje vet moet eraf![]()
[ afbeelding ]
Dat geeft juist smaak aan het vlees. Ik heb dat echt nog nooit gedaan, maar misschien ben ik dan wel een uitzonderingquote:Op donderdag 23 januari 2025 17:10 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
nou dat witte en bloed is niet lekker toch
Technisch gezien doe jij het nu ook en ik ook weer nu tegen jouquote:Op donderdag 23 januari 2025 17:08 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
BB / [Gedragsregels en sancties]2025
- pseudomodden (mods vertellen wat ze moeten doen of je als mod gedragen door te roepen om slotjes e.d.) achterwege laten![]()
dat kloptquote:Op donderdag 23 januari 2025 17:13 schreef Ireth het volgende:
[..]
Technisch gezien doe jij het nu ook en ik ook weer nu tegen jou
Nee hoorquote:Op donderdag 23 januari 2025 17:12 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat geeft juist smaak aan het vlees. Ik heb dat echt nog nooit gedaan, maar misschien ben ik dan wel een uitzondering
verschrikkelijk tochquote:Op donderdag 23 januari 2025 17:14 schreef mazaru het volgende:
Hij is er ook niet mooier op geworden met dit kapsel
[ afbeelding ]
Ik heb geen idee. Pulled chicken maken?quote:Op donderdag 23 januari 2025 17:18 schreef marky het volgende:
Waarom koken ze die kip? Beetje peper beetje zout is genoeg en dan in de koekepan.
Dan sta iek hier goed ehquote:Op donderdag 23 januari 2025 17:19 schreef Vino_Tinto het volgende:
Jordy: Niels de telefoon gaat straks.....
Ze gebruiken die "bouillon" weer om de noodles in te koken, ze hebben het volgens mij ook al eens gebruikt om er broccolisoep van te makenquote:Op donderdag 23 januari 2025 17:18 schreef marky het volgende:
Waarom koken ze die kip? Beetje peper beetje zout is genoeg en dan in de koekepan.
Cisterciënzer monnik 12de eeuwquote:Op donderdag 23 januari 2025 17:14 schreef mazaru het volgende:
Hij is er ook niet mooier op geworden met dit kapsel
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |