En dan een token naar keuze mogen kiezenquote:Op donderdag 23 januari 2025 17:54 schreef Vino_Tinto het volgende:
Ja nu mag de telefoon gaan en dat axel kan opnemen.
Ja of al iemand nomineren voor volgende weekquote:Op donderdag 23 januari 2025 17:55 schreef Verity het volgende:
[..]
En dan een token naar keuze mogen kiezen
Dat waren nog eens tijden. Geeft gelijk een indicatie van onze leeftijdquote:Op donderdag 23 januari 2025 17:49 schreef ledn81 het volgende:
Zitten we opeens naar Starmaker te kijken ofzo
Yeah! Wicky of Elsa, ook goed, gewoon eens iemand totaal anders dan de gebruikelijke figuren.quote:Op donderdag 23 januari 2025 17:54 schreef Vino_Tinto het volgende:
Ja nu mag de telefoon gaan en dat axel kan opnemen.
Voorlopig hoop ik dat ze nog ff blijft , omdat zij wel tegengas geeft .quote:Op donderdag 23 januari 2025 17:57 schreef Vino_Tinto het volgende:
Ik vind overigens elsa minder irritant dan de weken ervoor
Ze zijn daar nu thuis. Zing jij nooit in huis? Ik wel, lekker met de radio meeblèrenquote:Op donderdag 23 januari 2025 17:49 schreef zodeju het volgende:
Krijgen we nu elke dag dat gezang....
Vind het een Karen. Dus ophoepelonnnn.quote:Op donderdag 23 januari 2025 17:58 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Voorlopig hoop ik dat ze nog ff blijft , omdat zij wel tegengas geeft .
Moet jij weten..quote:Op donderdag 23 januari 2025 18:00 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Vind het een Karen. Dus ophoepelonnnn.
Ja, zeker maar de buren horen me niet....En 1 of 2 liedjes ala maar te lang nee....quote:Op donderdag 23 januari 2025 17:59 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze zijn daar nu thuis. Zing jij nooit in huis? Ik wel, lekker met de radio meeblèren
Over een uur hebben ze weer hongen en gaan ze week kokenquote:Op donderdag 23 januari 2025 18:07 schreef Vino_Tinto het volgende:
Jezus wat een volle borden. Ik zou dat nog geen eens opkrijgen
quote:Op donderdag 23 januari 2025 18:08 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Over een uur hebben ze weer hongen en gaan ze week koken
Er is meer nu er een minder in huis is.. door die noodle bergen heen eten is nu een wedstijd geworden wie houdt het wel binnenquote:Op donderdag 23 januari 2025 18:07 schreef Vino_Tinto het volgende:
Jezus wat een volle borden. Ik zou dat nog geen eens opkrijgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |