Respect voor Sharice, ze pakte gelijk de koe bij de horens met Elsa.quote:Op donderdag 23 januari 2025 15:30 schreef Verity het volgende:
Keanu gaat Niels confronteren over dat Niels hem misschien heeft genomineerd.
Vind wel dat ze Keanu gebruiken. Eerst bij Jordy, nu bij Niels. Ze stoken het vuur op, zijn niet altijd eerlijk.
Vind het echt jammer dat ze niet zelf ook met Jordy of Niels het bespreken.
Wicky staat echt heel erg laag in polls. Hij mag van mijn ook blijven maar ik ben bang dat hij het niet redt. Mensen hebben medelijden met Axel die blijft sowieso en Sharice zit goed.quote:Op donderdag 23 januari 2025 15:38 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Op Wicky gestemd , mag toch hopen van niet.. Het saaie laten blijven
Dat mag toch niet, hij heeft zijn eigen kast nog niet en je mag geen spullen van een ander gebruikenquote:Op donderdag 23 januari 2025 15:42 schreef Rhosyn het volgende:
Nu is Axel aan de beurt voor een jeffrey coup
Dat weten ze wel maar ze proberen het gewoon.quote:Op donderdag 23 januari 2025 15:43 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dat mag toch niet, hij heeft zijn eigen kast nog niet en je mag geen spullen van een ander gebruiken
Zeker! Snapte alleen niet waarom Axel het hem liet doen na het resultaat bij Jordy.quote:Op donderdag 23 januari 2025 15:42 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Dit vind ik dan wel weer lief van Jeffrey
Dat is een leuk idee maar in de praktijk onuitvoerbaar. 1. je kan zo'n headset niet 123 zelf opzetten 2.daarnaast zit de kabel vaak achter in de nek vast aan het shirt of in de nek vast geplakt. 3. De kans op schade is heel groot. (water, zweet, kapot trekken, vergeten af te zetten etc.) om over make-up en haarlak nog maar te zwijgen.quote:Op donderdag 23 januari 2025 15:43 schreef Droopie het volgende:
Nog een ideetje voor de febo, 3 keer waarschuwen voor fluisteren.
Zo'n microfoontje die ze bij talkshows gebruken, zo'n ding via je wang bij je mond, ziet iedereen dat je een sneaky fluisteraar bent en we kunnen alles horen
Niels moet zijn baard met een kinderschaartje knippen en hij mag zijn haar laten doen. Dat klopt toch niet. En jolien ligt weer eens hoe verrassendquote:Op donderdag 23 januari 2025 15:44 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dat weten ze wel maar ze proberen het gewoon.
Maar dit mag niet als je geen kast hebt.quote:Op donderdag 23 januari 2025 15:46 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zeker! Snapte alleen niet waarom Axel het hem liet doen na het resultaat bij Jordy.
Maar dit was alleen bijwerken.
Jeffrey is ook een goeie jongen vele zien het niet hij krijgt vele haat om zich heen gaat nergens over hahaha maargoed. Ik Vind Jeffrey gewoon een toppper iedereen zij smaak 🙂quote:Op donderdag 23 januari 2025 15:42 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Dit vind ik dan wel weer lief van Jeffrey
Tis al klaarquote:Op donderdag 23 januari 2025 15:47 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Maar dit mag niet als je geen kast hebt.
Yep dat dacht ik dus ook. Ben benieuwd of er een sanctie komt.quote:Op donderdag 23 januari 2025 15:43 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dat mag toch niet, hij heeft zijn eigen kast nog niet en je mag geen spullen van een ander gebruiken
Alleen op fok staat Wicky laatste. De poll van Salar is al gewijzigdquote:Op donderdag 23 januari 2025 15:42 schreef Clasientje het volgende:
[..]
Wicky staat echt heel erg laag in polls. Hij mag van mijn ook blijven maar ik ben bang dat hij het niet redt. Mensen hebben medelijden met Axel die blijft sowieso en Sharice zit goed.
Das waar ook!quote:Op donderdag 23 januari 2025 15:47 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Maar dit mag niet als je geen kast hebt.
Ja maar gaat niet naar bv niels toe.quote:Op donderdag 23 januari 2025 15:47 schreef mazaru het volgende:
Keanu praat graag over zichzelf. Hoe eerlijk hij wel niet is en hoe gevoelig en rechtvaardig
Ik las net wat anders, verwarrend dit.quote:Op donderdag 23 januari 2025 15:42 schreef Clasientje het volgende:
[..]
Wicky staat echt heel erg laag in polls. Hij mag van mijn ook blijven maar ik ben bang dat hij het niet redt. Mensen hebben medelijden met Axel die blijft sowieso en Sharice zit goed.
Volgens mij had ze moeite met dat fake gedoe,,,,,ze kan het een beetje hebben van Remi maar bij Nele voelde ze zich bedrogen....en zei wel er is niks en ik begrijp het maar heeft moeite met dingen los laten.quote:Op donderdag 23 januari 2025 15:21 schreef engine het volgende:
[..]
Of Elsa is zelf veranderd. Ze doet echt vreemd sinds zondag.
Alleen op fok hier staat hij laaststequote:Op donderdag 23 januari 2025 15:49 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik las net wat anders, verwarrend dit.
Top ja Wicky mag van mijn blijven.quote:Op donderdag 23 januari 2025 15:48 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Alleen op fok staat Wicky laatste. De poll van Salar is al gewijzigdDaar staat hij op 2
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |