Ik heb niets tegen Jeffrey, maar dat gezemel met Jolien hoef ik niet te zien en jammer dat ze veel met hun tweetjes zitten. Maar is zijn keuze, vind hem in de groep en met de jongens leuker.quote:Op donderdag 23 januari 2025 16:27 schreef zodeju het volgende:
[..]
Je staat niet alleen....ook hij heeft zijn fouten, maar waar die haat vandaan komt ik weet het niet.....hij mag nog net uit zijn ogen kijken en voor de rest doet hij alles verkeerd.
Heb hem nog niet horen schreeuwen of ruzie maken niks.. zelfs als het een ander is......
Juist! BB heeft dit niet voor niets ingevoerd en je mag er van alles van vinden maar om het als 'laf' weg te zetten zegt meer iets over degenen die daar op die manier over oordelen , hypocriet en opportunistischquote:Op donderdag 23 januari 2025 16:29 schreef Verity het volgende:
[..]
Alle tokens zijn onderdeel van het spel. Bewoners en kijkers kunnen het niet ok vinden, maar het hoort erbij.
Dat maakt het juist wat spannender. Afgelopen jaren wisten we vrij snel al wie er op de bank kwam te zitten. Nu gelukkig niet, al weten we vaak wel wie er vertrekt.
Het hoort nu eenmaal bij het spelquote:Op donderdag 23 januari 2025 16:25 schreef marky het volgende:
[..]
Als je bent weggestemd door de kijker ben je geen onderdeel meer van het spel. Je gaat met opgeheven hoofd naar huis. Als je deze er dan nog ingooit ben je gewoon zwak.
Erg gesteld op aandacht.quote:Op donderdag 23 januari 2025 16:26 schreef Dotteke het volgende:
Nog een programma waar Matt aan mee heeft gedaan
https://www.linda.nl/meid(...)eus-deborah-sextape/.
Nope is niet waar. ze moeten voor de nominaties al aangeven of ze gebruik willen maken van hun gamechangers.quote:Op donderdag 23 januari 2025 16:22 schreef marky het volgende:
[..]
Dat is geen excuus. Je bent door de kijkers weggestemd en gaat dan nog een lekker puh actie doen dat is anders dat je nog vol in het spel bent. Lekker puh is gewoon zielig. En dat het er is wil nog niet zeggen dat je het moet kopen. Het zegt wel degelijk wat over de persoon als he dat koopt.
Eigenlijk zeg je het al, voor de fame......quote:Op donderdag 23 januari 2025 15:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waarom geloof ik dit niet, ik geloof er helemaal niets van dat hij zo rijk is.
De mensen die in zijn huis komen krijgtn 1800 euro voor een week, dat zou hij en zijn vriendin wekelijks opmaken.
Waarom zou je dan in BB gaan zitten vraag ik mij af
Hij heeft in meer programma's mee gedaan
Kan je wel stellenquote:
Hij is publieksfavoriet maar hij heeft al aan zoveel realityshows meegedaan dat hij perfect weet hoe zich te gedragen voor de camera. Vindt het niet echt eerlijk ten opzichte van de andere deelnemers.quote:
Nope is niet waar. ze moeten voor de nominaties al aangeven of ze gebruik willen maken van hun gamechangers.quote:Op donderdag 23 januari 2025 16:25 schreef marky het volgende:
[..]
Als je bent weggestemd door de kijker ben je geen onderdeel meer van het spel. Je gaat met opgeheven hoofd naar huis. Als je deze er dan nog ingooit ben je gewoon zwak.
Weet je dit zeker? Dan is ie in vergelijking met de dubbele stem wel heul duur.quote:Op donderdag 23 januari 2025 16:32 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Nope is niet waar. ze moeten voor de nominaties al aangeven of ze gebruik willen maken van hun gamechangers.
Dus die van Wicky is pas interessant als je nog maar met heel weinig in huis zit, en je bijna zeker weet dat je vertrekt.
Dat klopt maar het zegt wel wat over de persoon als je dat koopt en gebruikt. Daar gaat het om. Het is een compleet andere gm dan die de andere hebben die zet je als je zelf nog onderdeel bent van het spel.quote:Op donderdag 23 januari 2025 16:26 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het zit niet voor niets in het spel
Ja, ze zijn vanmorgen naar de DB geroepen met de vraag of ze een gamechanger in wilden zetten..quote:Op donderdag 23 januari 2025 16:35 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Weet je dit zeker? Dan is ie in vergelijking met de dubbele stem wel heul duur.
Uit angst word je misschien niet zo gauw genomineerd omdat diegene weet dat hij of zij volgende keer erop staat.quote:Op donderdag 23 januari 2025 16:19 schreef marky het volgende:
[..]
Preventief voor wat? Das toch onzin je geeft geen 1500 euro uit om het niet te gebruiken.
Beetje onzinnig ditquote:Op donderdag 23 januari 2025 16:36 schreef marky het volgende:
[..]
Dat klopt maar het zegt wel wat over de persoon als je dat koopt en gebruikt. Daar gaat het om. Het is een compleet andere gm dan die de andere hebben die zet je als je zelf nog onderdeel bent van het spel.
BB geeft dit soort dingen ook om de persoonlijkheid te tonen van mensen.
Denk zelf dat Jordy de wraakpin had gehad en misschien niet om te gebruiken maar ook niet dat een ander hem gebruiktquote:Op donderdag 23 januari 2025 16:22 schreef marky het volgende:
[..]
Dat is geen excuus. Je bent door de kijkers weggestemd en gaat dan nog een lekker puh actie doen dat is anders dat je nog vol in het spel bent. Lekker puh is gewoon zielig. En dat het er is wil nog niet zeggen dat je het moet kopen. Het zegt wel degelijk wat over de persoon als he dat koopt.
Nogmaals, je moet m van tevoren inzetten..Dus dan ben je nog steeds in het spelquote:Op donderdag 23 januari 2025 16:36 schreef marky het volgende:
[..]
Dat klopt maar het zegt wel wat over de persoon als je dat koopt en gebruikt. Daar gaat het om. Het is een compleet andere gm dan die de andere hebben die zet je als je zelf nog onderdeel bent van het spel.
BB geeft dit soort dingen ook om de persoonlijkheid te tonen van mensen.
Die Wicky heeft een token die je inzet als je weggestemd bent. Je kunt dan bij vertrek iemand nomineren. Die van Jordy moet je in de dbk inzetten en dat is bij de dubbele stem natuurlijk ook het geval.quote:Op donderdag 23 januari 2025 16:35 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Nope is niet waar. ze moeten voor de nominaties al aangeven of ze gebruik willen maken van hun gamechangers.
Dus die van Wicky is pas interessant als je nog maar met heel weinig in huis zit, en je bijna zeker weet dat je vertrekt.
Wat jij wiltquote:Op donderdag 23 januari 2025 16:38 schreef marky het volgende:
[..]
Die Wicky heeft een token die je inzet als je weggestemd bent. Je kunt dan bij vertrek iemand nomineren. Die van Jordy moet je in de dbk inzetten en dat is bij de dubbele stem natuurlijk ook het geval.
Nee die van Wicky is bij vertrek.quote:Op donderdag 23 januari 2025 16:38 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Nogmaals je moet m van tevoren inzetten..Dus dan ben je nog steeds in het spel
Moesten ze gisteren doen toen zijn ze naar de dbk geweest.quote:Op donderdag 23 januari 2025 16:40 schreef Luna68 het volgende:
Is eigenlijk al bekend of iemand een GC heeft ingezet? Iemand die z’n mond voorbij heeft gepraat?
Het is niet wat ik wil het is hoe die gc werkt.quote:Op donderdag 23 januari 2025 16:40 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, wat jij wilt. We shall see
quote:Op donderdag 23 januari 2025 16:31 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik heb niets tegen Jeffrey, maar dat gezemel met Jolien hoef ik niet te zien en jammer dat ze veel met hun tweetjes zitten. Maar is zijn keuze, vind hem in de groep en met de jongens leuker.
Is er niet iemand met de token om een actie ongedaan te maken? Mocht Wicky iemand nomineren kan deze toch worden ingezet?quote:Op donderdag 23 januari 2025 16:38 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Nogmaals, je moet m van tevoren inzetten..Dus dan ben je nog steeds in het spel
Snap ik, maar hebben ze zich al uitgesproken/verluld dat ze dat hebben gedaan?quote:Op donderdag 23 januari 2025 16:40 schreef marky het volgende:
[..]
Moesten ze gisteren doen toen zijn ze naar de dbk geweest.
Sharice heeft die, maar denk niet Wicky haar zal nomineren moest ie vertrekken.quote:Op donderdag 23 januari 2025 16:42 schreef Verity het volgende:
[..]
Is er niet iemand met de token om een actie ongedaan te maken? Mocht Wicky iemand nomineren kan deze toch worden ingezet?
Zou ze die niet mogen inzetten voor iemand anders?quote:Op donderdag 23 januari 2025 16:44 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Sharice heeft die, maar denk niet Wicky haar zal nomineren moest ie vertrekken.
Dat is precies wat het is....een nominatie. Zo'n ramp is het toch niet? En toch gaat het er al een half topic over. Het is onderdeel van het bb avontuur of je het er nu mee eens bent of niet.quote:Op donderdag 23 januari 2025 16:38 schreef marky het volgende:
[..]
Die Wicky heeft een token die je inzet als je weggestemd bent. Je kunt dan bij vertrek iemand nomineren. Die van Jordy moet je in de dbk inzetten en dat is bij de dubbele stem natuurlijk ook het geval.
Das een goeie! Geen idee!quote:Op donderdag 23 januari 2025 16:45 schreef Verity het volgende:
[..]
Zou ze die niet mogen inzetten voor iemand anders?
Dit dus.. Mijn huis, mijn regels!quote:Op donderdag 23 januari 2025 16:45 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Dat is precies wat het is....een nominatie. Zo'n ramp is het toch niet? En toch gaat het er al een half topic over. Het is onderdeel van het bb avontuur of je het er nu mee eens bent of niet.
Keanu wilde ook een zwarte dekbed en heeft die van Niels gekregen met hulp van Milena dacht ik.quote:Op donderdag 23 januari 2025 16:41 schreef Droopie het volgende:
Keanu doe net alsof ie warmode iemand gaat aanpakken.
Gaat ie vragen of iemand anders een keer de telefoon mag opnemen
🤮
Hij doet het altijd tegen andere .quote:Op donderdag 23 januari 2025 16:47 schreef Verity het volgende:
Keanu heeft Niels totaal niet gevraagd waar hij het over heeft gehad met Mattheus, Sharice en Milena.
Wel in de slaapkamer een grote mond hierover hebben, maar nu niets durven zeggen/vragen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |