Ik ging er van uit dat hij een thuiswinkel had...maar dat waren dus zijn eigen spullenquote:Op donderdag 23 januari 2025 15:59 schreef mazaru het volgende:
[..]
Bizar die schoenen en kleding!! Ik loop net mijn kast uit te mesten omdat ik vond dat ik te veel had en ik haal nog niet een fractie van wat ik daar zag hangen. Belachelijk.
quote:Op donderdag 23 januari 2025 16:03 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik ging er van uit dat hij een thuiswinkel had...maar dat waren dus zijn eigen spullen
En sancties geven als ze niet luisteren. Gisteren lagen ze allemaal op de bank te slapen en BB gaf daar een waarschuwing voor en ze bleven gewoon liggen.quote:Op donderdag 23 januari 2025 16:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hoop ook dat BB iets aan dat hangen gaat doen.
De hele dag zitten en niets doen.
Ja net als met dat fluisterenquote:Op donderdag 23 januari 2025 16:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
En sancties geven als ze niet luisteren. Gisteren lagen ze allemaal op de bank te slapen en BB gaf daar een waarschuwing voor en ze bleven gewoon liggen.
Dat dus. Ik heb eigenlijk nooit het gevoel dat ik iets ga missen als ik niet aan de stream hang.quote:Op donderdag 23 januari 2025 16:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja net als met dat fluisteren
Voordeel is van de BB dat je rustig een middagje weg kan gaan je mist niets. Helemaal niet als de nominatie bekend is
Nee en dat beetje wat je dan mist is altijd wel te lezen in de SVquote:Op donderdag 23 januari 2025 16:07 schreef Jockari het volgende:
[..]
Dat dus. Ik heb eigenlijk nooit het gevoel dat ik iets ga missen als ik niet aan de stream hang.
Tegen Wicky deed ze in eerste instantie ook zo raar maar bij hem is dat later weggetrokken en bij Sharice niet. Waarom weet ik niet.quote:Op donderdag 23 januari 2025 15:49 schreef zodeju het volgende:
[..]
Volgens mij had ze moeite met dat fake gedoe,,,,,ze kan het een beetje hebben van Remi maar bij Nele voelde ze zich bedrogen....en zei wel er is niks en ik begrijp het maar heeft moeite met dingen los laten.
Hij zegt toch niets raars. Je gebruikt ze in het spel niet als je buiten staat. Dat is toch prima principe.quote:Op donderdag 23 januari 2025 16:09 schreef Puzzie het volgende:
Jordy met zijn zogenaamde principes over de gamechangers, hou toch op
Nee natuurlijk niet.quote:Op donderdag 23 januari 2025 16:10 schreef Verity het volgende:
Benieuwd of ze Niels echt nog gaan aanspreken. Hij ziet nu bij de groep die daarnet een grote mond over heb had.
Ze doen enkel vriendelijk in zijn gezicht, maar durven niks te zeggen.
Dat is het schijnheil van dat groepje, groep ‘praatjes vullen geen gaatjes’. Huilen dat anderen altijd iets als eerste hebben, zelf geen actie ondernemenquote:Op donderdag 23 januari 2025 16:10 schreef Verity het volgende:
Benieuwd of ze Niels echt nog gaan aanspreken. Hij ziet nu bij de groep die daarnet een grote mond over heb had.
Ze doen enkel vriendelijk in zijn gezicht, maar durven niks te zeggen.
Valt te zien of febo OK is met exit Sharice of Wicky. Indien wel is het gewoon exit. Indien niet doen ze wel zoiets.quote:Op donderdag 23 januari 2025 16:13 schreef Hznootje het volgende:
Het kan natuurlijk ook nog zo zijn dat degene die naar huis moet, gewoon mag blijven en alvast genomineerd is voor volgende week. Dit i.v.m vertrek van Lennie
Hij heeft een gamechanger voor in het spel en niet een eentje voor als je al buiten staat. Dat is toch compleet anders.quote:Op donderdag 23 januari 2025 16:10 schreef Puzzie het volgende:
Maar zelf wel een gamechanger kopen want dat is spel , die andere gamechanger is laf
Heeft ie voor jou ook een dansje gedaanquote:Op donderdag 23 januari 2025 16:12 schreef kater1 het volgende:
Net Wicky gestemd. Hij was er heel blij mee in z'n bedankfilmpje![]()
![]()
Liggen alweer samen. Ik heb niets gezegdquote:Op donderdag 23 januari 2025 16:13 schreef ben34567 het volgende:
Jolien en Jeffrey zie ik ook niet vaak meer fysiek bezig. Zijn ze al in de dead bedroom fase van hun relatie ?
Nee , dat is zijn excuus. Dat ding zit er niet voor niets in en hoort dus bij het spel.quote:Op donderdag 23 januari 2025 16:14 schreef marky het volgende:
[..]
Hij heeft een gamechanger voor in het spel en niet een eentje voor als je al buiten staat. Dat is toch compleet anders.
quote:Op donderdag 23 januari 2025 16:17 schreef basicsaint het volgende:
Nare bank dit. Hoop dat niemand hoeft te vertrekken.
[ afbeelding ]
Het zijn beide gamechangers...quote:Op donderdag 23 januari 2025 16:14 schreef marky het volgende:
[..]
Hij heeft een gamechanger voor in het spel en niet een eentje voor als je al buiten staat. Dat is toch compleet anders.
Preventief voor wat? Das toch onzin je geeft geen 1500 euro uit om het niet te gebruiken.quote:Op donderdag 23 januari 2025 16:15 schreef KinKiJan het volgende:
Haha, BB heeft Jordy gewezen op de andere functie van De Wraak. De preventieve kant. Maar dat wuift ie weg, want als iemand er zoveel voor uitgeeft, is het niet meer preventief ..
Que?!
Ja maar de ene kan je inzetten in het spel de andere kan je pas inzetten als je weg bent. Dan ben je niet meer in het spel.quote:
Anderen afschrikken om op jou te stemmen bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 23 januari 2025 16:19 schreef marky het volgende:
[..]
Preventief voor wat? Das toch onzin je geeft geen 1500 euro uit om het niet te gebruiken.
In het spel , je zegt het zelf al , het hoort dus bij het spel , het zit er niet voor niets in.quote:Op donderdag 23 januari 2025 16:20 schreef marky het volgende:
[..]
Ja maar de ene kan je inzetten in het spel de andere kan je pas inzetten als je weg bent. Dan ben je niet meer in het spel.
Dat is geen excuus. Je bent door de kijkers weggestemd en gaat dan nog een lekker puh actie doen dat is anders dat je nog vol in het spel bent. Lekker puh is gewoon zielig. En dat het er is wil nog niet zeggen dat je het moet kopen. Het zegt wel degelijk wat over de persoon als he dat koopt.quote:Op donderdag 23 januari 2025 16:18 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nee , dat is zijn excuus. Dat ding zit er niet voor niets in en hoort dus bij het spel.
Beetje makkelijk anderen wegzetten van Jordy.
Ben jij de broer van Jordy?quote:Op donderdag 23 januari 2025 16:22 schreef marky het volgende:
[..]
Dat is geen excuus. Je bent door de kijkers weggestemd en gaat dan nog een lekker puh actie doen dat is anders dat je nog vol in het spel bent. Lekker puh is gewoon zielig. En dat het er is wil nog niet zeggen dat je het moet kopen. Het zegt wel degelijk wat over de persoon als he dat koopt.
Leuk dat goedpraten van het een en het slechtpraten van het anderquote:Op donderdag 23 januari 2025 16:22 schreef marky het volgende:
[..]
Dat is geen excuus. Je bent door de kijkers weggestemd en gaat dan nog een lekker puh actie doen dat is anders dat je nog vol in het spel bent. Lekker puh is gewoon zielig. En dat het er is wil nog niet zeggen dat je het moet kopen. Het zegt wel degelijk wat over de persoon als he dat koopt.
Het kan voorkomen dat mensen niet op je stemmen uit angst dan door jou genomineerd te worden als je dan weg moet. Zodra je weg moet gebruik je hem. Simpel en gewoon onderdeel van het spel dus.quote:Op donderdag 23 januari 2025 16:19 schreef marky het volgende:
[..]
Preventief voor wat? Das toch onzin je geeft geen 1500 euro uit om het niet te gebruiken.
Het zou voor mij een reden zijn (als ik het wist) bij twijfel op de persoon te stemmen die dat ding niet heeftquote:Op donderdag 23 januari 2025 16:22 schreef marky het volgende:
[..]
Als je bent weggestemd door de kijker ben je geen onderdeel meer van het spel. Je gaat met opgeheven hoofd naar huis. Als je deze er dan nog ingooit ben je gewoon zwak.quote:Op donderdag 23 januari 2025 16:21 schreef Puzzie het volgende:
[..]
In het spel , je zegt het zelf al , het hoort dus bij het spel , het zit er niet voor niets in.
Het zit niet voor niets in het spelquote:Op donderdag 23 januari 2025 16:25 schreef marky het volgende:
[..]
Als je bent weggestemd door de kijker ben je geen onderdeel meer van het spel. Je gaat met opgeheven hoofd naar huis. Als je deze er dan nog ingooit ben je gewoon zwak.
Je staat niet alleen....ook hij heeft zijn fouten, maar waar die haat vandaan komt ik weet het niet.....hij mag nog net uit zijn ogen kijken en voor de rest doet hij alles verkeerd.quote:Op donderdag 23 januari 2025 15:47 schreef Clasientje het volgende:
[..]
Jeffrey is ook een goeie jongen vele zien het niet hij krijgt vele haat om zich heen gaat nergens over hahaha maargoed. Ik Vind Jeffrey gewoon een toppper iedereen zij smaak 🙂
Haat heb ik nooit begrepen, niemand is slecht of fout daar.quote:Op donderdag 23 januari 2025 15:47 schreef Clasientje het volgende:
[..]
Jeffrey is ook een goeie jongen vele zien het niet hij krijgt vele haat om zich heen gaat nergens over hahaha maargoed. Ik Vind Jeffrey gewoon een toppper iedereen zij smaak 🙂
Alle tokens zijn onderdeel van het spel. Bewoners en kijkers kunnen het niet ok vinden, maar het hoort erbij.quote:Op donderdag 23 januari 2025 16:26 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het zit niet voor niets in het spel
Vind die wraak wel mooi, nog even een knuppel dat hoenderhok in bij een exitquote:Op donderdag 23 januari 2025 16:29 schreef Verity het volgende:
[..]
Alle tokens zijn onderdeel van het spel. Bewoners en kijkers kunnen het niet ok vinden, maar het hoort erbij.
Dat maakt het juist wat spannender. Afgelopen jaren wisten we vrij snel al wie er op de bank kwam te zitten. Nu gelukkig niet, al weten we vaak wel wie er vertrekt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |