quote:Op donderdag 23 januari 2025 15:20 schreef Jockari het volgende:
Bij de buren van Pieterburen is meer te beleven
Bekijk deze YouTube-video
Of Elsa is zelf veranderd. Ze doet echt vreemd sinds zondag.quote:Op donderdag 23 januari 2025 15:20 schreef Puzzie het volgende:
Ik vind Sharice ook veranderd, hangt ineens continu om de nek van Milena en Jolien![]()
Dus ik snap Elsa's keuze wel.
Elsa was boos na de onthulling en heeft Sharice genegeerd. Vrij snel is Sharice naar Elsa gegaan of ze er over wilde praten, maar daar had Elsa geen behoefte aan (was op de slaapkamer)quote:Op donderdag 23 januari 2025 15:20 schreef Puzzie het volgende:
Ik vind Sharice ook veranderd, hangt ineens continu om de nek van Milena en Jolien![]()
Dus ik snap Elsa's keuze wel.
Dat kan maar dan nog zie ik Sharice ook heel erg veranderd.quote:Op donderdag 23 januari 2025 15:21 schreef engine het volgende:
[..]
Of Elsa is zelf veranderd. Ze doet echt vreemd sinds zondag.
Die keanu denkt echt dat hij voor iedereen belangrijk is.quote:Op donderdag 23 januari 2025 15:22 schreef Verity het volgende:
Jeffrey, Mattheus, Keano zijn er achter gekomen dat Niels een van hen heeft genomineerd
Ze is wel meer bij anderen ja maar dat vind ik ook niet gek als Elsa haar afstoot.quote:Op donderdag 23 januari 2025 15:23 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat kan maar dan nog zie ik Sharice ook heel erg veranderd.
Elsa en Sharice hebben ook buiten gepraat, Elsa is gewoon een rare en heeft grapjes die niemand snapt en niet leuk zijn. Maar Sharice is echt wel veranderd, van mij mag ze eruitquote:Op donderdag 23 januari 2025 15:22 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Elsa was boos na de onthulling en heeft Sharice genegeerd. Vrij snel is Sharice naar Elsa gegaan of ze er over wilde praten, maar daar had Elsa geen behoefte aan (was op de slaapkamer)
Dat dus ook, Sharice heeft het achter haar ellebogenquote:Op donderdag 23 januari 2025 15:24 schreef Puzzie het volgende:
Sharice heeft gewoon alle schuld bij Axel in de schoenen geschoven en dacht zo veilig te zijn
Oh die had ik niet aan zien komenquote:Op donderdag 23 januari 2025 15:25 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Niets is zeker....
[ afbeelding ]
Meh niet helemaal mee eens. Ik zie ook veranderd gedrag bij Sharice en de laatste dagen zijn bij mij wat kwartjes gevallen over haar .. Dat staat dus helemaal los van Elsa , die wmb sowieso weg magquote:Op donderdag 23 januari 2025 15:25 schreef engine het volgende:
[..]
Ze is wel meer bij anderen ja maar dat vind ik ook niet gek als Elsa haar afstoot.
Echt wel en dat is me steeds duidelijker geworden.quote:Op donderdag 23 januari 2025 15:27 schreef Luna68 het volgende:
D
[..]
Dat dus ook, Sharice heeft het achter haar ellebogen
Daarom klikt het ook zo goed met Milenaquote:Op donderdag 23 januari 2025 15:30 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Echt wel en dat is me steeds duidelijker geworden.
Dan mogen de laatst gekomen, en zorvuldig gecaste luxe paardjes nog 2 maandjes genieten van een "normale" BB.. dat blijft valsspelenquote:Op donderdag 23 januari 2025 15:26 schreef TheVoice4ever het volgende:
ik denk dat we volgende week misschien nieuwe bewoner(s) krijgen, want deze week was toch meer de onthulling/ontknopingsweek van de fake bewoners
quote:Op donderdag 23 januari 2025 15:25 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Niets is zeker....
[ afbeelding ]
Hoe dan?quote:Op donderdag 23 januari 2025 15:22 schreef Verity het volgende:
Jeffrey, Mattheus, Keano zijn er achter gekomen dat Niels een van hen heeft genomineerd
hoezo ''normaal''?quote:Op donderdag 23 januari 2025 15:32 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dan mogen de laatst gekomen, en zorvuldig gecaste luxe paardjes nog 2 maandjes genieten van een "normale" BB.. dat blijft valsspelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou van eten, maar eten ook van mij.
Echt heel jammer! Hij zit inderdaad heel erg te stoken, maar zelf iets zeggen of doen, dat doet ie niet.quote:Op donderdag 23 januari 2025 15:27 schreef Koos1958 het volgende:
Mattie en Jeffrey weten toch dat niels niet op hun zou gaan. En weer gaat niels over de tong. Waarom niet gewoon in de groep waar niels bij is. Dit is zo ontzettend kaf van die lui. Zeg het gewoon tegen hem. Mattie loopt weer te stoken. Niels heeft toch niets beloofd aan keanu. En mattie is echt een vies stookmannetje aan het worden jammer he.
Ze was niet erg bestand tegen zijn wat jort door de bocht acties. Hij wilde Jordy en Nieks erop. Keek heel beteutert roen die zichzelf vrijspeelde. Allemaal prima maar zeg het eerlijk ga niet lopen blatenbij andere dat het zielig was dat ze er de vorige week al opstonden.quote:Op donderdag 23 januari 2025 15:24 schreef Puzzie het volgende:
Sharice heeft gewoon alle schuld bij Axel in de schoenen geschoven en dacht zo veilig te zijn
quote:Op donderdag 23 januari 2025 15:33 schreef Vino_Tinto het volgende:
Ow en deze zag ik op X
Dus vanaf volgende week hebben ze wat te doen?Wie weet vlg week dan de weekopdracht?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ook niet! Hopelijk mogen ze dan toch alle drie blijvenquote:Op donderdag 23 januari 2025 15:28 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Oh die had ik niet aan zien komen
Ja zou wel tof zijn, dan hebben ze ook wat te doen. Niet dat ik dat nou leuke streams vind, maar beter dan het 'hangen' op bankenquote:Op donderdag 23 januari 2025 15:35 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Wie weet vlg week dan de weekopdracht?!
quote:Op donderdag 23 januari 2025 15:33 schreef Vino_Tinto het volgende:
Ow en deze zag ik op X
Dus vanaf volgende week hebben ze wat te doen?Er staat wel BB2024SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sharice heeft dus prima gemanipuleerd hahaquote:Op donderdag 23 januari 2025 15:34 schreef marky het volgende:
[..]
Ze was niet erg bestand tegen zijn wat jort door de bocht acties. Hij wilde Jordy en Nieks erop. Keek heel beteutert roen die zichzelf vrijspeelde. Allemaal prima maar zeg het eerlijk ga niet lopen blatenbij andere dat het zielig was dat ze er de vorige week al opstonden.
Ja i know, maar het is wel dit jaar gepost door Big Brotherquote:
ja maar, misschien diegene die eigenlijk eruit was gestemd dan bv met een automatische nominatie stem tegen of zo? ze hebben wel meer dingen afgekeken van robinson en zoiets zou ik logisch vinden (in scenario's zoals deze week met vrijwillige exit door gezondheidsproblemen van Lennie)quote:Op donderdag 23 januari 2025 15:35 schreef Verity het volgende:
[..]
Ik ook niet! Hopelijk mogen ze dan toch alle drie blijven
Op Wicky gestemd , mag toch hopen van niet.. Het saaie laten blijvenquote:Op donderdag 23 januari 2025 15:37 schreef Clasientje het volgende:
Het ziet er na uit dat Wicky vertrekt morgen.
Ik denk Sharicequote:Op donderdag 23 januari 2025 15:37 schreef Clasientje het volgende:
Het ziet er na uit dat Wicky vertrekt morgen.
Sharice heeft verteld dat Niels haar niet heeft genomineerd. Ook kwam het te spraken dat Niels Alex niet heeft genomineerd, hetgeen wat hij de hele week al zegt. Blijven er nog 4 over, en 3 moeten nomineren.quote:
Tot nu toe is er helemaal niets "totaal anders" alleen maar armoedig ..hun verwachting is ook dat het niet lang meer duurt totdat alles weer "normaal" gaat worden... als er nog nieuwe komen kunnen deze gelijk profiteren van alles wat de zittende ploeg heeft vrijgespeeld.. blijft valsspelenquote:Op donderdag 23 januari 2025 15:33 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
hoezo ''normaal''?
lijkt me niet, lijkt mij dat er nog wel wat twists gaan komen, alles wordt anders toch
Respect voor Sharice, ze pakte gelijk de koe bij de horens met Elsa.quote:Op donderdag 23 januari 2025 15:30 schreef Verity het volgende:
Keanu gaat Niels confronteren over dat Niels hem misschien heeft genomineerd.
Vind wel dat ze Keanu gebruiken. Eerst bij Jordy, nu bij Niels. Ze stoken het vuur op, zijn niet altijd eerlijk.
Vind het echt jammer dat ze niet zelf ook met Jordy of Niels het bespreken.
Wicky staat echt heel erg laag in polls. Hij mag van mijn ook blijven maar ik ben bang dat hij het niet redt. Mensen hebben medelijden met Axel die blijft sowieso en Sharice zit goed.quote:Op donderdag 23 januari 2025 15:38 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Op Wicky gestemd , mag toch hopen van niet.. Het saaie laten blijven
Dat mag toch niet, hij heeft zijn eigen kast nog niet en je mag geen spullen van een ander gebruikenquote:Op donderdag 23 januari 2025 15:42 schreef Rhosyn het volgende:
Nu is Axel aan de beurt voor een jeffrey coup
Dat weten ze wel maar ze proberen het gewoon.quote:Op donderdag 23 januari 2025 15:43 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dat mag toch niet, hij heeft zijn eigen kast nog niet en je mag geen spullen van een ander gebruiken
Zeker! Snapte alleen niet waarom Axel het hem liet doen na het resultaat bij Jordy.quote:Op donderdag 23 januari 2025 15:42 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Dit vind ik dan wel weer lief van Jeffrey
Dat is een leuk idee maar in de praktijk onuitvoerbaar. 1. je kan zo'n headset niet 123 zelf opzetten 2.daarnaast zit de kabel vaak achter in de nek vast aan het shirt of in de nek vast geplakt. 3. De kans op schade is heel groot. (water, zweet, kapot trekken, vergeten af te zetten etc.) om over make-up en haarlak nog maar te zwijgen.quote:Op donderdag 23 januari 2025 15:43 schreef Droopie het volgende:
Nog een ideetje voor de febo, 3 keer waarschuwen voor fluisteren.
Zo'n microfoontje die ze bij talkshows gebruken, zo'n ding via je wang bij je mond, ziet iedereen dat je een sneaky fluisteraar bent en we kunnen alles horen
Niels moet zijn baard met een kinderschaartje knippen en hij mag zijn haar laten doen. Dat klopt toch niet. En jolien ligt weer eens hoe verrassendquote:Op donderdag 23 januari 2025 15:44 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dat weten ze wel maar ze proberen het gewoon.
Maar dit mag niet als je geen kast hebt.quote:Op donderdag 23 januari 2025 15:46 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zeker! Snapte alleen niet waarom Axel het hem liet doen na het resultaat bij Jordy.
Maar dit was alleen bijwerken.
Jeffrey is ook een goeie jongen vele zien het niet hij krijgt vele haat om zich heen gaat nergens over hahaha maargoed. Ik Vind Jeffrey gewoon een toppper iedereen zij smaak 🙂quote:Op donderdag 23 januari 2025 15:42 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Dit vind ik dan wel weer lief van Jeffrey
Tis al klaarquote:Op donderdag 23 januari 2025 15:47 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Maar dit mag niet als je geen kast hebt.
Yep dat dacht ik dus ook. Ben benieuwd of er een sanctie komt.quote:Op donderdag 23 januari 2025 15:43 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dat mag toch niet, hij heeft zijn eigen kast nog niet en je mag geen spullen van een ander gebruiken
Alleen op fok staat Wicky laatste. De poll van Salar is al gewijzigdquote:Op donderdag 23 januari 2025 15:42 schreef Clasientje het volgende:
[..]
Wicky staat echt heel erg laag in polls. Hij mag van mijn ook blijven maar ik ben bang dat hij het niet redt. Mensen hebben medelijden met Axel die blijft sowieso en Sharice zit goed.
Das waar ook!quote:Op donderdag 23 januari 2025 15:47 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja maar gaat niet naar bv niels toe.quote:Op donderdag 23 januari 2025 15:47 schreef mazaru het volgende:
Keanu praat graag over zichzelf. Hoe eerlijk hij wel niet is en hoe gevoelig en rechtvaardig
Ik las net wat anders, verwarrend dit.quote:Op donderdag 23 januari 2025 15:42 schreef Clasientje het volgende:
[..]
Wicky staat echt heel erg laag in polls. Hij mag van mijn ook blijven maar ik ben bang dat hij het niet redt. Mensen hebben medelijden met Axel die blijft sowieso en Sharice zit goed.
Volgens mij had ze moeite met dat fake gedoe,,,,,ze kan het een beetje hebben van Remi maar bij Nele voelde ze zich bedrogen....en zei wel er is niks en ik begrijp het maar heeft moeite met dingen los laten.quote:Op donderdag 23 januari 2025 15:21 schreef engine het volgende:
[..]
Of Elsa is zelf veranderd. Ze doet echt vreemd sinds zondag.
Alleen op fok hier staat hij laaststequote:Op donderdag 23 januari 2025 15:49 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik las net wat anders, verwarrend dit.
Top ja Wicky mag van mijn blijven.quote:Op donderdag 23 januari 2025 15:48 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Alleen op fok staat Wicky laatste. De poll van Salar is al gewijzigdDaar staat hij op 2
Ook niet als je wel een kast heb. Je mag alleen je eigen spullen gebruiken en niet lenen.quote:Op donderdag 23 januari 2025 15:47 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Op de twitterpoll van Salar staat Sharice onderaan. De insta poll komt vanavond om 18:00 uurquote:Op donderdag 23 januari 2025 15:49 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik las net wat anders, verwarrend dit.
Zal ongetwijfeld wel een oorzaak hebben. Neem aan dat "velen" het niet uit hun duim zuigen..quote:Op donderdag 23 januari 2025 15:47 schreef Clasientje het volgende:
[..]
Jeffrey is ook een goeie jongen vele zien het niet hij krijgt vele haat om zich heen gaat nergens over hahaha maargoed. Ik Vind Jeffrey gewoon een toppper iedereen zij smaak 🙂
Ow. Dat is heel goed te regelenquote:Op donderdag 23 januari 2025 15:46 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Dat is een leuk idee maar in de praktijk onuitvoerbaar. 1. je kan zo'n headset niet 123 zelf opzetten 2.daarnaast zit de kabel vaak achter in de nek vast aan het shirt of in de nek vast geplakt. 3. De kans op schade is heel groot. (water, zweet, kapot trekken, vergeten af te zetten etc.)
Ah dat verklaard een hoopquote:Op donderdag 23 januari 2025 15:49 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Alleen op fok hier staat hij laastste
Het zou zonde zijn om de mensen die nog wat sjeu geven weg te stemmen en de saaien te laten blijven.quote:Op donderdag 23 januari 2025 15:50 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Op de twitterpoll van Salar staat Sharice onderaan. De insta poll komt vanavond om 18:00 uur
Tis niet eerlijk. Dan kan milena haar make-up ook met de andere delen. Kunnen ze hele dagen make-uppen en haar stylen. Hebben ze ook wat te doen.quote:Op donderdag 23 januari 2025 15:51 schreef KinKiJan het volgende:
Denk dat ze dat scheren met de spullen van anderen gewoon toelaten omdat het beter is dan dat gehang op de bank. Het is ook niet het einde van de wereld
Ik vind Sharice nou niet echt wat toevoegen. Een beetje vozen op de bank met Milene ( waar ik ook niks aan vind) en met iedereen meepraten. Zij valt mij echt tegen de laatste dagen.quote:Op donderdag 23 januari 2025 15:52 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het zou zonde zijn om de mensen die nog wat sjeu geven weg te stemmen en de saaien te laten blijven.
Ze zouden moeten worden beziggehouden.quote:Op donderdag 23 januari 2025 15:51 schreef KinKiJan het volgende:
Denk dat ze dat scheren met de spullen van anderen gewoon toelaten omdat het beter is dan dat gehang op de bank. Het is ook niet het einde van de wereld
Ik ook niet, van mij mag ze wel weg morgen. Trouwens Wicky mag ook wel weg.quote:Op donderdag 23 januari 2025 15:54 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik vind Sharice nou niet echt wat toevoegen. Een beetje vozen op de bank met Milene ( waar ik ook niks aan vind) en met iedereen meepraten. Zij valt mij echt tegen de laatste dagen.
Ik heb het geduld niet voor het hele stuk. Maar hij woont niet slecht die Matheus. ook goed in zijn spullen.quote:
Ik heb hetzelfde.quote:Op donderdag 23 januari 2025 15:54 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik vind Sharice nou niet echt wat toevoegen. Een beetje vozen op de bank met Milene ( waar ik ook niks aan vind) en met iedereen meepraten. Zij valt mij echt tegen de laatste dagen.
Zit wat in, alleen is dat makeuppen net als bankhangen saaier dan iemand zonder ervaring een ander te laten scherenquote:Op donderdag 23 januari 2025 15:54 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Tis niet eerlijk. Dan kan milena haar make-up ook met de andere delen. Kunnen ze hele dagen make-uppen en haar stylen. Hebben ze ook wat te doen.
Waarom geloof ik dit niet, ik geloof er helemaal niets van dat hij zo rijk is.quote:Op donderdag 23 januari 2025 15:57 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik heb het geduld niet voor het hele stuk. Maar hij woont niet slecht die Matheus. ook goed in zijn spullen.
Bizar die schoenen en kleding!! Ik loop net mijn kast uit te mesten omdat ik vond dat ik te veel had en ik haal nog niet een fractie van wat ik daar zag hangen. Belachelijk.quote:
Mijn hoop is op degenen die nog moeten komen. Hopelijk niet nog meer van die Tik-Tok generatiequote:Op donderdag 23 januari 2025 15:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ook niet, van mij mag ze wel weg morgen. Trouwens Wicky mag ook wel weg.
Eigenlijk mag iedereen wel weg
de poll van salar waren de afgelopen 2 keer hetzelfde. x en insta.quote:Op donderdag 23 januari 2025 15:58 schreef Dutchrealitytv het volgende:
In facebook polls staat Wicky ook laatste en die liggen vaak close met Salar zijn poll op Instagram. Die op twitter zijn altijd anders dan op facebook en Instagram
Ik hoop ook dat BB iets aan dat hangen gaat doen.quote:Op donderdag 23 januari 2025 16:00 schreef mazaru het volgende:
[..]
Mijn hoop is op degenen die nog moeten komen. Hopelijk niet nog meer van die Tik-Tok generatie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |