SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Liever nooit voor Jef, lekker naar huis voordat hij überhaupt de optie krijgt.quote:Op woensdag 22 januari 2025 21:15 schreef Dark het volgende:
Ik zou jefke en matt echt pas als allerlaatste hun kledingkast sleutel gevn, wat een randdebielen.
Ik herinner me oprecht niet dat ik dat gezegd hebquote:
Die doet heel veel in huis. Kom keaunu nu even wat je allemaal hebt door gepraat en slecht hebt gesprokenquote:Op woensdag 22 januari 2025 21:18 schreef Li0nHeart het volgende:
Jordy die afwast .. wat een verrassing
De betekenis van dat woord is helemaal uitgehold door deze lui. Oprecht hier, oprecht daar, oprecht zus, oprecht zo, oprecht waar, oprecht klaar!!!quote:
Jordy heeft het heel goed in de gaten.quote:Op woensdag 22 januari 2025 21:25 schreef Koos1958 het volgende:
Jordy zegt zijn ze wel eerlijk geweest van wat ik gezegd heb. Keanu zegt ze zeiden wel dat het niet bij hun vandaan kwam. Jordy zegt goh dat zeggen ze allemaal.
Ja, het is wraak voor wanneer je de deur uitloopt.quote:Op woensdag 22 januari 2025 21:26 schreef odie22 het volgende:
dus met de gamechanger de wraak moet je alsnog weg
quote:Op woensdag 22 januari 2025 21:26 schreef odie22 het volgende:
dus met de gamechanger de wraak moet je alsnog weg
nou daar heb je dus geen klote aanquote:Op woensdag 22 januari 2025 21:29 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja, het is wraak voor wanneer je de deur uitloopt.
Ja, Jordy is wel hypocriet.. maar ja, verbaast me niks .. komt uit Kampen.quote:Op woensdag 22 januari 2025 21:29 schreef engine het volgende:
Jordy, de man die niet van de bondjes is, heeft een gentlemen's agreement gedaan
Hooguit dat mensen voorzichtiger zijn om je eruit te stemmen vanwege die wraak.quote:Op woensdag 22 januari 2025 21:30 schreef odie22 het volgende:
[..]
nou daar heb je dus geen klote aan
Je laat je kennen maar je zal dat ding maar hebben. Diegene die jou erop hebt gezet is dan de week erop de sjaak en heeft een nominatie aan zijn broek hangen.quote:Op woensdag 22 januari 2025 21:30 schreef odie22 het volgende:
[..]
nou daar heb je dus geen klote aan
Saai zootje.quote:Op woensdag 22 januari 2025 21:31 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ze gaan allemaal al naar bed? Het is verdorie 21.31 uur![]()
Die stem was voor ons. Ze hadden toen al afscheid van haar genomen.quote:Op woensdag 22 januari 2025 21:33 schreef spapaars het volgende:
De bewoners kregen de stem die vertelde dat Lennie om medische redenen is vertrokken (streams)
Maar op tv vertelde ze dat zelf aan de bewoners.
Nu late night talk met Jordy en Niels.quote:Op woensdag 22 januari 2025 21:31 schreef ledn81 het volgende:
Jordy in lichte paniek.. Niels slaapt al.. Er is nog batterijwissel
Dat is geen bondje hij heeft Keanu beloofd niet op hem te stemmen niet omdat ze een bondje hebben maar omdat Keanu een andere reden dan geld heeft.quote:Op woensdag 22 januari 2025 21:29 schreef engine het volgende:
Jordy, de man die niet van de bondjes is, heeft een gentlemen's agreement gedaan
ik kan dat fake lachje niet aanhorenquote:Op woensdag 22 januari 2025 21:35 schreef engine het volgende:
[..]
Nu late night talk met Jordy en Niels.
Er hadden meer daar dit gezien op internet. Geloof keaunu.quote:Op woensdag 22 januari 2025 21:36 schreef engine het volgende:
Jordy gaat het rozekoekenspel nog een keer uitleggen.
Het zal me ook niet verbazen als hij dat ook met z'n vrienden heeft gedaanquote:Op woensdag 22 januari 2025 21:37 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Er hadden meer daar dit gezien op internet. Geloof keaunu.
Overdag is hij trambestuurder maar in de avond ontpopt hij zich als spelleider van het rozekoekenspel.quote:
quote:Op woensdag 22 januari 2025 21:39 schreef marky het volgende:
[..]
Overdag is hij trambestuurder maar in de avond ontpopt hij zich als spelleider van het rozekoekenspel.
Ik hoop datnde telefoon nog gaat vanvondquote:Op woensdag 22 januari 2025 21:42 schreef engine het volgende:
Niels neemt de telefoon wel op. Hij wil ook een kans.
Wat een lul is dat ook, waar bemoeit hij zich meequote:Op woensdag 22 januari 2025 21:42 schreef Koos1958 het volgende:
Jordy zegt dat wicky 360 graden is gedraaid. Heel stil geworden had vandaag ook aan hem gevraagd waarom hij zo stil is. Die had gezegd ik voel me goed. Morgen gaat hij met hem praten.
Zouden ze binnen kunnen horen?quote:Op woensdag 22 januari 2025 21:43 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Ik hoop datnde telefoon nog gaat vanvond
Zieltjes winnen.....zowel voor binnen als voor al zijn volgers.quote:Op woensdag 22 januari 2025 21:43 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Wat een lul is dat ook, waar bemoeit hij zich mee
Dat heeft hij al gedaan.quote:Op woensdag 22 januari 2025 21:42 schreef engine het volgende:
Niels neemt de telefoon wel op. Hij wil ook een kans.
BB moet een tijdsklok instellen voor het opstaan en voor wanneer ze e.v. naar bed mogen.quote:Op woensdag 22 januari 2025 21:45 schreef Lrod01 het volgende:
Voor 22:00 allemaal alweer in bed. Het wordt met de editie triester.
Als je ook ziet de onvolwassenheid van de huidige bewoners vergeleken met de oude Big Brothers.quote:Op woensdag 22 januari 2025 21:45 schreef Lrod01 het volgende:
quote:Op woensdag 22 januari 2025 21:52 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Ik heb het gegoogled, en ga me nu als vrijwilliger melden bij big brother🤣
krijg je ook door vervelingquote:Op woensdag 22 januari 2025 21:45 schreef Lrod01 het volgende:
al te denken waar zitten we naar te kijken. Geer en Goor?quote:Op woensdag 22 januari 2025 21:53 schreef BigBreg83 het volgende:
Echt die jordy heeft zo'n lol om zichzelf
Echt hequote:Op woensdag 22 januari 2025 21:55 schreef Adat231 het volgende:
zit
[..]
al te denken waar zitten we naar te kijken. Geer en Goor?
Jezus wat een nare kleutersquote:Op woensdag 22 januari 2025 21:59 schreef Koos1958 het volgende:
Niels gaat morgen de lattenbodems onder de matrassen halen en matras er weer opleggen.jordy op de uitkijk.
Hoop dat hij zijn nek breekt over die lattenquote:Op woensdag 22 januari 2025 21:59 schreef BigBreg83 het volgende:
Niels wil een aantal latten van het bed van milena en keanu weghalen zodat ze er door zakken
Nou idd! Superleuke verrassende pranks man!! Geweldig HAHAHAquote:Op woensdag 22 januari 2025 22:13 schreef marky het volgende:
[..]
Ja want het is al zo sprankelend leuk dit jaar. Laten we vooral geen pranks uithalen.
Nog niet. Heb net gekeken.quote:Op woensdag 22 januari 2025 22:16 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Heeft lennie al wat op insta gepost over haar vertrek? Elsa met haar sterke verhalen hoef ik niet meer te zien
Nee, na de belgische aflevering vermoedelijk en die is later dan in NLquote:Op woensdag 22 januari 2025 22:16 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Heeft lennie al wat op insta gepost over haar vertrek? Elsa met haar sterke verhalen hoef ik niet meer te zien
Oh ja natuurlijkquote:Op woensdag 22 januari 2025 22:17 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Nee, na de belgische aflevering vermoedelijk en die is later dan in NL
quote:Op woensdag 22 januari 2025 22:17 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Nee, na de belgische aflevering vermoedelijk en die is later dan in NL
Mag van mij de hele dag woestboos zijn op iedereen, kan ze iedereen negeren en hebben wij rust op de stream, zeer overheersend, dominant, irritant mensquote:
Dat is ook respectloos, maar ook naar de streamers. Maar BB doet er niets aan, dat is jammerquote:Op woensdag 22 januari 2025 22:25 schreef Li0nHeart het volgende:
Elsa zegt dat er soms gefluisterd wordt in gezelschap en dat dat respectloos is. Wicky is het er mee eens.
BB heeft vanavond 'foei' gezegd, via Wicky.quote:Op woensdag 22 januari 2025 22:25 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dat is ook respectloos, maar ook naar de streamers. Maar BB doet er niets aan, dat is jammer
Scheurend het bed inquote:Op woensdag 22 januari 2025 22:26 schreef Puzzie het volgende:
De eerste scheurtjes zijn er , en ze gaan naar bed..
zo zo, tegen Wicky wel er zijn er die meer fluisteren dan normaal praten en dat al een week of 2quote:Op woensdag 22 januari 2025 22:26 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
BB heeft vanavond 'foei' gezegd, via Wicky.
Ik weet niet of hij op z'n kop kreeg, maar hij moest het aan de rest meedelen.quote:Op woensdag 22 januari 2025 22:27 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
zo zo, tegen Wicky wel er zijn er die meer fluisteren dan normaal praten en dat al een week of 2
Enige voordeel is, is dat je gewoon een dag weg kunt, en vrijwel niks mist.quote:Op woensdag 22 januari 2025 22:28 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja en het begon zo leuk![]()
Niet te doen zo saai
Gezelligheid kent geen tijd. Ik hoop dat die telefoon zo heel hard door die boxen schalt en dan maar wachten wie er gaat rennen.quote:
Jaquote:Op woensdag 22 januari 2025 22:29 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Enige voordeel is, is dat je gewoon een dag weg kunt, en vrijwel niks mist.
En na een kwartier alle topics in de COS hebt gelezenquote:Op woensdag 22 januari 2025 22:29 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 22 januari 2025 22:30 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
En na een kwartier alle topics in de COS hebt gelezen
Zelfs 2 dagenquote:Op woensdag 22 januari 2025 22:29 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
En het huis is veel minder mooi, dat helpt ook niet mee. En geen presentatie, geen echte liveshow enz.quote:Op woensdag 22 januari 2025 22:35 schreef Cupfighter het volgende:
Te weinig actie en de bewoners zijn nobodys
Kan ook gewoon gezamenlijk zijn. En icm het thuisfront ofzo.quote:Op woensdag 22 januari 2025 22:42 schreef odie22 het volgende:
weten we nog niks dus, alleen dat het dus niet haar beslissing was , maar van BB
Precies laat haar maar zichzelf in de vernieling helpen. Ze hoeft niet op tv met die stoornissen.quote:
Zoals ik het lees kan het bijna alleen haar eetstoornis zijn.quote:Op woensdag 22 januari 2025 22:42 schreef odie22 het volgende:
weten we nog niks dus, alleen dat het dus niet haar beslissing was , maar van BB
en die 25 andere stoornissen danquote:Op woensdag 22 januari 2025 22:47 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Zoals ik het lees kan het bijna alleen haar eetstoornis zijn.
Gaat er een beetje om dat ze UIT de vernieling raakt. Kan ze idd beter buiten het huis doen.quote:Op woensdag 22 januari 2025 22:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Precies laat haar maar zichzelf in de vernieling helpen. Ze hoeft niet op tv met die stoornissen.
Ja maar dat wil ze blijkbaar niet, zelfs met een minimaal aan eten in dat huis. Vreselijk dom maar zal wel weer als psychische oorzaak gezien worden. Hou op en leef gewoon. Het ombouwen is al een dingetje. Ik weet het niet hoor ben wel klaar met altijd de aandacht zoeken. En niet eten en dan ga je dood. Opgelost, slotjequote:Op woensdag 22 januari 2025 22:50 schreef kater1 het volgende:
[..]
Gaat er een beetje om dat ze UIT de vernieling raakt. Kan ze idd beter buiten het huis doen.
Verveling, maar omdat ze niets uitvreten op een dag, behalve koken en vreten zijn ze niet moe en kunnen dus niet slapenquote:Op woensdag 22 januari 2025 22:54 schreef ben34567 het volgende:
Ah ze zijn nog allemaal klaarwakker. Waarom dan zo vroeg in bed ?
Enige en juiste beslissing van BB. Met zo'n eetstoornis hoor je niet in een RLS thuis, maar hulp te zoeken, die ze nu hopelijk krijgt!quote:
Dat is echt wel de schuld van de productie. Geen hottub (warm water maakt slaperig); geen badkamer waar ze wat aan hun gezicht en haar kunnen prutsen; geen tuin met voldoende bewegingsvrijheid (enkel een vijver en kasseien overal); amper spelletjes en opdrachten...quote:Op woensdag 22 januari 2025 22:58 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Verveling, maar omdat ze niets uitvreten op een dag, behalve koken en vreten zijn ze niet moe en kunnen dus niet slapen
Ze kunnen zelf ook wat bedenken om te doen, maar zijn totaal niet creatief. Denk dat de tuin zo is ingericht, zodat ze straks niet weer uren in het zonnetje liggen te Bakken (slapen)quote:Op woensdag 22 januari 2025 23:00 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Dat is echt wel de schuld van de productie. Geen hottub (warm water maakt slaperig); geen badkamer waar ze wat aan hun gezicht en haar kunnen prutsen; geen tuin met voldoende bewegingsvrijheid (enkel een vijver en kasseien overal); amper spelletjes en opdrachten...
Het is maar drie maanden he?quote:Op woensdag 22 januari 2025 23:02 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze kunnen zelf ook wat bedenken om te doen, maar zijn totaal niet creatief. Denk dat de tuin zo is ingericht, zodat ze straks niet weer uren in het zonnetje liggen te Bakken (slapen)
Ze kunnen hints doen en al die andere raadspelletjes die ze vorig jaar ook deden, zelfs voor weerwolven ( ik haat het) zijn ze te lui. Liever liggen, hangen. BB hoeft ze niet te vermaken, maar ons wel. Zij horen TV te maken, maar dat gebeurd amper.quote:
Boulimia is wel een dingetje. En dan in een huis zitten waar er tig x per dag alleen maar gekookt en gevreten wordt van een week lang dezelfde ingrediënten. Niet genoeg afleiding, weinig spel of sport. Ze zal zich er zeer op verkeken hebben.quote:Op woensdag 22 januari 2025 22:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja maar dat wil ze blijkbaar niet, zelfs met een minimaal aan eten in dat huis. Vreselijk dom maar zal wel weer als psychische oorzaak gezien worden. Hou op en leef gewoon. Het ombouwen is al een dingetje. Ik weet het niet hoor ben wel klaar met altijd de aandacht zoeken. En niet eten en dan ga je dood. Opgelost, slotje
Ja maar als je een kronkel in je kop heb wat Boulimia heet en dat niet vermeld bij je gesprek om mee te doen dan is het handig als je dat niet wereldwijd maakt. Ik neem aan dat ze haar sindsdien wat meer in de gaten hebben gehouden en tja dan ga je terecht het veld ruimen, je bent niet echt een voorbeeld voor hoe het zou moeten zijn waar BB op hoopte met een transgender.quote:Op woensdag 22 januari 2025 23:07 schreef kater1 het volgende:
[..]
Boulimia is wel een dingetje. En dan in een huis zitten waar er tig x per dag alleen maar gekookt en gevreten wordt van een week lang dezelfde ingrediënten. Niet genoeg afleiding, weinig spel of sport. Ze zal zich er zeer op verkeken hebben.
Ik zag dat luik waar ze doorheen moeten kruipen voor die spel tokens. Nou ik denk dat ik 3 kwartier nodig heb om weer overeind te komen. Niet echt vriendelijk voor wat ouderen onder onsquote:Op woensdag 22 januari 2025 23:07 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Dit is gewoon geen leuke groep, teveel van dezelfde leeftijd (tiktok) met 1 ouwe zeur, Elsa.
Had gehoopt op een paar nieuwe, maar nog niks helaasquote:Op woensdag 22 januari 2025 23:07 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Dit is gewoon geen leuke groep, teveel van dezelfde leeftijd (tiktok) met 1 ouwe zeur, Elsa.
Hahahahaha ik dacht hetzelfdequote:Op woensdag 22 januari 2025 23:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zag dat luik waar ze doorheen moeten kruipen voor die spel tokens. Nou ik denk dat ik 3 kwartier nodig heb om weer overeind te komen. Niet echt vriendelijk voor wat ouderen onder ons
We weten niet of ze dat niet gezegd heeft. Misschien dacht BB, ok, leuke kandidaat, we houden dat eetgedoe wel in de gaten. Misschien was ze ook wel genezen maar kwam het weer boven door de omstandigheden. We weten het niet.quote:Op woensdag 22 januari 2025 23:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja maar als je een kronkel in je kop heb wat Boulimia heet en dat niet vermeld bij je gesprek om mee te doen dan is het handig als je dat niet wereldwijd maakt. Ik neem aan dat ze haar sindsdien wat meer in de gaten hebben gehouden en tja dan ga je terecht het veld ruimen, je bent niet echt een voorbeeld voor hoe het zou moeten zijn waar BB op hoopte met een transgender.
Met een handicap of ouderdom ben je niet welkom.quote:
Nou, ik zie anders genoeg mensen daar met enorme rugzakjes. Rugzakken.quote:Op woensdag 22 januari 2025 23:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Met een handicap of ouderdom ben je niet welkom.
Die sessies trokken op nietsquote:Op woensdag 22 januari 2025 23:14 schreef kater1 het volgende:
Vorig jaar heb ik me rot geërgerd aan Ariana. Maar ze deed wel die yogadingest.
Ja vreselijk idd met zo'n rugzak door het luik ploeterenquote:Op woensdag 22 januari 2025 23:25 schreef kater1 het volgende:
[..]
Nou, ik zie anders genoeg mensen daar met enorme rugzakjes. Rugzakken.
Elsa deed het ook gewoon hè. Maar die heeft natuurlijk een opleiding in het leger gehad.quote:Op woensdag 22 januari 2025 23:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja vreselijk idd met zo'n rugzak door het luik ploeteren
Zuchtquote:Op woensdag 22 januari 2025 23:35 schreef kater1 het volgende:
[..]
Elsa deed het ook gewoon hè. Maar die heeft natuurlijk een opleiding in het leger gehad.
quote:Op woensdag 22 januari 2025 23:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja vreselijk idd met zo'n rugzak door het luik ploeteren
Ik weet niet wat je bedoeld met de ouderen onder ons. Als je je opgeeft voor een spelprogramma, verwacht je wel een bepaalde fitheid.quote:Op woensdag 22 januari 2025 23:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zag dat luik waar ze doorheen moeten kruipen voor die spel tokens. Nou ik denk dat ik 3 kwartier nodig heb om weer overeind te komen. Niet echt vriendelijk voor wat ouderen onder ons
Ze was ook erg geobsedeerd door "de griep" van Axelquote:Op woensdag 22 januari 2025 22:47 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Zoals ik het lees kan het bijna alleen haar eetstoornis zijn.
Je loopt door het bos, je ziet een hekje?n je gast door het hekje?n je loopt langs een beekje... "snurk"quote:Op woensdag 22 januari 2025 23:29 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Die sessies trokken op nietsDe helft van de bewoners had moeite met het inhouden van hun lach.
Het zou wel een nieuwe variant zijnquote:Op donderdag 23 januari 2025 03:01 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je bedoeld met de ouderen onder ons. Als je je opgeeft voor een spelprogramma, verwacht je wel een bepaalde fitheid.
En als ik zeg dat er wel wat meer ouderen bij mogen i.p.v. alleen tiktokkers, bedoel ik niet meteen bejaarden. Er zijn genoeg fitte 40'ers, 50'ers en 60'ers.
Iemand van in de 20, die obesitas heeft, kan ook niet door dat luik. Heeft m.i. niets met leeftijd te maken, wel met een bepaalde fitheid.
Eigenlijk ook niet zo gek bedenk ik nu. Laat bijna iedereen die je kent 2,5 week op de vloer slapen, slecht eten, in een leeg huis en buiten douchen etc en het worden allemaal saaie futloze mensen. Of in ieder geval een futlozere versie van hunzelf. Ik denk dat het de oogst is van het concept.quote:
Fleur zit er niet meer inquote:Op donderdag 23 januari 2025 03:46 schreef Willewa het volgende:
[..]
Eigenlijk ook niet zo gek bedenk ik nu. Laat bijna iedereen die je kent 2,5 week op de vloer slapen, slecht eten, in een leeg huis en buiten douchen etc en het worden allemaal saaie futloze mensen. Of in ieder geval een futlozere versie van hunzelf. Ik denk dat het de oogst is van het concept.
Ik zou dan ook echt niet mezelf en ook futloos zijn. En de crankiness die je bij sommigen ziet wordt daar ook zeker deels door veroorzaakt denk ik.
Dus ik wil de groep eigenlijk nog zeker niet afschrijven. Ze zijn in vrij taaie, vermoeiende omstandigheden gezet (althans wij zijn hier niet gewend om zo te leven) en echt idd een beetje ‘in t zak gezet’ als je kijkt naar vorige seizoenen (waar je als deelnemer toch een beetje je verwachtingen op baseert denk ik). Dat breekt wel een beetje op.
Gooi er een boel luxe/normale omstandigheden tegenaan en fleur dat huis wat op zou ik zeggen. Verwen ze lekker en je hebt een stuk leukere streams denk ik en de bewoners zullen opfleuren.
Ze hebben vitamine pillenquote:Op donderdag 23 januari 2025 04:49 schreef Koos1958 het volgende:
Ik denk dat het gemis aan brood bakken, de pannekoeken en kwark eten en zoveel fruit als je wilde meewerkt aan het futloos zijn van de bewoners. Deze keer is bb doorgeslagen in hun eetregime. Ze komen allemaal voedingsstoffen tekort. Af en toe een a tot z vitamine pil helpt dat niet op te lossen.
Peter van der Vorst staat er om bekend graag te snijden in de budgetten. Het is duidelijk dat de producent binnen dat budget eigenlijk niet dit programma kan maken. Als je deze groep meer geeft krijg je er misschien ook meer uit maar dat gaat niet.quote:Op woensdag 22 januari 2025 22:40 schreef Willewa het volgende:
[..]
En het huis is veel minder mooi, dat helpt ook niet mee. En geen presentatie, geen echte liveshow enz.
Icm wat jij zegt, cast is een stuk minder dan voorgaande jaren. Ik snap echt niet waarom je je programma zo zou downgraden.
Dat programma hebben we ooit al eens gehad daar deed die Erik Dikep toen aan mee.quote:Op donderdag 23 januari 2025 03:34 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Het zou wel een nieuwe variant zijn
Mensen die dus verplicht moeten diëten sporten
Maar ook mensen die ondanks hun handicap zich door de opdrachten heen worsten
Lijkt me ook leuker om naar te kijken
Soort van leedvermaak , maar dan in de positieve zin
Big brother dieet challenge
Met fitness apparatuur, diëtisten die mee kijken
Denk dat je best veel kan afvallen in 3 mnd
Voor iedere afgevallen kilo 100 ofzo in de pot,
Degene die minst afgevallen is word genomineerd, en de winaar is degene die meest afgevallen is
Of zoiets
quote:Want wat betekent het als een hond je bijt of je zelfs aanvalt in je droom? De agressie van de hond in je dromen kan wijzen op een overweldigende situatie waarin je druk en drang voelt en zelfs wilt ontsnappen aan de situatie. Misschien zit je in een nare relatie of is je werk te veel aan het worden.
Ik vind dat leuk, dat er zoveel mensen meelezenquote:Op donderdag 23 januari 2025 08:26 schreef Rhosyn het volgende:
In deze cos: tot nu toe 185 reacties en 4.233 alleen kijkers/lezers
Lurkers!!!
Ja dat is ook leukquote:Op donderdag 23 januari 2025 08:31 schreef rinardo het volgende:
[..]
Ik vind dat leuk, dat er zoveel mensen meelezen
Ik lurk want kan bijna geen stream kijken. Is het een probleem?quote:Op donderdag 23 januari 2025 08:26 schreef Rhosyn het volgende:
In deze cos: tot nu toe 185 reacties en 4.233 alleen kijkers/lezers
Lurkers!!!
Hier ook bijna 36 uur geen streams gevolgd, wegens erg weinig te zien.quote:Op woensdag 22 januari 2025 22:39 schreef Ireth het volgende:
[..]
Zelfs 2 dagen![]()
Al 48 uur geen streams gezien![]()
Gelukkig is er het SV-topic!
Nee hoor, ik lurk ook meer dan dat ik post, omdat veel posten heel veel energie voor me kost, en in mijn situatie dat niet goed is. ik vind het echt leuk dat er zoveel meelezers zijn.quote:Op donderdag 23 januari 2025 08:35 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ik lurk want kan bijna geen stream kijken. Is het een probleem?
Graag gedaan jockari.quote:Op donderdag 23 januari 2025 08:37 schreef Jockari het volgende:
[..]
Hier ook bijna 36 uur geen streams gevolgd, wegens erg weinig te zien.
@:Kissingbird , @:Kodiak100 , @:KinKiJan , @:Lionheart , @:rinardo , bedankt voor de streamverslagen.!
Zoals ze ook in het huis vertelde dat haar deelname aan de Miss België-verkiezing een "statement" was, is dat met haar deelname aan BB niet meer of niet minder.quote:
En misschien morgenavond al naar huis.quote:Op donderdag 23 januari 2025 08:41 schreef Kissingbird het volgende:
Axel is beter en mag het huis weer in![]()
![]()
![]()
Dat hoop ik eigenlijk niet voor hemquote:Op donderdag 23 januari 2025 08:42 schreef Jockari het volgende:
[..]
En misschien morgenavond al naar huis.
Dat denk ik niet.quote:Op donderdag 23 januari 2025 08:42 schreef Jockari het volgende:
[..]
En misschien morgenavond al naar huis.
quote:Op donderdag 23 januari 2025 08:42 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Dat hoop ik eigenlijk niet voor hem
Ik hoop ook van niet, want heeft eigenlijk nog geen kansen gehad.. Maar hij kon toch genomineerd worden had ik begrepen ?quote:
Ja hij kon genomineerd wordenquote:Op donderdag 23 januari 2025 08:45 schreef Jockari het volgende:
[..]
[..]
Ik hoop ook van niet, want heeft eigenlijk nog geen kansen gehad.. Maar hij kon toch genomineerd worden had ik begrepen ?
ALs de koorts weg is wil nog niet zeggen dat je beter bent natuurlijk.quote:Op donderdag 23 januari 2025 08:41 schreef Kissingbird het volgende:
Hij mag niets meenemen wat hij niet bij zich hadvan BB
Ja zoiets.quote:Op donderdag 23 januari 2025 08:48 schreef KinKiJan het volgende:
Nog effe snel kakken in de baas z'n tijd?
En 'n schoon toiletquote:Op donderdag 23 januari 2025 08:48 schreef KinKiJan het volgende:
Nog effe snel kakken in de baas z'n tijd?
Ja ze hebben dat hok weer nodig voor de podcastquote:Op donderdag 23 januari 2025 08:41 schreef Kissingbird het volgende:
Axel is beter en mag het huis weer in![]()
![]()
![]()
Goedemorgen Fritsiequote:Op donderdag 23 januari 2025 08:51 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En 'n schoon toilet![]()
Goedemorgen Cos
ja! was een akelige opmerking.. weet niet of het nu echt een grapje was of gewoon gemeen.quote:
Nou was echt wel gemeen zijn nare mensenquote:Op donderdag 23 januari 2025 08:55 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja! was een akelige opmerking.. weet niet of het nu echt een grapje was of gewoon gemeen.
Ow jaquote:Op donderdag 23 januari 2025 08:55 schreef Kodiak100 het volgende:
Niels denkt dat het spannend gaat zijn tussen Winky en Axel
Sympathieke manquote:Op donderdag 23 januari 2025 08:59 schreef ledn81 het volgende:
Niels : "zou hij gegeten hebben vanmorgen ja toch zeker..."
Bang dat hij zijn 2e bordje misloopt
Niet dus.. alleen maar mandarijntjes.quote:Op donderdag 23 januari 2025 08:59 schreef ledn81 het volgende:
Niels : "zou hij gegeten hebben vanmorgen ja toch zeker..."
Bang dat hij zijn 2e bordje misloopt
Hij vroeg wel of Axel het wilde of Nelequote:Op donderdag 23 januari 2025 09:02 schreef greysbones het volgende:
Niels is wel van het hebben hebben hebben
Het is net een kliko.quote:Op donderdag 23 januari 2025 08:57 schreef ledn81 het volgende:
Nog voor de rest er is heeft Niels zijn ontbijt al op
[ afbeelding ]
Bedoelde meer met telefoon /kleding/bed /pin etcquote:Op donderdag 23 januari 2025 09:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij vroeg wel of Axel het wilde of Nele
Daar erger ik me ook aan. Niels en jordy begroette hem wel vriendelijk net zoals elsaquote:Op donderdag 23 januari 2025 08:51 schreef Rhosyn het volgende:
Die lamzakken in het boudiaar of hoe je dat ook schrijft horen hem maar blijven zitten en die koppen die ze trekken..
Ik wil ze meppen
Niels en Jordy hadden daarna niet al te vriendelijke woordenquote:Op donderdag 23 januari 2025 09:04 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Daar erger ik me ook aan. Niels en jordy begroette hem wel vriendelijk net zoals elsa
Er staan er dus drie op en die 3e moet vrezen denk ikquote:Op donderdag 23 januari 2025 08:55 schreef Kodiak100 het volgende:
Niels denkt dat het spannend gaat zijn tussen Winky en Axel
Oh niet gehoord terwijl ik ze aanhad op mijn apparaat. Maar heb kleinkinderen hier dus kan dingen gemist hebbenquote:Op donderdag 23 januari 2025 09:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
Niels en Jordy hadden daarna niet al te vriendelijke woorden![]()
Ik hoop ook voor hem ,ticket naar huisquote:Op donderdag 23 januari 2025 08:54 schreef engine het volgende:
Niels hoopt op telefoon. Hij wil zijn kast.
Ja dit dus!quote:Op donderdag 23 januari 2025 09:03 schreef greysbones het volgende:
Jordy kan misschien naar een therapeut
Die hem aanleert zijn gezichtsmimiek anders te gebruiken
Hij praat of hij alles vies vindt wat hij zegt
Dat is waar haantje de voorstequote:Op donderdag 23 januari 2025 09:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Bedoelde meer met telefoon /kleding/bed /pin etc
Toch als je naar haar kijkt lijkt het wel of ze make up op heeft. De wenkbrauwen en wimpers zijn verf en ze heeft altijd wel roze konen.quote:Op donderdag 23 januari 2025 09:11 schreef Kodiak100 het volgende:
Jolien: ik vindt het zo erg dat ik mijn gezicht met vaseline moet insmeren
Mattheus’: dat is zo niet oké
Jolien: dat ik niet meer puisten heb versta ik niet
quote:Op donderdag 23 januari 2025 09:15 schreef greysbones het volgende:
Ze mochten niet meer fluisteren ??
Remi zit constant te smoezen
Denk niet dat hij die nu gaat gebruikenquote:Op donderdag 23 januari 2025 09:11 schreef Li0nHeart het volgende:
BB : Mattheus, kom naar de dagboekkamer
Iedereen : Ooohh.. ja.. de GameChanger....
Is al begonnenquote:
Ik vind het prima zoquote:Op donderdag 23 januari 2025 09:21 schreef Joyce-43 het volgende:
vind de Live toch enigszins er niet leuker op geworden eigelijk.
altijd leuk met ze allen op de bank voor het ene momentje maar ze leefde er wel helemaal naar toe zo ook op de dag zelf wat trekken we aan en ga zo maar verder
en ik mis de host eigenlijk wel Geraldine en die andere, ja ik vind de oude live mag wel terugkomen
IK vind het prima zo, niet al die herhalingen en dat onzinnig gelul er omheen.quote:Op donderdag 23 januari 2025 09:21 schreef Joyce-43 het volgende:
vind de Live toch enigszins er niet leuker op geworden eigelijk.
altijd leuk met ze allen op de bank voor het ene momentje maar ze leefde er wel helemaal naar toe zo ook op de dag zelf wat trekken we aan en ga zo maar verder
en ik mis de host eigenlijk wel Geraldine en die andere, ja ik vind de oude live mag wel terugkomen
ja dat zouden ze wat kunnen minderen maar de opzet mis ik welquote:Op donderdag 23 januari 2025 09:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik vind het prima zo
Dat eeuwige gerek is niet meer
En we kijken niet naar een uur herhaling met net niet scherpe vragen
Totaal nietquote:Op donderdag 23 januari 2025 09:24 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja dat zouden ze wat kunnen minderen maar de opzet mis ik wel
nu smakken hun wel heel erg zeg!quote:Op donderdag 23 januari 2025 09:24 schreef Dotteke het volgende:
Getfer, dat gesmak van dat gezoen hoef voor mij ook niet.
Hopelijk komen er niet nog meer stelletjes.
Komt door de micquote:Op donderdag 23 januari 2025 09:25 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nu smakken hun wel heel erg zeg!
Zo Eens!!! doen wat je moet doen en verder, ik vind dit zo'n verademing !quote:Op donderdag 23 januari 2025 09:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik vind het prima zo
Dat eeuwige gerek is niet meer
En we kijken niet naar een uur herhaling met net niet scherpe vragen
Charice is ook veel met wicky tochquote:Op donderdag 23 januari 2025 09:29 schreef Rhosyn het volgende:
Mensen die iemand hebben aan hun kant. .
Jolien en Jeffrey
Mattheus en Milena
Jordy en Niels
Elsa en Wicky
Keanu, Axel en Charice staan alleen.
Dat is waar het gaf ons als streamkijkers, iets meer om naar te kijken.quote:Op donderdag 23 januari 2025 09:30 schreef Joyce-43 het volgende:
ik had het ook eigenlijk meer uit van de bewoners standpunt het optutten de hele dag en dan in kringetje klaar zitten. maar vooral het tutten was wel grappig vond ik
Dat begrijp ik wel. Juist Elsa en Wicky zijn makkelijk te benaderen.quote:Op donderdag 23 januari 2025 09:36 schreef ledn81 het volgende:
Axel gezellig even bonden met Elsa en Wicky bij de afwas..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |