En misschien morgenavond al naar huis.quote:Op donderdag 23 januari 2025 08:41 schreef Kissingbird het volgende:
Axel is beter en mag het huis weer in![]()
![]()
![]()
Dat hoop ik eigenlijk niet voor hemquote:Op donderdag 23 januari 2025 08:42 schreef Jockari het volgende:
[..]
En misschien morgenavond al naar huis.
Dat denk ik niet.quote:Op donderdag 23 januari 2025 08:42 schreef Jockari het volgende:
[..]
En misschien morgenavond al naar huis.
quote:Op donderdag 23 januari 2025 08:42 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Dat hoop ik eigenlijk niet voor hem
Ik hoop ook van niet, want heeft eigenlijk nog geen kansen gehad.. Maar hij kon toch genomineerd worden had ik begrepen ?quote:
Ja hij kon genomineerd wordenquote:Op donderdag 23 januari 2025 08:45 schreef Jockari het volgende:
[..]
[..]
Ik hoop ook van niet, want heeft eigenlijk nog geen kansen gehad.. Maar hij kon toch genomineerd worden had ik begrepen ?
ALs de koorts weg is wil nog niet zeggen dat je beter bent natuurlijk.quote:Op donderdag 23 januari 2025 08:41 schreef Kissingbird het volgende:
Hij mag niets meenemen wat hij niet bij zich hadvan BB
Ja zoiets.quote:Op donderdag 23 januari 2025 08:48 schreef KinKiJan het volgende:
Nog effe snel kakken in de baas z'n tijd?
En 'n schoon toiletquote:Op donderdag 23 januari 2025 08:48 schreef KinKiJan het volgende:
Nog effe snel kakken in de baas z'n tijd?
Ja ze hebben dat hok weer nodig voor de podcastquote:Op donderdag 23 januari 2025 08:41 schreef Kissingbird het volgende:
Axel is beter en mag het huis weer in![]()
![]()
![]()
Goedemorgen Fritsiequote:Op donderdag 23 januari 2025 08:51 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En 'n schoon toilet![]()
Goedemorgen Cos
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |