quote:Want wat betekent het als een hond je bijt of je zelfs aanvalt in je droom? De agressie van de hond in je dromen kan wijzen op een overweldigende situatie waarin je druk en drang voelt en zelfs wilt ontsnappen aan de situatie. Misschien zit je in een nare relatie of is je werk te veel aan het worden.
Ik vind dat leuk, dat er zoveel mensen meelezenquote:Op donderdag 23 januari 2025 08:26 schreef Rhosyn het volgende:
In deze cos: tot nu toe 185 reacties en 4.233 alleen kijkers/lezers
Lurkers!!!
Ja dat is ook leukquote:Op donderdag 23 januari 2025 08:31 schreef rinardo het volgende:
[..]
Ik vind dat leuk, dat er zoveel mensen meelezen
Ik lurk want kan bijna geen stream kijken. Is het een probleem?quote:Op donderdag 23 januari 2025 08:26 schreef Rhosyn het volgende:
In deze cos: tot nu toe 185 reacties en 4.233 alleen kijkers/lezers
Lurkers!!!
Hier ook bijna 36 uur geen streams gevolgd, wegens erg weinig te zien.quote:Op woensdag 22 januari 2025 22:39 schreef Ireth het volgende:
[..]
Zelfs 2 dagen![]()
Al 48 uur geen streams gezien![]()
Gelukkig is er het SV-topic!
Nee hoor, ik lurk ook meer dan dat ik post, omdat veel posten heel veel energie voor me kost, en in mijn situatie dat niet goed is. ik vind het echt leuk dat er zoveel meelezers zijn.quote:Op donderdag 23 januari 2025 08:35 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ik lurk want kan bijna geen stream kijken. Is het een probleem?
Graag gedaan jockari.quote:Op donderdag 23 januari 2025 08:37 schreef Jockari het volgende:
[..]
Hier ook bijna 36 uur geen streams gevolgd, wegens erg weinig te zien.
@:Kissingbird , @:Kodiak100 , @:KinKiJan , @:Lionheart , @:rinardo , bedankt voor de streamverslagen.!
Zoals ze ook in het huis vertelde dat haar deelname aan de Miss België-verkiezing een "statement" was, is dat met haar deelname aan BB niet meer of niet minder.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |