abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_216396796
quote:
17s.gif Op woensdag 22 januari 2025 22:41 schreef ledn81 het volgende:
Statement Lennie
[ afbeelding ]
:Y) :r
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_216396800
weten we nog niks dus, alleen dat het dus niet haar beslissing was , maar van BB
Jolientje
  woensdag 22 januari 2025 @ 22:43:33 #128
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_216396817
quote:
17s.gif Op woensdag 22 januari 2025 22:41 schreef ledn81 het volgende:
Statement Lennie
[ afbeelding ]
Jezus :')
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_216396827
Nu ja, beter zo voor haar.
pi_216396828
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2025 22:42 schreef odie22 het volgende:
weten we nog niks dus, alleen dat het dus niet haar beslissing was , maar van BB
Kan ook gewoon gezamenlijk zijn. En icm het thuisfront ofzo.
Leh-kùr
pi_216396850
Van de cast vind ik enkel Milena; Elsa; Jordy en Niels nog zo'n beetje dat typische BB gevoel/sfeertje opwekken.
pi_216396875
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2025 22:44 schreef kater1 het volgende:
Precies laat haar maar zichzelf in de vernieling helpen. Ze hoeft niet op tv met die stoornissen.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_216396883
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2025 22:42 schreef odie22 het volgende:
Zoals ik het lees kan het bijna alleen haar eetstoornis zijn.
pi_216396896
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2025 22:47 schreef ben34567 het volgende:

[..]
Zoals ik het lees kan het bijna alleen haar eetstoornis zijn.
en die 25 andere stoornissen dan :?
Jolientje
pi_216396956
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2025 22:46 schreef Soury het volgende:

[..]
Precies laat haar maar zichzelf in de vernieling helpen. Ze hoeft niet op tv met die stoornissen.
Gaat er een beetje om dat ze UIT de vernieling raakt. Kan ze idd beter buiten het huis doen.
pi_216397035
Ah ze zijn nog allemaal klaarwakker. Waarom dan zo vroeg in bed ?
pi_216397155
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2025 22:50 schreef kater1 het volgende:

[..]
Gaat er een beetje om dat ze UIT de vernieling raakt. Kan ze idd beter buiten het huis doen.
Ja maar dat wil ze blijkbaar niet, zelfs met een minimaal aan eten in dat huis. Vreselijk dom maar zal wel weer als psychische oorzaak gezien worden. Hou op en leef gewoon. Het ombouwen is al een dingetje. Ik weet het niet hoor ben wel klaar met altijd de aandacht zoeken. En niet eten en dan ga je dood. Opgelost, slotje
pi_216397165
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2025 22:54 schreef ben34567 het volgende:
Ah ze zijn nog allemaal klaarwakker. Waarom dan zo vroeg in bed ?
Verveling, maar omdat ze niets uitvreten op een dag, behalve koken en vreten zijn ze niet moe en kunnen dus niet slapen
if it's meant to be, it will be
pi_216397221
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2025 22:44 schreef kater1 het volgende:
Enige en juiste beslissing van BB. Met zo'n eetstoornis hoor je niet in een RLS thuis, maar hulp te zoeken, die ze nu hopelijk krijgt!
pi_216397223
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2025 22:58 schreef Aardbeienmoes het volgende:

[..]
Verveling, maar omdat ze niets uitvreten op een dag, behalve koken en vreten zijn ze niet moe en kunnen dus niet slapen
Dat is echt wel de schuld van de productie. Geen hottub (warm water maakt slaperig); geen badkamer waar ze wat aan hun gezicht en haar kunnen prutsen; geen tuin met voldoende bewegingsvrijheid (enkel een vijver en kasseien overal); amper spelletjes en opdrachten...
pi_216397258
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2025 23:00 schreef ben34567 het volgende:

[..]
Dat is echt wel de schuld van de productie. Geen hottub (warm water maakt slaperig); geen badkamer waar ze wat aan hun gezicht en haar kunnen prutsen; geen tuin met voldoende bewegingsvrijheid (enkel een vijver en kasseien overal); amper spelletjes en opdrachten...
Ze kunnen zelf ook wat bedenken om te doen, maar zijn totaal niet creatief. Denk dat de tuin zo is ingericht, zodat ze straks niet weer uren in het zonnetje liggen te Bakken (slapen)
pi_216397290
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2025 23:02 schreef Aardbeienmoes het volgende:

[..]
Ze kunnen zelf ook wat bedenken om te doen, maar zijn totaal niet creatief. Denk dat de tuin zo is ingericht, zodat ze straks niet weer uren in het zonnetje liggen te Bakken (slapen)
Het is maar drie maanden he?
pi_216397336
Wie maakte dat statement (van niets) bekend dat dat zou komen ?

BB :')
Hell To The Liars
pi_216397349
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2025 23:03 schreef Soury het volgende:

[..]
Het is maar drie maanden he?
Ze kunnen hints doen en al die andere raadspelletjes die ze vorig jaar ook deden, zelfs voor weerwolven ( ik haat het) zijn ze te lui. Liever liggen, hangen. BB hoeft ze niet te vermaken, maar ons wel. Zij horen TV te maken, maar dat gebeurd amper.
pi_216397381
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2025 22:58 schreef Soury het volgende:

[..]
Ja maar dat wil ze blijkbaar niet, zelfs met een minimaal aan eten in dat huis. Vreselijk dom maar zal wel weer als psychische oorzaak gezien worden. Hou op en leef gewoon. Het ombouwen is al een dingetje. Ik weet het niet hoor ben wel klaar met altijd de aandacht zoeken. En niet eten en dan ga je dood. Opgelost, slotje
Boulimia is wel een dingetje. En dan in een huis zitten waar er tig x per dag alleen maar gekookt en gevreten wordt van een week lang dezelfde ingrediënten. Niet genoeg afleiding, weinig spel of sport. Ze zal zich er zeer op verkeken hebben.
pi_216397388
Dit is gewoon geen leuke groep, teveel van dezelfde leeftijd (tiktok) met 1 ouwe zeur, Elsa.
pi_216397484
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2025 23:07 schreef kater1 het volgende:

[..]
Boulimia is wel een dingetje. En dan in een huis zitten waar er tig x per dag alleen maar gekookt en gevreten wordt van een week lang dezelfde ingrediënten. Niet genoeg afleiding, weinig spel of sport. Ze zal zich er zeer op verkeken hebben.
Ja maar als je een kronkel in je kop heb wat Boulimia heet en dat niet vermeld bij je gesprek om mee te doen dan is het handig als je dat niet wereldwijd maakt. Ik neem aan dat ze haar sindsdien wat meer in de gaten hebben gehouden en tja dan ga je terecht het veld ruimen, je bent niet echt een voorbeeld voor hoe het zou moeten zijn waar BB op hoopte met een transgender.
pi_216397502
Vorig jaar heb ik me rot geërgerd aan Ariana. Maar ze deed wel die yogadingest. En Sabeau met dat zelfgemaakte kaartspel. En hints, weerwolven, op het tapijt sporen trekken zodat ze konden boter kaas en eieren. Ze hadden iniatief en creativiteit. Deze groep doet niets anders dan heeeeel diepe gesprekken voeren over hun zware leven en elkaar vlooien.
pi_216397509
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2025 23:07 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Dit is gewoon geen leuke groep, teveel van dezelfde leeftijd (tiktok) met 1 ouwe zeur, Elsa.
Ik zag dat luik waar ze doorheen moeten kruipen voor die spel tokens. Nou ik denk dat ik 3 kwartier nodig heb om weer overeind te komen. Niet echt vriendelijk voor wat ouderen onder ons ;)
  woensdag 22 januari 2025 @ 23:22:07 #150
501914 Flory-
met streepje!
pi_216397558
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2025 23:07 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Had gehoopt op een paar nieuwe, maar nog niks helaas -O-
It's weird being the same age as old people
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')