Kan ook gewoon gezamenlijk zijn. En icm het thuisfront ofzo.quote:Op woensdag 22 januari 2025 22:42 schreef odie22 het volgende:
weten we nog niks dus, alleen dat het dus niet haar beslissing was , maar van BB
Precies laat haar maar zichzelf in de vernieling helpen. Ze hoeft niet op tv met die stoornissen.quote:
Zoals ik het lees kan het bijna alleen haar eetstoornis zijn.quote:Op woensdag 22 januari 2025 22:42 schreef odie22 het volgende:
weten we nog niks dus, alleen dat het dus niet haar beslissing was , maar van BB
en die 25 andere stoornissen danquote:Op woensdag 22 januari 2025 22:47 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Zoals ik het lees kan het bijna alleen haar eetstoornis zijn.
Gaat er een beetje om dat ze UIT de vernieling raakt. Kan ze idd beter buiten het huis doen.quote:Op woensdag 22 januari 2025 22:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Precies laat haar maar zichzelf in de vernieling helpen. Ze hoeft niet op tv met die stoornissen.
Ja maar dat wil ze blijkbaar niet, zelfs met een minimaal aan eten in dat huis. Vreselijk dom maar zal wel weer als psychische oorzaak gezien worden. Hou op en leef gewoon. Het ombouwen is al een dingetje. Ik weet het niet hoor ben wel klaar met altijd de aandacht zoeken. En niet eten en dan ga je dood. Opgelost, slotjequote:Op woensdag 22 januari 2025 22:50 schreef kater1 het volgende:
[..]
Gaat er een beetje om dat ze UIT de vernieling raakt. Kan ze idd beter buiten het huis doen.
Verveling, maar omdat ze niets uitvreten op een dag, behalve koken en vreten zijn ze niet moe en kunnen dus niet slapenquote:Op woensdag 22 januari 2025 22:54 schreef ben34567 het volgende:
Ah ze zijn nog allemaal klaarwakker. Waarom dan zo vroeg in bed ?
Enige en juiste beslissing van BB. Met zo'n eetstoornis hoor je niet in een RLS thuis, maar hulp te zoeken, die ze nu hopelijk krijgt!quote:
Dat is echt wel de schuld van de productie. Geen hottub (warm water maakt slaperig); geen badkamer waar ze wat aan hun gezicht en haar kunnen prutsen; geen tuin met voldoende bewegingsvrijheid (enkel een vijver en kasseien overal); amper spelletjes en opdrachten...quote:Op woensdag 22 januari 2025 22:58 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Verveling, maar omdat ze niets uitvreten op een dag, behalve koken en vreten zijn ze niet moe en kunnen dus niet slapen
Ze kunnen zelf ook wat bedenken om te doen, maar zijn totaal niet creatief. Denk dat de tuin zo is ingericht, zodat ze straks niet weer uren in het zonnetje liggen te Bakken (slapen)quote:Op woensdag 22 januari 2025 23:00 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Dat is echt wel de schuld van de productie. Geen hottub (warm water maakt slaperig); geen badkamer waar ze wat aan hun gezicht en haar kunnen prutsen; geen tuin met voldoende bewegingsvrijheid (enkel een vijver en kasseien overal); amper spelletjes en opdrachten...
Het is maar drie maanden he?quote:Op woensdag 22 januari 2025 23:02 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze kunnen zelf ook wat bedenken om te doen, maar zijn totaal niet creatief. Denk dat de tuin zo is ingericht, zodat ze straks niet weer uren in het zonnetje liggen te Bakken (slapen)
Ze kunnen hints doen en al die andere raadspelletjes die ze vorig jaar ook deden, zelfs voor weerwolven ( ik haat het) zijn ze te lui. Liever liggen, hangen. BB hoeft ze niet te vermaken, maar ons wel. Zij horen TV te maken, maar dat gebeurd amper.quote:
Boulimia is wel een dingetje. En dan in een huis zitten waar er tig x per dag alleen maar gekookt en gevreten wordt van een week lang dezelfde ingrediënten. Niet genoeg afleiding, weinig spel of sport. Ze zal zich er zeer op verkeken hebben.quote:Op woensdag 22 januari 2025 22:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja maar dat wil ze blijkbaar niet, zelfs met een minimaal aan eten in dat huis. Vreselijk dom maar zal wel weer als psychische oorzaak gezien worden. Hou op en leef gewoon. Het ombouwen is al een dingetje. Ik weet het niet hoor ben wel klaar met altijd de aandacht zoeken. En niet eten en dan ga je dood. Opgelost, slotje
Ja maar als je een kronkel in je kop heb wat Boulimia heet en dat niet vermeld bij je gesprek om mee te doen dan is het handig als je dat niet wereldwijd maakt. Ik neem aan dat ze haar sindsdien wat meer in de gaten hebben gehouden en tja dan ga je terecht het veld ruimen, je bent niet echt een voorbeeld voor hoe het zou moeten zijn waar BB op hoopte met een transgender.quote:Op woensdag 22 januari 2025 23:07 schreef kater1 het volgende:
[..]
Boulimia is wel een dingetje. En dan in een huis zitten waar er tig x per dag alleen maar gekookt en gevreten wordt van een week lang dezelfde ingrediënten. Niet genoeg afleiding, weinig spel of sport. Ze zal zich er zeer op verkeken hebben.
Ik zag dat luik waar ze doorheen moeten kruipen voor die spel tokens. Nou ik denk dat ik 3 kwartier nodig heb om weer overeind te komen. Niet echt vriendelijk voor wat ouderen onder onsquote:Op woensdag 22 januari 2025 23:07 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Dit is gewoon geen leuke groep, teveel van dezelfde leeftijd (tiktok) met 1 ouwe zeur, Elsa.
Had gehoopt op een paar nieuwe, maar nog niks helaasquote:Op woensdag 22 januari 2025 23:07 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Dit is gewoon geen leuke groep, teveel van dezelfde leeftijd (tiktok) met 1 ouwe zeur, Elsa.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |