SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Liever nooit voor Jef, lekker naar huis voordat hij überhaupt de optie krijgt.quote:Op woensdag 22 januari 2025 21:15 schreef Dark het volgende:
Ik zou jefke en matt echt pas als allerlaatste hun kledingkast sleutel gevn, wat een randdebielen.
Ik herinner me oprecht niet dat ik dat gezegd hebquote:
Die doet heel veel in huis. Kom keaunu nu even wat je allemaal hebt door gepraat en slecht hebt gesprokenquote:Op woensdag 22 januari 2025 21:18 schreef Li0nHeart het volgende:
Jordy die afwast .. wat een verrassing
De betekenis van dat woord is helemaal uitgehold door deze lui. Oprecht hier, oprecht daar, oprecht zus, oprecht zo, oprecht waar, oprecht klaar!!!quote:
Jordy heeft het heel goed in de gaten.quote:Op woensdag 22 januari 2025 21:25 schreef Koos1958 het volgende:
Jordy zegt zijn ze wel eerlijk geweest van wat ik gezegd heb. Keanu zegt ze zeiden wel dat het niet bij hun vandaan kwam. Jordy zegt goh dat zeggen ze allemaal.
Ja, het is wraak voor wanneer je de deur uitloopt.quote:Op woensdag 22 januari 2025 21:26 schreef odie22 het volgende:
dus met de gamechanger de wraak moet je alsnog weg
quote:Op woensdag 22 januari 2025 21:26 schreef odie22 het volgende:
dus met de gamechanger de wraak moet je alsnog weg
nou daar heb je dus geen klote aanquote:Op woensdag 22 januari 2025 21:29 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja, het is wraak voor wanneer je de deur uitloopt.
Ja, Jordy is wel hypocriet.. maar ja, verbaast me niks .. komt uit Kampen.quote:Op woensdag 22 januari 2025 21:29 schreef engine het volgende:
Jordy, de man die niet van de bondjes is, heeft een gentlemen's agreement gedaan
Hooguit dat mensen voorzichtiger zijn om je eruit te stemmen vanwege die wraak.quote:Op woensdag 22 januari 2025 21:30 schreef odie22 het volgende:
[..]
nou daar heb je dus geen klote aan
Je laat je kennen maar je zal dat ding maar hebben. Diegene die jou erop hebt gezet is dan de week erop de sjaak en heeft een nominatie aan zijn broek hangen.quote:Op woensdag 22 januari 2025 21:30 schreef odie22 het volgende:
[..]
nou daar heb je dus geen klote aan
Saai zootje.quote:Op woensdag 22 januari 2025 21:31 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ze gaan allemaal al naar bed? Het is verdorie 21.31 uur![]()
Die stem was voor ons. Ze hadden toen al afscheid van haar genomen.quote:Op woensdag 22 januari 2025 21:33 schreef spapaars het volgende:
De bewoners kregen de stem die vertelde dat Lennie om medische redenen is vertrokken (streams)
Maar op tv vertelde ze dat zelf aan de bewoners.
Nu late night talk met Jordy en Niels.quote:Op woensdag 22 januari 2025 21:31 schreef ledn81 het volgende:
Jordy in lichte paniek.. Niels slaapt al.. Er is nog batterijwissel
Dat is geen bondje hij heeft Keanu beloofd niet op hem te stemmen niet omdat ze een bondje hebben maar omdat Keanu een andere reden dan geld heeft.quote:Op woensdag 22 januari 2025 21:29 schreef engine het volgende:
Jordy, de man die niet van de bondjes is, heeft een gentlemen's agreement gedaan
ik kan dat fake lachje niet aanhorenquote:Op woensdag 22 januari 2025 21:35 schreef engine het volgende:
[..]
Nu late night talk met Jordy en Niels.
Er hadden meer daar dit gezien op internet. Geloof keaunu.quote:Op woensdag 22 januari 2025 21:36 schreef engine het volgende:
Jordy gaat het rozekoekenspel nog een keer uitleggen.
Het zal me ook niet verbazen als hij dat ook met z'n vrienden heeft gedaanquote:Op woensdag 22 januari 2025 21:37 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Er hadden meer daar dit gezien op internet. Geloof keaunu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |