Je laat je kennen maar je zal dat ding maar hebben. Diegene die jou erop hebt gezet is dan de week erop de sjaak en heeft een nominatie aan zijn broek hangen.quote:Op woensdag 22 januari 2025 21:30 schreef odie22 het volgende:
[..]
nou daar heb je dus geen klote aan
Saai zootje.quote:Op woensdag 22 januari 2025 21:31 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ze gaan allemaal al naar bed? Het is verdorie 21.31 uur![]()
Die stem was voor ons. Ze hadden toen al afscheid van haar genomen.quote:Op woensdag 22 januari 2025 21:33 schreef spapaars het volgende:
De bewoners kregen de stem die vertelde dat Lennie om medische redenen is vertrokken (streams)
Maar op tv vertelde ze dat zelf aan de bewoners.
Nu late night talk met Jordy en Niels.quote:Op woensdag 22 januari 2025 21:31 schreef ledn81 het volgende:
Jordy in lichte paniek.. Niels slaapt al.. Er is nog batterijwissel
Dat is geen bondje hij heeft Keanu beloofd niet op hem te stemmen niet omdat ze een bondje hebben maar omdat Keanu een andere reden dan geld heeft.quote:Op woensdag 22 januari 2025 21:29 schreef engine het volgende:
Jordy, de man die niet van de bondjes is, heeft een gentlemen's agreement gedaan
ik kan dat fake lachje niet aanhorenquote:Op woensdag 22 januari 2025 21:35 schreef engine het volgende:
[..]
Nu late night talk met Jordy en Niels.
Er hadden meer daar dit gezien op internet. Geloof keaunu.quote:Op woensdag 22 januari 2025 21:36 schreef engine het volgende:
Jordy gaat het rozekoekenspel nog een keer uitleggen.
Het zal me ook niet verbazen als hij dat ook met z'n vrienden heeft gedaanquote:Op woensdag 22 januari 2025 21:37 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Er hadden meer daar dit gezien op internet. Geloof keaunu.
Overdag is hij trambestuurder maar in de avond ontpopt hij zich als spelleider van het rozekoekenspel.quote:
quote:Op woensdag 22 januari 2025 21:39 schreef marky het volgende:
[..]
Overdag is hij trambestuurder maar in de avond ontpopt hij zich als spelleider van het rozekoekenspel.
Ik hoop datnde telefoon nog gaat vanvondquote:Op woensdag 22 januari 2025 21:42 schreef engine het volgende:
Niels neemt de telefoon wel op. Hij wil ook een kans.
Wat een lul is dat ook, waar bemoeit hij zich meequote:Op woensdag 22 januari 2025 21:42 schreef Koos1958 het volgende:
Jordy zegt dat wicky 360 graden is gedraaid. Heel stil geworden had vandaag ook aan hem gevraagd waarom hij zo stil is. Die had gezegd ik voel me goed. Morgen gaat hij met hem praten.
Zouden ze binnen kunnen horen?quote:Op woensdag 22 januari 2025 21:43 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Ik hoop datnde telefoon nog gaat vanvond
Zieltjes winnen.....zowel voor binnen als voor al zijn volgers.quote:Op woensdag 22 januari 2025 21:43 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Wat een lul is dat ook, waar bemoeit hij zich mee
Dat heeft hij al gedaan.quote:Op woensdag 22 januari 2025 21:42 schreef engine het volgende:
Niels neemt de telefoon wel op. Hij wil ook een kans.
BB moet een tijdsklok instellen voor het opstaan en voor wanneer ze e.v. naar bed mogen.quote:Op woensdag 22 januari 2025 21:45 schreef Lrod01 het volgende:
Voor 22:00 allemaal alweer in bed. Het wordt met de editie triester.
Als je ook ziet de onvolwassenheid van de huidige bewoners vergeleken met de oude Big Brothers.quote:Op woensdag 22 januari 2025 21:45 schreef Lrod01 het volgende:
Voor 22:00 allemaal alweer in bed. Het wordt met de editie triester.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |