ja! was een akelige opmerking.. weet niet of het nu echt een grapje was of gewoon gemeen.quote:
Nou was echt wel gemeen zijn nare mensenquote:Op donderdag 23 januari 2025 08:55 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja! was een akelige opmerking.. weet niet of het nu echt een grapje was of gewoon gemeen.
Ow jaquote:Op donderdag 23 januari 2025 08:55 schreef Kodiak100 het volgende:
Niels denkt dat het spannend gaat zijn tussen Winky en Axel
Sympathieke manquote:Op donderdag 23 januari 2025 08:59 schreef ledn81 het volgende:
Niels : "zou hij gegeten hebben vanmorgen ja toch zeker..."
Bang dat hij zijn 2e bordje misloopt
Niet dus.. alleen maar mandarijntjes.quote:Op donderdag 23 januari 2025 08:59 schreef ledn81 het volgende:
Niels : "zou hij gegeten hebben vanmorgen ja toch zeker..."
Bang dat hij zijn 2e bordje misloopt
Hij vroeg wel of Axel het wilde of Nelequote:Op donderdag 23 januari 2025 09:02 schreef greysbones het volgende:
Niels is wel van het hebben hebben hebben
Het is net een kliko.quote:Op donderdag 23 januari 2025 08:57 schreef ledn81 het volgende:
Nog voor de rest er is heeft Niels zijn ontbijt al op
[ afbeelding ]
Bedoelde meer met telefoon /kleding/bed /pin etcquote:Op donderdag 23 januari 2025 09:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij vroeg wel of Axel het wilde of Nele
Daar erger ik me ook aan. Niels en jordy begroette hem wel vriendelijk net zoals elsaquote:Op donderdag 23 januari 2025 08:51 schreef Rhosyn het volgende:
Die lamzakken in het boudiaar of hoe je dat ook schrijft horen hem maar blijven zitten en die koppen die ze trekken..
Ik wil ze meppen
Niels en Jordy hadden daarna niet al te vriendelijke woordenquote:Op donderdag 23 januari 2025 09:04 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Daar erger ik me ook aan. Niels en jordy begroette hem wel vriendelijk net zoals elsa
Er staan er dus drie op en die 3e moet vrezen denk ikquote:Op donderdag 23 januari 2025 08:55 schreef Kodiak100 het volgende:
Niels denkt dat het spannend gaat zijn tussen Winky en Axel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |