Hahahahaha ik dacht hetzelfdequote:Op woensdag 22 januari 2025 23:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zag dat luik waar ze doorheen moeten kruipen voor die spel tokens. Nou ik denk dat ik 3 kwartier nodig heb om weer overeind te komen. Niet echt vriendelijk voor wat ouderen onder ons
We weten niet of ze dat niet gezegd heeft. Misschien dacht BB, ok, leuke kandidaat, we houden dat eetgedoe wel in de gaten. Misschien was ze ook wel genezen maar kwam het weer boven door de omstandigheden. We weten het niet.quote:Op woensdag 22 januari 2025 23:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja maar als je een kronkel in je kop heb wat Boulimia heet en dat niet vermeld bij je gesprek om mee te doen dan is het handig als je dat niet wereldwijd maakt. Ik neem aan dat ze haar sindsdien wat meer in de gaten hebben gehouden en tja dan ga je terecht het veld ruimen, je bent niet echt een voorbeeld voor hoe het zou moeten zijn waar BB op hoopte met een transgender.
Met een handicap of ouderdom ben je niet welkom.quote:
Nou, ik zie anders genoeg mensen daar met enorme rugzakjes. Rugzakken.quote:Op woensdag 22 januari 2025 23:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Met een handicap of ouderdom ben je niet welkom.
Die sessies trokken op nietsquote:Op woensdag 22 januari 2025 23:14 schreef kater1 het volgende:
Vorig jaar heb ik me rot geërgerd aan Ariana. Maar ze deed wel die yogadingest.
Ja vreselijk idd met zo'n rugzak door het luik ploeterenquote:Op woensdag 22 januari 2025 23:25 schreef kater1 het volgende:
[..]
Nou, ik zie anders genoeg mensen daar met enorme rugzakjes. Rugzakken.
Elsa deed het ook gewoon hč. Maar die heeft natuurlijk een opleiding in het leger gehad.quote:Op woensdag 22 januari 2025 23:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja vreselijk idd met zo'n rugzak door het luik ploeteren
Zuchtquote:Op woensdag 22 januari 2025 23:35 schreef kater1 het volgende:
[..]
Elsa deed het ook gewoon hč. Maar die heeft natuurlijk een opleiding in het leger gehad.
quote:Op woensdag 22 januari 2025 23:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja vreselijk idd met zo'n rugzak door het luik ploeteren
Ik weet niet wat je bedoeld met de ouderen onder ons. Als je je opgeeft voor een spelprogramma, verwacht je wel een bepaalde fitheid.quote:Op woensdag 22 januari 2025 23:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zag dat luik waar ze doorheen moeten kruipen voor die spel tokens. Nou ik denk dat ik 3 kwartier nodig heb om weer overeind te komen. Niet echt vriendelijk voor wat ouderen onder ons
Ze was ook erg geobsedeerd door "de griep" van Axelquote:Op woensdag 22 januari 2025 22:47 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Zoals ik het lees kan het bijna alleen haar eetstoornis zijn.
Je loopt door het bos, je ziet een hekje?n je gast door het hekje?n je loopt langs een beekje... "snurk"quote:Op woensdag 22 januari 2025 23:29 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Die sessies trokken op nietsDe helft van de bewoners had moeite met het inhouden van hun lach.
Het zou wel een nieuwe variant zijnquote:Op donderdag 23 januari 2025 03:01 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je bedoeld met de ouderen onder ons. Als je je opgeeft voor een spelprogramma, verwacht je wel een bepaalde fitheid.
En als ik zeg dat er wel wat meer ouderen bij mogen i.p.v. alleen tiktokkers, bedoel ik niet meteen bejaarden. Er zijn genoeg fitte 40'ers, 50'ers en 60'ers.
Iemand van in de 20, die obesitas heeft, kan ook niet door dat luik. Heeft m.i. niets met leeftijd te maken, wel met een bepaalde fitheid.
Eigenlijk ook niet zo gek bedenk ik nu. Laat bijna iedereen die je kent 2,5 week op de vloer slapen, slecht eten, in een leeg huis en buiten douchen etc en het worden allemaal saaie futloze mensen. Of in ieder geval een futlozere versie van hunzelf. Ik denk dat het de oogst is van het concept.quote:
Fleur zit er niet meer inquote:Op donderdag 23 januari 2025 03:46 schreef Willewa het volgende:
[..]
Eigenlijk ook niet zo gek bedenk ik nu. Laat bijna iedereen die je kent 2,5 week op de vloer slapen, slecht eten, in een leeg huis en buiten douchen etc en het worden allemaal saaie futloze mensen. Of in ieder geval een futlozere versie van hunzelf. Ik denk dat het de oogst is van het concept.
Ik zou dan ook echt niet mezelf en ook futloos zijn. En de crankiness die je bij sommigen ziet wordt daar ook zeker deels door veroorzaakt denk ik.
Dus ik wil de groep eigenlijk nog zeker niet afschrijven. Ze zijn in vrij taaie, vermoeiende omstandigheden gezet (althans wij zijn hier niet gewend om zo te leven) en echt idd een beetje ‘in t zak gezet’ als je kijkt naar vorige seizoenen (waar je als deelnemer toch een beetje je verwachtingen op baseert denk ik). Dat breekt wel een beetje op.
Gooi er een boel luxe/normale omstandigheden tegenaan en fleur dat huis wat op zou ik zeggen. Verwen ze lekker en je hebt een stuk leukere streams denk ik en de bewoners zullen opfleuren.
Ze hebben vitamine pillenquote:Op donderdag 23 januari 2025 04:49 schreef Koos1958 het volgende:
Ik denk dat het gemis aan brood bakken, de pannekoeken en kwark eten en zoveel fruit als je wilde meewerkt aan het futloos zijn van de bewoners. Deze keer is bb doorgeslagen in hun eetregime. Ze komen allemaal voedingsstoffen tekort. Af en toe een a tot z vitamine pil helpt dat niet op te lossen.
Peter van der Vorst staat er om bekend graag te snijden in de budgetten. Het is duidelijk dat de producent binnen dat budget eigenlijk niet dit programma kan maken. Als je deze groep meer geeft krijg je er misschien ook meer uit maar dat gaat niet.quote:Op woensdag 22 januari 2025 22:40 schreef Willewa het volgende:
[..]
En het huis is veel minder mooi, dat helpt ook niet mee. En geen presentatie, geen echte liveshow enz.
Icm wat jij zegt, cast is een stuk minder dan voorgaande jaren. Ik snap echt niet waarom je je programma zo zou downgraden.
Dat programma hebben we ooit al eens gehad daar deed die Erik Dikep toen aan mee.quote:Op donderdag 23 januari 2025 03:34 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Het zou wel een nieuwe variant zijn
Mensen die dus verplicht moeten diëten sporten
Maar ook mensen die ondanks hun handicap zich door de opdrachten heen worsten
Lijkt me ook leuker om naar te kijken
Soort van leedvermaak , maar dan in de positieve zin
Big brother dieet challenge
Met fitness apparatuur, diëtisten die mee kijken
Denk dat je best veel kan afvallen in 3 mnd
Voor iedere afgevallen kilo 100 ofzo in de pot,
Degene die minst afgevallen is word genomineerd, en de winaar is degene die meest afgevallen is
Of zoiets
quote:Want wat betekent het als een hond je bijt of je zelfs aanvalt in je droom? De agressie van de hond in je dromen kan wijzen op een overweldigende situatie waarin je druk en drang voelt en zelfs wilt ontsnappen aan de situatie. Misschien zit je in een nare relatie of is je werk te veel aan het worden.
Ik vind dat leuk, dat er zoveel mensen meelezenquote:Op donderdag 23 januari 2025 08:26 schreef Rhosyn het volgende:
In deze cos: tot nu toe 185 reacties en 4.233 alleen kijkers/lezers
Lurkers!!!
Ja dat is ook leukquote:Op donderdag 23 januari 2025 08:31 schreef rinardo het volgende:
[..]
Ik vind dat leuk, dat er zoveel mensen meelezen
Ik lurk want kan bijna geen stream kijken. Is het een probleem?quote:Op donderdag 23 januari 2025 08:26 schreef Rhosyn het volgende:
In deze cos: tot nu toe 185 reacties en 4.233 alleen kijkers/lezers
Lurkers!!!
Hier ook bijna 36 uur geen streams gevolgd, wegens erg weinig te zien.quote:Op woensdag 22 januari 2025 22:39 schreef Ireth het volgende:
[..]
Zelfs 2 dagen![]()
Al 48 uur geen streams gezien![]()
Gelukkig is er het SV-topic!
Nee hoor, ik lurk ook meer dan dat ik post, omdat veel posten heel veel energie voor me kost, en in mijn situatie dat niet goed is. ik vind het echt leuk dat er zoveel meelezers zijn.quote:Op donderdag 23 januari 2025 08:35 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ik lurk want kan bijna geen stream kijken. Is het een probleem?
Graag gedaan jockari.quote:Op donderdag 23 januari 2025 08:37 schreef Jockari het volgende:
[..]
Hier ook bijna 36 uur geen streams gevolgd, wegens erg weinig te zien.
@:Kissingbird , @:Kodiak100 , @:KinKiJan , @:Lionheart , @:rinardo , bedankt voor de streamverslagen.!
Zoals ze ook in het huis vertelde dat haar deelname aan de Miss België-verkiezing een "statement" was, is dat met haar deelname aan BB niet meer of niet minder.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |