SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat is een goede vraag,quote:Op woensdag 22 januari 2025 17:03 schreef Kerftminister het volgende:
Maar waarom ben je in de zomer dan niet voor Pusic gegaan?
Maar is het al zover dan?quote:Op woensdag 22 januari 2025 17:03 schreef hhh38 het volgende:
Dit was wel m'n angst als Priske weg zou moeten. Weinig vertrouwen in Pusic.
Enige wat je daar uit kan concluderen is dat er iets echt niet goed zat en is gegaan.quote:Op woensdag 22 januari 2025 17:09 schreef alopio het volgende:
Raar moment zo vlak voor een wedstrijd
Als het al besloten is, dan laat je hem die wedstrijd toch niet doen?quote:Op woensdag 22 januari 2025 17:10 schreef Document1 het volgende:
[..]
Enige wat je daar uit kan concluderen is dat er iets echt niet goed zat en is gegaan.
Tja je kan nou niet beweren dat er op dit moment logische keuzes gemaakt worden bij Feyenoord.quote:Op woensdag 22 januari 2025 17:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als het al besloten is, dan laat je hem die wedstrijd toch niet doen?
Deze krant, journalist was in juni ook de eerste die de komst van Priske meldde. Zeer betrouwbaar, dus.quote:Op woensdag 22 januari 2025 17:00 schreef Scrummie het volgende:
Afwachten, Deens krantje als bron. Al zou het best kunnen kloppen natuurlijk.
Nu geloof ik het wel inderdaad.quote:Op woensdag 22 januari 2025 17:20 schreef Zipportal het volgende:
https://www.feyenoord.com(...)rainer/brian-priske/
404 not found.
Die stond er toch aardig goed op al assistent?quote:Op woensdag 22 januari 2025 17:22 schreef maxi-mus het volgende:
Ik vind het sneu voor Priske. Wel erg mooi dat ze voor de totale idioot Pusic gaan.
Wat hebben we van Alfred Schreuder genoten.quote:Op woensdag 22 januari 2025 17:24 schreef Wotte het volgende:
[..]
Die stond er toch aardig goed op al assistent?
Nee hoor, het wordt gewoon Pusic.quote:Op woensdag 22 januari 2025 17:17 schreef Netsplitter het volgende:
Waitwhut? Priske vlak voor een klote reeks eruit gooien?
Mag hopen dat Sahin dan komt ipv Pusic.
Arteta! Maar eens ja. Dit kan wel eens een leuk seizoen worden.quote:Op woensdag 22 januari 2025 17:24 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Wat hebben we van Alfred Schreuder genoten.
Welke assistenten die ooit in de voetsporen van een toptrainer gingen, zijn wel geslaagd?
Zidane sowieso en Guardiola als je Rijkaard als toptrainer aanmerkt.quote:Op woensdag 22 januari 2025 17:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Arteta! Maar eens ja. Dit kan wel eens een leuk seizoen worden.
Rijkaard als toptrainer aanmerken is dat begrip wel heel erg rekken.quote:Op woensdag 22 januari 2025 17:28 schreef Wotte het volgende:
[..]
Zidane sowieso en Guardiola als je Rijkaard als toptrainer aanmerkt.
Die was best aardig toch.
het klappen en je club steunen zie ik dan niet als iets slechtsquote:Op woensdag 22 januari 2025 17:25 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Nee hoor, het wordt gewoon Pusic.
Heeft met Slot samengewerkt, hij weet hoe je slotbal moet spelen
Bouwen we van achteren op, hebben we 70% balbezit en weten precies wanneer er druk gezet moet worden
En binnen de kortste keren spelen we weer goed en aantrekkelijk voetbal
Net zoals vroeger![]()
Zo zal Dennis het uitleggen en de meerderheid zal klappen en wederom veren in zijn reet steken
Vilanova, jawel!quote:Op woensdag 22 januari 2025 17:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Arteta! Maar eens ja. Dit kan wel eens een leuk seizoen worden.
Guardiola was geen assistent a la Pusic of Schreuder bij Ten Hag/Slot.quote:Op woensdag 22 januari 2025 17:28 schreef Wotte het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 22 januari 2025 17:20 schreef Zipportal het volgende:
404 not found.
Best aardige trainer met topelftal lijkt me meer richting de waarheid maar ik zou het op zijn minst discutabel willen noemen.quote:Op woensdag 22 januari 2025 17:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Rijkaard als toptrainer aanmerken is dat begrip wel heel erg rekken.
Omschreven als het tactische brein achter de hoofdtrainer. Zoiets.quote:Op woensdag 22 januari 2025 17:31 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Guardiola was geen assistent a la Pusic of Schreuder bij Ten Hag/Slot.
Dat bedoelde ik meer.
Die schoot bij Twente ook compleet in de vlekken en werd ondanks het kampioenschap weggehoond en door iedereen uitgekotst.quote:Op woensdag 22 januari 2025 17:31 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ik zie het bij Pusic alleen maar misgaan.
quote:Op woensdag 22 januari 2025 17:33 schreef Qarrad het volgende:
[..]![]()
Geen officiële aankondiging maar wel dit...
Haha, Guardiola was in elk geval een selfmade coach. Nadat hij als speler vertrok bij Barça, waren zijn stops bij o.a. Brescia en Dorados gericht op zijn trainersloopbaan.quote:Op woensdag 22 januari 2025 17:35 schreef Wotte het volgende:
[..]
Omschreven als het tactische brein achter de hoofdtrainer. Zoiets.
wtf vrienden @De_Pel @Wereldgozer @fetXquote:Op woensdag 22 januari 2025 17:20 schreef Zipportal het volgende:
404 not found.
Ik ga niet klappen voor wanbeleidquote:Op woensdag 22 januari 2025 17:30 schreef snabbi het volgende:
[..]
het klappen en je club steunen zie ik dan niet als iets slechts
Je wordt ook niet voor niets ontslagen als je promoveert.quote:Op woensdag 22 januari 2025 17:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die schoot bij Twente ook compleet in de vlekken en werd ondanks het kampioenschap weggehoond en door iedereen uitgekotst.
Om onze gezamenlijke vriend te citeren:
"Ik ben lichtelijk verbaasd", begint Ten Voorde in de podcast van TC/Tubantia, als hij bespreekt dat Pusic zijn naam veel genoemd wordt als opvolger van Slot in De Kuip: "Wij hebben Pusic hier bij FC Twente een jaar als hoofdtrainer meegemaakt. Vooropgesteld: als assistent-trainer deed hij het prima en liepen de jongens er ook mee weg, dat heb je ook bij Feyenoord gehoord. Die rol, die past hem goed. Toen Pusic hoofdtrainer werd veranderde hij wel, maar niet in de goede zin van het woord", legt Ten Voorde uit.
De journalist benadrukt dat de huidig trainer van Shakhtar Donetsk het qua prestaties uitstekend heeft gedaan in Enschede met promotie naar de Eredivisie, maar achter de schermen voor ergernis zorgde. "Ze waren hem in december al helemaal zat binnen de club", onthult Ten Voorde. "Hij veranderde in gedrag naar de mensen, hij kon totaal niet met de druk omgaan en raakte gestrest. Spelers vonden het helemaal niets. Omdat FC Twente om omvallen stond, hebben ze gedacht: we houden hem in het zadel en aan het einde van het seizoen nemen we afscheid van hem.
Is ook een stuiptrekking van Te Kloese om deze man te nemen, heeft weinig met beleid te maken.quote:Op woensdag 22 januari 2025 17:42 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Je wordt ook niet voor niets ontslagen als je promoveert.
oppleuren met dat milanquote:AC Milan opent jacht op Feyenoord-spits Santiago Giménez, transfersom kan struikelblok vormen
AC Milan hoopt zich in de slotdagen van de transfermarkt te versterken met Santiago Giménez. De Mexicaanse spits van Feyenoord staat hoog op de verlanglijst van de Italiaanse topclub. De transfersom kan een struikelblok vormen.
Sportredactie 22-01-25, 14:56 Laatste update: 15:25
Feyenoord verlangt tientallen miljoenen euro's voor de spits. De vraag is of AC Milan daaraan kan en wil voldoen. Desondanks werkt Milan er op de achtergrond hard aan om de 23-jarige Giménez naar de Serie A te halen.
De teller van Giménez staat dit seizoen op dertien goals in alle competities. De aanvaller was twee maanden uit de roulatie wegens een bovenbeenblessure en keerde in november weer terug. Afgelopen seizoen maakte Giménez 26 doelpunten in het shirt van Feyenoord, waar hij sinds 2022 speelt. Toen kwam hij over van Cruz Azul.
AC Milan heeft al drie spitsen onder contract staan: Tammy Abraham, Luka Jovic en Álvaro Morata, de aanvoerder van Europees kampioen Spanje.
Één sterke man in je organisatie, waar kennen we dat van?quote:Op woensdag 22 januari 2025 17:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is ook een stuiptrekking van Te Kloese om deze man te nemen, heeft weinig met beleid te maken.
Denk je dat het mogelijk is dat Te Kloese een beetje een beunhaas is?quote:Op woensdag 22 januari 2025 17:47 schreef H.FR het volgende:
Rare keus als ze Pusic aanstellen. En als je Priske nu ontslaat dan vind ik dat ook onnavolgbaar, had dat dan eind december gedaan. Dan had de opvolger nog het trainingskamp kunnen meepakken.
En dan heb je categorie per abuis benoemde hoofdtrainers zoals Schreuder. Ik ben persoonlijk sterk voorstander van iemand zonder een voetbal achtergrond.quote:Op woensdag 22 januari 2025 17:36 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Haha, Guardiola was in elk geval een selfmade coach. Nadat hij als speler vertrok bij Barça, waren zijn stops bij o.a. Brescia en Dorados gericht op zijn trainersloopbaan.
Dat ie de kans krijgt om de 2e seizoenshelft goed te beginnen snap ik wel. Dan is een nederlaag thuis tegen Utrecht en een gelijkspel uit bij Willem II wel extra reden om iemand te gaan ontslaan. Het is alleen geen fijn startmoment voor een opvolger.quote:Op woensdag 22 januari 2025 17:47 schreef H.FR het volgende:
Rare keus als ze Pusic aanstellen. En als je Priske nu ontslaat dan vind ik dat ook onnavolgbaar, had dat dan eind december gedaan. Dan had de opvolger nog het trainingskamp kunnen meepakken.
Wie weet.quote:Op woensdag 22 januari 2025 17:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Denk je dat het mogelijk is dat Te Kloese een beetje een beunhaas is?
Je kan een assistent ook beschadigen als ie van de mat wordt geveegd door Bayern. Het is alleen een beetje vreemd als Priske nu ineens zou winnen.quote:Op woensdag 22 januari 2025 17:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als het al besloten is, dan laat je hem die wedstrijd toch niet doen?
Als ie puur voor de rest van het seizoen wordt aangesteld is dit allemaal niet van toepassing. Laat ze hem maar zat worden tegen de tijd dat het mei is, dan stel je daarna een trainer aan die z'n emoties wel onder controle heeft.quote:Op woensdag 22 januari 2025 17:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die schoot bij Twente ook compleet in de vlekken en werd ondanks het kampioenschap weggehoond en door iedereen uitgekotst.
Om onze gezamenlijke vriend te citeren:
"Ik ben lichtelijk verbaasd", begint Ten Voorde in de podcast van TC/Tubantia, als hij bespreekt dat Pusic zijn naam veel genoemd wordt als opvolger van Slot in De Kuip: "Wij hebben Pusic hier bij FC Twente een jaar als hoofdtrainer meegemaakt. Vooropgesteld: als assistent-trainer deed hij het prima en liepen de jongens er ook mee weg, dat heb je ook bij Feyenoord gehoord. Die rol, die past hem goed. Toen Pusic hoofdtrainer werd veranderde hij wel, maar niet in de goede zin van het woord", legt Ten Voorde uit.
De journalist benadrukt dat de huidig trainer van Shakhtar Donetsk het qua prestaties uitstekend heeft gedaan in Enschede met promotie naar de Eredivisie, maar achter de schermen voor ergernis zorgde. "Ze waren hem in december al helemaal zat binnen de club", onthult Ten Voorde. "Hij veranderde in gedrag naar de mensen, hij kon totaal niet met de druk omgaan en raakte gestrest. Spelers vonden het helemaal niets. Omdat FC Twente om omvallen stond, hebben ze gedacht: we houden hem in het zadel en aan het einde van het seizoen nemen we afscheid van hem.
Als je geen echt goede opvolger kan krijgen zou ik het gewoon niet doen. Dit had je echt al in oktober of uiterlijk december moeten doen. Wat ga je nu nog veranderen dat je nog 2e wordt? Er is geen beschikbare trainer die dat zo snel kan omdraaien vrees ik.quote:Op woensdag 22 januari 2025 17:50 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat ie de kans krijgt om de 2e seizoenshelft goed te beginnen snap ik wel. Dan is een nederlaag thuis tegen Utrecht en een gelijkspel uit bij Willem II wel extra reden om iemand te gaan ontslaan. Het is alleen geen fijn startmoment voor een opvolger.
quote:Op woensdag 22 januari 2025 17:28 schreef Wotte het volgende:
[..]
Als de chemie met de spelersgroep echt weg is heb je geen andere keus meer. Dan moet je hem wel ontslaan. Je kan nu nog 3e of 6e worden, dat is nogal een groot verschil qua consequenties.quote:Op woensdag 22 januari 2025 17:55 schreef H.FR het volgende:
[..]
Als je geen echt goede opvolger kan krijgen zou ik het gewoon niet doen. Dit had je echt al in oktober of uiterlijk december moeten doen. Wat ga je nu nog veranderen dat je nog 2e wordt? Er is geen beschikbare trainer die dat zo snel kan omdraaien vrees ik.
Misschien dan Advocaat maar weer aanstellen voor de defensieve zekerheid.
NSDAP?quote:Op woensdag 22 januari 2025 17:46 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Één sterke man in je organisatie, waar kennen we dat van?
Moeten we afgaan op al die rotzooi die journalisten de wereld in brengen?quote:Op woensdag 22 januari 2025 17:55 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als ie puur voor de rest van het seizoen wordt aangesteld is dit allemaal niet van toepassing. Laat ze hem maar zat worden tegen de tijd dat het mei is, dan stel je daarna een trainer aan die z'n emoties wel onder controle heeft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een willekeurige Deense journalist doet dit om onrust bij Feyenoord te creërenquote:Op woensdag 22 januari 2025 18:00 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Moeten we afgaan op al die rotzooi die journalisten de wereld in brengen?
Al deze rotzooi wordt natuurlijk alleen maar gepubliceerd om onrust bij Feyenoord te creëren. Krantjes, sites en televisie programma's te vullen
Priske zit er volgend seizoen nog.
Zo slecht doet hij het niet
Ik vind dat hij 2 seizoenen de tijd mag krijgen.
Dit seizoen zit de beker er nog in
Volgend seizoen moet hij de titel pakken en zo niet dan mag hij eruit vliegen
Als het de chemie is dan kom ik echt weer terug op mijn vorige punt. Hoe kon je hem dan niet eerder ontslaan?quote:Op woensdag 22 januari 2025 17:57 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als de chemie met de spelersgroep echt weg is heb je geen andere keus meer. Dan moet je hem wel ontslaan. Je kan nu nog 3e of 6e worden, dat is nogal een groot verschil qua consequenties.
Oh en Pusic is nog altijd stukken beter dan Advocaat
quote:Op woensdag 22 januari 2025 18:01 schreef Evangelion het volgende:
BREAKING: Gelekte beelden van Priske die het nieuws hoort allenBekijk deze YouTube-videoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RED ONS HENNIEGOD
quote:Op woensdag 22 januari 2025 18:02 schreef KingRoland het volgende:
Nou jongens we weten allemaal dat er 1 persoon is die Feyenoord als coach op dit moment kan redden.
Ik ook eerder dat als Priske ontslagen wordt het gewoon een soort van de schuld bij Priske schuiven is door te KLoesse....quote:Op woensdag 22 januari 2025 18:03 schreef Haringkop het volgende:
Is er al bekend wie Ten Kloese gaat opvolgen? Lijkt mij veel belangrijker, die man is ook iets teveel in zichzelf gaan geloven.
quote:Op woensdag 22 januari 2025 18:01 schreef Evangelion het volgende:
BREAKING: Gelekte beelden van Priske die het nieuws hoort allenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De groep is totaal anders dan een half jaar geledenquote:Op woensdag 22 januari 2025 18:04 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
De vibes zullen intern wel slecht zijn, en Pusic ligt geloof ik best goed binnen de groep, dus wat dat betreft snap ik de keuze eigenlijk wel.
Kloese faalt nu meerdere transferseizoenen achter elkaar en heeft nu Priske als zondebok aangewezenquote:Op woensdag 22 januari 2025 17:53 schreef Tomatenboer het volgende:
Eén groot brevet van onvermogen van Kloese.
Dat ie de weg naar de uitgang bedoelde zei hij er niet bij.quote:Op woensdag 22 januari 2025 18:03 schreef KillemWieft het volgende:
Drie weken geleden:
Te Kloese: "Ik vind dat Brian steeds meer zijn weg begint te vinden"
Ik denk dat Priske zelf nog wel positief was en dacht dat ie het tijdens het trainingskamp kon omdraaien. Er lijkt nu echt iets geknapt te zijn bij hem.quote:Op woensdag 22 januari 2025 18:02 schreef H.FR het volgende:
[..]
Als het de chemie is dan kom ik echt weer terug op mijn vorige punt. Hoe kon je hem dan niet eerder ontslaan?
Warme clubquote:Op woensdag 22 januari 2025 18:11 schreef GGMM het volgende:
Ach, wat sneu.
Ook dat het eerst uitlekt voordat er met die man gesproken wordt. Typisch Feyenoord.
quote:Op woensdag 22 januari 2025 18:12 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat ie de weg naar de uitgang bedoelde zei hij er niet bij.
Het zijn allemaal onzin verhalen manquote:Op woensdag 22 januari 2025 18:11 schreef GGMM het volgende:
Ach, wat sneu.
Ook dat het eerst uitlekt voordat er met die man gesproken wordt. Typisch Feyenoord.
Jullie onderschatten wat "af" betekent voor Feyenoord. We kunnen nog veel verder vallen voordat we op het niveau van 2020 uitkomen. Er zijn nog allerlei zaken die nu veel beter zijn dan toen, maar Te Kloese is hard bezig om dat allemaal uit het raam te gooien.quote:Op woensdag 22 januari 2025 18:13 schreef DobbyDobby het volgende:
Het is wel ontzettend ironisch dat alles bij Feyenoord misgaat. Het is gewoon in alles een kopie van Ajax van 2 jaar geleden. Alleen was die piek veel hoger, en daardoor de val.
Feyenoord is weer helemaal terug bij af.
NOS denkt dat het klopt.quote:Volgens het Deense Tipsbladet heeft Feyenoord al besloten om trainer Brian Priske, die uit Denemarken komt, te ontslaan. De Champions League-wedstrijd van vanavond tegen Bayern München zou geen invloed meer hebben op het besluit. Het gerenommeerde Tipsbladet heeft goede banden met de zaakwaarnemer van Priske.
Dennis te grondequote:Op woensdag 22 januari 2025 18:16 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Jullie onderschatten wat "af" betekent voor Feyenoord. We kunnen nog veel verder vallen voordat we op het niveau van 2020 uitkomen. Er zijn nog allerlei zaken die nu veel beter zijn dan toen, maar Te Kloese is hard bezig om dat allemaal uit het raam te gooien.
nos is 020quote:Op woensdag 22 januari 2025 18:17 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
NOS denkt dat het klopt.
Daar heb je gelijk in. Maar het leek toch even op goed beleid bij Feyenoord. Maar dat is gewoon verbloemt door Slot. Ze gooien het geld zo weer weg.quote:Op woensdag 22 januari 2025 18:16 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Jullie onderschatten wat "af" betekent voor Feyenoord. We kunnen nog veel verder vallen voordat we op het niveau van 2020 uitkomen. Er zijn nog allerlei zaken die nu veel beter zijn dan toen, maar Te Kloese is hard bezig om dat allemaal uit het raam te gooien.
Je hebt weinig aan geld als je telkens de verkeerde spelers aantrektquote:Op woensdag 22 januari 2025 18:22 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in. Maar het leek toch even op goed beleid bij Feyenoord. Maar dat is gewoon verbloemt door Slot. Ze gooien het geld zo weer weg.
@Slobeend graag een reactie.quote:Op woensdag 22 januari 2025 17:55 schreef H.FR het volgende:
Misschien dan Advocaat maar weer aanstellen voor de defensieve zekerheid.
Dat is wel snel dan. Hoe gaat zoiets? hij krijgt het te horen dan belt hij direct een van zijn mensen die werkzaam is bij de Deense media? lijkt me dat zo een gozer op zo een moment dit niet meteen deelt dan. Tenzij hij dit aan iemand anders heeft verteld en die persoon dat gelekt heeft.quote:Op woensdag 22 januari 2025 18:23 schreef klaasweetalles het volgende:
hoezo weten deense kranten wat de nederlandse kranten niet weten....
dat zou betekent hebben dat priske zelf heeft gelekt, wat ik heel merkwaardig zou vinden
Ja dat zeg ik. Ze hebben hun eigen Sven is Cooking.quote:Op woensdag 22 januari 2025 18:24 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Je hebt weinig aan geld als je telkens de verkeerde spelers aantrekt
ik denk daarom ook dat het grote onzin isquote:Op woensdag 22 januari 2025 18:25 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dat is wel snel dan. Hoe gaat zoiets? hij krijgt het te horen dan belt hij direct een van zijn mensen die werkzaam is bij de Deense media? lijkt me dat zo een gozer op zo een moment dit niet meteen deelt dan. Tenzij hij dit aan iemand anders heeft verteld en die persoon dat gelekt heeft.
Dat is dus het verhaal, zijn zaakwaarnemer zou contacten hebben met die krant.quote:Op woensdag 22 januari 2025 18:25 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dat is wel snel dan. Hoe gaat zoiets? hij krijgt het te horen dan belt hij direct een van zijn mensen die werkzaam is bij de Deense media? lijkt me dat zo een gozer op zo een moment dit niet meteen deelt dan. Tenzij hij dit aan iemand anders heeft verteld en die persoon dat gelekt heeft.
Mounir weet meer.quote:Bronnen melden aan onze journalisten dat er een crisisoverleg is geweest binnen Feyenoord omtrent Priske, waarin ze hebben aangegeven dat ná de wedstrijd tegen Bayern zijn positie besproken gaat worden. SoccerNews weet dat Feyenoord al over opvolgers heeft nagedacht. Algemeen directeur Dennis te Kloese ziet Mark van Bommel graag komen, maar de raad van commissarissen heeft daar zijn twijfels over. Die zien in Marino Pusic de ideale kandidaat om Priske op te volgen. Een andere optie is een tussenoplossing in de persoon van Pascal Bosschaart.
Nou, als Te Kloese zelf komt aanzetten met Van Bommel mag je daar nog bijna blij mee zijn ook.quote:Op woensdag 22 januari 2025 18:33 schreef Slobeend het volgende:
De raad van commisarissen moet ver weg blijven van dit soort beslissingen. Troost en Sjaak.
Bosschaart was ook een gemene speler zoals Van Bommel, maar kent de club al net als Pusic. Best of both worlds!quote:Op woensdag 22 januari 2025 18:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nou, als Te Kloese zelf komt aanzetten met Van Bommel mag je daar nog bijna blij mee zijn ook.
Een tussenoplossing in de vorm van Pascal Bosschaart, oplossing voor wat precies?
Pascal is een indrukwekkende verschijning. Met hem en zijn baard komt er straks letterlijk en figuurlijk echt iemand binnen.quote:Op woensdag 22 januari 2025 18:35 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Bosschaart was ook een gemene speler zoals Van Bommel, maar kent de club al net als Pusic. Best of both worlds!
DIT VIND JIJ LEUK HEquote:
Sterke mannen zijn levensgevaarlijk.quote:Op woensdag 22 januari 2025 18:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Mark van Bommel godbetert, dit heeft toch niets meer met beleid te maken. Zoals de grote ZKA lang geleden al aankondigde heeft Te Kloese een tijdje kunnen profiteren van het werk van Arnesen en Slot maar is hij zelf volstrekt ongeschikt.
Wiequote:Op woensdag 22 januari 2025 18:35 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Moment is natuurlijk heel vreemd, de opvolger zijn eerste drie wedstrijden zouden een beslissende CL-wedstrijd zijn en dan Ajax-uit en PSC-uit.
Gelulquote:Op woensdag 22 januari 2025 17:41 schreef KingRoland het volgende:
[..]
wtf vrienden @:de_pel @:wereldgozer @:fetx
Toen Te Kloese Arnesen opvolgde en tegelijk AD bleef had de RvC meteen in moeten grijpen.quote:Op woensdag 22 januari 2025 18:38 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Sterke mannen zijn levensgevaarlijk.
Nog meer als die sterke mannen eigenlijk heel zwak zijn.quote:Op woensdag 22 januari 2025 18:38 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Sterke mannen zijn levensgevaarlijk.
die heb ik een half uur geleden al gelezen....quote:Op woensdag 22 januari 2025 18:48 schreef Alaphilippe_ het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)t-resultaat-vanavond
@:klaasweetalles Zelfs NOS wijdt er een artikel aan.
alles is mogelijkquote:Op woensdag 22 januari 2025 18:51 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Kans om uit de top-24 te vallen ja.
Domme Sjon eruit?quote:Op woensdag 22 januari 2025 18:52 schreef De_Pel het volgende:
Weet niet zo goed wat ik er van moet vinden. Bijzondere timing iig als het waar is. Benieuwd wat Priske had willen wijzigen in de staf en waarom.
Ach, wij hebben een stel kneusjes dat het afgezaagde, zielige idee jat om vuurwerk af te steken bij het hotel van de tegenstander, Bayern heeft een fan die de Deense pers belt en een shitstormpje veroorzaakt.quote:Op woensdag 22 januari 2025 18:52 schreef De_Pel het volgende:
Weet niet zo goed wat ik er van moet vinden. Bijzondere timing iig als het waar is. Benieuwd wat Priske had willen wijzigen in de staf en waarom.
huhwatquote:Op woensdag 22 januari 2025 18:59 schreef Qarrad het volgende:
Bayern heeft een fan die de Deense pers belt en een shitstormpje veroorzaakt.
Ik bedoelde de grap te maken dat er misschien een fan van Bayern een telefoontje gepleegd had dat Priske ontslagen was als tactiek om de voorbereiding van Feyenoord te verstoren als reactie op de actie van Feyenoord-"fans" die vuurwerk afstaken vannacht bij het hotel van de spelers van Bayern.quote:
Bayern staat 6equote:Op woensdag 22 januari 2025 19:03 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik bedoelde de grap te maken dat er misschien een fan van Bayern een telefoontje gepleegd had dat Priske ontslagen was als tactiek om de voorbereiding van Feyenoord te verstoren als reactie op de actie van Feyenoord-"fans" die vuurwerk afstaken vannacht bij het hotel van de spelers van Bayern.
Lieverd ik was ook niet serieusquote:Op woensdag 22 januari 2025 19:06 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Bayern staat 6e
die kunnen gewoon deze wedstrijd verliezen en dan is er nog niets aan de hand voor ze
Het wordt Mark van Bommel natuurlijk met schoonvader. Dat staat in de sterren en ik voel dat al bijna een jaar aan mijn water.quote:
We hopen het van harte. Pusic lijkt ons beter. Kunnen niet verliezen.quote:Op woensdag 22 januari 2025 18:50 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
die heb ik een half uur geleden al gelezen....
het zegt me niets
Priske zit er tegen 020 nog
Een echte strijderquote:Op woensdag 22 januari 2025 18:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Pascal is een indrukwekkende verschijning. Met hem en zijn baard komt er straks letterlijk en figuurlijk echt iemand binnen.
Hier gaat het al fout. Lange termijn? Minimaal 2e worden was van levensbelang dus dan moet je gewoon presteren. Ik vind het prima als Priske eruit vliegt, vind hem nietszeggend en het is gewoon een mismatch gebleken. Dikke faal van Te Kloesequote:Op woensdag 22 januari 2025 18:57 schreef raptorix het volgende:
Lijkt me raar om Priske te ontslaan, je weet dat dit een trainer is die voor de lange termijn gaat
Werden Been en Rutten niet ook ontslagen uiteindelijk? Been met het beruchte briefje van Vlaar en Rutten 2 potjes voordat ie sowieso al weg zou gaan.quote:Op woensdag 22 januari 2025 19:12 schreef Irritatie100 het volgende:
Wie is überhaupt de laatste trainer die wij ontslagen hebben? GJV denk ik?
Had wel verwacht dat Priske gewoon de tijd zou krijgen wat dat betreft, vind een trainer ontslaan niet zo bij de club passen. Aan de andere kant, als het niet werkt werkt het niet en ik denk dat die conclusie inmiddels wel getrokken kan worden.
Jaap Stam ookquote:Op woensdag 22 januari 2025 19:28 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Werden Been en Rutten niet ook ontslagen uiteindelijk? Been met het beruchte briefje van Vlaar en Rutten 2 potjes voordat ie sowieso al weg zou gaan.
Er zijn momenteel geen ideale kandidaten.quote:Op woensdag 22 januari 2025 19:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Denk jij, net als het zoontje van Gijp, dat Robin van Persie de ideale kandidaat is?
(lol)
Excuusquote:Op woensdag 22 januari 2025 19:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die is zelf opgestapt.
@:hhh38 is juist, Been was woedend en Fredsj ook ontslagen.
Ik dacht dat Fredsj zelf was opgestapt, Been met de befaamde stemming was ik inderdaad even vergeten.quote:Op woensdag 22 januari 2025 19:28 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Werden Been en Rutten niet ook ontslagen uiteindelijk? Been met het beruchte briefje van Vlaar en Rutten 2 potjes voordat ie sowieso al weg zou gaan.
https://nos.nl/artikel/20(...)zij-wilden-niet-doorquote:Op woensdag 22 januari 2025 19:42 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik dacht dat Fredsj zelf was opgestapt, Been met de befaamde stemming was ik inderdaad even vergeten.
Waar is Bueno?quote:Op woensdag 22 januari 2025 19:48 schreef klaasweetalles het volgende:
Bijlow; Nieuwkoop, Trauner, Beelen, Hancko, Smal; Milambo, Stengs; Hadj Moussa, Gimenez, Paixão.
hansco linksback......
5 verdedigers....
of nieuwkoop op het middenveld kan ook
Sporting wint wel van Bologna volgende week.quote:Op woensdag 22 januari 2025 19:31 schreef Zipportal het volgende:
Leipzig 1-0 voor gunstig voor Feyenoord.
geen ideequote:
ik denk beelen rechtsbackquote:
quote:Op woensdag 22 januari 2025 19:53 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ik denk beelen rechtsback
nieuwkoop op het middenveld
Zal toch gewoon een 3-4-3 worden met Beelen, Hancko en Trauner achterin neem ik aan. (of 5-4-1 in de praktijk)quote:
Misschien wil ie gewoon ouderwetse koppeltjes op het middenveld, zodat er minder afstemming nodig is in de dekking.quote:Op woensdag 22 januari 2025 19:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zal toch gewoon een 3-4-3 worden met Beelen, Hancko en Trauner achterin neem ik aan.
Maar ik had Bueno, mits fit, er altijd ingezet.
quote:Op woensdag 22 januari 2025 19:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zal toch gewoon een 3-4-3 worden met Beelen, Hancko en Trauner achterin neem ik aan. (of 5-4-1 in de praktijk)
3 verdedigers tegen bayern??/quote:Op woensdag 22 januari 2025 19:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zal toch gewoon een 3-4-3 worden met Beelen, Hancko en Trauner achterin neem ik aan. (of 5-4-1 in de praktijk)
Maar Bayern is in alles echt extreem positiewisselend en dat ook nog met een behoorlijke snelheid en goede afstemming. Dat is in mijn ogen vragen om problemen. Ik had eigenlijk Paixao wel op '10' durven zetten maar dan heb je met Stengs en Milambo ook geen sterk blok natuurlijk. Brian is niet te benijden.quote:Op woensdag 22 januari 2025 19:59 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Misschien wil ie gewoon ouderwetse koppeltjes op het middenveld, zodat er minder afstemming nodig is in de dekking.
Ik las dat Beelen bij PEC op 6 heeft gestaan.
hij heeft een keer ivanusec op het middenveld tijdens een thuis CL wedstrijd en weten allemaal hoe dat afgelopen is.....dat was echt een flopquote:Op woensdag 22 januari 2025 20:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Maar Bayern is in alles echt extreem positiewisselend en dat ook nog met een behoorlijke snelheid en goede afstemming. Dat is in mijn ogen vragen om problemen. Ik had eigenlijk Paixao wel op '10' durven zetten maar dan heb je met Stengs en Milambo ook geen sterk blok natuurlijk.
Volgens mij ook. Ik vind het gezien de beschikbare spelers geen gekke opstelling en Bueno is nog achter de hand blijkbaar.quote:Op woensdag 22 januari 2025 19:59 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Misschien wil ie gewoon ouderwetse koppeltjes op het middenveld, zodat er minder afstemming nodig is in de dekking.
Ik las dat Beelen bij PEC op 6 heeft gestaan.
Thomas Beelen tegen Musiala. Ik wens hem veel succes. De andere middenvelders zijn Kimmich en Goretzka trouwens.quote:Op woensdag 22 januari 2025 20:02 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
hij heeft een keer ivanusec op het middenveld tijdens een thuis CL wedstrijd en weten allemaal hoe dat afgelopen is.....dat was echt een flop
ik denk dat Beelen een betere keuze is die kan gewoon verdedigend proberen de boel te ontregelen op het middenveld...
Tuurlijk wel. Totaal ander type speler. Zal een tactische keuze zijn.quote:Op woensdag 22 januari 2025 19:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dit wordt inderdaad gewoon een 3-4-3, of Bueno moet niet fit zijn.
Anders is er geen enkele reden om Smal wel op te stellen.
Voor de 3-4-3/5-2-3 hoe je het ook wil noemen inderdaad. Want daar past hij wel beter in dan een Bueno.quote:Op woensdag 22 januari 2025 20:04 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Totaal ander type speler. Zal een tactische keuze zijn.
het lijkt me gewoon logische om een verdedigend ingestelde speler op musiala te zettenquote:Op woensdag 22 januari 2025 20:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Thomas Beelen tegen Musiala. Ik wens hem veel succes. De andere middenvelders zijn Kimmich en Goretzka trouwens.
Ja ik zou een tweemansmiddenveld van Stengs en Milambo ook niet aan hebben gedurfd. Er is geen ideale oplossing met zo'n wedstrijdselectie tegen Bayern.quote:Op woensdag 22 januari 2025 20:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Maar Bayern is in alles echt extreem positiewisselend en dat ook nog met een behoorlijke snelheid en goede afstemming. Dat is in mijn ogen vragen om problemen. Ik had eigenlijk Paixao wel op '10' durven zetten maar dan heb je met Stengs en Milambo ook geen sterk blok natuurlijk. Brian is niet te benijden.
Hoe kom je daarbij? Bueno is verdedigend niet veel beter dan Smal.quote:Op woensdag 22 januari 2025 20:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Voor de 3-4-3/5-2-3 hoe je het ook wil noemen inderdaad. Want daar past hij wel beter in dan een Bueno.
Dat niet maar die interviews sla ik altijd over.quote:Op woensdag 22 januari 2025 20:09 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Jij hebt sinds 1 januari onder een steen gelegen?
Het gaat dan vooral niet om zijn verdedigende kwaliteiten, maar om het feit dat Smal nu naar binnen zal moeten komen.quote:Op woensdag 22 januari 2025 20:08 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hoe kom je daarbij? Bueno is verdedigend niet veel beter dan Smal.
Ja, op de tribune denk ik.quote:Op woensdag 22 januari 2025 20:14 schreef klaasweetalles het volgende:
Eigenlijk staat iedereen achter Priske op dit moment als ik de geluiden van de commentatoren hoor...
1-1 Fenomeen Gyokeres.quote:Op woensdag 22 januari 2025 19:31 schreef Zipportal het volgende:
Leipzig 1-0 voor gunstig voor Feyenoord.
Dat duurde niet heel lang.quote:
Amenquote:Op woensdag 22 januari 2025 18:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Mark van Bommel godbetert, dit heeft toch niets meer met beleid te maken. Zoals de grote ZKA lang geleden al aankondigde heeft Te Kloese een tijdje kunnen profiteren van het werk van Arnesen en Slot maar is hij zelf volstrekt ongeschikt.
Het zou belachelijk zijnquote:Op woensdag 22 januari 2025 20:35 schreef raptorix het volgende:
Maar wat denken jullie van Priske? Het lijkt me raar als hij nu ontslagen is.
De nieuwe Marcel is uit.quote:De zaakwaarnemer van Priske is al op de hoogte gebracht dat hij klaar moet staan na de wedstrijd tegen Bayern München.
In welke competitie staat Bayern 6e dan?quote:Op woensdag 22 januari 2025 19:06 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Bayern staat 6e
die kunnen gewoon deze wedstrijd verliezen en dan is er nog niets aan de hand voor ze
de spaansequote:Op woensdag 22 januari 2025 20:48 schreef Marcoss het volgende:
[..]
In welke competitie staat Bayern 6e dan?
quote:
wij maken zelf wel uit wat in de kuip doenquote:
Haten op The Scientist. Ga je schamen.quote:Op woensdag 22 januari 2025 20:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Coldplay in de Kuip
We gaan alvast in slaap vallen.
Ja stop daar mee als dit het is.quote:Op woensdag 22 januari 2025 20:56 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[..]
wij maken zelf wel uit wat in de kuip doen
Deze 11quote:
Als Vlaardinger weiger ik Schiedamse dranken te nuttigen, dus hier komt er Schelvispekel aan te pasquote:Op woensdag 22 januari 2025 20:57 schreef TweedeKlum het volgende:
Beelen, Smal en Nieuwkoop, ik ga de jenever er maar eens bij pakken.
De enige ratten zijn Feyenoorders die Feyenoorders belachelijk hebben gemaakt, die achteraf gewoon gelijk hadden. Gedraag je eens normaal en ga lekker voetbal kijken (en genieten, zo ver dat lukt).quote:Op woensdag 22 januari 2025 20:41 schreef alopio het volgende:
[..]
Er is gezeik in de club en de ratten laten zich weer zien
Ik zit nog liever een week met @ZKA in 1 ruimte dan dat ik naar Coldplay luisterquote:Op woensdag 22 januari 2025 20:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Haten op The Scientist. Ga je schamen.
Ik zeg doenquote:Op woensdag 22 januari 2025 21:02 schreef snabbi het volgende:
nu geen blessuretijd bijtrekken, affluiten klaar.
Lekker Geuzenbittertje, met een haring en een ijzerkoekje erbijquote:Op woensdag 22 januari 2025 21:01 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Als Vlaardinger weiger ik Schiedamse dranken te nuttigen, dus hier komt er Schelvispekel aan te pas
Wel gelijk. Je hebt helemaal geen gelijk. Te Kloese heeft flinke fouten gemaakt maar ook hele goede dingen gedaan.quote:Op woensdag 22 januari 2025 21:02 schreef ZKA het volgende:
[..]
De enige ratten zijn Feyenoorders die Feyenoorders belachelijk hebben gemaakt, die achteraf gewoon gelijk hadden. Gedraag je eens normaal en ga lekker voetbal kijken (en genieten, zo ver dat lukt).
Kost je weer een boete en we hebben nog wat open staan dus volgende thuiswedstrijd paar vakken dicht.quote:Op woensdag 22 januari 2025 21:07 schreef PotjeSambal het volgende:
6 minuutjes stilgelegd, wat een gejank van die commentator. 'Uefa' dit dat.
Volgens mij is het ook gewoon een prima AD, maar een beroerde TD.quote:Op woensdag 22 januari 2025 21:07 schreef alopio het volgende:
[..]
Wel gelijk. Je hebt helemaal geen gelijk. Te Kloese heeft flinke fouten gemaakt maar ook hele goede dingen gedaan.
Free vak zquote:Op woensdag 22 januari 2025 21:09 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Kost je weer een boete en we hebben nog wat open staan dus volgende thuiswedstrijd paar vakken dicht.
We hebben net ook weer een straf gekregen van de KNVB, ik snap die idioten echt nietquote:Op woensdag 22 januari 2025 21:09 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Kost je weer een boete en we hebben nog wat open staan dus volgende thuiswedstrijd paar vakken dicht.
Ach, Gurney toch jongenquote:Op woensdag 22 januari 2025 21:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Er zijn mensen die Brobbey beter vinden dan Santi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |