1-1 Fenomeen Gyokeres.quote:Op woensdag 22 januari 2025 19:31 schreef Zipportal het volgende:
Leipzig 1-0 voor gunstig voor Feyenoord.
Dat duurde niet heel lang.quote:
Amenquote:Op woensdag 22 januari 2025 18:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Mark van Bommel godbetert, dit heeft toch niets meer met beleid te maken. Zoals de grote ZKA lang geleden al aankondigde heeft Te Kloese een tijdje kunnen profiteren van het werk van Arnesen en Slot maar is hij zelf volstrekt ongeschikt.
Het zou belachelijk zijnquote:Op woensdag 22 januari 2025 20:35 schreef raptorix het volgende:
Maar wat denken jullie van Priske? Het lijkt me raar als hij nu ontslagen is.
De nieuwe Marcel is uit.quote:De zaakwaarnemer van Priske is al op de hoogte gebracht dat hij klaar moet staan na de wedstrijd tegen Bayern München.
In welke competitie staat Bayern 6e dan?quote:Op woensdag 22 januari 2025 19:06 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Bayern staat 6e
die kunnen gewoon deze wedstrijd verliezen en dan is er nog niets aan de hand voor ze
de spaansequote:Op woensdag 22 januari 2025 20:48 schreef Marcoss het volgende:
[..]
In welke competitie staat Bayern 6e dan?
quote:
wij maken zelf wel uit wat in de kuip doenquote:
Haten op The Scientist. Ga je schamen.quote:Op woensdag 22 januari 2025 20:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Coldplay in de Kuip
We gaan alvast in slaap vallen.
Ja stop daar mee als dit het is.quote:Op woensdag 22 januari 2025 20:56 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[..]
wij maken zelf wel uit wat in de kuip doen
Deze 11quote:
Als Vlaardinger weiger ik Schiedamse dranken te nuttigen, dus hier komt er Schelvispekel aan te pasquote:Op woensdag 22 januari 2025 20:57 schreef TweedeKlum het volgende:
Beelen, Smal en Nieuwkoop, ik ga de jenever er maar eens bij pakken.
De enige ratten zijn Feyenoorders die Feyenoorders belachelijk hebben gemaakt, die achteraf gewoon gelijk hadden. Gedraag je eens normaal en ga lekker voetbal kijken (en genieten, zo ver dat lukt).quote:Op woensdag 22 januari 2025 20:41 schreef alopio het volgende:
[..]
Er is gezeik in de club en de ratten laten zich weer zien
Ik zit nog liever een week met @ZKA in 1 ruimte dan dat ik naar Coldplay luisterquote:Op woensdag 22 januari 2025 20:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Haten op The Scientist. Ga je schamen.
Ik zeg doenquote:Op woensdag 22 januari 2025 21:02 schreef snabbi het volgende:
nu geen blessuretijd bijtrekken, affluiten klaar.
Lekker Geuzenbittertje, met een haring en een ijzerkoekje erbijquote:Op woensdag 22 januari 2025 21:01 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Als Vlaardinger weiger ik Schiedamse dranken te nuttigen, dus hier komt er Schelvispekel aan te pas
Wel gelijk. Je hebt helemaal geen gelijk. Te Kloese heeft flinke fouten gemaakt maar ook hele goede dingen gedaan.quote:Op woensdag 22 januari 2025 21:02 schreef ZKA het volgende:
[..]
De enige ratten zijn Feyenoorders die Feyenoorders belachelijk hebben gemaakt, die achteraf gewoon gelijk hadden. Gedraag je eens normaal en ga lekker voetbal kijken (en genieten, zo ver dat lukt).
Kost je weer een boete en we hebben nog wat open staan dus volgende thuiswedstrijd paar vakken dicht.quote:Op woensdag 22 januari 2025 21:07 schreef PotjeSambal het volgende:
6 minuutjes stilgelegd, wat een gejank van die commentator. 'Uefa' dit dat.
Volgens mij is het ook gewoon een prima AD, maar een beroerde TD.quote:Op woensdag 22 januari 2025 21:07 schreef alopio het volgende:
[..]
Wel gelijk. Je hebt helemaal geen gelijk. Te Kloese heeft flinke fouten gemaakt maar ook hele goede dingen gedaan.
Free vak zquote:Op woensdag 22 januari 2025 21:09 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Kost je weer een boete en we hebben nog wat open staan dus volgende thuiswedstrijd paar vakken dicht.
We hebben net ook weer een straf gekregen van de KNVB, ik snap die idioten echt nietquote:Op woensdag 22 januari 2025 21:09 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Kost je weer een boete en we hebben nog wat open staan dus volgende thuiswedstrijd paar vakken dicht.
Ach, Gurney toch jongenquote:Op woensdag 22 januari 2025 21:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Er zijn mensen die Brobbey beter vinden dan Santi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |