Ik zit nog liever een week met @ZKA in 1 ruimte dan dat ik naar Coldplay luisterquote:Op woensdag 22 januari 2025 20:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Haten op The Scientist. Ga je schamen.
Ik zeg doenquote:Op woensdag 22 januari 2025 21:02 schreef snabbi het volgende:
nu geen blessuretijd bijtrekken, affluiten klaar.
Lekker Geuzenbittertje, met een haring en een ijzerkoekje erbijquote:Op woensdag 22 januari 2025 21:01 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Als Vlaardinger weiger ik Schiedamse dranken te nuttigen, dus hier komt er Schelvispekel aan te pas
Wel gelijk. Je hebt helemaal geen gelijk. Te Kloese heeft flinke fouten gemaakt maar ook hele goede dingen gedaan.quote:Op woensdag 22 januari 2025 21:02 schreef ZKA het volgende:
[..]
De enige ratten zijn Feyenoorders die Feyenoorders belachelijk hebben gemaakt, die achteraf gewoon gelijk hadden. Gedraag je eens normaal en ga lekker voetbal kijken (en genieten, zo ver dat lukt).
Kost je weer een boete en we hebben nog wat open staan dus volgende thuiswedstrijd paar vakken dicht.quote:Op woensdag 22 januari 2025 21:07 schreef PotjeSambal het volgende:
6 minuutjes stilgelegd, wat een gejank van die commentator. 'Uefa' dit dat.
Volgens mij is het ook gewoon een prima AD, maar een beroerde TD.quote:Op woensdag 22 januari 2025 21:07 schreef alopio het volgende:
[..]
Wel gelijk. Je hebt helemaal geen gelijk. Te Kloese heeft flinke fouten gemaakt maar ook hele goede dingen gedaan.
Free vak zquote:Op woensdag 22 januari 2025 21:09 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Kost je weer een boete en we hebben nog wat open staan dus volgende thuiswedstrijd paar vakken dicht.
We hebben net ook weer een straf gekregen van de KNVB, ik snap die idioten echt nietquote:Op woensdag 22 januari 2025 21:09 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Kost je weer een boete en we hebben nog wat open staan dus volgende thuiswedstrijd paar vakken dicht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |