hij heeft een keer ivanusec op het middenveld tijdens een thuis CL wedstrijd en weten allemaal hoe dat afgelopen is.....dat was echt een flopquote:Op woensdag 22 januari 2025 20:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Maar Bayern is in alles echt extreem positiewisselend en dat ook nog met een behoorlijke snelheid en goede afstemming. Dat is in mijn ogen vragen om problemen. Ik had eigenlijk Paixao wel op '10' durven zetten maar dan heb je met Stengs en Milambo ook geen sterk blok natuurlijk.
Volgens mij ook. Ik vind het gezien de beschikbare spelers geen gekke opstelling en Bueno is nog achter de hand blijkbaar.quote:Op woensdag 22 januari 2025 19:59 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Misschien wil ie gewoon ouderwetse koppeltjes op het middenveld, zodat er minder afstemming nodig is in de dekking.
Ik las dat Beelen bij PEC op 6 heeft gestaan.
Thomas Beelen tegen Musiala. Ik wens hem veel succes. De andere middenvelders zijn Kimmich en Goretzka trouwens.quote:Op woensdag 22 januari 2025 20:02 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
hij heeft een keer ivanusec op het middenveld tijdens een thuis CL wedstrijd en weten allemaal hoe dat afgelopen is.....dat was echt een flop
ik denk dat Beelen een betere keuze is die kan gewoon verdedigend proberen de boel te ontregelen op het middenveld...
Tuurlijk wel. Totaal ander type speler. Zal een tactische keuze zijn.quote:Op woensdag 22 januari 2025 19:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dit wordt inderdaad gewoon een 3-4-3, of Bueno moet niet fit zijn.
Anders is er geen enkele reden om Smal wel op te stellen.
Voor de 3-4-3/5-2-3 hoe je het ook wil noemen inderdaad. Want daar past hij wel beter in dan een Bueno.quote:Op woensdag 22 januari 2025 20:04 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Totaal ander type speler. Zal een tactische keuze zijn.
het lijkt me gewoon logische om een verdedigend ingestelde speler op musiala te zettenquote:Op woensdag 22 januari 2025 20:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Thomas Beelen tegen Musiala. Ik wens hem veel succes. De andere middenvelders zijn Kimmich en Goretzka trouwens.
Ja ik zou een tweemansmiddenveld van Stengs en Milambo ook niet aan hebben gedurfd. Er is geen ideale oplossing met zo'n wedstrijdselectie tegen Bayern.quote:Op woensdag 22 januari 2025 20:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Maar Bayern is in alles echt extreem positiewisselend en dat ook nog met een behoorlijke snelheid en goede afstemming. Dat is in mijn ogen vragen om problemen. Ik had eigenlijk Paixao wel op '10' durven zetten maar dan heb je met Stengs en Milambo ook geen sterk blok natuurlijk. Brian is niet te benijden.
Hoe kom je daarbij? Bueno is verdedigend niet veel beter dan Smal.quote:Op woensdag 22 januari 2025 20:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Voor de 3-4-3/5-2-3 hoe je het ook wil noemen inderdaad. Want daar past hij wel beter in dan een Bueno.
Dat niet maar die interviews sla ik altijd over.quote:Op woensdag 22 januari 2025 20:09 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Jij hebt sinds 1 januari onder een steen gelegen?
Het gaat dan vooral niet om zijn verdedigende kwaliteiten, maar om het feit dat Smal nu naar binnen zal moeten komen.quote:Op woensdag 22 januari 2025 20:08 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hoe kom je daarbij? Bueno is verdedigend niet veel beter dan Smal.
Ja, op de tribune denk ik.quote:Op woensdag 22 januari 2025 20:14 schreef klaasweetalles het volgende:
Eigenlijk staat iedereen achter Priske op dit moment als ik de geluiden van de commentatoren hoor...
1-1 Fenomeen Gyokeres.quote:Op woensdag 22 januari 2025 19:31 schreef Zipportal het volgende:
Leipzig 1-0 voor gunstig voor Feyenoord.
Dat duurde niet heel lang.quote:
Amenquote:Op woensdag 22 januari 2025 18:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Mark van Bommel godbetert, dit heeft toch niets meer met beleid te maken. Zoals de grote ZKA lang geleden al aankondigde heeft Te Kloese een tijdje kunnen profiteren van het werk van Arnesen en Slot maar is hij zelf volstrekt ongeschikt.
Het zou belachelijk zijnquote:Op woensdag 22 januari 2025 20:35 schreef raptorix het volgende:
Maar wat denken jullie van Priske? Het lijkt me raar als hij nu ontslagen is.
De nieuwe Marcel is uit.quote:De zaakwaarnemer van Priske is al op de hoogte gebracht dat hij klaar moet staan na de wedstrijd tegen Bayern München.
In welke competitie staat Bayern 6e dan?quote:Op woensdag 22 januari 2025 19:06 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Bayern staat 6e
die kunnen gewoon deze wedstrijd verliezen en dan is er nog niets aan de hand voor ze
de spaansequote:Op woensdag 22 januari 2025 20:48 schreef Marcoss het volgende:
[..]
In welke competitie staat Bayern 6e dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |