Domme Sjon eruit?quote:Op woensdag 22 januari 2025 18:52 schreef De_Pel het volgende:
Weet niet zo goed wat ik er van moet vinden. Bijzondere timing iig als het waar is. Benieuwd wat Priske had willen wijzigen in de staf en waarom.
Ach, wij hebben een stel kneusjes dat het afgezaagde, zielige idee jat om vuurwerk af te steken bij het hotel van de tegenstander, Bayern heeft een fan die de Deense pers belt en een shitstormpje veroorzaakt.quote:Op woensdag 22 januari 2025 18:52 schreef De_Pel het volgende:
Weet niet zo goed wat ik er van moet vinden. Bijzondere timing iig als het waar is. Benieuwd wat Priske had willen wijzigen in de staf en waarom.
huhwatquote:Op woensdag 22 januari 2025 18:59 schreef Qarrad het volgende:
Bayern heeft een fan die de Deense pers belt en een shitstormpje veroorzaakt.
Ik bedoelde de grap te maken dat er misschien een fan van Bayern een telefoontje gepleegd had dat Priske ontslagen was als tactiek om de voorbereiding van Feyenoord te verstoren als reactie op de actie van Feyenoord-"fans" die vuurwerk afstaken vannacht bij het hotel van de spelers van Bayern.quote:
Bayern staat 6equote:Op woensdag 22 januari 2025 19:03 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik bedoelde de grap te maken dat er misschien een fan van Bayern een telefoontje gepleegd had dat Priske ontslagen was als tactiek om de voorbereiding van Feyenoord te verstoren als reactie op de actie van Feyenoord-"fans" die vuurwerk afstaken vannacht bij het hotel van de spelers van Bayern.
Lieverd ik was ook niet serieusquote:Op woensdag 22 januari 2025 19:06 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Bayern staat 6e
die kunnen gewoon deze wedstrijd verliezen en dan is er nog niets aan de hand voor ze
Het wordt Mark van Bommel natuurlijk met schoonvader. Dat staat in de sterren en ik voel dat al bijna een jaar aan mijn water.quote:
We hopen het van harte. Pusic lijkt ons beter. Kunnen niet verliezen.quote:Op woensdag 22 januari 2025 18:50 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
die heb ik een half uur geleden al gelezen....
het zegt me niets
Priske zit er tegen 020 nog
Een echte strijderquote:Op woensdag 22 januari 2025 18:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Pascal is een indrukwekkende verschijning. Met hem en zijn baard komt er straks letterlijk en figuurlijk echt iemand binnen.
Hier gaat het al fout. Lange termijn? Minimaal 2e worden was van levensbelang dus dan moet je gewoon presteren. Ik vind het prima als Priske eruit vliegt, vind hem nietszeggend en het is gewoon een mismatch gebleken. Dikke faal van Te Kloesequote:Op woensdag 22 januari 2025 18:57 schreef raptorix het volgende:
Lijkt me raar om Priske te ontslaan, je weet dat dit een trainer is die voor de lange termijn gaat
Werden Been en Rutten niet ook ontslagen uiteindelijk? Been met het beruchte briefje van Vlaar en Rutten 2 potjes voordat ie sowieso al weg zou gaan.quote:Op woensdag 22 januari 2025 19:12 schreef Irritatie100 het volgende:
Wie is überhaupt de laatste trainer die wij ontslagen hebben? GJV denk ik?
Had wel verwacht dat Priske gewoon de tijd zou krijgen wat dat betreft, vind een trainer ontslaan niet zo bij de club passen. Aan de andere kant, als het niet werkt werkt het niet en ik denk dat die conclusie inmiddels wel getrokken kan worden.
Jaap Stam ookquote:Op woensdag 22 januari 2025 19:28 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Werden Been en Rutten niet ook ontslagen uiteindelijk? Been met het beruchte briefje van Vlaar en Rutten 2 potjes voordat ie sowieso al weg zou gaan.
Er zijn momenteel geen ideale kandidaten.quote:Op woensdag 22 januari 2025 19:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Denk jij, net als het zoontje van Gijp, dat Robin van Persie de ideale kandidaat is?
(lol)
Excuusquote:Op woensdag 22 januari 2025 19:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die is zelf opgestapt.
@:hhh38 is juist, Been was woedend en Fredsj ook ontslagen.
Ik dacht dat Fredsj zelf was opgestapt, Been met de befaamde stemming was ik inderdaad even vergeten.quote:Op woensdag 22 januari 2025 19:28 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Werden Been en Rutten niet ook ontslagen uiteindelijk? Been met het beruchte briefje van Vlaar en Rutten 2 potjes voordat ie sowieso al weg zou gaan.
https://nos.nl/artikel/20(...)zij-wilden-niet-doorquote:Op woensdag 22 januari 2025 19:42 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik dacht dat Fredsj zelf was opgestapt, Been met de befaamde stemming was ik inderdaad even vergeten.
Waar is Bueno?quote:Op woensdag 22 januari 2025 19:48 schreef klaasweetalles het volgende:
Bijlow; Nieuwkoop, Trauner, Beelen, Hancko, Smal; Milambo, Stengs; Hadj Moussa, Gimenez, Paixão.
hansco linksback......
5 verdedigers....
of nieuwkoop op het middenveld kan ook
Sporting wint wel van Bologna volgende week.quote:Op woensdag 22 januari 2025 19:31 schreef Zipportal het volgende:
Leipzig 1-0 voor gunstig voor Feyenoord.
geen ideequote:
ik denk beelen rechtsbackquote:
quote:Op woensdag 22 januari 2025 19:53 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ik denk beelen rechtsback
nieuwkoop op het middenveld
Zal toch gewoon een 3-4-3 worden met Beelen, Hancko en Trauner achterin neem ik aan. (of 5-4-1 in de praktijk)quote:
Misschien wil ie gewoon ouderwetse koppeltjes op het middenveld, zodat er minder afstemming nodig is in de dekking.quote:Op woensdag 22 januari 2025 19:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zal toch gewoon een 3-4-3 worden met Beelen, Hancko en Trauner achterin neem ik aan.
Maar ik had Bueno, mits fit, er altijd ingezet.
quote:Op woensdag 22 januari 2025 19:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zal toch gewoon een 3-4-3 worden met Beelen, Hancko en Trauner achterin neem ik aan. (of 5-4-1 in de praktijk)
3 verdedigers tegen bayern??/quote:Op woensdag 22 januari 2025 19:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zal toch gewoon een 3-4-3 worden met Beelen, Hancko en Trauner achterin neem ik aan. (of 5-4-1 in de praktijk)
Maar Bayern is in alles echt extreem positiewisselend en dat ook nog met een behoorlijke snelheid en goede afstemming. Dat is in mijn ogen vragen om problemen. Ik had eigenlijk Paixao wel op '10' durven zetten maar dan heb je met Stengs en Milambo ook geen sterk blok natuurlijk. Brian is niet te benijden.quote:Op woensdag 22 januari 2025 19:59 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Misschien wil ie gewoon ouderwetse koppeltjes op het middenveld, zodat er minder afstemming nodig is in de dekking.
Ik las dat Beelen bij PEC op 6 heeft gestaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |