Toen Te Kloese Arnesen opvolgde en tegelijk AD bleef had de RvC meteen in moeten grijpen.quote:Op woensdag 22 januari 2025 18:38 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Sterke mannen zijn levensgevaarlijk.
Nog meer als die sterke mannen eigenlijk heel zwak zijn.quote:Op woensdag 22 januari 2025 18:38 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Sterke mannen zijn levensgevaarlijk.
die heb ik een half uur geleden al gelezen....quote:Op woensdag 22 januari 2025 18:48 schreef Alaphilippe_ het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)t-resultaat-vanavond
@:klaasweetalles Zelfs NOS wijdt er een artikel aan.
alles is mogelijkquote:Op woensdag 22 januari 2025 18:51 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Kans om uit de top-24 te vallen ja.
Domme Sjon eruit?quote:Op woensdag 22 januari 2025 18:52 schreef De_Pel het volgende:
Weet niet zo goed wat ik er van moet vinden. Bijzondere timing iig als het waar is. Benieuwd wat Priske had willen wijzigen in de staf en waarom.
Ach, wij hebben een stel kneusjes dat het afgezaagde, zielige idee jat om vuurwerk af te steken bij het hotel van de tegenstander, Bayern heeft een fan die de Deense pers belt en een shitstormpje veroorzaakt.quote:Op woensdag 22 januari 2025 18:52 schreef De_Pel het volgende:
Weet niet zo goed wat ik er van moet vinden. Bijzondere timing iig als het waar is. Benieuwd wat Priske had willen wijzigen in de staf en waarom.
huhwatquote:Op woensdag 22 januari 2025 18:59 schreef Qarrad het volgende:
Bayern heeft een fan die de Deense pers belt en een shitstormpje veroorzaakt.
Ik bedoelde de grap te maken dat er misschien een fan van Bayern een telefoontje gepleegd had dat Priske ontslagen was als tactiek om de voorbereiding van Feyenoord te verstoren als reactie op de actie van Feyenoord-"fans" die vuurwerk afstaken vannacht bij het hotel van de spelers van Bayern.quote:
Bayern staat 6equote:Op woensdag 22 januari 2025 19:03 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik bedoelde de grap te maken dat er misschien een fan van Bayern een telefoontje gepleegd had dat Priske ontslagen was als tactiek om de voorbereiding van Feyenoord te verstoren als reactie op de actie van Feyenoord-"fans" die vuurwerk afstaken vannacht bij het hotel van de spelers van Bayern.
Lieverd ik was ook niet serieusquote:Op woensdag 22 januari 2025 19:06 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Bayern staat 6e
die kunnen gewoon deze wedstrijd verliezen en dan is er nog niets aan de hand voor ze
Het wordt Mark van Bommel natuurlijk met schoonvader. Dat staat in de sterren en ik voel dat al bijna een jaar aan mijn water.quote:
We hopen het van harte. Pusic lijkt ons beter. Kunnen niet verliezen.quote:Op woensdag 22 januari 2025 18:50 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
die heb ik een half uur geleden al gelezen....
het zegt me niets
Priske zit er tegen 020 nog
Een echte strijderquote:Op woensdag 22 januari 2025 18:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Pascal is een indrukwekkende verschijning. Met hem en zijn baard komt er straks letterlijk en figuurlijk echt iemand binnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |