Is ook een stuiptrekking van Te Kloese om deze man te nemen, heeft weinig met beleid te maken.quote:Op woensdag 22 januari 2025 17:42 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Je wordt ook niet voor niets ontslagen als je promoveert.
oppleuren met dat milanquote:AC Milan opent jacht op Feyenoord-spits Santiago Giménez, transfersom kan struikelblok vormen
AC Milan hoopt zich in de slotdagen van de transfermarkt te versterken met Santiago Giménez. De Mexicaanse spits van Feyenoord staat hoog op de verlanglijst van de Italiaanse topclub. De transfersom kan een struikelblok vormen.
Sportredactie 22-01-25, 14:56 Laatste update: 15:25
Feyenoord verlangt tientallen miljoenen euro's voor de spits. De vraag is of AC Milan daaraan kan en wil voldoen. Desondanks werkt Milan er op de achtergrond hard aan om de 23-jarige Giménez naar de Serie A te halen.
De teller van Giménez staat dit seizoen op dertien goals in alle competities. De aanvaller was twee maanden uit de roulatie wegens een bovenbeenblessure en keerde in november weer terug. Afgelopen seizoen maakte Giménez 26 doelpunten in het shirt van Feyenoord, waar hij sinds 2022 speelt. Toen kwam hij over van Cruz Azul.
AC Milan heeft al drie spitsen onder contract staan: Tammy Abraham, Luka Jovic en Álvaro Morata, de aanvoerder van Europees kampioen Spanje.
Één sterke man in je organisatie, waar kennen we dat van?quote:Op woensdag 22 januari 2025 17:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is ook een stuiptrekking van Te Kloese om deze man te nemen, heeft weinig met beleid te maken.
Denk je dat het mogelijk is dat Te Kloese een beetje een beunhaas is?quote:Op woensdag 22 januari 2025 17:47 schreef H.FR het volgende:
Rare keus als ze Pusic aanstellen. En als je Priske nu ontslaat dan vind ik dat ook onnavolgbaar, had dat dan eind december gedaan. Dan had de opvolger nog het trainingskamp kunnen meepakken.
En dan heb je categorie per abuis benoemde hoofdtrainers zoals Schreuder. Ik ben persoonlijk sterk voorstander van iemand zonder een voetbal achtergrond.quote:Op woensdag 22 januari 2025 17:36 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Haha, Guardiola was in elk geval een selfmade coach. Nadat hij als speler vertrok bij Barça, waren zijn stops bij o.a. Brescia en Dorados gericht op zijn trainersloopbaan.
Dat ie de kans krijgt om de 2e seizoenshelft goed te beginnen snap ik wel. Dan is een nederlaag thuis tegen Utrecht en een gelijkspel uit bij Willem II wel extra reden om iemand te gaan ontslaan. Het is alleen geen fijn startmoment voor een opvolger.quote:Op woensdag 22 januari 2025 17:47 schreef H.FR het volgende:
Rare keus als ze Pusic aanstellen. En als je Priske nu ontslaat dan vind ik dat ook onnavolgbaar, had dat dan eind december gedaan. Dan had de opvolger nog het trainingskamp kunnen meepakken.
Wie weet.quote:Op woensdag 22 januari 2025 17:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Denk je dat het mogelijk is dat Te Kloese een beetje een beunhaas is?
Je kan een assistent ook beschadigen als ie van de mat wordt geveegd door Bayern. Het is alleen een beetje vreemd als Priske nu ineens zou winnen.quote:Op woensdag 22 januari 2025 17:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als het al besloten is, dan laat je hem die wedstrijd toch niet doen?
Als ie puur voor de rest van het seizoen wordt aangesteld is dit allemaal niet van toepassing. Laat ze hem maar zat worden tegen de tijd dat het mei is, dan stel je daarna een trainer aan die z'n emoties wel onder controle heeft.quote:Op woensdag 22 januari 2025 17:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die schoot bij Twente ook compleet in de vlekken en werd ondanks het kampioenschap weggehoond en door iedereen uitgekotst.
Om onze gezamenlijke vriend te citeren:
"Ik ben lichtelijk verbaasd", begint Ten Voorde in de podcast van TC/Tubantia, als hij bespreekt dat Pusic zijn naam veel genoemd wordt als opvolger van Slot in De Kuip: "Wij hebben Pusic hier bij FC Twente een jaar als hoofdtrainer meegemaakt. Vooropgesteld: als assistent-trainer deed hij het prima en liepen de jongens er ook mee weg, dat heb je ook bij Feyenoord gehoord. Die rol, die past hem goed. Toen Pusic hoofdtrainer werd veranderde hij wel, maar niet in de goede zin van het woord", legt Ten Voorde uit.
De journalist benadrukt dat de huidig trainer van Shakhtar Donetsk het qua prestaties uitstekend heeft gedaan in Enschede met promotie naar de Eredivisie, maar achter de schermen voor ergernis zorgde. "Ze waren hem in december al helemaal zat binnen de club", onthult Ten Voorde. "Hij veranderde in gedrag naar de mensen, hij kon totaal niet met de druk omgaan en raakte gestrest. Spelers vonden het helemaal niets. Omdat FC Twente om omvallen stond, hebben ze gedacht: we houden hem in het zadel en aan het einde van het seizoen nemen we afscheid van hem.
Als je geen echt goede opvolger kan krijgen zou ik het gewoon niet doen. Dit had je echt al in oktober of uiterlijk december moeten doen. Wat ga je nu nog veranderen dat je nog 2e wordt? Er is geen beschikbare trainer die dat zo snel kan omdraaien vrees ik.quote:Op woensdag 22 januari 2025 17:50 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat ie de kans krijgt om de 2e seizoenshelft goed te beginnen snap ik wel. Dan is een nederlaag thuis tegen Utrecht en een gelijkspel uit bij Willem II wel extra reden om iemand te gaan ontslaan. Het is alleen geen fijn startmoment voor een opvolger.
quote:Op woensdag 22 januari 2025 17:28 schreef Wotte het volgende:
[..]
Zidane sowieso en Guardiola als je Rijkaard als toptrainer aanmerkt.
Die was best aardig toch.
Als de chemie met de spelersgroep echt weg is heb je geen andere keus meer. Dan moet je hem wel ontslaan. Je kan nu nog 3e of 6e worden, dat is nogal een groot verschil qua consequenties.quote:Op woensdag 22 januari 2025 17:55 schreef H.FR het volgende:
[..]
Als je geen echt goede opvolger kan krijgen zou ik het gewoon niet doen. Dit had je echt al in oktober of uiterlijk december moeten doen. Wat ga je nu nog veranderen dat je nog 2e wordt? Er is geen beschikbare trainer die dat zo snel kan omdraaien vrees ik.
Misschien dan Advocaat maar weer aanstellen voor de defensieve zekerheid.
NSDAP?quote:Op woensdag 22 januari 2025 17:46 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Één sterke man in je organisatie, waar kennen we dat van?
Moeten we afgaan op al die rotzooi die journalisten de wereld in brengen?quote:Op woensdag 22 januari 2025 17:55 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als ie puur voor de rest van het seizoen wordt aangesteld is dit allemaal niet van toepassing. Laat ze hem maar zat worden tegen de tijd dat het mei is, dan stel je daarna een trainer aan die z'n emoties wel onder controle heeft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een willekeurige Deense journalist doet dit om onrust bij Feyenoord te creërenquote:Op woensdag 22 januari 2025 18:00 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Moeten we afgaan op al die rotzooi die journalisten de wereld in brengen?
Al deze rotzooi wordt natuurlijk alleen maar gepubliceerd om onrust bij Feyenoord te creëren. Krantjes, sites en televisie programma's te vullen
Priske zit er volgend seizoen nog.
Zo slecht doet hij het niet
Ik vind dat hij 2 seizoenen de tijd mag krijgen.
Dit seizoen zit de beker er nog in
Volgend seizoen moet hij de titel pakken en zo niet dan mag hij eruit vliegen
Als het de chemie is dan kom ik echt weer terug op mijn vorige punt. Hoe kon je hem dan niet eerder ontslaan?quote:Op woensdag 22 januari 2025 17:57 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als de chemie met de spelersgroep echt weg is heb je geen andere keus meer. Dan moet je hem wel ontslaan. Je kan nu nog 3e of 6e worden, dat is nogal een groot verschil qua consequenties.
Oh en Pusic is nog altijd stukken beter dan Advocaat
quote:Op woensdag 22 januari 2025 18:01 schreef Evangelion het volgende:
BREAKING: Gelekte beelden van Priske die het nieuws hoort allenBekijk deze YouTube-videoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RED ONS HENNIEGOD
quote:Op woensdag 22 januari 2025 18:02 schreef KingRoland het volgende:
Nou jongens we weten allemaal dat er 1 persoon is die Feyenoord als coach op dit moment kan redden.
Ik ook eerder dat als Priske ontslagen wordt het gewoon een soort van de schuld bij Priske schuiven is door te KLoesse....quote:Op woensdag 22 januari 2025 18:03 schreef Haringkop het volgende:
Is er al bekend wie Ten Kloese gaat opvolgen? Lijkt mij veel belangrijker, die man is ook iets teveel in zichzelf gaan geloven.
quote:Op woensdag 22 januari 2025 18:01 schreef Evangelion het volgende:
BREAKING: Gelekte beelden van Priske die het nieuws hoort allenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De groep is totaal anders dan een half jaar geledenquote:Op woensdag 22 januari 2025 18:04 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
De vibes zullen intern wel slecht zijn, en Pusic ligt geloof ik best goed binnen de groep, dus wat dat betreft snap ik de keuze eigenlijk wel.
Kloese faalt nu meerdere transferseizoenen achter elkaar en heeft nu Priske als zondebok aangewezenquote:Op woensdag 22 januari 2025 17:53 schreef Tomatenboer het volgende:
Eén groot brevet van onvermogen van Kloese.
Dat ie de weg naar de uitgang bedoelde zei hij er niet bij.quote:Op woensdag 22 januari 2025 18:03 schreef KillemWieft het volgende:
Drie weken geleden:
Te Kloese: "Ik vind dat Brian steeds meer zijn weg begint te vinden"
Ik denk dat Priske zelf nog wel positief was en dacht dat ie het tijdens het trainingskamp kon omdraaien. Er lijkt nu echt iets geknapt te zijn bij hem.quote:Op woensdag 22 januari 2025 18:02 schreef H.FR het volgende:
[..]
Als het de chemie is dan kom ik echt weer terug op mijn vorige punt. Hoe kon je hem dan niet eerder ontslaan?
Warme clubquote:Op woensdag 22 januari 2025 18:11 schreef GGMM het volgende:
Ach, wat sneu.
Ook dat het eerst uitlekt voordat er met die man gesproken wordt. Typisch Feyenoord.
quote:Op woensdag 22 januari 2025 18:12 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat ie de weg naar de uitgang bedoelde zei hij er niet bij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |