Ik ook eerder dat als Priske ontslagen wordt het gewoon een soort van de schuld bij Priske schuiven is door te KLoesse....quote:Op woensdag 22 januari 2025 18:03 schreef Haringkop het volgende:
Is er al bekend wie Ten Kloese gaat opvolgen? Lijkt mij veel belangrijker, die man is ook iets teveel in zichzelf gaan geloven.
quote:Op woensdag 22 januari 2025 18:01 schreef Evangelion het volgende:
BREAKING: Gelekte beelden van Priske die het nieuws hoort allenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De groep is totaal anders dan een half jaar geledenquote:Op woensdag 22 januari 2025 18:04 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
De vibes zullen intern wel slecht zijn, en Pusic ligt geloof ik best goed binnen de groep, dus wat dat betreft snap ik de keuze eigenlijk wel.
Kloese faalt nu meerdere transferseizoenen achter elkaar en heeft nu Priske als zondebok aangewezenquote:Op woensdag 22 januari 2025 17:53 schreef Tomatenboer het volgende:
Eén groot brevet van onvermogen van Kloese.
Dat ie de weg naar de uitgang bedoelde zei hij er niet bij.quote:Op woensdag 22 januari 2025 18:03 schreef KillemWieft het volgende:
Drie weken geleden:
Te Kloese: "Ik vind dat Brian steeds meer zijn weg begint te vinden"
Ik denk dat Priske zelf nog wel positief was en dacht dat ie het tijdens het trainingskamp kon omdraaien. Er lijkt nu echt iets geknapt te zijn bij hem.quote:Op woensdag 22 januari 2025 18:02 schreef H.FR het volgende:
[..]
Als het de chemie is dan kom ik echt weer terug op mijn vorige punt. Hoe kon je hem dan niet eerder ontslaan?
Warme clubquote:Op woensdag 22 januari 2025 18:11 schreef GGMM het volgende:
Ach, wat sneu.
Ook dat het eerst uitlekt voordat er met die man gesproken wordt. Typisch Feyenoord.
quote:Op woensdag 22 januari 2025 18:12 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat ie de weg naar de uitgang bedoelde zei hij er niet bij.
Het zijn allemaal onzin verhalen manquote:Op woensdag 22 januari 2025 18:11 schreef GGMM het volgende:
Ach, wat sneu.
Ook dat het eerst uitlekt voordat er met die man gesproken wordt. Typisch Feyenoord.
Jullie onderschatten wat "af" betekent voor Feyenoord. We kunnen nog veel verder vallen voordat we op het niveau van 2020 uitkomen. Er zijn nog allerlei zaken die nu veel beter zijn dan toen, maar Te Kloese is hard bezig om dat allemaal uit het raam te gooien.quote:Op woensdag 22 januari 2025 18:13 schreef DobbyDobby het volgende:
Het is wel ontzettend ironisch dat alles bij Feyenoord misgaat. Het is gewoon in alles een kopie van Ajax van 2 jaar geleden. Alleen was die piek veel hoger, en daardoor de val.
Feyenoord is weer helemaal terug bij af.
NOS denkt dat het klopt.quote:Volgens het Deense Tipsbladet heeft Feyenoord al besloten om trainer Brian Priske, die uit Denemarken komt, te ontslaan. De Champions League-wedstrijd van vanavond tegen Bayern München zou geen invloed meer hebben op het besluit. Het gerenommeerde Tipsbladet heeft goede banden met de zaakwaarnemer van Priske.
Dennis te grondequote:Op woensdag 22 januari 2025 18:16 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Jullie onderschatten wat "af" betekent voor Feyenoord. We kunnen nog veel verder vallen voordat we op het niveau van 2020 uitkomen. Er zijn nog allerlei zaken die nu veel beter zijn dan toen, maar Te Kloese is hard bezig om dat allemaal uit het raam te gooien.
nos is 020quote:Op woensdag 22 januari 2025 18:17 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
NOS denkt dat het klopt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |