quote:Trump bedigd als president
Donald Trump is voor de tweede keer bedigd als president van de Verenigde Staten. Hij werd direct daarna gefeliciteerd door nu oud-president Biden. Buiten het Capitol klonken saluutschoten om de machtswisseling te markeren.
Trump gebruikte twee bijbels voor de ceremonie: het exemplaar dat zijn voorganger Lincoln in 1861 bij zich had voor zijn inhuldiging en een die hij van zijn moeder cadeau had gekregen.
Het is pas de tweede keer dat een oud-president weet terug te keren naar het Witte Huis: de eerste keer dat dat gebeurde was in 1893 toen Grover Cleveland terugkeerde in het ambt.
Samenvatting van de decreten: Meer info vind je hierquote:Wereldleiders reageren op inauguratie Trump
De eerste wereldleiders hebben gereageerd op de bediging van Trump.
"Het vrede-door-kracht-beleid dat Trump heeft aangekondigd biedt een kans om het Amerikaanse leiderschap te versterken en een rechtvaardige vrede op de langere termijn te bereiken", schrijft de Oekraense president Zelensky op X.
De Duitse bondskanselier Scholz feliciteert Trump met zijn tweede ambtstermijn en benadrukt dat de VS een onmisbare bondgenoot is voor Duitsland. "Zoals altijd streven we naar een goede trans-Atlantische relatie. De Europese Unie is met 27 lidstaten en ruim 400 miljoen inwoners een sterke Unie", aldus Scholz.
De Isralische premier Netanyahu zegt naar de samenwerking met Trump uit te kijken. "Zodat we de resterende gijzelaars terug naar huis kunnen brengen en de militaire capaciteiten van Hamas vernietigen. Dan kan Gaza nooit meer een bedreiging voor Isral vormen", zegt Netanyahu.
Ook NAVO-baas Rutte heeft van zich laten horen. "Veel succes, president Trump. De NAVO kijkt ernaar uit om nauw met u samen te werken en de mondiale aandachtspunten aan te pakken
Hmm.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 08:51 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Wie heeft er ook op Musk gestemd dat ze hem daar zoveel macht geven? Verdient hij die macht op n of andere manier die ik niet zie?
Dezelfde vraag geldt voor jou natuurlijk. Als je vindt dat Musk nu geen probleem is dan vind je ook dat het oude twitter-regime geen probleem was.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 08:53 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Hmm.
Hmm.
Heb je dezelfde mate van moeite met andere celebs die de politiek benvloeden of bijvoorbeeld met het vorige management van Twitter dat onder n hoedje speelde met de Democraten?
Niet alleen in Amsterdam. Wereldwijd gingen de propali demo's gepaard met het nodige leuzen, oproepen en gebaren. Daar werd niet zo fanatiek op gereageerd door links en media als dit. Terwijl het tijdens de propali demo's wel gemeend is. Maar ow ow ow ow wat zijn ze zielig, die mensen van 'verzet'.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 08:46 schreef Lospedrosa het volgende: [..] Dit is een goeie. Het waren trouwens reacties op hooligans toch?
Een genetische afwijking (intersekse/hemafrodiet)quote:Op dinsdag 21 januari 2025 08:52 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Onder welk gender valt bijv. Raven van Dorsf?
Heeft eigenlijk ook niks te zoeken in een landsbestuurquote:Op dinsdag 21 januari 2025 08:53 schreef Pizzakoppo het volgende:
Die blik ook van hem bij die Hitlergroet…
Wat een gek.
Vooral dit.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 08:56 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Heeft eigenlijk ook niks te zoeken in een landsbestuur
Ah ok, zeg maar tussen beide genders in?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 08:56 schreef NoXia het volgende:
[..]
Een genetische afwijking (intersekse/hemafrodiet)
Nee het is bizar om te zien.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 08:56 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Heeft eigenlijk ook niks te zoeken in een landsbestuur
Ik vind dat Musk in principe wel te veel invloed heeft. Dat vind ik bij wel meer bekendheden. Zeker in de Amerikaanse politieke die afhankelijk is van donaties. Maar aangezien dat nooit geproblematiseerd is, vind ik het raar om dat nu ineens wel te doen.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 08:54 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Dezelfde vraag geldt voor jou natuurlijk. Als je vindt dat Musk nu geen probleem is dan vind je ook dat het oude twitter-regime geen probleem was.
Om de geopolitiek te beinvloeden, iets waar hij al maanden mee bezig is.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 08:55 schreef Canopus het volgende:
Iedere weldenkend mens kan niet ontkennen dat dit een Hitlergroet is. Het is echter de vraag, waarom Musk dit gebaar heeft gemaakt. Wat is zijn motivatie? Is het om te provoceren, om te misleiden, of misschien om verwarring te zaaien? Het is ook een onderwerp waar de hele wereld nu over tweet, wat mogelijk ook een manier is om inkomsten te genereren. En Musk en geld is praktisch n woord.
Nee, gewoon een man of vrouw met een afwijking.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 08:57 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ah ok, zeg maar tussen beide genders in?
Same Old, is altijd zo geweest.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 08:58 schreef Perrin het volgende:
[..]
Om de geopolitiek te beinvloeden, iets waar hij al maanden mee bezig is.
De nieuwe Westerse wereldorde is een netwerk van pseudonationalistische populisten die naar de poppen dansen van de oligarchie in de VS.
Maar het oude twitter-regime was dus ook prima?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 08:57 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ik vind dat Musk in principe wel te veel invloed heeft. Dat vind ik bij wel meer bekendheden. Zeker in de Amerikaanse politieke die afhankelijk is van donaties. Maar aangezien dat nooit geproblematiseerd is, vind ik het raar om dat nu ineens wel te doen.
Hmm. Vind je dit ook van andere bekendheden, zoals Bill Gates bijvoorbeeld, die geregeld met wereldleiders treft om te praten over het politieke beleid?quote:
Dat zou heel mooi zijn. Denk echter dat hij en zijn miljardairsvriendjes de nieuw verworven macht en invloed net iets te fijn vinden om zomaar op te geven.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 08:57 schreef Lospedrosa het volgende:
Een ding is zeker. Wat mij betreft.
Musk verspeeld zijn hand en is straks wel exit op het wereldpodium en trekt zich terug in de techwereld.
Dat is heel wat anders dan direct het beleid bepalen.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 09:00 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Hmm. Vind je dit ook van andere bekendheden, zoals Bill Gates bijvoorbeeld, die geregeld met wereldleiders treft om te praten over het politieke beleid?
Nu heel hard schreeuwen 'het is een nazi', maar toen de propali's met de gestrekte arm al schreeuwend door de straten liepen en hun Jodenhaat kenbaar maakten, was het muisstil.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 08:55 schreef Canopus het volgende:
Iedere weldenkend mens kan niet ontkennen dat dit een Hitlergroet is. Het is echter de vraag, waarom Musk dit gebaar heeft gemaakt. Wat is zijn motivatie? Is het om te provoceren, om te misleiden, of misschien om verwarring te zaaien? Het is ook een onderwerp waar de hele wereld nu over tweet, wat mogelijk ook een manier is om inkomsten te genereren. En Musk en geld is praktisch n woord.
Binnen 24 uur na aantreding zei hij meen ik.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 08:45 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hoe moeten we het lezen?
Trump zegt ik los dat binnen 24 uur op.
Is dat dan dat de tijd ingaat als hij start met de poging door daar waarschijnlijk heen te gaan?
Of vanaf zijn aantreding?
Of ergens over 2 jaar maar hij mag er maar 24uur over doen.
Een tijdje terug deed iedereen nog een beetje hun best er een sausje van beschaving en morele verhevenheid over te gieten. Nu gaan alle remmen los.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 08:59 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Same Old, is altijd zo geweest.
Laten we deze discussie even parkeren!quote:Op dinsdag 21 januari 2025 08:58 schreef NoXia het volgende:
[..]
Nee, gewoon een man of vrouw met een afwijking.
Exact. Dit smaakt naar meer en juist nu is het masker af. Ze zijn in de openbaarheid getreden en merken dat er niks geen backlash is.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 09:00 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Dat zou heel mooi zijn. Denk echter dat hij en zijn miljardairsvriendjes de nieuw verworven macht en invloed net iets te fijn vinden om zomaar op te geven.
Direct politiek beleid gaat musk ook niet voeren he. Efficientie in het overheidsapparaat.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 09:01 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Dat is heel wat anders dan direct het beleid bepalen.
In combinatie met donaties vergeet je nog. Walgelijk idd.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 09:00 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Hmm. Vind je dit ook van andere bekendheden, zoals Bill Gates bijvoorbeeld, die geregeld met wereldleiders treft om te praten over het politieke beleid?
Ik zie mezelf toch wel als weldenkend en ik zit al jaren, enigszins subjectief, op Musk te zeiken. Maar ik zie er geen hitler groet in. Daar ging het veel te snel voor. Het deed me wel denken aan de Romeinse groet en zeker omdat het twee keer gebeurd.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 08:55 schreef Canopus het volgende:
Maakt nog wel wat uit voor de aandacht dat een van de machtigste en rijke mannen ter wereld het doet op een moment dat miljoenen kijken dan een of andere activistische Gerda op een plein in Amstelveen he.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 09:01 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Nu heel hard schreeuwen 'het is een nazi', maar toen de propali's met de gestrekte arm al schreeuwend door de straten liepen en hun Jodenhaat kenbaar maakten, was het muisstil.
Nazi goreng.quote:
Ahh, ok, dus dan is het ineens geen probleem meer. Daar gaan we al.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 09:01 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
De linker of de rechter?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 08:57 schreef Lospedrosa het volgende:
Musk verspeeld zijn hand en is straks wel exit op het wereldpodium en trekt zich terug in de techwereld.
Daadwerkelijk antisemitisme moet je altijd afkeuren. Wat we nu zien is dat het gezocht wordt waar er eigenlijk geen sprake van is, er waar er wel sprake van is wordt het gebagatelliseerd of zelfs van weggekeken.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 09:05 schreef Momo het volgende:
[..]
Maakt nog wel wat uit voor de aandacht dat een van de machtigste en rijke mannen ter wereld het doet op een moment dat miljoenen kijken dan een of andere activistische Gerda op een plein in Amstelveen he.
Dat is niet hetzelfde. Ik vind dit niet problematisch maar Musk zijn invloed op Twitter net zo problematisch als het oude Twitter regime. Je kan prima zaken scheiden. Of denk jij soms dat als mensen dit geen probleem vinden ze helemaal nergens een probleem kunnen hebben met Musk?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 08:54 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Dezelfde vraag geldt voor jou natuurlijk. Als je vindt dat Musk nu geen probleem is dan vind je ook dat het oude twitter-regime geen probleem was.
Dat en controle over het grootse social media platform.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 09:01 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Omdat die een romeinse groet brengt die willens en wetens verkeerd wordt uitgelegdquote:Op dinsdag 21 januari 2025 08:57 schreef Lospedrosa het volgende:
Ow dat is het opeens....quote:Op dinsdag 21 januari 2025 09:05 schreef Momo het volgende:
[..]
Maakt nog wel wat uit voor de aandacht dat een van de machtigste en rijke mannen ter wereld het doet op een moment dat miljoenen kijken dan een of andere activistische Gerda op een plein in Amstelveen he.
Ik benoem slechts jouw hypocrisie. Misschien is het handig daar wat aan te doen en je niet selectief druk te maken over miljardairs die de politiek benvloeden als ze toevallig eens niet jouw geprefereerde gedachtegoed hebben.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 09:09 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Gaaaaaaaap.![]()
![]()
Wat ben jij toch een ontzettend vermoeiend figuur man.
Moeten we het altijd groot maken op social media als iemand onbekend ergens een op een plein zoiets doet? Dan maak je die mensen toch veel groter dan ze zijn?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 09:08 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Daadwerkelijk antisemitisme moet je altijd afkeuren. Wat we nu zien is dat het gezocht wordt waar er eigenlijk geen sprake van is, er waar er wel sprake van is wordt het gebagatelliseerd of zelfs van weggekeken.
Mijn vermeende hypocrisie is vooral een wens die in je hoofd zit.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 09:10 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ik benoem slechts jouw hypocrisie. Misschien is het handig daar wat aan te doen en je niet selectief druk te maken over miljardairs die de politiek benvloeden als ze toevallig eens niet jouw geprefereerde gedachtegoed hebben.
Nee het toont vooral aan dat je de aandacht van Musk wil afleiden en zijn gedrag wil goedpraten.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 09:11 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Hij toont wel de enorme bak van linkse hypocrisie aan.
Het deed je wel denken aan de Romeinse groet. Die lijkt er toch ook duidelijk op?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 09:05 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik zie mezelf toch wel als weldenkend en ik zit al jaren, enigszins subjectief, op Musk te zeiken. Maar ik zie er geen hitler groet in. Daar ging het veel te snel voor. Het deed me wel denken aan de Romeinse groet en zeker omdat het twee keer gebeurd.
En wellicht is het niks en was Musk in zijn extreme enthousiasme gewoon onhandig. Ik wil dat best geloven. Ik ken dat niet, die extreme pieken van negaticiteit of vrolijkheid, maar die Elon Musk zat bij die speech echt in een wereld waar ik nog nooit ben geweest.
Het stoort me dat het bekende kamp maximaal inzet om de mensen die schrikken van wat er gebeurt aan te vallen en direct al te concluderen dat er helemaal niks aan de hand is. Ongeacht Musks geschiedenis. Ik begin me over die groep mensen die toch tamelijk groot is en groter wordt zorgen te maken. Die polarisatie bevalt me niet
Omdat mannen enkel kunnen denken aan het Romeinse rijk. Dat is de meme...quote:Op dinsdag 21 januari 2025 09:12 schreef Canopus het volgende:
[..]
Het deed je wel denken aan de Romeinse groet. Die lijkt er toch ook duidelijk op?
Waarom zou Musk de Romeinse groet brengen?
Romeinse groetquote:Op dinsdag 21 januari 2025 09:10 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Omdat die een romeinse groet brengt die willens en wetens verkeerd wordt uitgelegd![]()
en over 4 jaar allemaal weer verbaasd zijn dat de normale man niet in dit soort domme frames trapt.
Aparte antisemiet is het danquote:Op dinsdag 21 januari 2025 09:14 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Romeinse groetSchei toch uit. Musk is een onvervalste anti-Semiet lol
Je snapt toch wel dat als iemand bekend dat doet dat enorm anders is? Zeker als je een positie van macht hebt.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 09:10 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ow dat is het opeens....
Actief met 1000'en tegelijk oproepen om Joden te vermoorden en daar je muil over houden als media. Gewoon buiten de talkshows en het nieuws houden. Maar dit, dit is opeens wel van belang. Terwijl het ene absoluut als dergelijk gebaar gezien kan worden met die leuzen er bij.
Yeah, right.
De totale hypocrisie, het druipt er gewoon vanaf.
Zo'n Gates of Soros zijn volgens mij niet bezig om groepen mensen tegen over elkaar te zetten, om een vuurtje te stoken en deze maximaal op te blazen.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 09:06 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ahh, ok, dus dan is het ineens geen probleem meer. Daar gaan we al.
Het gaat je dus niet om de invloed van miljardairs, maar welke politieke voorkeur ze hebben. Als het aansluit bij jouw eigen progressief linkse gedachtegoed is het wel best, betreft het rechts en conservatief ingestelde mensen is het pas een probleem.
Kortom, Gates of een Soros is prima, maar een Musk of Adelson is problematisch. Got it.
Nah... een megalomaan en aandachtshoer.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 09:14 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Romeinse groetSchei toch uit. Musk is een onvervalste anti-Semiet lol
Ik vind dat dit altijd aangepakt moet worden, jij niet dan?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 09:11 schreef Momo het volgende:
[..]
Moeten we het altijd groot maken op social media als iemand onbekend ergens een op een plein zoiets doet? Dan maak je die mensen toch veel groter dan ze zijn?
Correct.quote:
Ok, zoek nu de anti-semitische tweets erbij ok? Zeg maar voor de juiste context.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 09:15 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Aparte antisemiet is het dan
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Antisemiet of niet, het is in ieder geval mokerdom.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 09:15 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoezo is het dom?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 09:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Antisemiet of niet, het is in ieder geval mokerdom.
Ook mensen zoals Gates benvloeden de wereldpolitiek, dan kun je daar smoesjes voor bedenken dat het in die gevallen wel acceptabel en goed is, maar dat is een subjectief waardeoordeel. Je bent f van mening dat miljardairs dit mogen doen f je keurt het in alle gevallen af. Allerlei rare dubbele standaarden en selectieve verontwaardiging waarom het de ene keer wel goed zou zijn en en de andere keer niet, geeft blijk van hypocrisie.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 09:16 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Zo'n Gates of Soros zijn volgens mij niet bezig om groepen mensen tegen over elkaar te zetten, om een vuurtje te stoken en deze maximaal op te blazen.
De invloed van biljonairs vind ik niet correct, ik ben dan ook voor een enorm progressief belastingsysteem en een politiek systeem waar onafhankelijke rechtspraak is en in een democratie waar de minderheid beschermd wordt. Alleen waar de biljonairs voor staan dat maakt dat ik bij de een wel een probleem heb en de ander minder. Er is een gigantisch verschil tussen zo'n Gates of Musk en wat zij met Amerika en de rest van de wereld willen of zich voor inzetten. Essentieel verschil en dat heeft niks te maken met links, liberaal, rechts of achterlijk.
Je zag vorige week toch hoe Musk zich met de Britse politiek bemoeide? Onwaarheden, valse waarheden en gewoon onzin teksten maximaal publiceerde om mensen tegen over elkaar te zetten en politici met naam en toenaam direct benoemen met alle gevolgen van dien.
Wil jij die malloot, die toevallig extreem conservatief is, en zijn daden echt vergelijken met een Gates die zich inzet voor maatregelen tegen klimaatverandering en gezondheid van arme kinderen overal ter wereld?
Een Nazi groet is officieel niet strafbaar volgens mij in Nederland. Echt aanpakken kun je het dan niet echt. Mensen kunnen er hun mening over geven. Hoeveel waarde heeft een ophef op social media in een bepaalde bubbel? Er zijn zoveel dingen waar je je druk over kan maken. Moet je bij elke moord/verkrachting/ramp etc. iets op social media plaatsen dat je het afkeurt en vreselijk vind, anders ben je hypocriet?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 09:17 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ik vind dat dit altijd aangepakt moet worden, jij niet dan?
[..]
quote:Op dinsdag 21 januari 2025 09:12 schreef Perrin het volgende:
[..]
Nee het toont vooral aan dat je de aandacht van Musk wil afleiden en zijn gedrag wil goedpraten.
quote:Op dinsdag 21 januari 2025 09:19 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
De rijkste en 'slimste mens op aarde', die 'per ongeluk' en 'uit enthousiasme' twee keer de Hitlergroet brengt, met een tekst die erg klinkt als 14 words en 'this is what victory looks like' (wat betekend sieg heil eigenlijk?). Zegt eerder deze maand dat de AFD de enige is die Duitsland kan redden, een zeer extreemrechtse partij. Nee, ging echt per ongeluk hoor!
Voor jou is dat armgebaartje duidelijk geen probleem.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 09:21 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Musk leidt vooral de aandacht van zichzelf af. Genoeg dingen om je zorgen over te maken bij die vent:
-Hij is extreem snel op zijn pik getrapt en wisselt van politieke kleur als die een keer niet wordt uitgenodigd
-Hij runt Twitter als zijn priv koninkrijk
-Zijn bedrijven hebben niks met werknemersrechten
-Hij staat een soort dystopische tech samenleving voor
-Hij wil overal alleen de credits voor ook als hij niet de enige bedenker is van iets
-Hij roept steeds gekkere dingen, o.a. over Engeland
Maar een armgebaartje is het probleem?
Zo houden we elkaar lekker bezig. Ik voel me een stuk comfortabeler aan de zijde van de lui die dit gedrag veroordelen. Jij blijkbaar aan de andere kant.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 09:17 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Jij hebt het maar druk met wat handgewapper.
Ik begon hier niet met het aanvallen van users h?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 09:22 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ah nog meer persoonlijke beschuldigingen.
Een armgebaar als dat doen op een moment als dat kun je wel toevoegen aan de lijst problemen hoor. Meneer weet echt wel wat hij aan het doen is. Meneer moest de koning van het feestje zijn, niet Trump.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 09:21 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Musk leidt vooral de aandacht van zichzelf af. Genoeg dingen om je zorgen over te maken bij die vent:
-Hij is extreem snel op zijn pik getrapt en wisselt van politieke kleur als die een keer niet wordt uitgenodigd
-Hij heeft ongekend veel politieke macht
-Hij wil overal alleen de credits voor ook als hij niet de enige bedenker is van iets
Klopt omdat het geen nazigroet is. Goedkope frame. Je negeert ook verder dat ik aan alle kanten Musk problematisch noem verder. Verblind ofzo?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 09:21 schreef Perrin het volgende:
[..]
Voor jou is dat armgebaartje duidelijk geen probleem.
Omdat je een beweging maakt die zo uitgelegd en genterpreteerd kan worden. Als je politiek wil meedoen is dat natuurlijk niet zo handig.quote:
Dit is ook geen probleem natuurlijk. Waren immers allemaal sjaantjes uit amstelveen.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 09:21 schreef Perrin het volgende:
[..]
Voor jou is dat armgebaartje duidelijk geen probleem.
Er is ruimte voor alle onderwerpen. Snij ze gerust aan.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 09:26 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Wel grappig eigenlijk, Trump stapt uit de klimaatakkoorden en WHO, stopt met ontwikkelingshulp, sluit de grens, stopt met alle genderpolitiek, stopt met alle diversiteitspolitiek.
en waar houdt links Fok zich mee bezig, Musk die een romeinse groet brengt.![]()
Geeft de prioriteiten weer goed aan.
Nu is het wel een probleem. Maar toen het massaal tijdens de propali demos on show was, toen niet.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 09:26 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Wel grappig eigenlijk, Trump stapt uit de klimaatakkoorden en WHO, stopt met ontwikkelingshulp, sluit de grens, stopt met alle genderpolitiek, stopt met alle diversiteitspolitiek.
en waar houdt links Fok zich mee bezig, Musk die een romeinse groet brengt.![]()
Drill drill drill babyquote:Op dinsdag 21 januari 2025 09:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Uit de WHO stappen is wel stuitend natuurlijk, een beetje als een kleuter die geen snoepje krijgt van zijn mama.
Als het goed is kreeg Trump al briefings over de nationale veiligheid tijdens zijn kandidaatschap, dus hij zou dit eigen al lang moeten weten.quote:
Ik weet niet hoe oud je bent, maar dat gebaar heeft nogal een bittere herinnering achter gelaten in onze familie.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 09:21 schreef Richestorags het volgende:
[..]
-Hij heeft ongekend veel politieke macht
"Romeinse groet"quote:Op dinsdag 21 januari 2025 09:26 schreef Wienerschnitzels het volgende:
'als het goed is'. Een president die uren voor het einde van zijn ambtstermijn nog even wat mensen vrijpleit vertrouw ik niet helemaal in het goed doorgeven van alle info aan de volgende president.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 09:29 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Als het goed is kreeg Trump al briefings over de nationale veiligheid tijdens zijn kandidaatschap, dus hij zou dit eigen al lang moeten weten.
Hoe gaat de Nazi-groet dan en hoe klinken de 14 words? Gaat die groet dan niet vanuit het hart, maar vanuit de ribben?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 09:24 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Klopt omdat het geen nazigroet is. Goedkope frame. Je negeert ook verder dat ik aan alle kanten Musk problematisch noem verder. Verblind ofzo?
Alleen kan je niet iemand verbieden een ambigu armgebaar te maken en dus is het totaal irrelevant om er aandacht aan te besteden als de werkelijke discussie op een veel fundamenteler niveau moet worden gevoerd:quote:Op dinsdag 21 januari 2025 09:23 schreef Momo het volgende:
[..]
Een armgebaar als dat doen op een moment als dat kun je wel toevoegen aan de lijst problemen hoor. Meneer weet echt wel wat hij aan het doen is. Meneer moest de koning van het feestje zijn, niet Trump.
Gewoon, virtue-signaling dat het weer mag. Alles wat al die jaren al in je buik borrelde maar door links en woke onderdrukt werd mag onder Trump weer gewoon in het openbaar: Fascist zijn is niks om je voor te schamen.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 08:55 schreef Canopus het volgende:
Daar ging Biden niet over. Maar een president die 1500 terroristen een pardon geeft in zijn eerste dag vertrouw je wel?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 09:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
'als het goed is'. Een president die uren voor het einde van zijn ambtstermijn nog even wat mensen vrijpleit vertrouw ik niet helemaal in het goed doorgeven van alle info aan de volgende president.
Buiten uit de WHO stappen:quote:Op dinsdag 21 januari 2025 09:26 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Jij gaat er vanuit dat het een Hitlergroet is.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 09:29 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe oud je bent, maar dat gebaar heeft nogal een bittere herinnering achter gelaten in onze familie.
Zegt wie, precies?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 09:27 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Nu is het wel een probleem. Maar toen het massaal tijdens de propali demos on show was, toen niet.
Ja wat was het anders?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 09:31 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Jij gaat er vanuit dat het een Hitlergroet is.
Iirc waren de gebeurtenissen uit jouw afbeeldingen een gevolg van onderstaande tweet. Musk ging na deze tweet en de ontstane rel naar Isralquote:Op dinsdag 21 januari 2025 09:15 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Toch kun je er in duitsland voor gearresteerd en vervolgd worden.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 09:30 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Alleen kan je niet iemand verbieden een ambigu armgebaar te maken en dus is het totaal irrelevant om er aandacht aan te besteden als de werkelijke discussie op een veel fundamenteler niveau moet worden gevoerd:
De invloed van miljardairs op de nieuwsvergaring, politiek en vrijheid van meningsuiting.
Even iets heel anders, je zou toch denken dat hij genoeg geld heeft voor een sjaal. Daar hoeft hij toch zijn kind niet voor te gebruiken? Ik zie hem dat vaker doen. Ik zie nooit andere mannen of vrouwen hun kind als sjaal dragen tijdens werkbezoeken.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 09:15 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Verschil is natuurlijk dat hij jeuk had aan zijn neus (zag je ook in de video meen ik me te herinneren)quote:
Exact.quote:
Als je een Hitlergroet doet. Dat was bij dit verre van zeker...quote:Op dinsdag 21 januari 2025 09:33 schreef Zoddie het volgende:
[..]
Toch kun je er in duitsland voor gearresteerd en vervolgd worden.
Ja, zoals toen op 19 januari 2021?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 09:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
'als het goed is'. Een president die uren voor het einde van zijn ambtstermijn nog even wat mensen vrijpleit vertrouw ik niet helemaal in het goed doorgeven van alle info aan de volgende president.
Wat zijn dit?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 09:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja wat was het anders?
Even serieus. Wat zijn de verschillen? Want als je ze naast elkaar zie in bewegend beeld lijkt het wel erg veel op elkaar.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 09:36 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Als je een Hitlergroet doet. Dat was bij dit verre van zeker...
Misschien kun je ze straks even opsommen voor in de OP van het volgende topic?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 09:36 schreef TweedeKlum het volgende:
Ja het kan beter over de inhoud van de volstrekt gestoorde plannetjes van Trump gaan.
Jij doet toch precies hetzelfde?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 08:45 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ah ok, speculeren ipv constateren.
Echt he?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 09:36 schreef TweedeKlum het volgende:
Ja het kan beter over de inhoud van de volstrekt gestoorde plannetjes van Trump gaan.
En nu? Two wrongs don't make a right.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 09:37 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Wat zijn dit?
https://x.com/EYakoby/sta(...)oet-hitlergroet.html
Volgens mij is het 2 of oneindig. Dit klopt dus niet!quote:
Je kan je druk maken om van alles, lange lijsten maken van alle beleid van Trump waar je het mee oneens bent, argumenteren, debateren...quote:Op dinsdag 21 januari 2025 09:26 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Zo belangrijk dat al jouw posts erover gaan.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 09:38 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Echt he?
Een vermeende nazi saluut is blijkbaar belangrijker.
Omdat hij een conservatieve rakker is die niet wil dat 'volkeren' mengen, het land staat voorop en de autoritaire leider weet wat het volk wil.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 09:12 schreef Canopus het volgende:
[..]
Het deed je wel denken aan de Romeinse groet. Die lijkt er toch ook duidelijk op?
Waarom zou Musk de Romeinse groet brengen?
Dat is zo. Maar met Musk die zoveel macht lijkt te krijgen (en zo dichtbij Trump staat) is het toch wel goed om te weten met wat voor persoon we te maken hebbenquote:Op dinsdag 21 januari 2025 09:38 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Echt he?
Een vermeende nazi saluut is blijkbaar belangrijker.
Nou, zeg dat.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 09:38 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Jij doet toch precies hetzelfde?
Jij speculeert ook over zijn groet, of is het omdat Pizzakoppo het zegt, dan is het zo?
Ben jij het alwetend orakel hier?
Ik constateer, dus dan is het waar.
Teringjantje zeg...
Hoe doe je die dan, niet vanuit het hart?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 09:31 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Jij gaat er vanuit dat het een Hitlergroet is.
Duidelijk ja. Na al die jaren mag iedereen het weten. We schreeuwen het van de daken!quote:Op dinsdag 21 januari 2025 09:30 schreef cynicus het volgende:
[..]
Gewoon, virtue-signaling dat het weer mag. Alles wat al die jaren al in je buik borrelde maar door links en woke onderdrukt werd mag onder Trump weer gewoon in het openbaar: Fascist zijn is niks om je voor te schamen.
Allebei kappen met die persoonlijke aanvallen.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 09:41 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Zo he, lekker op de man spelen.
Pro-genocide figuur, Isral-steuner...
Pilletjes al gehad? Of mss 1 teveel op?
Kan je beter zijn biografie lezen ipv een foto beoordelen.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 09:39 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Dat is zo. Maar met Musk die zoveel macht lijkt te krijgen (en zo dichtbij Trump staat) is het toch wel goed om te weten met wat voor persoon we te maken hebben
Arrogant, pompeus, narcistisch zijn wel trekjes die bij Trump en Musk passen.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 09:41 schreef Droopie het volgende:
[..]
Kan je beter zijn biografie lezen ipv een foto beoordelen.
Die gast is op een bepaalde manier knettergek, ver van de politiek houden.
Maar een fascist is het ook weer niet.
Geen tijd.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 09:37 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Misschien kun je ze straks even opsommen voor in de OP van het volgende topic?
Daar waren ze wel laat mee.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 09:33 schreef Zoddie het volgende:
[..]
Toch kun je er in duitsland voor gearresteerd en vervolgd worden.
Een biografie is op geen wijze representatief voor de werkelijkheid. Voor niemand niet. Zie eerder zijn tweets of interviews voor een goed beeld.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 09:41 schreef Droopie het volgende:
[..]
Zoals?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 09:36 schreef TweedeKlum het volgende:
De schrijver van zijn biografie heeft vorige week zijn zorgen geuit over Elon's gedrag.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 09:41 schreef Droopie het volgende:
[..]
Nee, das niet vanuit de borst. Een Hitlergroet komt vanuit het hart. Bekijk Nazifilmpjes maar, hand op het hart, dan arm strak in een bepaalde hoek met de handpalm naar beneden en weer terug naar het hart.quote:
Rancuneus, egoistisch en solistisch ook.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 09:42 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Arrogant, pompeus, narcistisch zijn wel trekjes die bij Trump en Musk passen.
Nee, je draait het nu om, wil je zeggen dat mensen geen problemen hebben met gasten op straat die de Hitlergroet brengen? Dat is een aanname, die je vervolgens gebruikt om de groet tijdens de fucking inauguratie van de nieuwe president goed te praten.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 09:35 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Exact.
Stilte. Geen ophef, afkeur of afkeer. Niks.
Buiten de talkshows en het nieuws houden. Verzwijgen. Niet goed voor de beeldvorming van die arme 'onderdrukte' Jodenmensenhaters.
En nu? Nu links het niet eens is met iemand: 'probleem!'
Neuh, maar dat was meer een reactie op die poster.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 09:08 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Dat is niet hetzelfde. Ik vind dit niet problematisch maar Musk zijn invloed op Twitter net zo problematisch als het oude Twitter regime. Je kan prima zaken scheiden. Of denk jij soms dat als mensen dit geen probleem vinden ze helemaal nergens een probleem kunnen hebben met Musk?
Twee keer achter elkaar, ondertussen meerdere nazi-referenties uitsprekende. Wat is die man toch onhandig h?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 09:42 schreef BertV het volgende:
[..]
Daar waren ze wel laat mee.
Ik zie dit als houterig sociaal onhandig en enthousiast.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 21 januari 2025 09:19 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
De rijkste en 'slimste mens op aarde', die 'per ongeluk' en 'uit enthousiasme' twee keer de Hitlergroet brengt, met een tekst die erg klinkt als 14 words en 'this is what victory looks like' (wat betekent sieg heil eigenlijk?). Zegt eerder deze maand dat de AFD de enige is die Duitsland kan redden, een zeer extreemrechtse partij. Nee, ging echt per ongeluk hoor!
Precies, toen heeft meneer helemaal niets doorgegeven en maandenlang (nu zelfs nog) staan liegen dat hij had moeten winnen en dus de boel 'rigged' is.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 09:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, zoals toen op 19 januari 2021?
Maar wel nog wat mensen gratie verleend!quote:Op dinsdag 21 januari 2025 09:46 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Precies, toen heeft meneer helemaal niets doorgegeven en maandenlang (nu zelfs nog) staan liegen dat hij had moeten winnen en dus de boel 'rigged' is.
Dit soort troep mag je in BNW laten.quote:
WHO is een gepolitiseerde organisatie.quote:
Nee omdat die ruzie krijgt met iedereen en hun moedersquote:Op dinsdag 21 januari 2025 09:10 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Omdat die een romeinse groet brengt die willens en wetens verkeerd wordt uitgelegd![]()
en over 4 jaar allemaal weer verbaasd zijn dat de normale man niet in dit soort domme frames trapt.
Martin Luther King?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 09:54 schreef TweedeKlum het volgende:
Tja Musk, weet je wie er ook zo goed was in spreken voor grote menigtes?
Al is het ergens wel relevant, omdat Trump banden met het WHO breekt. Overigens zit er ook een antivaxxer op gezondheid en dan nog zijn er Trumpfans die doen alsof we allemaal de goede kant opgaan met hem als president.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 09:51 schreef Pizzakoppo het volgende:
Kappen met de COVID discussie. Die voer je maar in het daarvoor bestemde topic of in BNW.
Zeker, en dat mag ook stevig bediscussieerd worden hoor. Alleen de complottheorien mogen in BNW blijven.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 09:55 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Al is het ergens wel relevant, omdat Trump banden met het WHO breekt. Overigens zit er ook een antivaxxer op gezondheid en dan nog zijn er Trumpfans die doen alsof we allemaal de goede kant opgaan met hem als president.
Het is anti-alles. Anti-politiek en politieke incorrectheid en dit zijn wel verontrustende gebeurtenissen, gevoed door het BNW-geneuzel van zijn fans en Trump zelf. Nota bene een van de adviserende virologen wordt aangewezen als 'politieke vijand'. De wereld is nu BNW, feitenloos en als een stel lemmingen (uit de docu) de afgrond inrennen.
We geven gewoon een experimenteel kankermedicijn, alles komt goed!quote:Op dinsdag 21 januari 2025 09:57 schreef Canopus het volgende:
Ik hou mijn hart vast als de vogelgriep voor een nieuwe pandemie gaat zorgen. De eerste gevallen zijn al bekend in de VS.
Dat gaat nooit goed komen
Klopt, de armoede, de staat van het onderwijs, de zeer verouderde infrastructuur, de totaal idioot ingerichte onbetaalbare zorg, de politiek in Washington die al jaren gefrustreerd wordt door de GOP.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 09:54 schreef WheeledWarrior het volgende:
De problemen in de USA zijn natuurlijk wel fundamenteler dan een poppetje Trump of een poppetje Musk.
Dit is de tekst die Elon bij zijn gebaar uitsprak:quote:We must secure the existence of our people and a future for white children
Zo een slimme man, en dan zulke domme dingen doen. Of zou het toch een bewussie zijn?quote:It is thanks to you that the future of civilisation is assured.
En daar gaat geen enkele kandidaat iets aan veranderen. Dat land is doodziek ingericht.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 09:59 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Klopt, de armoede, de staat van het onderwijs, de zeer verouderde infrastructuur, de totaal idioot ingerichte onbetaalbare zorg, de politiek in Washington die al jaren gefrustreerd wordt door de GOP.
Waarom doet die mongool dit? Man man man, wat een kneusquote:Net als op het gebied van immigratie, riep Trump ook een noodtoestand uit op het gebied van energie. Hij ondertekende een decreet dat Amerikaanse energieproductie moet stimuleren, hoewel die productie volgens NBC News al op recordhoogte ligt.
De energienoodtoestand moet ervoor zorgen dat er weer meer geboord kan worden naar olie en gas.
De VS gaat zich ook terugtrekken uit het Klimaatakkoord van Parijs, meldde het Witte Huis maandag tijdens de inauguratie. Bovendien zei Trump dat hij een overheidsregel zou intrekken die het producenten van elektrische auto's verplicht de uitstoot terug te dringen.
De ultieme kapitalistische staat. Je wordt succesvol of je hebt niet hard genoeg je best gedaan.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 10:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En daar gaat geen enkele kandidaat iets aan veranderen. Dat land is doodziek ingericht.
Omdat domheid regeert. Men gelooft die ene sjaak op het internet, die dagelijks alle wereldgebeurtenissen aan een groot complot linkt en daar zijn inkomsten uithaalt. Zo'n 15 jaar geleden begon nepnieuws ineens op te komen en de kijkers daarvan zijn enorm gegroeid sindsdien in aantallen. Die lieten zich allemaal loskoppelen van journalistiek, wetenschap, onderwijs en medische kennis. Je zag ook tijdens corona hoeveel mensen zich daardoor lieten leiden en geloofden dat vaccins slecht zijn. En in plaats van zich erin te verdiepen bleven ze rondhangen in dezelfde 'bronnen' van al die Sjaken op het internet. Waar in 2016 er nog genoeg mensen waren die nog helder konden kijken, zijn er tijdens corona heel veel van het pad afgegaan.quote:
Ware het niet dat de complottheorie nu aan de macht is in Amerika.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 09:57 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Zeker, en dat mag ook stevig bediscussieerd worden hoor. Alleen de complottheorien mogen in BNW blijven.
Maar wie was/waren de afgelopen 4 jaar aan de macht?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 10:03 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ware het niet dat de complottheorie nu aan de macht is in Amerika.
Wel nee.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 10:03 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ware het niet dat de complottheorie nu aan de macht is in Amerika.
Dit is zo kortzichtig. Ja, wij kunnen best veel nationaal oppakken (maar zeker niet alles). Maar arme landen hebben niet de middelen, de infrastructuur, de kennis en het geld om dat ook te doen.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 09:51 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
WHO is een gepolitiseerde organisatie.
Nationaal kunnen we beter gezondheidsvraagstukken oppakken.
quote:Op dinsdag 21 januari 2025 10:02 schreef Cruzinats het volgende:
[..]
Jezus kerel, dit is wel heel vergezocht.
Als je oprecht denk dat Musk een nazi is dan zou ik je adviseren om je nog eens in te lezen in het nationaal-socialisme. Als er iets op Hitler en het derde rijk lijkt is het wel de EU.
Nou, die mening deel ik niet.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 09:43 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Een biografie is op geen wijze representatief voor de werkelijkheid. Voor niemand niet. Zie eerder zijn tweets of interviews voor een goed beeld.
LOL juist met deze opmerking bevestig je dat screenshot.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 10:06 schreef phpmystyle het volgende:.
Jouw domme x screenshot slaat ook nergens op.
Leg dan maar eens heel goed uit waarom dat screenshot nergens op slaat. Want helaas gaat het wel zo. Je kan je leven gewijd hebben aan de wetenschap, vroeg of laat komt er een nono langs die "selluuf ondersoek" heeft gedaan en die alle kennis die je hebt opgebouwd, staande op de schouders van je voorgangers, als onzin afdoet.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 10:06 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wat jij beschouwt als waarheid, is voor anderen nog voer voor twijfel.
Wetenschap is sowieso twijfelen en altijd kritisch blijven.
Jouw domme x screenshot slaat ook nergens op.
Ik ben het niet perse oneens. Maar er zal opnieuw gekeken worden hoe en met welke organisatie dat het beste kom. WHO heeft teveel invloed op van alles en nog wat.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 10:07 schreef cynicus het volgende:
[..]
Mij lijkt het zeer verstandig om (infectie)ziektes wereldwijd aan te pakken en beleid af te stemmen. Is het beter om de nieuwe MERS/SARS/TB/etc. epidemie ter plekke in Azie/Afrika te bestrijden of pas op het moment dat het ons land binnenkomt?
Ik ken denk ik niemand die heeft zitten juichen voor Hamas. Ze zijn er wel, overigens zijn dat hoofdzakelijk religekkies.quote:
Je leven hebben gewijd aan de wetenschap betekent niet dat je de waarheid in pacht hebt. Dat is dus ook totaal geen argument.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 10:09 schreef recursief het volgende:
[..]
Leg dan maar eens heel goed uit waarom dat screenshot nergens op slaat. Want helaas gaat het wel zo. Je kan je leven gewijd hebben aan de wetenschap, vroeg of laat komt er een nono langs die "selluuf ondersoek" heeft gedaan en die alle kennis die je hebt opgebouwd, staande op de schouders van je voorgangers, als onzin afdoet.
Waarop en nog wat heeft de WHO dan teveel invloed volgens jou?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 10:10 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
WHO heeft teveel invloed op van alles en nog wat.
Drie drogredenen in twee zinnen. Heel knap.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 10:11 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je leven hebben gewijd aan de wetenschap betekent niet dat je waarheid in pacht hebt. Dat is dus ook totaal geen argument.
Er wordt me wel iets duidelijk, dat klopt.quote:Ik hoef verder niets uit te leggen, lees mijn eerdere posts en een en ander word jou duidelijk.
Das mooiquote:Op dinsdag 21 januari 2025 10:14 schreef recursief het volgende:
[..]
Drie drogredenen in twee zinnen. Heel knap.
[..]
Er wordt me wel iets duidelijk, dat klopt.
Niet wat jij hoopt dat me duidelijk wordt. Dat is me ook wel duidelijk. Maar als je niet wil toelichten waarom iets volgens jou klinkkare onzin is, dan heb je op een discussieforum ook niks te zoeken.quote:
Dus jij denkt dat wetenschap nooit een feit is? Maar meer een mening?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 10:11 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je leven hebben gewijd aan de wetenschap betekent niet dat je de waarheid in pacht hebt. Dat is dus ook totaal geen argument.
Ik hoef verder niets uit te leggen, lees mijn eerdere posts en een en ander word jou duidelijk.
Ik heb het jou toegelicht. Je hebt niet noodzakelijkerwijs gelijk omdat je je leven hebt gewijd aan wetenschap.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 10:15 schreef recursief het volgende:
[..]
Niet wat jij hoopt dat me duidelijk wordt. Dat is me ook wel duidelijk. Maar als je niet wil toelichten waarom iets volgens jou klinkkare onzin is, dan heb je op een discussieforum ook niks te zoeken.
En reproduceerbaar, en falsifieerbaar.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 10:15 schreef Zoddie het volgende:
[..]
Dus jij denkt dat wetenschap nooit een feit is? Maar meer een mening?
Ook al is het peer reviewed en door tal van anderen nagekeken?
Dat is geen toelichting. Ik geef het op. Als je het niet duidelijker kan maken blijft het feitenvrij.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 10:16 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik heb het jou toegelicht. Je hebt niet noodzakelijkerwijs gelijk omdat je je leven hebt gewijd aan wetenschap.
Duidelijker kan ik het je niet maken.
En door
Dan zou ik nog maar eens goed naar de foto's kijken van de laatste demonstratie op de Dam.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 10:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ken denk ik niemand die heeft zitten juichen voor Hamas. Ze zijn er wel, overigens zijn dat hoofdzakelijk religekkies.
Wetenschap is altijd onderhevig aan nieuwe inzichten.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 10:15 schreef Zoddie het volgende:
[..]
Dus jij denkt dat wetenschap nooit een feit is? Maar meer een mening?
Ook al is het peer reviewed en door tal van anderen nagekeken?
Nou beantwoord dan maar de openstaande vraag aan jou.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 10:16 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik heb het jou toegelicht. Je hebt niet noodzakelijkerwijs gelijk omdat je je leven hebt gewijd aan wetenschap.
En door
Ja je hebt een paar die een beetje doorslaan in de hoop op een vreedzame oplossing inderdaad en daardoor aan de verkeerde kant van het gelijk komen te staan.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 10:20 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Dan zou ik nog maar eens goed naar de foto's kijken van de laatste demonstratie op de Dam.
We weten hier natuurlijk niet wat jouw vakgebied is, maar je bent het dus eens met de stelling dat de mening van elke andere user op dit forum over jouw vakgebied net zo waardevol is, ook al heb je er aardig wat jaartjes voor moeten studeren terwijl de andere users er niet meer van weten dan wat n of andere opruier er over zei in een enkele post op facebook ?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 10:16 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
En door
Verder natuurlijk een totaal normale man, als je kijkt naar de namen van zijn kinderen en dat hij contact heeft verbroken met een van hen, wegens andere keuzes.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 09:59 schreef recursief het volgende:
Het is door @:Vis1980 al eerder aangehaald, maar dit zijn de zogenaamde "14 woorden":
[..]
Dit is de tekst die Elon bij zijn gebaar uitsprak:
[..]
Zo een slimme man, en dan zulke domme dingen doen. Of zou het toch een bewussie zijn?
Mooi. Ik heb nooit gecheered voor Hamas, dus ik kan en mag Muks veilig een (neo)nazi noemen.quote:
Nee?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 10:23 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
We weten hier natuurlijk niet wat jouw vakgebied is, maar je bent het dus eens met de stelling dat de mening van elke andere user op dit forum over jouw vakgebied net zo waardevol is, ook al heb je er aardig wat jaartjes voor moeten studeren terwijl de andere users er niet meer van weten dan wat n of andere opruier er over zei in een enkele post op facebook ?
Ekte conservatieve family values.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 10:23 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Verder natuurlijk een totaal normale man, als je kijkt naar de namen van zijn kinderen en dat hij contact heeft verbroken met een van hen, wegens andere keuzes.
Vandaar dat ie uit de WHO stapt en het klimaatakkoord.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 10:07 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wel nee.
Dit is anti overheidsgeneuzel van jou.
Dat halen we uit je posts hier.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 10:24 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee?
Hoe kom jij tot die conclusie?
En dat vind ik dus een goed idee.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 10:25 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Vandaar dat ie uit de WHO stapt en het klimaatakkoord.
Maar wel een onjuiste conclusie. Je knoopt zaken aan elkaar die ik niet heb gezegd.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 10:27 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Dat halen we uit je posts hier.
quote:Op dinsdag 21 januari 2025 10:03 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Omdat domheid regeert. Men gelooft die ene sjaak op het internet, die dagelijks alle wereldgebeurtenissen aan een groot complot linkt en daar zijn inkomsten uithaalt. Zo'n 15 jaar geleden begon nepnieuws ineens op te komen en de kijkers daarvan zijn enorm gegroeid sindsdien in aantallen. Die lieten zich allemaal loskoppelen van journalistiek, wetenschap, onderwijs en medische kennis. Je zag ook tijdens corona hoeveel mensen zich daardoor lieten leiden en geloofden dat vaccins slecht zijn. En in plaats van zich erin te verdiepen bleven ze rondhangen in dezelfde 'bronnen' van al die Sjaken op het internet. Waar in 2016 er nog genoeg mensen waren die nog helder konden kijken, zijn er tijdens corona heel veel van het pad afgegaan.
Het komt vooral neer op:
[ afbeelding ]
Kom op nou, niet zo zwak. Ten eerste hebben ze die invloed helemaal niet, ze geven adviezen. Ten tweede komt er helemaal niets en kun je niet iets afbouwen en dan zogenaamd opperen dat er een mogelijkheid bestaat dat er iets voor terugkomt, al dan niet in afgeslankte vorm. Er zit een antivaxxer op gezondheid, er gaat helemaal niets gebeuren om op wetenschappelijke basis het zorgstelsel te verbeteren. Stereker nog, het wordt helemaal afgebroken. We wachten al jaren op de zorgplannen van Trump, die echt over twee weken komen, hoor.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 10:10 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik ben het niet perse oneens. Maar er zal opnieuw gekeken worden hoe en met welke organisatie dat het beste kom. WHO heeft teveel invloed op van alles en nog wat.
Het zou best kunnen dat er weer een nieuwe organisatie komt in afgeslankte en hervormde vorm.
Absoluut bewust, hij is racist as fuck, wat niet echt een verrassing is voor een Zuid-Afrikaan.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 09:59 schreef recursief het volgende:
Het is door @:Vis1980 al eerder aangehaald, maar dit zijn de zogenaamde "14 woorden":
[..]
Dit is de tekst die Elon bij zijn gebaar uitsprak:
[..]
Zo een slimme man, en dan zulke domme dingen doen. Of zou het toch een bewussie zijn?
Als er iets is waar consensus over bestaat is het dat CO2 een krachtig broeikasgas is. En controleerbare, herhaalbare en falsifieerbare metingen laten zien dat de concentratie CO2 in de atmosfeer met name sinds de industriele revolutie heel hard is gestegen. En de temperatuur op aarde ook.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 10:31 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
En dat vind ik dus een goed idee.
Ik heb ook niets meer met dat CO2 gedram eigenlijk.
Maar goed ik ga er niet inhoudelijk op in anders is het weer off-topic.
Er is milieuproblematiek, teveel afval, teveel auto's, maar CO2 of klimaatopwarming is een scam.
Tot dusver zie ik weinig echt negatief aan Musk/Trump/Kennedy. Maar de toekomst gaat het uitwijzen.
'Wetenschap is ook maar een mening'quote:Op dinsdag 21 januari 2025 10:11 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je leven hebben gewijd aan de wetenschap betekent niet dat je de waarheid in pacht hebt. Dat is dus ook totaal geen argument.
Ik hoef verder niets uit te leggen, lees mijn eerdere posts en een en ander word jou duidelijk.
Dan moet je een vraag over jou beschuldigingen jegens de WHO eens beantwoorden.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 10:31 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Maar wel een onjuiste conclusie. Je knoopt zaken aan elkaar die ik niet heb gezegd.
Toon dat eens aan dat men er zit en zichzelf onwettig zelf verrijkt.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 10:32 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Het is antipolitiek, niets gaat gebeuren om het land of de wereld beter te maken. Het is puur en alleen zelfverrijking.
Niet gezegd.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 10:34 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
'Wetenschap is ook maar een mening'
Ja, maar niet op de manier die jij denkt.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 10:35 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Niet gezegd.
Ik zeg dat binnen de wetenschap er altijd getwijfeld wordt.
Maar zijn dat dan de mensen die nu over de groet van Musk vallen? Ikzelf vind het in elke vorm onacceptabel en zorgelijk. Of het nu een gozer op straat is of een machthebbend persoon. (!)quote:Op dinsdag 21 januari 2025 10:20 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Dan zou ik nog maar eens goed naar de foto's kijken van de laatste demonstratie op de Dam.
Ja ze twijfelen idd nog steeds over een ronde aarde en een 6000 jaar geschapen aarde.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 10:35 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Niet gezegd.
Een theorie is bewezen. Maar dat betekend niet dat er niet aan getornd mag worden of niet onderhevig is aan verandering of zelfs compleet van tafel kan worden geveegd. Het is onderhevig aan de instrumenten en kennis beschikbaar. Een nuance die aan veel mensen voorbijgaat.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 10:35 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Niet gezegd.
https://www.ed.nl/buitenl(...)itlergroet~a0c00a05/quote:Op dinsdag 21 januari 2025 10:36 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Maar zijn dat dan de mensen die nu over de groet van Musk vallen? Ikzelf vind het in elke vorm onacceptabel en zorgelijk. Of het nu een gozer op straat is of een machthebbend persoon. (!)
Gezien alle context, het geflirt van Musk met extreem-rechts, de woorden die hij er bij uitsprak, denk ik dat de ADL de plank weleens mis kan slaan.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 10:38 schreef Zorro het volgende:
[..]
https://www.ed.nl/buitenl(...)itlergroet~a0c00a05/
En nu?
Er staat letterlijk in je artikel dat het volgens de Isralische media wel een hitlegroet was, maar de ADL weet het beter?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 10:38 schreef Zorro het volgende:
[..]
https://www.ed.nl/buitenl(...)itlergroet~a0c00a05/
En nu?
quote:Een ongemakkelijk gebaar. Zo noemt de in New York gevestigde Anti-Defamation League (ADL), een organisatie die zich inzet tegen antisemitisme, de gestrekte arm die Elon Musk maandagavond schuin omhoog stak in de Capital One Arena in Washington. Isralische media schreven dat de techmiljardair de Hitlergroet leek te brengen.
Ik vind dit een hele goede post. Niet geliked.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 10:45 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ik heb je post geliked maar ik ben het niet met je eens.
Dus wat zegt het?
Like=like backquote:Op dinsdag 21 januari 2025 10:46 schreef recursief het volgende:
[..]
Ik vind dit een hele goede post. Niet geliked.
Hoe eng is dat.quote:
Met het grote verschil dat die twijfel de vorm heeft van een discussie die gevoerd wordt door mensen met begrip van de materie en daar inhoudelijke argumenten voor aandragen.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 10:35 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Niet gezegd.
En al de sociale media bazen ook de anus van Trump likken, want anders komen er straks maatregelen tegen je platform.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 10:48 schreef Zoddie het volgende:
[..]
Hoe eng is dat.
Twitter, Meta en Tiktok aanwezig.
Eigenlijk bijna ALLE social media is aanwezig en speciaal plekje gekregen.
Social media wat iedereen beinvloed....
Mocht niet van @:onlogischquote:Op dinsdag 21 januari 2025 10:50 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Wat was er nou weer mis met m'n Stevie Wonder--post.
En mensen die al jaaaren de mond vol hebben over de "staatsmedia" gaan hier niks over zeggen.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 10:48 schreef Zoddie het volgende:
[..]
Hoe eng is dat.
We zitten hier nu eenmaal op een openbaar forum, daar zal worden gediscussieerd worden over van alles en ook dingen die wetenschappers zeggen. Je kunt niet verwachten dat mensen hier alles braaf napapegaaien. Ik vind dat soms ook wel eens irritant, als het bijvoorbeeld over historische feiten gaat, maar dit is wel hoe het op een plek als FOK! werkt.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 10:48 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Met het grote verschil dat die twijfel de vorm heeft van een discussie die gevoerd wordt door mensen met begrip van de materie en daar inhoudelijke argumenten voor aandragen.
Ook een goeie vraagquote:Op dinsdag 21 januari 2025 09:37 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Wat zijn dit?
Chinese toestanden.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 10:48 schreef Zoddie het volgende:
[..]
Hoe eng is dat.
Het punt was dat de 'twijfel' van Gerda die iets gelezen heeft dat op facebook heb gestaan toch een ander gewicht draagt.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 10:51 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
We zitten hier nu eenmaal op een openbaar forum, daar zal worden gediscussieerd worden over van alles en ook dingen die wetenschappers zeggen. Je kunt niet verwachten dat mensen hier alles braaf napapegaaien. Ik vind dat soms ook wel eens irritant, als het bijvoorbeeld over historische feiten gaat, maar dit is wel hoe het op een plek als FOK! werkt.
Ongekende propaganda mogelijkheden. Derde ambtstermijn? Even peilen op de Social media…quote:Op dinsdag 21 januari 2025 10:48 schreef Zoddie het volgende:
[..]
Hoe eng is dat.
Musk is slim genoeg om te weten hoe hij kan provoceren en vervolgens de vermoorde onschuld spelen.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 10:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Er staat letterlijk in je artikel dat het volgens de Isralische media wel een hitlegroet was, maar de ADL weet het beter?
[..]
Dat is slechts het opkomen voor mensenrechten volgens sommigen. Vooral degenen die zich hl drukmaken over Musk.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 09:37 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Wat zijn dit?
Het is wel een ingewikkelde spagaat in BNW aan het worden, er zullen wel wat pezen scheuren.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 10:54 schreef Zoddie het volgende:
De eigenaren van TikTok, Twitter en Meta zijn aanwezig bij de Presidents inauguration, vooraan.
De personen die totale controle kunnen hebben over wat mensen beinvloeden en te zien krijgen.
En complotdenkers steunen het...
Zegt wie?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 10:54 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dat is slechts het opkomen voor mensenrechten volgens sommigen. Vooral degenen die zich hl drukmaken over Musk.
Nu gebeurt het tenminste openlijk ipv achter de schermen.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 10:54 schreef Zoddie het volgende:
De eigenaren van TikTok, Twitter en Meta zijn aanwezig bij de Presidents inauguration, vooraan.
De personen die totale controle kunnen hebben over wat mensen beinvloeden en te zien krijgen.
En complotdenkers steunen het...
Ach ja, het zijn dezelfde mensen die doodsgbang zijn dat er een 5g chip in hun gestopt wordt maar wel Elon steunen die letterlijk chips in mensen stopt.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 10:55 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Het is wel een ingewikkelde spagaat in BNW aan het worden, er zullen wel wat pezen scheuren.
Nou ja, ik moest wel lachen dat een door de Staat gesponsorde omroep (VPRO) zich beklaagd over het feit dat Twitter "een politiek wapen" is geworden en dat ze daarom maar vertrekken. Dan heb je toch wel een kilotje of 5 boter op je hoofd hoor.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 10:56 schreef Perrin het volgende:
[..]
Nu gebeurt het tenminste openlijk ipv achter de schermen.
Loyaliteit en persoonlijk bedrag schenken aan de president en hij haalt de ban weg. Rijke mensen kunnen gewoon wetten kopen, Alles om het eigen gewin, toegejuicht door mensen die niet kunnen wachten op deze autocratie, naar Russische maatstaven.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 10:45 schreef recursief het volgende:
[..]
Godsamme wat is dit voor absurd theater?
Human shield.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 09:15 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee hoor, mensen van allerlei status kunnen het eens of oneens zijn met wetenschappers.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 10:53 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Het punt was dat de 'twijfel' van Gerda die iets gelezen heeft dat op facebook heb gestaan toch een ander gewicht draagt.
Maar de NOS is propaganda!!!1!quote:Op dinsdag 21 januari 2025 10:48 schreef Zoddie het volgende:
[..]
Hoe eng is dat.
Dit is al heel lang het geval en niets nieuws.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 11:01 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Loyaliteit en persoonlijk bedrag schenken aan de president en hij haalt de ban weg. Rijke mensen kunnen gewoon wetten kopen, Alles om het eigen gewin, toegejuicht door mensen die niet kunnen wachten op deze autocratie, naar Russische maatstaven.
quote:Op dinsdag 21 januari 2025 11:02 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Nee hoor, mensen van allerlei status kunnen het eens of oneens zijn met wetenschappers.
De visies over veel kwesties binnen de wetenschap lopen vaak uiteen. Als de ene politicus zich gedachtegoed baseert op een socialistische econoom en de andere politicus op een kapitalistische econoom. Wie heeft er gelijk? Het zijn wetenschappers.
Om nog maar te zwijgen over de politisering van de wetenschap als het gaat over onderwerpen zoals gender, racisme of de situatie in het Midden-Oosten. Als wetenschappers bizarre taal uitslaan, zal simpelweg niet iedereen daar in meegaan.
Zo kunnen er honderden wetenschappers zeggen dat er 55 geslachten zijn en dat er zoiets als 'wit privilege' bestaat. Ga je het merendeel van de burgers niet van overtuigen.
Dus dan maar full blown op standje 11 het tot het extreme uitbuiten. Ja, ja, ; het zou niet zo moeten zijn; .quote:Op dinsdag 21 januari 2025 11:03 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dit is al heel lang het geval en niets nieuws.
Hele rijke mensen kunnen de politiek benvloeden, zou niet zo moeten zijn, maar is wel het geval.
Jup, wen er maar alvast aan, de aankomende jaren gaan ze alles proberen af te breken, want wetenschap is woke, onderwijs is woke, medici zijn woke, en journalisten doen aan propaganda.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 11:05 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Discussie gevoerd op basis van inhoudelijke argumenten door mensen met kennis van de materie > > Facebookgerda's met een mening.
Niet ontoevallig zijn dat ook dezelfde mensen die zich altijd druk maken over de loeminadi 😱 en de elite 😱quote:Op dinsdag 21 januari 2025 10:51 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
En mensen die al jaaaren de mond vol hebben over de "staatsmedia" gaan hier niks over zeggen.
Daar zit een kern van waarheid in. De berichtgeving van de NOS is inderdaad erg vooringenomen. Beide kunnen natuurlijk waar zijn: sociale media is en de macht hiervan is problematisch n de berichtgeving van de NOS is ook erg problematisch.quote:
Je kunt het telkens af proberen te doen met deze rare hyperbool, maar dat lost niets op. Wetenschappers zullen kritiek krijgen en niet iedereen zal hun visie voor de waarheid aannemen, van Facebookgerda's tot politici en andere invloedrijke mensen.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 11:05 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Discussie gevoerd op basis van inhoudelijke argumenten door mensen met kennis van de materie > > Facebookgerda's met een mening.
Genoeg 'marionetten' die dat beleid nog willen doorzetten, al dan niet familie.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 10:53 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ongekende propaganda mogelijkheden. Derde ambtstermijn? Even peilen op de Social media…
Samengevat: zaken die mij niet bevallen, zoals informatie die mij niet sterkt in mijn opvattingen, zijn WOKE.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 11:07 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Jup, wen er maar alvast aan, de aankomende jaren gaan ze alles proberen af te breken, want wetenschap is woke, onderwijs is woke, medici zijn woke, en journalisten doen aan propaganda.
Je meent het?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 11:08 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Je kunt het telkens af proberen te doen met deze rare hyperbool, maar dat lost niets op. Wetenschappers zullen kritiek krijgen en niet iedereen zal hun visie voor de waarheid aannemen, van Facebookgerda's tot politici en andere invloedrijke mensen.
Als medici, wetenschappers en journalisten onzin uitslaan kan dat maar zo onder woke-isme en propaganda vallen. De enige reden dat mensen dit steunen is omdat men denkt via die manier hun eigen politieke gedachtegoed te kunnen legitimeren.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 11:07 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Jup, wen er maar alvast aan, de aankomende jaren gaan ze alles proberen af te breken, want wetenschap is woke, onderwijs is woke, medici zijn woke, en journalisten doen aan propaganda.
Ik vermoed dat onze schoonmaakster hier ook LINKS en WOKE is aangezien ik net zelf de bonen in de koffiemachine moest bijvullen.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 11:09 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Samengevat: zaken die mij niet bevallen, zoals informatie die mij niet sterkt in mijn opvattingen, zijn WOKE.
Zo gaat dit land al dagen gebukt onder WOKE mist.
Deporteren die hap.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 11:11 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik vermoed dat onze schoonmaakster hier ook LINKS en WOKE is aangezien ik net zelf de bonen in de koffiemachine moest bijvullen.
Woke links: "Wiskunde is racistisch"quote:Op dinsdag 21 januari 2025 11:11 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Als medici, wetenschappers en journalisten onzin uitslaan kan dat maar zo onder woke-isme en propaganda vallen. De enige reden dat mensen dit steunen is omdat men denkt via die manier hun eigen politieke gedachtegoed te kunnen legitimeren.
Hebben jullie daar geen decreet voor getekend?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 11:11 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik vermoed dat onze schoonmaakster hier ook LINKS en WOKE is aangezien ik net zelf de bonen in de koffiemachine moest bijvullen.
Ja precies z gaat het!!quote:Op dinsdag 21 januari 2025 11:12 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Woke links: "Wiskunde is racistisch"
Conservatief Rechts: "Wiskunde is gewoon wiskunde"
Woke links: "Arrrrgh ze breken de wetenschap affffffff"
Ik ben ook geen musk supporter. In tegendeel zelfs. Die idioot heeft niets te zoeken in de politiek.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 10:54 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dat is slechts het opkomen voor mensenrechten volgens sommigen. Vooral degenen die zich hl drukmaken over Musk.
Laten we eens beginnen met een kandidaat jonger dan 60 die een zin normaal kan uitspreken en die niet gekozen is omdat het een vrouw,zwart,trans,non-binair of Furry is. Gewoon eens iemand met fatsoenlijke capaciteiten, flair en een goed verhaal ipv identity politics.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 11:11 schreef Frutsel het volgende:
Maar met al die social media invloeden achter je en al die 'rijken'... denk ik dat de Democraten met een ijzersterke 'nieuwe' kandidaat moeten komen met een heel goed verhaal willen ze uberhaupt een kans maken.
De invloed van bijvoorbeeld AI en Social Media op dit soort verkiezingen is ingrijpend en bedenkelijk. Dus dan moet je van hetzelfde laken en pak zijn.
Als Trump daadwerkelijk de deep-state gaat ontmantelen, hetgeen hij dikwijls toegezegd heeft te doen, zou dit juist betekenen dat de VS eindelijk een volwaardige democratie wordt.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 09:00 schreef Pleun2011 het volgende:
Is de democratie in Amerika nu ten grave gedragen?
quote:Op dinsdag 21 januari 2025 11:12 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Hebben jullie daar geen decreet voor getekend?
Zal ze zo wel eens even duidelijk maken dat er maar twee genders in Palestina zijn.quote:
Tuurlijk mag je hier commentaar op hebben. Waar het echter misgaat, is wanneer mensen hun eigen interpretatie aan de beelden geven.quote:Op maandag 20 januari 2025 23:15 schreef Momo het volgende:
[..]
Waarom moet alles links of rechts zijn, waarom kunnen mensen hier geen commentaar op leveren? Dit soort aandachtshoeren gedrag is debiel voor iedereen al zouden ze BIJ1 of FvD lid zijn.
Koffiebonen zijn bruin, aan zulks racisme werk ik niet meequote:Op dinsdag 21 januari 2025 11:11 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 21 januari 2025 11:09 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Samengevat: zaken die mij niet bevallen, zoals informatie die mij niet sterkt in mijn opvattingen, zijn WOKE.
quote:
Daaag democratie.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 11:11 schreef Frutsel het volgende:
Maar met al die social media invloeden achter je en al die 'rijken'... denk ik dat de Democraten met een ijzersterke 'nieuwe' kandidaat moeten komen met een heel goed verhaal willen ze uberhaupt een kans maken.
De invloed van bijvoorbeeld AI en Social Media op dit soort verkiezingen is ingrijpend en bedenkelijk. Dus dan moet je van hetzelfde laken en pak zijn.
Wetenschap een 'visie' noemen... Maar over de macht van social media en Trump, dat gaat dus veel te ver naar jouw idee?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 11:08 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Daar zit een kern van waarheid in. De berichtgeving van de NOS is inderdaad erg vooringenomen. Beide kunnen natuurlijk waar zijn: sociale media is en de macht hiervan is problematisch n de berichtgeving van de NOS is ook erg problematisch.
[..]
Je kunt het telkens af proberen te doen met deze rare hyperbool, maar dat lost niets op. Wetenschappers zullen kritiek krijgen en niet iedereen zal hun visie voor de waarheid aannemen, van Facebookgerda's tot politici en andere invloedrijke mensen.
De schoonmaakster is Surinaams dus dan is het geen racisme.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 11:14 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Koffiebonen zijn bruin, aan zulks racisme werk ik niet mee
Gr gr de schoonmaakster
Vanochtend nog stapte ik op zo'n WOKE stukje Lego nadat ik die WOKE wekker mij wakker had gemaakt.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 11:09 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Mwah. De Democraten hebben ook veel rijke mensen achter zich en ook al meermaals sociale media in hun voordeel gebruikt. Neem de campagne van Obama 2008, zie bijvoorbeeld: How Obama Tapped Into Social Networks' Power.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 11:11 schreef Frutsel het volgende:
Eens, ken jij iemand in de DP?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 11:14 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Laten we eens beginnen met een kandidaat jonger dan 60 die een zin normaal kan uitspreken en die niet gekozen is omdat het een vrouw,zwart,trans,non-binair of Furry is. Gewoon eens iemand met fatsoenlijke capaciteiten, flair en een goed verhaal ipv identity politics.
Dan zouden de Dems toch wel eens aangenaamd verrast kunnen worden wat dat oplevert, een goede kandidaat met een goed verhaal.
Trump is de Deep State, al die tech miljardairs zitten er niet voor niksquote:Op dinsdag 21 januari 2025 11:14 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Als Trump daadwerkelijk de deep-state gaat ontmantelen, hetgeen hij dikwijls toegezegd heeft te doen, zou dit juist betekenen dat de VS eindelijk een volwaardige democratie wordt.
In Nederland regeren ambtenaren geleid door de deep-state en heeft de politiek niets te vertellen en worden dingen doorgedrukt die niet democratisch tot stand gekomen zijn.
Als Trump woord houdt - en dat is natuurlijk nog maar afwachten - dan zou de VS democratischer zijn dan Nederland.
Dus de witte baas heeft een zwart knechtje? Tssssquote:Op dinsdag 21 januari 2025 11:16 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
De schoonmaakster is Surinaams dus dan is het geen racisme.
Veel deeper dan dat wordt het niet nee. Open en bloot de oligarchie.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 11:18 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Trump is de Deep State, al die tech miljardairs zitten er niet voor niks
Je loopt achter. Palestina hebben we bij een ander decreet hernoemd naar Jodistina waarbij we moeten aangeven dat we het Suez Kanaal terug willen, desnoods via economische maatregelen (ik sluit militair niet uit) en we het Suez Kanaal hernoemen naar Bibi Kanaalquote:Op dinsdag 21 januari 2025 11:14 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
[..]
Zal ze zo wel eens even duidelijk maken dat er maar twee genders in Palestina zijn.
Hij vervangt het gewoon met zijn eigen deepstate waarbij de burger nog minder te zeggen heeft. Waar je op baseer dat het nu democratischer zal gaan worden is mij een raadsel. Je hebt de voorste rij tijdens inauguratie toch ook gezien? De tech oligarchen hebben een coup gepleegd en die hebben niets met democratie.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 11:14 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Als Trump daadwerkelijk de deep-state gaat ontmantelen, hetgeen hij dikwijls toegezegd heeft te doen, zou dit juist betekenen dat de VS eindelijk een volwaardige democratie wordt.
In Nederland regeren ambtenaren geleid door de deep-state en heeft de politiek niets te vertellen en worden dingen doorgedrukt die niet democratisch tot stand gekomen zijn.
Als Trump woord houdt - en dat is natuurlijk nog maar afwachten - dan zou de VS democratischer zijn dan Nederland.
Kijk eens, hebben we nu zelfs Deep State in Nederland? En je weet zeker dat je niet naar Amerikaanse complotfilmpjes heb zitten kijken en jezelf hebt overtuigd dat het dan ook over Nederland moet gaan?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 11:14 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Klopt wellicht, daar heeft Jensen al voor gewaarschuwd (en de Simpsons, een occulte serie).quote:Op dinsdag 21 januari 2025 11:18 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Trump is de Deep State, al die tech miljardairs zitten er niet voor niks
Dat zie je hier ook. Het midden is zoek, links en rechts zitten kloven uit elkaar en willen geen stap dichter bij elkaar zetten. Je merkt het onder burgers dat als je links bent dat je fout bent, als je rechts bent ook en men elkaar er op afrekent en of met de nek aankijkt. Dat is in Amerika nog erger dan hier, mede door de invloed van (Social) Media denk ik. Ze moeten gewoon weer eens normaal doen.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 11:17 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Mwah. De Democraten hebben ook veel rijke mensen achter zich en ook al meermaals sociale media in hun voordeel gebruikt. Neem de campagne van Obama 2008, zie bijvoorbeeld: How Obama Tapped Into Social Networks' Power.
Het probleem is dat het gedachtegoed van de Democraten steeds radicaler en linkser is geworden, dat spreekt steeds minder Amerikanen aan. Als men weer wat deradicaliseert en het midden zoekt, kunnen zij ook weer de verkiezingen winnen.
Nederland heeft een ambtenarenapparaat waar binnen sommige kringen activisme een steeds groter probleem vormt. Dit staat ook gewoon in de media trouwens, dus dat is geen complottheorie.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 11:20 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Kijk eens, hebben we nu zelfs Deep State in Nederland? En je weet zeker dat je niet naar Amerikaanse complotfilmpjes heb zitten kijken en jezelf hebt overtuigd dat het dan ook over Nederland moet gaan?
Klopt, dat is ook weer zo.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 11:19 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Hij vervangt het gewoon met zijn eigen deepstate waarbij de burger nog minder te zeggen heeft. Waar je op baseer dat het nu democratischer zal gaan worden is mij een raadsel. Je hebt de voorste rij tijdens inauguratie toch ook gezien? De tech oligarchen hebben een coup gepleegd en die hebben niets met democratie.
Het zal even duren voordat zijn aanhang beseft dat ze bedrogen zijn. Vooralsnog is het de goed nieuws show, waar die al zijn beloftes waar maakt. Maar er zal een moment komen waar zelfs zijn eigen mensen tegen hem zullen kerenquote:Op dinsdag 21 januari 2025 11:19 schreef Perrin het volgende:
[..]
Veel deeper dan dat wordt het niet nee. Open en bloot de oligarchie.
quote:Op dinsdag 21 januari 2025 11:22 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Dat zie je hier ook. Het midden is zoek, links en rechts zitten kloven uit elkaar en willen geen stap dichter bij elkaar zetten. Je merkt het onder burgers dat als je links bent dat je fout bent, als je rechts bent ook en men elkaar er op afrekent en of met de nek aankijkt. Dat is in Amerika nog erger dan hier, mede door de invloed van (Social) Media denk ik. Ze moeten gewoon weer eens normaal doen.
Dan is er nog geen reden om BNW-geneuzel te posten in het topic.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 11:23 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Nederland heeft een ambtenarenapparaat waar binnen sommige kringen activisme een steeds groter probleem vormt. Dit staat ook gewoon in de media trouwens, dus dat is geen complottheorie.
Waar in de media kan ik dat lezen?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 11:23 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Nederland heeft een ambtenarenapparaat waar binnen sommige kringen activisme een steeds groter probleem vormt. Dit staat ook gewoon in de media trouwens, dus dat is geen complottheorie.
Succes om het pad weer terug te vinden.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 11:14 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Dan is het tijd voor zijn opvolger en begint de populistencyclus opnieuw.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 11:25 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Het zal even duren voordat zijn aanhang beseft dat ze bedrogen zijn. Vooralsnog is het de goed nieuws show, waar die al zijn beloftes waar maakt. Maar er zal een moment komen waar zelfs zijn eigen mensen tegen hem zullen keren
Zelfs op de site van de overheid zelf (zie eerste link). Hier meer linkjes:quote:Op dinsdag 21 januari 2025 11:27 schreef recursief het volgende:
[..]
Waar in de media kan ik dat lezen?
Bro. Hoe fucking blind kan je zijn?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 11:14 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Ambtenaren zijn de vierde macht en zijn ook gewoon mensen. Ze mogen dus een mening hebben en zelfs -shock horror- er voor op komen. Dit staat bijna letterlijk zo in de gedragscode van het Rijk.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 11:23 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Musk is niet gewoon een weirdo, maar een weirdo met veel macht, die honger is naar nog meer macht. Gevaarlijk.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 11:14 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Tuurlijk mag je hier commentaar op hebben. Waar het echter misgaat, is wanneer mensen hun eigen interpretatie aan de beelden geven.
Musk is excentriek en contactgestoord. En in zijn enthousiasme heeft die zijn liefde voor het land geuit, op een iets wat ongelukkige manier. Maar je gaat me niet wijsmaken dat daar kwade intenties achter zaten. En iedereen die denkt dat die hier Adolf, verheerlijk, dient belachelijk gemaakt te worden.
Wat zeker niet geholpen heeft, is zijn druggebruik die dag. Het was zeker niet de enige awkward moment die we van hem hebben gezien die dag.
[ x ]
Of wie kan zich de 'dark maga' incident herinneren
[ afbeelding ]
Die gezicht van Trump ook![]()
[ afbeelding ]
Musk is gewoon een weirdo
Maar waar staat nou dat het een (in jouw woorden) steeds groter probleem vormt? Of is het misschien iets van alle tijden?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 11:31 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Zelfs op de site van de overheid zelf (zie eerste link). Hier meer linkjes:
In gesprek met de secretaris-generaal over activisme en ambtenaarschap
Zeger van der Wal: ‘Activisme is meer iets voor de politiek of Greenpeace, niet voor de ambtenaar’
Enkele honderden ambtenaren protesteren met brandbrief tegen klimaatbeleid
Wanneer mogen ambtenaren 'nee' zeggen tegen de politiek?
Ambtenaren in omstreden Gaza-protest: ‘Zeker ongebruikelijk’
Nee, ambtenaren zouden simpelweg moeten uitvoeren wat de politici (de gekozen volksvertegenwoordigers) beslissen. Niet eigenhandig beleid maken of benvloeden in lijn met hun eigen politieke voorkeuren. Dan krijg je dus een zogeheten 'deep-state': een ecosysteem binnen de politiek die hun eigen zin doordrijft op een manier dat het niet strookt met wat het volk wil.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 11:32 schreef cynicus het volgende:
[..]
Ambtenaren zijn de vierde macht en zijn ook gewoon mensen. Ze mogen dus een mening hebben en zelfs -shock horror- er voor op komen. Dit staat bijna letterlijk zo in de gedragscode van het Rijk.
Ze mogen niet alles maar hoeven ook niet blindelings achter hun minister aan te lopen.
Befehl ist befehl.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 11:35 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Nee, ambtenaren zouden simpelweg moeten uitvoeren wat de politici (de gekozen volksvertegenwoordigers) beslissen. Niet eigenhandig beleid maken of benvloeden in lijn met hun eigen politieke voorkeuren. Dan krijg je dus een zogeheten 'deep-state': een ecosysteem binnen de politiek die hun eigen zin doordrijft op een manier dat het niet strookt met wat het volk wil.
Mijn punt was dat het activisme van ambtenaren in de media besproken wordt. Dat het een steeds groter probleem vormt zijn het activisme rondom het klimaat de oorlog in Isral goede voorbeelden van, daar gaan sommigen van de artikelen die ik had gelinkt ook over.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 11:34 schreef recursief het volgende:
[..]
Maar waar staat nou dat een een(in jouw woorden) steeds groter probleem vormt? Of is het misschien iets van alle tijden?
Ambtenaren hebben ook alle burgerrechten die andere burgers ook hebben. Ze mogen dus deelnemen aan demonstraties en ze hebben de vrijheid om hun mening te uiten. Dat hoeft een correcte uitoefening van hun ambt in beginsel niet in de weg te staan.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 11:35 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Nee, ambtenaren zouden simpelweg moeten uitvoeren wat de politici (de gekozen volksvertegenwoordigers) beslissen. Niet eigenhandig beleid maken of benvloeden in lijn met hun eigen politieke voorkeuren. Dan krijg je dus een zogeheten 'deep-state': een ecosysteem binnen de politiek die hun eigen zin doordrijft op een manier dat het niet strookt met wat het volk wil.
Inderdaad, want de volksvertegenwoordigers moeten het beleid uitstippelen. Niet ambtenaren, waar het grootste deel ook nog eens progressief links is, waar het merendeel van Nederland juist meer rechts en conservatief is.quote:
Hoe weet je dat nou weer? Zijn daar cijfers over?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 11:39 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Inderdaad, want de volksvertegenwoordigers moeten het beleid uitstippelen. Niet ambtenaren, waar het grootste deel ook nog eens progressief links is, waar het merendeel van Nederland juist meer rechts en conservatief is.
Dat is niet de deep state waar het in wappeloni over gaat: dat is er namelijk n die bestierd wordt door n of ander obscuur centraal orgaan.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 11:35 schreef HowardRoark het volgende:
Dan krijg je dus een zogeheten 'deep-state'
Buiten hun werk zeker, niet tijdens hun werk en onder de naam van het overheidsinstantie waar men werkt.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 11:39 schreef recursief het volgende:
[..]
Ambtenaren hebben ook alle burgerrechten die andere burgers ook hebben. Ze mogen dus deelnemen aan demonstraties en ze hebben de vrijheid om hun mening te uiten. Dat hoeft een correcte uitoefening van hun ambt in beginsel niet in de weg te staan.
Nee wel voor verhoging van de medicijnprijzen.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 11:33 schreef Basp1 het volgende:
Heeft Trump nu al een decreet ondertekend voor een verlaging van de ei prijzen.
Liefst met invloed van aliens of bodyswitchers.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 11:40 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dat is niet de deep state waar het in wappeloni over gaat: dat is er namelijk n die bestierd wordt door n of ander obscuur centraal orgaan.
Die groet is toch ook gewoon verwerpelijk? Maar inderdaad, de rest is ook zorgelijk. Nu uit de WHO stappen is ongelooflijk dom, maar ja. De WHO is corrupt he en big pharma, dus die moeten wegquote:Op dinsdag 21 januari 2025 09:26 schreef Wienerschnitzels het volgende:
quote:Op dinsdag 21 januari 2025 11:24 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Klopt, dat is ook weer zo.![]()
Hoe dan ook kan je alleen maar voor de deep-state kiezen. Kamala is overduidelijk deep-state en Trump/Musk iets minder duidelijk, maar al die tech-mensen (zeker dat neuralink van Musk is eng) is ook niets.
Levensgevaarlijk iddquote:Op dinsdag 21 januari 2025 11:34 schreef Momo het volgende:
[..]
Musk is niet gewoon een weirdo, maar een weirdo met veel macht, die honger is naar nog meer macht. Gevaarlijk.
Jazeker, zie bijvoorbeeld:quote:Op dinsdag 21 januari 2025 11:40 schreef recursief het volgende:
[..]
Hoe weet je dat nou weer? Zijn daar cijfers over?
quote:Het beeld dat uit dit onderzoek naar boven komt is dat als het gaat om de politieke houding van ambtenaren ten opzichte van hun werk, het traditionele links/rechts-onderscheid nog steeds relevant is. Hoe linkser de eigen politieke orintatie van de ambtenaar, hoe groter de kans is dat hij/zij zich op een meer politieke wijze tot zijn/haar werk verhoudt. Andersom geldt hetzelfde: hoe rechtser de eigen politieke orintatie van de ambtenaar, hoe groter de kans dat hij/zij zich op een meer politiek neutrale wijze tot zijn/haar werk verhoudt.
Bron
Ik durf wel te beweren dat er maar heel weinig ambtenaren zijn die onder werktijd, in uniform of met een badge van de werkgever aan het demonstreren zijn. De geinterviewde SG in jouw lijstje met artikelen geeft dat ook al min of meer aan: prima als je acitivistisch bent, zolang dat maar niet botst met je ambtelijke taak. Daar is een spanningsveld, maar dat gaat in het algemeen toch heel prima.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 11:40 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Buiten hun werk zeker, niet tijdens hun werk en onder de naam van het overheidsinstantie waar men werkt.
@mods, mag ik hier een aparte topic over openen of willen jullie dit liever niet in NWS hebben?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 11:46 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
[..]
Levensgevaarlijk idd
Trump signals he will start pushing for a new world order in first 100 days
https://uk.news.yahoo.com(...)world-164605886.html
Dit verdient wellicht een eigen topic
Veel Amerikanen zijn enorm gefrustreerd over verzekeringen en zorgverzekeraars. Vorige maand werd er nog een CEO doodgeschoten vanwege de frustratie. Giet er een mooi sausje over en koppel dat aan de WHO en de woede wordt alleen maar groter. Veel mensen zien het niet of weten niet beter. Andersom zijn er ook mensen die het niet meer dan terecht vinden dat de VS deze stap zet.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 11:42 schreef June. het volgende:
[..]
Die groet is toch ook gewoon verwerpelijk? Maar inderdaad, de rest is ook zorgelijk. Nu uit de WHO stappen is ongelooflijk dom, maar ja. De WHO is corrupt he en big pharma, dus die moeten weg![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |