Ook al is musk een gekkie he, ik snap de 'lack aan reactie' ook niet van links mbt de Jodenhaatmachine die door de straten ging. Sterker nog, ze supporten het actief. Ondanks alle oproepen, leuzen, acties, saluten en weet ik veel wat.quote:
Ah ok, speculeren ipv constateren.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 08:38 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Gewoon een uiting van whatever je het wilt noemen. Musk heeft wel vaker rare gebaren/dansjes.
Om dan dit meteen als Hitlergroet te bestempelen....
Heeft hij eerder dan ook zulke groeten gedaan vraag ik mij af?
Hoe moeten we het lezen?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 07:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is die oorlog nou nog steeds niet klaar?
Ze lijken inderdaad weer in een historisch vergelijkbare verdrukking te zitten.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 08:43 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ook al is musk een gekkie he, ik snap de 'lack aan reactie' ook niet van links mbt de Jodenhaatmachine die door de straten ging. Sterker nog, ze supporten het actief. Ondanks alle oproepen, leuzen, acties, saluten en weet ik veel wat.
Dit is een goeie.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 08:43 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ook al is musk een gekkie he, ik snap de 'lack aan reactie' ook niet van links mbt de Jodenhaatmachine die door de straten ging. Sterker nog, ze supporten het actief. Ondanks alle oproepen, leuzen, acties, saluten en weet ik veel wat.
Het is natuurlijk ook niets meer dan projectie. Maar we weten na 7 oktober wel beter.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 08:35 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Want? Omdat je dat stelt? Waar is de Nazi trackrecord van Musk? Hij heeft het wel weer voor elkaar. We hebben het over irrelevante details terwijl in werkelijkheid er tig andere dingen zijn waar men zich druk om kan maken bij deze vent.
Nee, dit is niet zo en bovendien een hele verwerpelijke vergelijking om te maken.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 08:42 schreef Shotty het volgende:
[..]
Nope. Immigranten. En denk je dat het onzin is? Trump’s plannen voor immigranten zijn exact hetzelfde als de nazi plannen voor Joden in 1940.
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Madagascar_Plan
Zelfs de meeste details zijn hetzelfde gebleven. 4 jaar lang een miljoen mensen deporteren, concentratie/internering kampen, etc.
En wat als dat niet lukt omdat veel landen hun migranten niet terug nemen?
Doelpalenverschuiven.jpgquote:Op dinsdag 21 januari 2025 08:45 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hoe moeten we het lezen?
Trump zegt ik los dat binnen 24 uur op.
Is dat dan dat de tijd ingaat als hij start met de poging door daar waarschijnlijk heen te gaan?
Of vanaf zijn aantreding?
Of ergens over 2 jaar maar hij mag er maar 24uur over doen.
Met een vuist op de borst en een Hitlergroet erop volgend.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 08:48 schreef Lospedrosa het volgende:
Musk zei: my heart is going Out to you.
En wou dat stuntelig als hij is uitbeelden.
Meer is het niet.
Jij vindt altijd van jezelf dat jij het juist hebt en begint op de man te spelen als jouw argumenten op zijn. Gaap.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 08:35 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Nee hoor, want alles wat ik daar heb gezegd en gepost is gewoon juist. Maar we zien een hypocrisie bij een bepaalde groep mensen, uiteraard ook weer met een bepaalde politieke affiliatie, waar men nu probeert Musk als nazi weg te zetten maar wegkijkt van mensen die dit gedachtegoed daadwerkelijk omarmen of deze zelfs steunt.
Dat was geen Hitlergroet. Dat was iets vanuit het hart. Daarom had hij eerst zijn hart vast.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 08:43 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Prima toch? Biologisch gezien zijn er ook maar 2 geslachten. De rest is er bij verzonnen.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 08:23 schreef onlogisch het volgende:
In een van de tientallen decreten die Donald Trump vannacht in de Oval Office heeft getekend, staat dat er in de Verenigde Staten alleen nog mannen en vrouwen worden erkend. Kiezen voor een neutrale optie X voor geslacht bij bijvoorbeeld een paspoortaanvraag wordt onmogelijk.
Nee hoor, de trend is simpelweg weer duidelijk zichtbaar.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 08:47 schreef Pizzakoppo het volgende:
Opdonderen met die whataboutisms. ‘Links’ staat hier los van.
Hij zegt letterlijk eerst een Nazi slogan maar dat terzijde. Nog los van het feit dat dit een typische Hitlergroet is met de vuist eerst op de borst en de palm naar voren daarna.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 08:49 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Dat was geen Hitlergroet. Dat was iets vanuit het hart. Daarom had hij eerst zijn hart vast.
Heart goes out.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 08:49 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Met een vuist op de borst en een Hitlergroet erop volgend.
Wie heeft er ook op Musk gestemd dat ze hem daar zoveel macht geven? Verdient hij die macht op één of andere manier die ik niet zie?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 08:50 schreef Lospedrosa het volgende:
Kijk ik weet niet wat we van Musk moeten verwachten en hoe hij precies in elkaar zit.
Denk i.i.g. nog niet dat het een evil vilein is.
De Joden zitten inderdaad weer in een historische verdrukking zoals ik al eerder zei.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 08:50 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Nee hoor, de trend is simpelweg weer duidelijk zichtbaar.
Men is bondgenoten met de Palestijnen en de halve Islamtische wereld en al het walgelijke antisemitisme dat daar te vinden is, maar vervolgens janken over een gebaar van Musk. Huichelarij van de hoogste orde.
Mijn post is niet ad hominem.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 08:49 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Jij vindt altijd van jezelf dat jij het juist hebt en begint op de man te spelen als jouw argumenten op zijn. Gaap.
Ook recht uit het hart.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 08:49 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Dat was geen Hitlergroet. Dat was iets vanuit het hart. Daarom had hij eerst zijn hart vast.
"My heart goes out to you."
Dont feed the troll.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 08:51 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Heart goes out.
Je snapt hem nog niet?
My heart goes out to you.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 08:51 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Heart goes out.
Je snapt hem nog niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |