Dat rijke mensen de Amerikaanse politiek beïnvloeden is al decennialang het geval. En daarnaast weet jij natuurlijk zelf ook wel dat hier geen sprake was van een Hitlergroet.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 07:41 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik vond het echt surreëel om de billionaires zo naast elkaar te zien. Alsof alle maskers afgingen en zij zonder gêne publiekelijk een statement maakten dat zij er zijn én invloed uitoefenen.
Begrijp me niet verkeerd, ook in Nederland zijn er vele ‘lobby’ groepen en dat is net zo ranzig maar toch voelt het alsof wij nog dat laagje beschaving hebben dat er de afgelopen dagen in de VS wel vanaf is gegaan. Ook met dr schaamteloze memecoins, Musk met zijn hitlergroet. Bizarre tijden.
Denk dat hij eerder zijn auto's voor nog minder op de markt brengt in de VS doordat hij allerlei subsidies ontvangt..quote:Op dinsdag 21 januari 2025 07:24 schreef raptorix het volgende:
Ik denk dat Tesla wel eens een hele harde knauw kan krijgen met dit soort fratsen.
Amerikanen rijden niet graag elektrisch.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 07:46 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Denk dat hij eerder zijn auto's voor nog minder op de markt brengt in de VS doordat hij allerlei subsidies ontvangt..
Het leek ook totaal niet op een Hitlergroetquote:Op dinsdag 21 januari 2025 07:46 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dat rijke mensen de Amerikaanse politiek beïnvloeden is al decennialang het geval. En daarnaast weet jij natuurlijk zelf ook wel dat hier geen sprake was van een Hitlergroet.
Nee?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 07:47 schreef raptorix het volgende:
[..]
Amerikanen rijden niet graag elektrisch.
Alleen hierom moet je toch al grote vraagtekens zetten bij Trump. Er zijn gewoon doden gevallen en dan iedereen een pardon geven?quote:
Hand naar de borst en vervolgens een swing naar voren. Dit was een Hitlergroet pur sang.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 07:46 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dat rijke mensen de Amerikaanse politiek beïnvloeden is al decennialang het geval. En daarnaast weet jij natuurlijk zelf ook wel dat hier geen sprake was van een Hitlergroet.
Vandaar dat het filmpje al verboden is in Duitsland, Oostenrijk en Argentinië waar het doen van de Hitlergroet verboden isquote:Op dinsdag 21 januari 2025 07:46 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Nee, dat was het niet. Dit betrof het zoveelste vreemde gebaar/actie van de autist Musk, wat hij herhaaldelijk doet als hij op het podium staat. Laatst stond hij ook te juichen waarbij het leek alsof hij een epileptische aanval kreeg.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 07:53 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Hand naar de borst en vervolgens een swing naar voren. Dit was een Hitlergroet pur sang.
Ja wel 1%.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 07:50 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Nee?
Er rijden er toch zat van rond zo te zien...
Ondertussen verspreidt hij wel antisemitische complottheorieënquote:Op dinsdag 21 januari 2025 07:51 schreef HowardRoark het volgende:
Het is ook eigenlijk wel hilarisch om te zien welke mensen zich hartstikke drukmaken over het gebaar van Musk.
Een groot deel hiervan zijn tevens de mensen die al meer dan een jaar opkomen voor de samenleving waar ter wereld de meest nazistische elementen anno 2025 te vinden zijn. Geweld jegens Joden goedpraten, of het nu in Amsterdam is of elders en tevens proberen te beweren dat het enige piepkleine Joodse landje ter wereld eigenlijk geen bestaansrecht heeft en moet worden vervangen door een mini-Iran dat 'Judenfrei' is.
Maar ja hoor, de man die afgelopen jaar met zoon Auschwitz bezocht maakt een Hitlergroet.
[ afbeelding ]
[ x ]
De keren dat ik in de VS was waren de EV’s die ik zag op 1 hand te tellen.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 07:50 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Nee?
Er rijden er toch zat van rond zo te zien...
Ah ja. Laten we speculeren ipv constateren.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 07:56 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Nee, dat was het niet. Dit betrof het zoveelste vreemde gebaar/actie van de autist Musk, wat hij herhaaldelijk doet als hij op het podium staat. Laatst stond hij ook te juichen waarbij het leek alsof hij een epileptische aanval kreeg.
Dat sowiesoquote:Op dinsdag 21 januari 2025 08:01 schreef recursief het volgende:
Of het nou wel of geen Hitlergroet was is w.m.b. niet superrelevant. Ook zonder Hitlergroet is die Musk een eng mannetje.
Voor velen is hij een idool. Dat zijn de huidige deplorabele tijden.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 08:01 schreef recursief het volgende:
Of het nou wel of geen Hitlergroet was is w.m.b. niet superrelevant. Ook zonder Hitlergroet is die Musk een eng mannetje.
De VS is groot he?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 07:57 schreef Zwansen het volgende:
[..]
De keren dat ik in de VS was waren de EV’s die ik zag op 1 hand te tellen.
Owh ja want door een bezoek aan Auschwitz ben je ineens geen antisemiet hahahahaha.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 07:51 schreef HowardRoark het volgende:
Het is ook eigenlijk wel hilarisch om te zien welke mensen zich hartstikke drukmaken over het gebaar van Musk.
Een groot deel hiervan zijn tevens de mensen die al meer dan een jaar opkomen voor de samenleving waar ter wereld de meest nazistische elementen anno 2025 te vinden zijn. Geweld jegens Joden goedpraten, of het nu in Amsterdam is of elders en tevens proberen te beweren dat het enige piepkleine Joodse landje ter wereld eigenlijk geen bestaansrecht heeft en moet worden vervangen door een mini-Iran dat 'Judenfrei' is.
Maar ja hoor, de man die afgelopen jaar met zoon Auschwitz bezocht maakt een Hitlergroet.
[ afbeelding ]
[ x ]
Volgens mij voor steeds minder mensen. Er is echter een fanatieke groep die groupiegedrag vertoont en vrolijk met hem mee radicaliseert. Die groep lijkt wel steeds radicaler te worden.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 08:02 schreef Perrin het volgende:
[..]
Voor velen is hij een idool. Dat zijn de huidige deplorabele tijden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |