abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_216374766
Het klimaatakkoord kunnen we denk ik wel als dood beschouwen. De twee graden zijn gepasseerd en 's werelds grootste twee vervuilers kan het allemaal geen reed schelen. Ik vind het zo treurig dat wat in de jaren 80 (wereldwijd milieubeleid) nog wel kon, nu door zwakke permanente slachtoffertjes die roepen hoe goed en sterk ze wel niet zijn niet meer kan.
pi_216374770
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 06:38 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Jouw spraakachteruitgang waarschijnlijk ook om de simpele reden dat er bij Biden nog weinig achteruit te gaan valt. Die zit al een tijdje op het dieptepunt.

Die ouwe dwaas krijgt 4 keer per dag een schone luier.
Echt alle memes over Biden zijn verwarring waren een mix van leugens of zaken die Trump ook doet.
pi_216374811
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 06:43 schreef Glazenmaker het volgende:
Het klimaatakkoord kunnen we denk ik wel als dood beschouwen. De twee graden zijn gepasseerd en 's werelds grootste twee vervuilers kan het allemaal geen reed schelen. Ik vind het zo treurig dat wat in de jaren 80 (wereldwijd milieubeleid) nog wel kon, nu door zwakke permanente slachtoffertjes die roepen hoe goed en sterk ze wel niet zijn niet meer kan.
In de jaren 80 was het probleem wat tastbaarder met de Ozonlaag en Zure regen, dat is ook relatief snel en goedkoop opgelost.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_216374826
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 07:02 schreef raptorix het volgende:

[..]
In de jaren 80 was het probleem wat tastbaarder met de Ozonlaag en Zure regen, dat is ook relatief snel en goedkoop opgelost.
Een halve staat in de vs die afbrand door veranderde klimaatsystemen is ook erg tastbaar. 8-)
pi_216374827
quote:
In een bericht op zijn sociale mediaplatform X reageert Musk op de ophef. "Ze hebben betere trucjes nodig", zegt hij. "Steeds iedereen maar Hitler noemen is zó vermoeiend."

De Anti-Defamation League (ADL), de Amerikaanse autoriteit op het gebied van antisemitisme, zegt niet te denken dat Musk de Hitlergroet bracht. "Het lijkt erop dat Musk in zijn enthousiasme een ongemakkelijke beweging maakte. We waarderen dat mensen scherp zijn hierop."

ADL

@ADL

This is a delicate moment. It’s a new day and yet so many are on edge. Our politics are inflamed, and social media only adds to the anxiety. It seems that @elonmusk made an awkward gesture in a moment of enthusiasm, not a Nazi salute, but again, we appreciate that people are on… https://t.co/tJFMbsM4dx

:')

Wat een enthousiaste man is het toch ook _O-
  Moderator dinsdag 21 januari 2025 @ 07:06:43 #181
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_216374830
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 07:05 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Een halve staat in de vs die afbrand door veranderde klimaatsystemen is ook erg tastbaar. 8-)
Of overstroomt bij een beetje orkaan..
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_216374851
quote:
Dat er vanaf de jaren 80 er 3 miljard,and counting,consumerende mensen zijn bijgekomen zal er ook niet aan bijdragen aan een snelle omschakeling...
pi_216374852
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 06:45 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Echt alle memes over Biden zijn verwarring waren een mix van leugens of zaken die Trump ook doet.
Sure :')
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_216374856
quote:

[..]

De onwetendheid is gewoon niet meer te harden.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_216374863
#fophef
pi_216374889
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 06:45 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Hardop gelachen om deze cringe cope.
pi_216374893
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 07:13 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

De onwetendheid is gewoon niet meer te harden.
Stapels simplistische oneliners om maar geen inhoudelijke antwoorden te geven zo herkennen mensen hier fanboys zonder kennis. ^O^
pi_216374905
Ik denk dat Tesla wel eens een hele harde knauw kan krijgen met dit soort fratsen.
pi_216374916
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 07:24 schreef raptorix het volgende:
Ik denk dat Tesla wel eens een hele harde knauw kan krijgen met dit soort fratsen.
Misschien schakelt elon tesla dadelijk over naar benzine motoren. :')
pi_216374927
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 07:21 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Stapels simplistische oneliners om maar geen inhoudelijke antwoorden te geven zo herkennen mensen hier fanboys zonder kennis. ^O^
Ik vond de speech van Trump heel goed: episch en historisch. Vooral radical left en wokisme kregen er van langs. Transgenders moeten weer in de kast, wokisme wordt verboden en het leger wordt naar de grenzen gestuurd om de invasie van buitenlanders tegen te houden. Trump geeft dus het goede voorbeeld aan Europa.

Verstandige mensen die Amerikanen om zo'n president te kiezen.
pi_216374939
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 07:24 schreef raptorix het volgende:
Dat is wel duidelijk.
pi_216374951
quote:
Dat komt natuurlijk ook omdat de situatie heel anders is.
Wat zure regen is op te lossen door bepaalde zaken anders te doen.

Nu in dit akkoord is een onmogelijke opgave voor een normale economie. Stoppen met CO2 terwijl de hele wereld infrastructuur is ingericht op CO2 verbranding, aardolie enz.

De kans is zelfs groot dat je er economisch helemaal op kapot gaat:

Misschien is accepteren dat fossiel gewoon opgaat en uitgaan van het positieve wat welvaart brengt dan weet je dat je sowieso wel fossielvrij gaat leven als aarde over een paar decennia.
Neem de tijd om het goed te doen. Ga intussen aan de slag met je land en zorg voor welvaart.
Dat is wat Amerika nu doet

En je merkt gewoon dat de EU met de bek vol tanden staan en een beetje uitgespeeld zijn lijkt het wel.
Vakman pur sang
pi_216374965
twitter
  dinsdag 21 januari 2025 @ 07:35:05 #194
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_216374968
quote:

[..]
Een halve staat in de VS staat in brand door het nalatige beleid van de lokale Democratische politici. Het klimaat heeft daar niets mee te maken, gebrekkig management van de natuur en het slecht onderhouden van noodzakelijke voorzieningen en verkeerde prioriteiten bij de brandweer wel.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_216374973
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 07:26 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Misschien schakelt elon tesla dadelijk over naar benzine motoren. :')
Nouja, toevallig sprak ik een maandje terug met mijn werkgever waar ik nogal goede band mee heb, en die vroeg letterlijk, wat vind jij nou van Tesla/Musk, moeten we eventueel overwegen om Tesla uit de lease te halen?
En nee hij is zeg maar alles wat Woke niet is.
pi_216374980
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 07:35 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Een halve staat in de VS staat in brand door het nalatige beleid van de lokale Democratische politici. Het klimaat heeft daar niets mee te maken, gebrekkig management van de natuur en het slecht onderhouden van noodzakelijke voorzieningen en verkeerde prioriteiten bij de brandweer wel.
Mensen vergeten ook even voor de grap dat we met een waanzinnige hoeveelheid mensen op de aarde te maken hebben die allemaal gevoed moeten worden en grondstoffen consumeren. En wat dacht je bijvoorbeeld van de massale houtkap waar je bijna niks over hoort? De stofzuigers van de natuur worden dagelijks gekapt omdat wij allemaal graag een houten tafel willen.
pi_216374982
quote:

[..]
Onder Trump zal dit niet gebeuren?

In die gebieden zijn elk jaar branden.
pi_216374992
Hierin heb je gelijk
quote:

[..]
Donne smoezen om dit op klimaatverandering te gooien.
Er is verzuimd onderhoud te plegen aan de bossen, meren voor bluswater stonden leeg. Een burgermeester die apathisch wordt
Vakman pur sang
pi_216374998
Ik vond het echt surreëel om de billionaires zo naast elkaar te zien. Alsof alle maskers afgingen en zij zonder gêne publiekelijk een statement maakten dat zij er zijn én invloed uitoefenen.

Begrijp me niet verkeerd, ook in Nederland zijn er vele ‘lobby’ groepen en dat is net zo ranzig maar toch voelt het alsof wij nog dat laagje beschaving hebben dat er de afgelopen dagen in de VS wel vanaf is gegaan. Ook met dr schaamteloze memecoins, Musk met zijn hitlergroet. Bizarre tijden.
pi_216375002
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 07:33 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Dat komt natuurlijk ook omdat de situatie heel anders is.
Wat zure regen is op te lossen door bepaalde zaken anders te doen.

Nu in dit akkoord is een onmogelijke opgave voor een normale economie. Stoppen met CO2 terwijl de hele wereld infrastructuur is ingericht op CO2 verbranding, aardolie enz.

De kans is zelfs groot dat je er economisch helemaal op kapot gaat:

Misschien is accepteren dat fossiel gewoon opgaat en uitgaan van het positieve wat welvaart brengt dan weet je dat je sowieso wel fossielvrij gaat leven als aarde over een paar decennia.
Neem de tijd om het goed te doen. Ga intussen aan de slag met je land en zorg voor welvaart.
Dat is wat Amerika nu doet

En je merkt gewoon dat de EU met de bek vol tanden staan en een beetje uitgespeeld zijn lijkt het wel.
Een onleefbaar klimaat creëren is wel goed voor de economie zeker?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')