https://www.reddit.com/me(...)2Fsf157iucnaee1.jpegquote:
Met die 25% tariffs op Canada en Mexico gaan de voedselprijzen flink de lucht in volgende maandquote:Op dinsdag 21 januari 2025 08:24 schreef xpompompomx het volgende:
Is het al vrede in Oekraïne en zijn de eieren alweer goedkoper ondertussen?
Ik snap dat mijn mening daarover uitermate belangrijk voor je is.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 08:25 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Wat vind jij er eigenlijk van dat mensen in de VS nu niet meer zelf hun geslacht kunnen kiezen?
Jaquote:Op dinsdag 21 januari 2025 08:18 schreef Montagui het volgende:
Heeft Musk al gereageerd op de fophef?
Kunnen we dan ook concluderen dat dit Hitlergroeten zijn?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 08:26 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
https://www.reddit.com/me(...)2Fsf157iucnaee1.jpeg
Nee hoor het is slechts heel toevallig hoeveel dit op elkaar lijkt.
De cognitieve dissonantie bij jou begint bizarre vormen aan te nemen.
Het lijkt erop, maar is niet hetzelfde...quote:Op dinsdag 21 januari 2025 08:26 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Begonnen die ook vanaf de borst in een beweging na de zijkant in een gestrekte arm? Nee! Dus jouw whataboutisme faalt hard.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 08:28 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Kunnen we dan ook concluderen dat dit Hitlergroeten zijn?
[ afbeelding ]
Of wat dacht je van de tweet daaronder, we zien geregeld letterlijk Hitlergroeten bij pro-Palestijnse demonstraties en dan zijn de mensen die zich nu drukmaken over Musk degenen die zeggen dat het allemaal niet is wat het lijkt.
[ twitter ]
Ik heb dit kritisch bekeken. Mijn conclusie is dat de vergelijking zeker 100% is.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 08:26 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Specsavers is open om 9:00...quote:Op dinsdag 21 januari 2025 08:30 schreef zuco het volgende:
[..]
Ik heb dit kritisch bekeken. Mijn conclusie is dat de vergelijking zeker 100% is.
Wat was het dan?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 08:11 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Jij denkt dat iemand die een antisemiet is, vrijwillig naar Auschwitz gaat?
Daarbij, het was een zeker geen Hitlergroet.
Dat ziet er toch heel anders uit..
Maar als Musk zijn snor had laten staan, dan waren de haters daar wel over gestruikeld....
En stop met dat genocidegeschreeuw.
Jij gelooft dit?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 00:48 schreef Perrin het volgende:
[..]
Duidelijker dan dit worden je nazigroetjes niet.
[..]
quote:Op dinsdag 21 januari 2025 08:28 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Kunnen we dan ook concluderen dat dit Hitlergroeten zijn?
[ afbeelding ]
Of wat dacht je van de tweet daaronder, we zien geregeld letterlijk Hitlergroeten bij pro-Palestijnse demonstraties en dan zijn de mensen die zich nu drukmaken over Musk degenen die zeggen dat het allemaal niet is wat het lijkt.
[ twitter ]
Iedereen die zijn hoofd niet in zijn kont heeft zitten, kan met zijn eigen ogen zien dat het zo is.quote:
Nee hoor, want alles wat ik daar heb gezegd en gepost is gewoon juist. Maar we zien een hypocrisie bij een bepaalde groep mensen, uiteraard ook weer met een bepaalde politieke affiliatie, waar men nu probeert Musk als nazi weg te zetten maar wegkijkt van mensen die dit gedachtegoed daadwerkelijk omarmen of deze zelfs steunt.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 08:30 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Begonnen die ook vanaf de borst in een beweging na de zijkant in een gestrekte arm? Nee! Dus jouw whataboutisme faalt hard.
Want? Omdat je dat stelt? Waar is de Nazi trackrecord van Musk? Hij heeft het wel weer voor elkaar. We hebben het over irrelevante details terwijl in werkelijkheid er tig andere dingen zijn waar men zich druk om kan maken bij deze vent.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 08:34 schreef Perrin het volgende:
[..]
Iedereen die zijn hoofd niet in zijn kont heeft zitten, kan met zijn eigen ogen zien dat het zo is.
Gewoon een uiting van whatever je het wilt noemen. Musk heeft wel vaker rare gebaren/dansjes.quote:
Nope. Immigranten. En denk je dat het onzin is? Trump’s plannen voor immigranten zijn exact hetzelfde als de nazi plannen voor Joden in 1940.quote:Op maandag 20 januari 2025 23:02 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Het is letterlijk een nazi salut!!!!!!! Musk wil 6 miljoen joden vermoorden en de regenbooggemeenschap in cocentratiecampen stoppen
OPeN jE oGEn
De vergelijking ging eerder over Biden Trump. Overigens was Kamala ook een circusclown.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 08:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij hebt gemist dat Biden niet verkiesbaar was?
Geen whataboutism.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |