abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 20 januari 2025 @ 22:57:28 #1
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_216373741
*NIET MIJN OP*

Morgen is de inauguratie van Trump en het konden wel eens hele gekke tijden worden , voor zover ze het al niet zijn.
Sowieso een meme coin lanceren twee dagen voor je “plechtige” inauguratie is al onbekend. Maar ook de gehele rechts angehauchte Beau monde is aanwezig!
quote:
CBS News also reported that Hungarian prime minister Viktor Orbán has been invited.[23] El Salvador's president Nayib Bukele, Italian prime minister Giorgia Meloni, and last democratically-elected Georgian president Salome Zourabichvili are also reportedly invited.[24]
Israeli prime minister Benjamin Netanyahu and Argentine president Javier Milei are reportedly planning to attend.[25][26] Former Brazilian president Jair Bolsonaro has indicated that he is an invitee, but he would need his confiscated passport to be returned by the government in order to travel.[27] Russia confirmed that President Vladimir Putin did not receive an invitation.[28] Trump stated that he had not invited President Volodymyr Zelenskyy to his inauguration but expressed willingness to welcome him if he decided to attend.[29] Former British prime minister Liz Truss will attend the inauguration.[30] Ecuadorian president Daniel Noboa and Paraguayan president Santiago Peña are also planning to attend.[31]
The foreign ministers of QUAD nations including, S. Jaishankar from India, Penny Wong from Australia, and Takeshi Iwaya from Japan, will also attend the inauguration. They are expected to meet with Trump the day after the ceremony for discussions.[32][33][34]
French Reconquête politicians Éric Zemmour and Sarah Knafo, as well as Identity–Freedoms leader Marion Maréchal, will also attend the ceremony.[35][36] Spanish Vox leader Santiago Abascal is also reportedly planning to attend the ceremony.[37] Belgian Vlaams Belang leader Tom Van Grieken, Reform UK leader Nigel Farage, Alternative for Germany co-leader Tino Chrupalla, and former Polish Prime Minister Mateusz Morawiecki have also confirmed their attendance.[38] Members of the Bundestag Jan Wenzel Schmidt and Beatrix von Storch alongside her husband Sven von Storch have confirmed their attendance.[39] AfD co-leader Alice Weidel[39] and Freedom Party of Austria Herbert Kickl, who was invited, will not attend the ceremony.[40]

Waarom is onze Thierry niet uitgenodigd? Of zijn wij als Nederland toch een maatje te klein.

Er worden ook felle protesten verwacht, alsmede het einde van de oorlog binnen 24! Uur en TikTok komt weer in de lucht.

Volg dit topic voor het nieuws van deze doldwaze dag!!

Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_216373745
Joodse media heeft het ook al opgepikt :Z

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_216373753
Je schaamt je toch de ogen uit je kop als je in een Tesla rondkart.
pi_216373762
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2025 22:58 schreef Ali_boo het volgende:

[ x ]
Tering hee :o
Kut
pi_216373768
Musk doet die siegheil dus 2 maal;

Een keer naar het publiek en 1 keer direct daarna naar de vlag;

Bekijk deze YouTube-video
pi_216373771
Leek meer een dab
U MAD?
pi_216373781
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2025 23:00 schreef de_boswachter het volgende:
Leek meer een dab
Een wat?
Kut
  maandag 20 januari 2025 @ 23:01:06 #8
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_216373782
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2025 22:59 schreef Korenfok het volgende:

Voor als iemand de eerste keer nog twijfelde.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  maandag 20 januari 2025 @ 23:01:15 #9
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_216373785
quote:
16s.gif Op maandag 20 januari 2025 22:47 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Volgens mij zijn er belangrijkere zaken om je druk over te maken als president :')
Hij gaat een order tekenen om crisis uit te roepen aan de Mexicaanse grens. Hierdoor kan het leger worden ingezet aan de grens.

Trump laat de mate van proportionaliteit bij het ministerie van defensie. Dat zou dus prima 'fire at will' kunnen worden op mensen die de grens over willen.

Dat vind ik heftiger dan een vermeende Hitlergroet of niet.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_216373795
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2025 22:59 schreef Korenfok het volgende:

Het is letterlijk een nazi salut!!!!!!! Musk wil 6 miljoen joden vermoorden en de regenbooggemeenschap in cocentratiecampen stoppen

OPeN jE oGEn :B
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_216373801
quote:
1s.gif Op maandag 20 januari 2025 22:59 schreef The115 het volgende:

[..]
Tering hee :o
Die laten het natuurlijk niet gaan he :D
  maandag 20 januari 2025 @ 23:03:34 #12
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_216373803
quote:
Leek meer een dab
Ik denk het ook ja :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_216373822
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2025 23:02 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Het is letterlijk een nazi salut!!!!!!! Musk wil 6 miljoen joden vermoorden en de regenbooggemeenschap in cocentratiecampen stoppen

OPeN jE oGEn :B
Waarom 6 miljoen?

maar extreem vreemd is zijn gedrag zeker?

Aangezien er nog al wat joden in Amerika wonen en ook rondom trump zijn prive leven zijn, en die kunnen wel roddels en beschuldigingen negeren... dus musk wordt de eerste adviseur die ontslagen gaat worden.

Ps weten we ook weer waarom Musk zon fan is van AfD
  maandag 20 januari 2025 @ 23:06:45 #14
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_216373834
quote:
Leek meer een dab
twitter
  maandag 20 januari 2025 @ 23:07:13 #15
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_216373842
quote:
1s.gif Op maandag 20 januari 2025 23:05 schreef Korenfok het volgende:

[..]
Waarom 6 miljoen?

Aangezien er nog al wat joden in Amerika wonen en ook rondom trump zijn prive leven zijn, en die kunnen wel roddels en beschuldigingen negeren... dus musk wordt de eerste adviseur die ontslagen gaat worden.

Dat fimpje is zo gemaakt , de realiteit is heel anders als je de echte verslagegging kijkt
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_216373850
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2025 23:07 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
Dat fimpje is zo gemaakt , de realiteit is heel anders als je de echte verslagegging kijkt
? Sarcasme hoop ik?
pi_216373860
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2025 22:58 schreef Ali_boo het volgende:

[ x ]
twitter

[ Bericht 34% gewijzigd door #ANONIEM op 20-01-2025 23:09:33 ]
  maandag 20 januari 2025 @ 23:09:00 #18
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_216373861
quote:

[..]
Waarom 6 miljoen?

Een jood mocht als eerste zijn zegen uitspreken over het presidentschap.
Het was een hele rare inauguratie en ik denk dat er veel extreme dingen te gebeuren staan, maar musk bracht hier niet de hitlergroet
The End Times are wild
  maandag 20 januari 2025 @ 23:09:57 #19
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_216373867
quote:
1s.gif Op maandag 20 januari 2025 23:08 schreef Scorpie het volgende:

[..]
[ twitter ]
Gaat niet alleen om je arm omhoog, maar hele gebaar.
pi_216373873
quote:

[..]
Waarom 6 miljoen?

6 miljoen triggert de collectieve ww2 trauma. En mocht het niet duidelijk zijn, het was sarcastisch mijn post
pi_216373874
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2025 23:09 schreef LXIV het volgende:

[..]
Een jood mocht als eerste zijn zegen uitspreken over het presidentschap.
Het was een hele rare inauguratie en ik denk dat er veel extreme dingen te gebeuren staan, maar musk bracht hier niet de hitlergroet
We gaan vier jaar lang dit soort gedoe krijgen denk, verzuurde linkse huilers zullen net zoals
Tijdens Biden gebeurde alles proberen te spinnen.
pi_216373875
quote:
1s.gif Op maandag 20 januari 2025 23:02 schreef The115 het volgende:

[..]
Ja, daarom vraag ik ook wat het is _O-
Kom vechten dan
U MAD?
pi_216373880
twitter

Hij rukt zijn hart eruit en geeft het aan het volk.
De enige echte.
pi_216373884
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2025 23:09 schreef Momo het volgende:

[..]
Gaat niet alleen om je arm omhoog, maar hele gebaar.
“MY HEART BELONGS TO YOU, SIEG HEILLLLL”
Zei hij erbij toch?
  maandag 20 januari 2025 @ 23:11:04 #25
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_216373886
Ik heb het na het capitool niet meer gevolgd; ik dacht eigenlijk dat het afgelopen was, maar het gaat dus nog een tijdje door begrijp ik.

Maar heeft Melania inmiddels al iets gezelligers aangetrokken?
Deze user is in mei social vrij en is in juni weer terug.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')