quote:Op maandag 20 januari 2025 23:03 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ik denk het ook jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sneeuwvlokjes zoeken altijd overal wat achter. Zucht.
U MAD?
Zelfs jij kan niet ontkennen dat het er raar uit ziet toch op beeld? En nee ik denk niet dat meneer een nazi groet doet, maar gewoon bewust op zoek is naar aandacht.quote:Op maandag 20 januari 2025 23:10 schreef Scorpie het volgende:
[..]
“MY HEART BELONGS TO YOU, SIEG HEILLLLL”
Zei hij erbij toch?
quote:Op maandag 20 januari 2025 23:10 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Zei hij erbij toch?
Ik snap eigenlijk niet wat die Zuckerberg in die omgebouwde zietquote:Op maandag 20 januari 2025 23:11 schreef Droopie het volgende:
Nergens iemand die even de context van zijn woorden met de "groet" doet.
Alle meningen zitten vastgebeiteld, overtuig je niemand meer mee.
Hier een leuk AI filmpje
[ x ]
Hij deed zeker raar al bij opkomst. Is het ene nazi groet? Nee. Is links verongelijkt aan het zoeken naar van alles om te kunnen janken? Ja. Gaan we hier nog vier jaar lang genieten van verongelijkte linkse huilies die alles doen om Trump door het slijk te halen? Ja.quote:Op maandag 20 januari 2025 23:12 schreef Momo het volgende:
[..]
Zelfs jij kan niet ontkennen dat het er raar uit ziet toch op beeld? En nee ik denk niet dat meneer een nazi groet doet, maar gewoon bewust op zoek is naar aandacht.
Gelukkig zijn al die jankerds inmiddels van Twitter vertrokken.quote:Op maandag 20 januari 2025 23:10 schreef Scorpie het volgende:
[..]
We gaan vier jaar lang dit soort gedoe krijgen denk, verzuurde linkse huilers zullen net zoals
Tijdens Biden gebeurde alles proberen te spinnen.
Wir müssen zum Mars fliegenquote:Op maandag 20 januari 2025 23:10 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Zei hij erbij toch?
Ja, dit vooral. De man heeft al een poosje geen benul meer van wat (on)gepast is om te zeggen en doen.quote:Op maandag 20 januari 2025 23:12 schreef Momo het volgende:
[..]
Zelfs jij kan niet ontkennen dat het er raar uit ziet toch op beeld? En nee ik denk niet dat meneer een nazi groet doet, maar gewoon bewust op zoek is naar aandacht.
TESLA MODEL ORDNUNG MUSS SEINquote:Op maandag 20 januari 2025 23:14 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Wir müssen zum Mars fliegen
Heil space X
Waarom moet alles links of rechts zijn, waarom kunnen mensen hier geen commentaar op leveren? Dit soort aandachtshoeren gedrag is debiel voor iedereen al zouden ze BIJ1 of FvD lid zijn.quote:Op maandag 20 januari 2025 23:13 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hij deed zeker raar al bij opkomst. Is het ene nazi groet? Nee. Is links verongelijkt aan het zoeken naar van alles om te kunnen janken? Ja. Gaan we hier nog vier jaar lang genieten van verongelijkte linkse huikjes die alles doen om Trump door het slijk te halen? Ja.
Tesla ist der Beste der Weltquote:
Omdat 98% van de mensen die hier over struikelen een links gedachtegoed aanhangen waarbij ORANGE MAN BAD en ELON BAD het enige is wat ze kunnen bedenken.quote:Op maandag 20 januari 2025 23:15 schreef Momo het volgende:
[..]
Waarom moet alles links of rechts zijn, waarom kunnen mensen hier geen commentaar op leveren? Dit soort aandachtshoeren gedrag is debiel voor iedereen al zouden ze BIJ1 of FvD lid zijn.
Is dat zo dat 98% van de mensen die Trump niks vinden Biden wel goed vonden? Volgens mij hebben best veel mensen hier gezegd dat beide kandidaten niet zo beschikt zijn.quote:Op maandag 20 januari 2025 23:19 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Omdat 98% van de mensen die hier over struikelen een links gedachtegoed aanhangen waarbij ORANGE MAN BAD en ELON BAD het enige is wat ze kunnen bedenken.
Diezelfde mensen vonden Joe Biden een uitstekende presidentskandidaat voor een tweede termijn overigens, dus hun beoordelingsvermogen mag je wel in twijfel trekken.
Model nein nein nein nein nein nein neinquote:
Het meest trieste is dat een land met 334 miljoen inwoners ze alleen maar tussen die twee konden kiezenquote:Op maandag 20 januari 2025 23:19 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Omdat 98% van de mensen die hier over struikelen een links gedachtegoed aanhangen waarbij ORANGE MAN BAD en ELON BAD het enige is wat ze kunnen bedenken.
Diezelfde mensen vonden Joe Biden een uitstekende presidentskandidaat voor een tweede termijn overigens, dus hun beoordelingsvermogen mag je wel in twijfel trekken.
Ja Biden leek een stuk geschikter als je hem met zo'n clown vergelijkt.quote:Op maandag 20 januari 2025 23:21 schreef Momo het volgende:
[..]
Is dat zo dat 98% van de mensen die Trump niks vinden Biden wel goed vonden? Volgens mij hebben best veel mensen hier gezegd dat beide kandidaten niet zo beschikt zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |