Ok, zoek nu de anti-semitische tweets erbij ok? Zeg maar voor de juiste context.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 09:15 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Aparte antisemiet is het dan
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Antisemiet of niet, het is in ieder geval mokerdom.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 09:15 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Aparte antisemiet is het dan
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoezo is het dom?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 09:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Antisemiet of niet, het is in ieder geval mokerdom.
Ook mensen zoals Gates beïnvloeden de wereldpolitiek, dan kun je daar smoesjes voor bedenken dat het in die gevallen wel acceptabel en goed is, maar dat is een subjectief waardeoordeel. Je bent óf van mening dat miljardairs dit mogen doen óf je keurt het in alle gevallen af. Allerlei rare dubbele standaarden en selectieve verontwaardiging waarom het de ene keer wel goed zou zijn en en de andere keer niet, geeft blijk van hypocrisie.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 09:16 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Zo'n Gates of Soros zijn volgens mij niet bezig om groepen mensen tegen over elkaar te zetten, om een vuurtje te stoken en deze maximaal op te blazen.
De invloed van biljonairs vind ik niet correct, ik ben dan ook voor een enorm progressief belastingsysteem en een politiek systeem waar onafhankelijke rechtspraak is en in een democratie waar de minderheid beschermd wordt. Alleen waar de biljonairs voor staan dat maakt dat ik bij de een wel een probleem heb en de ander minder. Er is een gigantisch verschil tussen zo'n Gates of Musk en wat zij met Amerika en de rest van de wereld willen of zich voor inzetten. Essentieel verschil en dat heeft niks te maken met links, liberaal, rechts of achterlijk.
Je zag vorige week toch hoe Musk zich met de Britse politiek bemoeide? Onwaarheden, valse waarheden en gewoon onzin teksten maximaal publiceerde om mensen tegen over elkaar te zetten en politici met naam en toenaam direct benoemen met alle gevolgen van dien.
Wil jij die malloot, die toevallig extreem conservatief is, en zijn daden echt vergelijken met een Gates die zich inzet voor maatregelen tegen klimaatverandering en gezondheid van arme kinderen overal ter wereld?
Een Nazi groet is officieel niet strafbaar volgens mij in Nederland. Echt aanpakken kun je het dan niet echt. Mensen kunnen er hun mening over geven. Hoeveel waarde heeft een ophef op social media in een bepaalde bubbel? Er zijn zoveel dingen waar je je druk over kan maken. Moet je bij elke moord/verkrachting/ramp etc. iets op social media plaatsen dat je het afkeurt en vreselijk vind, anders ben je hypocriet?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 09:17 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ik vind dat dit altijd aangepakt moet worden, jij niet dan?
[..]
quote:Op dinsdag 21 januari 2025 09:12 schreef Perrin het volgende:
[..]
Nee het toont vooral aan dat je de aandacht van Musk wil afleiden en zijn gedrag wil goedpraten.
quote:Op dinsdag 21 januari 2025 09:19 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
De rijkste en 'slimste mens op aarde', die 'per ongeluk' en 'uit enthousiasme' twee keer de Hitlergroet brengt, met een tekst die erg klinkt als 14 words en 'this is what victory looks like' (wat betekend sieg heil eigenlijk?). Zegt eerder deze maand dat de AFD de enige is die Duitsland kan redden, een zeer extreemrechtse partij. Nee, ging echt per ongeluk hoor!
Voor jou is dat armgebaartje duidelijk geen probleem.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 09:21 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Musk leidt vooral de aandacht van zichzelf af. Genoeg dingen om je zorgen over te maken bij die vent:
-Hij is extreem snel op zijn pik getrapt en wisselt van politieke kleur als die een keer niet wordt uitgenodigd
-Hij runt Twitter als zijn privé koninkrijk
-Zijn bedrijven hebben niks met werknemersrechten
-Hij staat een soort dystopische tech samenleving voor
-Hij wil overal alleen de credits voor ook als hij niet de enige bedenker is van iets
-Hij roept steeds gekkere dingen, o.a. over Engeland
Maar een armgebaartje is het probleem?
Zo houden we elkaar lekker bezig. Ik voel me een stuk comfortabeler aan de zijde van de lui die dit gedrag veroordelen. Jij blijkbaar aan de andere kant.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 09:17 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Jij hebt het maar druk met wat handgewapper.
Ik begon hier niet met het aanvallen van users hé?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 09:22 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ah nog meer persoonlijke beschuldigingen.
Een armgebaar als dat doen op een moment als dat kun je wel toevoegen aan de lijst problemen hoor. Meneer weet echt wel wat hij aan het doen is. Meneer moest de koning van het feestje zijn, niet Trump.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 09:21 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Musk leidt vooral de aandacht van zichzelf af. Genoeg dingen om je zorgen over te maken bij die vent:
-Hij is extreem snel op zijn pik getrapt en wisselt van politieke kleur als die een keer niet wordt uitgenodigd
-Hij heeft ongekend veel politieke macht
-Hij wil overal alleen de credits voor ook als hij niet de enige bedenker is van iets
Klopt omdat het geen nazigroet is. Goedkope frame. Je negeert ook verder dat ik aan alle kanten Musk problematisch noem verder. Verblind ofzo?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 09:21 schreef Perrin het volgende:
[..]
Voor jou is dat armgebaartje duidelijk geen probleem.
Omdat je een beweging maakt die zo uitgelegd en geïnterpreteerd kan worden. Als je politiek wil meedoen is dat natuurlijk niet zo handig.quote:
Dit is ook geen probleem natuurlijk. Waren immers allemaal sjaantjes uit amstelveen.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 09:21 schreef Perrin het volgende:
[..]
Voor jou is dat armgebaartje duidelijk geen probleem.
Er is ruimte voor alle onderwerpen. Snij ze gerust aan.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 09:26 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Wel grappig eigenlijk, Trump stapt uit de klimaatakkoorden en WHO, stopt met ontwikkelingshulp, sluit de grens, stopt met alle genderpolitiek, stopt met alle diversiteitspolitiek.
en waar houdt links Fok zich mee bezig, Musk die een romeinse groet brengt.![]()
Geeft de prioriteiten weer goed aan.
Nu is het wel een probleem. Maar toen het massaal tijdens de propali demos on show was, toen niet.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 09:26 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Wel grappig eigenlijk, Trump stapt uit de klimaatakkoorden en WHO, stopt met ontwikkelingshulp, sluit de grens, stopt met alle genderpolitiek, stopt met alle diversiteitspolitiek.
en waar houdt links Fok zich mee bezig, Musk die een romeinse groet brengt.![]()
Drill drill drill babyquote:Op dinsdag 21 januari 2025 09:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Uit de WHO stappen is wel stuitend natuurlijk, een beetje als een kleuter die geen snoepje krijgt van zijn mama.
Als het goed is kreeg Trump al briefings over de nationale veiligheid tijdens zijn kandidaatschap, dus hij zou dit eigen al lang moeten weten.quote:
Ik weet niet hoe oud je bent, maar dat gebaar heeft nogal een bittere herinnering achter gelaten in onze familie.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 09:21 schreef Richestorags het volgende:
[..]
-Hij heeft ongekend veel politieke macht
"Romeinse groet"quote:Op dinsdag 21 januari 2025 09:26 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |