LOL juist met deze opmerking bevestig je dat screenshot.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 10:06 schreef phpmystyle het volgende:.
Jouw domme x screenshot slaat ook nergens op.
Leg dan maar eens heel goed uit waarom dat screenshot nergens op slaat. Want helaas gaat het wel zo. Je kan je leven gewijd hebben aan de wetenschap, vroeg of laat komt er een nono langs die "selluuf ondersoek" heeft gedaan en die alle kennis die je hebt opgebouwd, staande op de schouders van je voorgangers, als onzin afdoet.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 10:06 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wat jij beschouwt als waarheid, is voor anderen nog voer voor twijfel.
Wetenschap is sowieso twijfelen en altijd kritisch blijven.
Jouw domme x screenshot slaat ook nergens op.
Ik ben het niet perse oneens. Maar er zal opnieuw gekeken worden hoe en met welke organisatie dat het beste kom. WHO heeft teveel invloed op van alles en nog wat.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 10:07 schreef cynicus het volgende:
[..]
Mij lijkt het zeer verstandig om (infectie)ziektes wereldwijd aan te pakken en beleid af te stemmen. Is het beter om de nieuwe MERS/SARS/TB/etc. epidemie ter plekke in Azie/Afrika te bestrijden of pas op het moment dat het ons land binnenkomt?
Ik ken denk ik niemand die heeft zitten juichen voor Hamas. Ze zijn er wel, overigens zijn dat hoofdzakelijk religekkies.quote:
Je leven hebben gewijd aan de wetenschap betekent niet dat je de waarheid in pacht hebt. Dat is dus ook totaal geen argument.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 10:09 schreef recursief het volgende:
[..]
Leg dan maar eens heel goed uit waarom dat screenshot nergens op slaat. Want helaas gaat het wel zo. Je kan je leven gewijd hebben aan de wetenschap, vroeg of laat komt er een nono langs die "selluuf ondersoek" heeft gedaan en die alle kennis die je hebt opgebouwd, staande op de schouders van je voorgangers, als onzin afdoet.
Waarop en nog wat heeft de WHO dan teveel invloed volgens jou?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 10:10 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
WHO heeft teveel invloed op van alles en nog wat.
Drie drogredenen in twee zinnen. Heel knap.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 10:11 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je leven hebben gewijd aan de wetenschap betekent niet dat je waarheid in pacht hebt. Dat is dus ook totaal geen argument.
Er wordt me wel iets duidelijk, dat klopt.quote:Ik hoef verder niets uit te leggen, lees mijn eerdere posts en een en ander word jou duidelijk.
Das mooiquote:Op dinsdag 21 januari 2025 10:14 schreef recursief het volgende:
[..]
Drie drogredenen in twee zinnen. Heel knap.
[..]
Er wordt me wel iets duidelijk, dat klopt.
Niet wat jij hoopt dat me duidelijk wordt. Dat is me ook wel duidelijk. Maar als je niet wil toelichten waarom iets volgens jou klinkkare onzin is, dan heb je op een discussieforum ook niks te zoeken.quote:
Dus jij denkt dat wetenschap nooit een feit is? Maar meer een mening?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 10:11 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je leven hebben gewijd aan de wetenschap betekent niet dat je de waarheid in pacht hebt. Dat is dus ook totaal geen argument.
Ik hoef verder niets uit te leggen, lees mijn eerdere posts en een en ander word jou duidelijk.
Ik heb het jou toegelicht. Je hebt niet noodzakelijkerwijs gelijk omdat je je leven hebt gewijd aan wetenschap.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 10:15 schreef recursief het volgende:
[..]
Niet wat jij hoopt dat me duidelijk wordt. Dat is me ook wel duidelijk. Maar als je niet wil toelichten waarom iets volgens jou klinkkare onzin is, dan heb je op een discussieforum ook niks te zoeken.
En reproduceerbaar, en falsifieerbaar.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 10:15 schreef Zoddie het volgende:
[..]
Dus jij denkt dat wetenschap nooit een feit is? Maar meer een mening?
Ook al is het peer reviewed en door tal van anderen nagekeken?
Dat is geen toelichting. Ik geef het op. Als je het niet duidelijker kan maken blijft het feitenvrij.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 10:16 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik heb het jou toegelicht. Je hebt niet noodzakelijkerwijs gelijk omdat je je leven hebt gewijd aan wetenschap.
Duidelijker kan ik het je niet maken.
En door
Dan zou ik nog maar eens goed naar de foto's kijken van de laatste demonstratie op de Dam.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 10:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ken denk ik niemand die heeft zitten juichen voor Hamas. Ze zijn er wel, overigens zijn dat hoofdzakelijk religekkies.
Wetenschap is altijd onderhevig aan nieuwe inzichten.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 10:15 schreef Zoddie het volgende:
[..]
Dus jij denkt dat wetenschap nooit een feit is? Maar meer een mening?
Ook al is het peer reviewed en door tal van anderen nagekeken?
Nou beantwoord dan maar de openstaande vraag aan jou.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 10:16 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik heb het jou toegelicht. Je hebt niet noodzakelijkerwijs gelijk omdat je je leven hebt gewijd aan wetenschap.
En door
Ja je hebt een paar die een beetje doorslaan in de hoop op een vreedzame oplossing inderdaad en daardoor aan de verkeerde kant van het gelijk komen te staan.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 10:20 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Dan zou ik nog maar eens goed naar de foto's kijken van de laatste demonstratie op de Dam.
We weten hier natuurlijk niet wat jouw vakgebied is, maar je bent het dus eens met de stelling dat de mening van elke andere user op dit forum over jouw vakgebied net zo waardevol is, ook al heb je er aardig wat jaartjes voor moeten studeren terwijl de andere users er niet meer van weten dan wat één of andere opruier er over zei in een enkele post op facebook ?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 10:16 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
En door
Verder natuurlijk een totaal normale man, als je kijkt naar de namen van zijn kinderen en dat hij contact heeft verbroken met een van hen, wegens andere keuzes.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 09:59 schreef recursief het volgende:
Het is door @:Vis1980 al eerder aangehaald, maar dit zijn de zogenaamde "14 woorden":
[..]
Dit is de tekst die Elon bij zijn gebaar uitsprak:
[..]
Zo een slimme man, en dan zulke domme dingen doen. Of zou het toch een bewussie zijn?
Mooi. Ik heb nooit gecheered voor Hamas, dus ik kan en mag Muks veilig een (neo)nazi noemen.quote:
Nee?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 10:23 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
We weten hier natuurlijk niet wat jouw vakgebied is, maar je bent het dus eens met de stelling dat de mening van elke andere user op dit forum over jouw vakgebied net zo waardevol is, ook al heb je er aardig wat jaartjes voor moeten studeren terwijl de andere users er niet meer van weten dan wat één of andere opruier er over zei in een enkele post op facebook ?
Ekte conservatieve family values.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 10:23 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Verder natuurlijk een totaal normale man, als je kijkt naar de namen van zijn kinderen en dat hij contact heeft verbroken met een van hen, wegens andere keuzes.
Vandaar dat ie uit de WHO stapt en het klimaatakkoord.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 10:07 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wel nee.
Dit is anti overheidsgeneuzel van jou.
Dat halen we uit je posts hier.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 10:24 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee?
Hoe kom jij tot die conclusie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |