SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Is koffie ook goed?quote:Op maandag 20 januari 2025 10:15 schreef ToT het volgende:
Ik krijg jeuk van hippe termen als "Fatshaming", ook al ben ik het eens met dat het behoorlijk beledigend was wat er gezegd was.
Maar goed: is het al tijd voor bier?
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Gewoon een beledigende botte lul opmerking over mensen die dikker zijn.quote:Op maandag 20 januari 2025 10:17 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
No fatshaming please klopt dus wel
Met "fatshaming" denk ik gelijk weer aan "REEEEEEEEE!!! Literally worse than Hitler!" enzo.![]()
Ik neem zo ff een pre-workout met wat andere supplementen en ga aan de slag!quote:Op maandag 20 januari 2025 10:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Is koffie ook goed?
[ afbeelding ]![]()
![]()
quote:Op maandag 20 januari 2025 10:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik neem zo ff een pre-workout met wat andere supplementen en ga aan de slag!![]()
Je hebt minder spierpijn na een workout, toch?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Klopt ja, na de 2e keer was dat al bijna niet eens meer zo.quote:Op maandag 20 januari 2025 10:22 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]![]()
Je hebt minder spierpijn na een workout, toch?![]()
Goed veel eieren tikkenquote:Op maandag 20 januari 2025 10:22 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]![]()
Je hebt minder spierpijn na een workout, toch?
meld misdaad anoniemquote:Op maandag 20 januari 2025 10:15 schreef sp3c het volgende:
nou geef maar linkjes, dan ga ik het lezen en beoordelen als blauweBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Deze vrouw weetquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik bedoelde "no fatshaming please", als in aub de term fatshaming niet gebruikenquote:Op maandag 20 januari 2025 10:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Gewoon een beledigende botte lul opmerking over mensen die dikker zijn.
Met "fatshaming" denk ik gelijk weer aan "REEEEEEEEE!!! Literally worse than Hitler!" enzo.
Ja, had de opmerking van Kree wel gelezen. Weet dat hij het vast niet slecht bedoelt, maar soms moet je gewoon bedenken dat andere mensen iets wel kwetsend kunnen opvatten.Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Ow?quote:Op maandag 20 januari 2025 10:33 schreef greysbones het volgende:
Sssst
[..]
niet zeggen dat jij mijn kloon bent
Daar weet ik niets van?
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ow!quote:Op maandag 20 januari 2025 10:33 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik bedoelde "no fatshaming please", als in aub de term fatshaming niet gebruiken
Ja, had de opmerking van Kree wel gelezen. Weet dat hij het vast niet slecht bedoelt, maar soms moet je gewoon bedenken dat andere mensen iets wel kwetsend kunnen opvatten.![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 20 januari 2025 10:30 schreef StevenHyde het volgende:
Patty verpest ranking de stars (voor mij)quote:Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
patshamen mag welOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Nou: als ik iemand eens beledig hier of er komt een opmerking wat onhandig uit, weet: het is absoluut per ongeluk!
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja je wil je eigen glazen niet ingooien he.quote:Op maandag 20 januari 2025 10:35 schreef gebrokenglas het volgende:
Nou: als ik iemand eens beledig hier of er komt een opmerking wat onhandig uit, weet: het is absoluut per ongeluk!![]()
![]()
Hier nietquote:Op maandag 20 januari 2025 10:35 schreef gebrokenglas het volgende:
Nou: als ik iemand eens beledig hier of er komt een opmerking wat onhandig uit, weet: het is absoluut per ongeluk!
Dan is het expres
Kloptquote:Op maandag 20 januari 2025 10:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja je wil je eigen glazen niet ingooien he.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op maandag 20 januari 2025 10:33 schreef greysbones het volgende:
Sssst
[..]
niet zeggen dat jij mijn kloon bent![]()
![]()
Dat geldt voor de meeste mensen wel denk ik?quote:Op maandag 20 januari 2025 10:35 schreef gebrokenglas het volgende:
Nou: als ik iemand eens beledig hier of er komt een opmerking wat onhandig uit, weet: het is absoluut per ongeluk!Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Wie is dat?quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Nee, toch?quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
gg is nog niet goed wakker lijkt hetquote:Op maandag 20 januari 2025 10:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
Joh!
Die was er al een hele poos
Smile, it's free therapy.![]()
Ja, dat klopt. Maar daarom nog wel even groeten!quote:Op maandag 20 januari 2025 10:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
Joh!
Die was er al een hele poos
Maar ik had jou ook nog niet gegroet. Bij deze: Hoi!Autocorrect
(zelfst. naamw.)
* greysbones haalt een emmer koud water en gooit dit over @gebrokenglasquote:Op maandag 20 januari 2025 10:42 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
gg is nog niet goed wakker lijkt hetThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Weer 2de keusquote:Op maandag 20 januari 2025 10:43 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, dat klopt. Maar daarom nog wel even groeten!
Maar ik had jou ook nog niet gegroet. Bij deze: Hoi!
Ik ben aan het opstarten.quote:Op maandag 20 januari 2025 10:42 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
gg is nog niet goed wakker lijkt het
Ik zit nu aan mijn 2e mok koffie en aan de warme bolletjes.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op maandag 20 januari 2025 10:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
* greysbones haalt een emmer koud water en gooit dit over @:Gebrokenglas![]()
![]()
owjee.quote:![]()
Ja maar ik kan maar 1 tegelijk persoonlijk groeten natuurlijk, dus er is altijd iemand eerste, tweede, enzovoort.
Anders doe ik "hallo allemaal", dan heb ik iedereen gelijk gehad.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op maandag 20 januari 2025 10:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ipv boy moet er dan wel old man staan he![]()
!
![]()
Ja. Schnitt broodjes, van AH.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Nee neequote:Op maandag 20 januari 2025 10:45 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
owjee.![]()
Ja maar ik kan maar 1 tegelijk persoonlijk groeten natuurlijk, dus er is altijd iemand eerste, tweede, enzovoort.
Anders doe ik "hallo allemaal", dan heb ik iedereen gelijk gehad.
Hier praat jij je niet onderuit![]()
Jij neemt nooit zachte maatregelen zegquote:Op maandag 20 januari 2025 10:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
* greysbones haalt een emmer koud water en gooit dit over @:Gebrokenglas![]()
Nu moet ik weer droge kleren aantrekken.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Greys mag mij best een keer met de zweep een tikje geven....quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
kostte wat moeite want ticketpoint maar ik heb tickets voor Utrecht vs Amsterdamquote:Gerwin Elesen: “We hebben dit in december ook gedaan en dat was een groot succes. De Eredivisie van het Nederlandse ijshockey is enorm gegroeid en levert dit seizoen veel spektakel. Denk aan attractief spel, volle stadions, een spannende competitie en meer aandacht van de media voor deze mooie sport. Supporters en sponsoren weten de weg naar het stadion dus weer te vinden. Dat willen we vieren en daarom nodigen we de mensen weer uit om ons te komen bezoeken.”
“Op het moment genieten tussen de 800-1000 mensen van een mooie hockey-night tijdens de thuiswedstrijden van de Utrecht Dragons. We willen het seizoenrecord van 21 december (2250 toeschouwers) weer verbreken. Als we het stadion zaterdag de 25e vol krijgen, evenaren we zelfs het record van 1992!”Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Creatinequote:Op maandag 20 januari 2025 10:47 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Hier word je ook wel wakker van.
1 schepje en je kunt de rest van de dag beter geen koffie meer drinken!
Ze deden er vroeger crystal meth in, maar dat schijnt tegenwoordig niet meer te mogen?M'n gezicht prikt weer, heb ik elke keer als ik dit spul neem!
Ik zie blue raspberry
Als dat maar goed gaat
wie weet een goed hotel bij centraal station?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ja, herkenbaar.quote:Op maandag 20 januari 2025 10:47 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Ze deden er vroeger crystal meth in, maar dat schijnt tegenwoordig niet meer te mogen?M'n gezicht prikt weer, heb ik elke keer als ik dit spul neem!
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ga je met Amyzzz ?quote:Op maandag 20 januari 2025 10:48 schreef sp3c het volgende:
kostte wat moeite want ticketpoint maar ik heb tickets voor Utrecht vs Amsterdam
[..]Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Lekker van wie zijn ze?quote:Op maandag 20 januari 2025 10:44 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik ben aan het opstarten.
Ik zit nu aan mijn 2e mok koffie en aan de warme bolletjes.
die mag best een keer mee maar deze is voor de echte echtequote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Nou dan ga ik het zo doen: in de oneven weken groet ik eerst Greys en daarna KiBi, en in de even weken groet ik eerst KiBi en dan Greys.....quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
kibi
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Matchfixingmaking misluktquote:Op maandag 20 januari 2025 10:50 schreef sp3c het volgende:
[..]
die mag best een keer mee maar deze is voor de echte echte
Schnitt bolletjes van Albert Heijn.quote:
https://www.ah.nl/producten/product/wi199378/ah-schnittbroodjesAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Je snapt dat we niet altijd dezelfde tijd online zijn hèquote:Op maandag 20 januari 2025 10:50 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou dan ga ik het zo doen: in de oneven weken groet ik eerst Greys en daarna KiBi, en in de even weken groet ik eerst KiBi en dan Greys.....
quote:Op maandag 20 januari 2025 10:51 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Schnitt bolletjes van Albert Heijn.
https://www.ah.nl/producten/product/wi199378/ah-schnittbroodjesje weet dat ik dat niet bedoelde he?
volgens mij is zijn snapper vandaag wat kaduukquote:Op maandag 20 januari 2025 10:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je snapt dat we niet altijd dezelfde tijd online zijn hè
Valt mee hoor, ik heb de versie met watermeloensmaak!quote:Op maandag 20 januari 2025 10:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
Creatine
Ik zie blue raspberry
Als dat maar goed gaat![]()
![]()
@AlbertHeijnquote:Op maandag 20 januari 2025 10:51 schreef Kissingbird het volgende:
[..]je weet dat ik dat niet bedoelde he?
Het 3-sterrenhotel Le carton sous le pont!quote:Op maandag 20 januari 2025 10:49 schreef sp3c het volgende:
wie weet een goed hotel bij centraal station?![]()
![]()
Nee, dan wordt het weer makkelijker.quote:Op maandag 20 januari 2025 10:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je snapt dat we niet altijd dezelfde tijd online zijn hè
Maar in het geval dat jullie tegelijk aantref dan doe ik het zo.
Oeh, moet ik hier wel even een notitie van maken anders gaat het mis....
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Geloof dat hij het nu neemt van ferme bolletjesquote:Op maandag 20 januari 2025 10:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe, jij neemt ook goede pre-workouts?![]()
We waren niet tegelijkquote:Op maandag 20 januari 2025 10:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, dan wordt het weer makkelijker.
Maar in het geval dat jullie tegelijk aantref dan doe ik het zo.
Oeh, moet ik hier wel even een notitie van maken anders gaat het mis....
quote:Op maandag 20 januari 2025 10:54 schreef ToT het volgende:
Yup, het spul is in volle werking, ik ga sporten!![]()
![]()
matige recensiesquote:Op maandag 20 januari 2025 10:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Het 3-sterrenhotel Le carton sous le pont!Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ja, ik neem ze van Clean Nutrition van Joel Beukers.quote:Op maandag 20 januari 2025 10:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe, jij neemt ook goede pre-workouts?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ow op die manier....quote:Op maandag 20 januari 2025 10:54 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
feit is
jij was er eerst
later begroet
.
Oeh.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op maandag 20 januari 2025 10:54 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
feit is
jij was er eerst
later begroet
.![]()
* gebrokenglas zit zwetend en handenwringend achter zijn computer..... geen beste beurt....Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Tegenover CS ligt toch een goed hotel? Park Plazaquote:Op maandag 20 januari 2025 10:49 schreef sp3c het volgende:
wie weet een goed hotel bij centraal station?
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
quote:Op maandag 20 januari 2025 10:58 schreef gebrokenglas het volgende:
* gebrokenglas zit zwetend en handenwringend achter zijn computer..... geen beste beurt....
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Als de bolletjes maar een beste beurt hebben gekregenquote:Op maandag 20 januari 2025 10:58 schreef gebrokenglas het volgende:
* gebrokenglas zit zwetend en handenwringend achter zijn computer..... geen beste beurt....
De bolletjes zijn op. Ze waren heerlijk.quote:Op maandag 20 januari 2025 11:02 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Als de bolletjes maar een beste beurt hebben gekregen
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ligt hier een klein laagjes sneeuw.. maar er komt regen aan dus wordt het spekglad
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Sneeuw? Hier ligt niks, het is alleen aan het vriezen.quote:Op maandag 20 januari 2025 11:02 schreef Lovely het volgende:
Ligt hier een klein laagjes sneeuw.. maar er komt regen aan dus wordt het spekgladAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Ziet nu vrouw zonder bolletjes voor zichquote:Op maandag 20 januari 2025 11:02 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
De bolletjes zijn op. Ze waren heerlijk.![]()
Gisteravond keek ik naar buiten en zag een dun wit laagje liggenquote:Op maandag 20 januari 2025 11:03 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Sneeuw? Hier ligt niks, het is alleen aan het vriezen.
Sneeuwquote:Op maandag 20 januari 2025 11:02 schreef Lovely het volgende:
Ligt hier een klein laagjes sneeuw.. maar er komt regen aan dus wordt het spekglad![]()
![]()
![]()
snel naar buiten dan nu het nog kan voor een sneeuw wandeling![]()
Er liggen hier her en der nog wat hoopjes sneeuw van laatst.Smile, it's free therapy.![]()
Nou nee zoveel ligt er ook weer niet, beetje wit op het gras enz.quote:Op maandag 20 januari 2025 11:04 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Sneeuw![]()
![]()
![]()
snel naar buiten dan nu het nog kan voor een sneeuw wandeling![]()
Er liggen hier her en der nog wat hoopjes sneeuw van laatst.
ow jammerquote:Op maandag 20 januari 2025 11:04 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou nee zoveel ligt er ook weer niet, beetje wit op het gras enz.
* gebrokenglas krabt aan zijn hoofd.quote:Op maandag 20 januari 2025 11:03 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ziet nu vrouw zonder bolletjes voor zich![]()
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op maandag 20 januari 2025 11:05 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas krabt aan zijn hoofd.je lijkt het niet helemaal mee te krijgen vandaag
Het is duidelijk niet mijn heldere dagAutocorrect
(zelfst. naamw.)
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
maakt toch niet uitquote:Op maandag 20 januari 2025 11:05 schreef gebrokenglas het volgende:
Het is duidelijk niet mijn heldere dag
Nee, ik heb het niet door. Dat heb je soms hèquote:Op maandag 20 januari 2025 11:05 schreef Kissingbird het volgende:
[..]je lijkt het niet helemaal mee te krijgen vandaag
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op maandag 20 januari 2025 11:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, ik heb het niet door. Dat heb je soms hèjij wel ja
![]()
* gebrokenglas mompelt wat en neemt nog een slok koffiequote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op maandag 20 januari 2025 11:06 schreef Lovely het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)n-uitsneeuwende-mistmooi
Had hier nog nooit van gehoord.Smile, it's free therapy.![]()
Ik ook niet, zag al wel een foto van iemand die in Zuidbroek woont dat daar sneeuw lagquote:Op maandag 20 januari 2025 11:07 schreef Kissingbird het volgende:
[..]mooi
Had hier nog nooit van gehoord."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
uitsneeuwende mist? Da's een nieuwe term. Wel een mooi gezicht.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik ben nog zo moequote:
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Goedemorgen
Sowieso mooi als alles wit is..quote:Op maandag 20 januari 2025 11:08 schreef gebrokenglas het volgende:
uitsneeuwende mist? Da's een nieuwe term. Wel een mooi gezicht.
Mist zijn microdruppels water.. met kou bevriezen ze en dan heb jequote:Op maandag 20 januari 2025 11:08 schreef gebrokenglas het volgende:
uitsneeuwende mist? Da's een nieuwe term. Wel een mooi gezicht.
Microsneeuw![]()
Te laat naar bed.quote:Op maandag 20 januari 2025 11:08 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Oh dat is niet fijn.
Hoe kan het dat je nog zo moe bent?
Ik probeerde even boek te lezen maar die valt steeds uit mijn handenDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
quote:
Ai dan straks op tijd erin.quote:Op maandag 20 januari 2025 11:10 schreef drakin het volgende:
[..]
Te laat naar bed.
Ik probeerde even boek te lezen maar die valt steeds uit mijn handen
Of even gaan liggen en wat uitrusten nu als dat kan?Smile, it's free therapy.![]()
Dat probeer ik nuquote:Op maandag 20 januari 2025 11:10 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ai dan straks op tijd erin.
Of even gaan liggen en wat uitrusten nu als dat kan?Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Hmmm komen zo al die poepbacterien in voedselDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
![]()
Heb Je geen broodrooster ?quote:Op maandag 20 januari 2025 11:15 schreef Kissingbird het volgende:
denk dat het brood nu wel ontdooid is
Of magnetronThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
![]()
joewel en tosti ijzer staat er ookquote:Op maandag 20 januari 2025 11:15 schreef greysbones het volgende:
He
[..]
b Je geen broodrooster ?
Of magnetronSmile, it's free therapy.![]()
Om nu meteen een tosti te etenquote:Op maandag 20 januari 2025 11:16 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
joewel en tosti ijzer staat er ook
Als je brood sneller wilt laten ontdooien, twee plakjes brood schuin tegen elkaar aanzetten"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Niet aan je brood zitten als je hond net je handen heeft verwarmtDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
![]()
![]()
![]()
![]()
ik raakte gefrustreerd van de popups en shit en heb de eerste de beste genomenquote:Op maandag 20 januari 2025 11:00 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Tegenover CS ligt toch een goed hotel? Park Plaza
intell hotels @ hoog catherijneOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 20 januari 2025 11:24 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik raakte gefrustreerd van de popups en shit en heb de eerste de beste genomen
intell hotels @ hoog catherijnelief dat je haar hier uitnodigt
![]()
niet voor deze, als het zo druk is kun je niet frummelen onder de denkens kibiOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
jij snapt ook letterlijk nietsOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
druifOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
PaaseiDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
tssss voor frummelen kun je tijd maken!quote:Op maandag 20 januari 2025 11:32 schreef sp3c het volgende:
niet voor deze, als het zo druk is kun je niet frummelen onder de denkens kibi
quote:wil niet snappen
quote:lekker ,zin in
Ik ga vanavond lasagne maken voor de eerste keer. Dus mocht er morgen iets op FOK! staan over een woningbrand, zal ik ter geruststelling mij melden
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
op de wc'tjes zekerquote:Op maandag 20 januari 2025 11:36 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
tssss voor frummelen kun je tijd maken!
[..]wil niet snappen
[..]lekker ,zin in
vorige keer dat ik er was kon ik ze niet vinden, raakte ik verdwaald, zat ik opeens in het kantoor
was wel een prima wc'tjeOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
weg terug vinden was ook niet makkelijkOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
frummelwaardig?quote:Op maandag 20 januari 2025 11:37 schreef sp3c het volgende:
vorige keer dat ik er was kon ik ze niet vinden, raakte ik verdwaald, zat ik opeens in het kantoor
was wel een prima wc'tje
brandschoon, dat wel, vraag me af of ik die nog terug kan vindenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Klodder weet het nog geen eens. Die ligt te tukken:')![]()
quote:Op maandag 20 januari 2025 11:37 schreef sp3c het volgende:
brandschoon, dat wel, vraag me af of ik die nog terug kan vindenlukt jou wel met gps
ze moeten die kantoortjes ook gewoon op slot doen
en de route naar de wc met pijlen op de grond aangeven, oldschoolOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
moet toch ergens een frummelplekje zijnquote:Op maandag 20 januari 2025 11:40 schreef sp3c het volgende:
ze moeten die kantoortjes ook gewoon op slot doen
en de route naar de wc met pijlen op de grond aangeven, oldschool![]()
Je kan het!quote:Op maandag 20 januari 2025 11:36 schreef _UserName_ het volgende:
Ik ga vanavond lasagne maken voor de eerste keer. Dus mocht er morgen iets op FOK! staan over een woningbrand, zal ik ter geruststelling mij melden![]()
![]()
Morgen al!quote:Op maandag 20 januari 2025 11:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Jeetje morgen wordt ik alweer opgenomen![]()
![]()
heb je zo'n kant en klaar pak?quote:Op maandag 20 januari 2025 11:36 schreef _UserName_ het volgende:
Ik ga vanavond lasagne maken voor de eerste keer. Dus mocht er morgen iets op FOK! staan over een woningbrand, zal ik ter geruststelling mij melden
dat is super makkelijk..Smile, it's free therapy.![]()
Hey Klaasje, dat is toch sneller dan verwacht?quote:Op maandag 20 januari 2025 11:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Jeetje morgen wordt ik alweer opgenomen
Hoe was je weekend met Klodder?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Wat een zwaar gesprek hier
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Gefelicifeerd ALLEMAALquote:Op maandag 20 januari 2025 11:20 schreef Lovely het volgende:
Van harte gefeliciteerd @:Aardappelschotel![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gefeliciteerd Assiequote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
* mascara-klodder is er nog steeds en blijft totdat hij weggaat.quote:Op maandag 20 januari 2025 12:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Klaasje, dat is toch sneller dan verwacht?
Hoe was je weekend met Klodder?
Helpen met pakken etc.![]()
Veel sterkte en succes.quote:Op maandag 20 januari 2025 12:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik ben helemaal van de leg![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Zo liefquote:Op maandag 20 januari 2025 12:31 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
* mascara-klodder is er nog steeds en blijft totdat hij weggaat.
Helpen met pakken etc.:')![]()
Haha nicequote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Beter, man!quote:Op maandag 20 januari 2025 11:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Jeetje morgen wordt ik alweer opgenomenNiet al te veel tegenop kijken joh!
![]()
![]()
Schrik en opluchting?quote:Op maandag 20 januari 2025 11:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Jeetje morgen wordt ik alweer opgenomen
Succes meneertje!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Freaks like me drink teasinterklaaskapoentje
![]()
Ik kijk er enorm tegenop en ben helemaal door de war. Gelukkig is klodder hier.quote:Op maandag 20 januari 2025 12:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Beter, man!Niet al te veel tegenop kijken joh!
:')![]()
![]()
Freaks like me drink teasinterklaaskapoentje
![]()
Nee geen opluchtingquote:Op maandag 20 januari 2025 12:46 schreef maily het volgende:
[..]
Schrik en opluchting?
Succes meneertje!!!![]()
:')![]()
Kunstmest?quote:Op maandag 20 januari 2025 10:47 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Joh ik ben blij dat Klodder nu in je leven is, man! Je kon echt deze enorme boost positiviteit wel gebruiken voor je er naar toe zou gaan.quote:Op maandag 20 januari 2025 12:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik kijk er enorm tegenop en ben helemaal door de war. Gelukkig is klodder hier.
Je had al meerdere keren zoiets van: "Meh, k ben al 2x eerder naar zoiets geweest en toen heeft het ook niks geholpen."
Nu ben je in de war ja. In de war door allerlei positieve gevoelens en je wil eigenlijk niet daar naar toe omdatdit fijne niet wil verlaten.
Je hebt nu dus een fucking DOEL als je daar straks weer uit komt, gozer! Je gaat dit zwaar OWNEN!![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: