Hongersnoden hierquote:Op maandag 20 januari 2025 09:53 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Goedemorgen!
Ontbijtje aan het maken voor Klodder?
Ze wil broccoliquote:Op maandag 20 januari 2025 09:53 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Goedemorgen!
Ontbijtje aan het maken voor Klodder?
whah. ik denk niet echt nodig en denk niet dat ik wat verkeerds deed. maarja wil nooit echt anderen kwetsen dat is het meer. en waarom ik er toch beetje mee zit.quote:Op maandag 20 januari 2025 09:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zet een weegschaal naast je toetsenbord dan kan je het eerst afwegen of je dat wat je zeggen wil kan zeggen
Ben je weer bezig geweest vannacht?quote:Op maandag 20 januari 2025 09:55 schreef kree het volgende:
[..]
whah. ik denk niet echt nodig en denk niet dat ik wat verkeerds deed. maarja wil nooit echt anderen kwetsen dat is het meer. en waarom ik er toch beetje mee zit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anderen spreken vrij
één stem wordt stilgezet
recht is niet voor elk
Fattyquote:Op maandag 20 januari 2025 09:55 schreef kree het volgende:
[..]
whah. ik denk niet echt nodig en denk niet dat ik wat verkeerds deed. maarja wil nooit echt anderen kwetsen dat is het meer. en waarom ik er toch beetje mee zit.
Wat is vroeg ?quote:
quote:Op maandag 20 januari 2025 09:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ben je weer bezig geweest vannacht?Nou als hij zelf over dingen kan doorgaan dan mogen anderen dat toch ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Smile, it's free therapy.
Half 9quote:Op maandag 20 januari 2025 09:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wat is vroeg ?
Ik vind half 7 vroeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |